Материалдар / Қазақ халқының тұрмыстық заттарының орындалу техникасымен материалдарын (торсық, дөңгелек үстел) зерделеу.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ халқының тұрмыстық заттарының орындалу техникасымен материалдарын (торсық, дөңгелек үстел) зерделеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.6.1-Жобалау объектісінің қолданылу мақсаты мен ерекшелігін ескере отырып, өңдеудің конструкциялық, табиғи, жасанды материалдары мен әдістерін негіздеп таңдау)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2020
442
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сайрам ауданы № 27 Аққала жом Пәні: Көркем еңбек Пән мұғалімі : Нематходжаев Мухаммадамин Тақырыбы: Қазақ халқының тұрмыст

1 слайд
Сайрам ауданы № 27 Аққала жом Пәні: Көркем еңбек Пән мұғалімі : Нематходжаев Мухаммадамин Тақырыбы: Қазақ халқының тұрмыстық заттарының орындалу техникасымен материалдарын (торсық, дөңгелек үстел) зерделеу.

Оқу мақсаты Сабақ мақсаттар ы Бағалау критерийле рі 8.1.6.1-Жобалау объектісінің қолданылу мақсаты мен ерекшелігін еске

2 слайд
Оқу мақсаты Сабақ мақсаттар ы Бағалау критерийле рі 8.1.6.1-Жобалау объектісінің қолданылу мақсаты мен ерекшелігін ескере отырып, өңдеудің конструкциялық, табиғи, жасанды материалдары мен әдістерін негіздеп таңдау) Барлығы : Жобалау объектісінің қолданылу мақсатында қазақтың ұлттық мәдени сәндік қолданбалы өнері туралы іздену Көпшілігі : Қолөнер туындыларының пайдалану барысы мен ерекшеліктерін ажырата отырып, оларға қажетті табиғи және жасанды материалдарды пайдалану. Кейбіреуі : АКТ қолдана отырып, өз идеясымен шығармашылық жұмыстарда орындау. * Жобалау объектісінің қолданылу мақсатында қазақтың ұлттық мәдени сәндік қолданбалы өнері туралы ізденді. * Қолөнер туындыларының пайдалану барысы мен ерекшеліктерін ажырата отырып, оларға қажетті табиғи және жасанды материалдарды пайдалана білді. * АКТ қолдана отырып, өз идеясымен шығармашылық жұмыстарда орындады.

Белс енді оқу әдістері « Ой қозғау” Топтық жұмыс Кері байланыс«Атаулар туралы үш сұрақ» «Мозайка» әдісімен топқа бөл

3 слайд
Белс енді оқу әдістері « Ой қозғау” Топтық жұмыс Кері байланыс«Атаулар туралы үш сұрақ» «Мозайка» әдісімен топқа бөлу Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып,алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өзімнің жоспарымда бірнеше әдіс- тәсілдерді пайдаландым .1-топ Торсық 2-топ Дөңгелек үстел Идея, Образ, Стиль . Қайда? Қалай? Қандай? Дескриптор * Материалды дұрыс таңдаған. * Шығармашылық жұмыстың макетінің жобасын дұрыс үйлестірген. * Әр бөлшекті бір-біріне сәйкестендіре дайындаған. Аппликация техникасында жұмыстар орындау .Жеке жұмыс* Дөңгелек үстелді қандай материалдардан жасайды? * Үстелдің тағы қандай түрлерін білесіңдер? * Торсық дегеніміз не? * Қазақтың ұлттық ыдыс-аяқтары туралы айтып беріңіз

Саралап оқыту әдісі Оқушылардың әр түрлі деңгейдегі жұмыс жасау әрекетін ұйымдастыру үшін саралау тәсілдерін қолданамын.

4 слайд
Саралап оқыту әдісі Оқушылардың әр түрлі деңгейдегі жұмыс жасау әрекетін ұйымдастыру үшін саралау тәсілдерін қолданамын. “Тапсырма беру” әдісі арқылы оқушылардың деңгейіне қарай саралау тапсырмасын кіріктіремін. *Деңгейі жоғары оқушылар сандықтың суретін берілген үлгі бойынша ою- өрнектермен бейнелейді. *Деңгейі орта оқушылар сандақтың суретіне ою-өрнектерді бейнелейді. *Деңгейі төмен оқушылар-берілген суретті түрлі-түсті қаламдармен бояп аяқтайды Атаулар туралы үш сұрақ” әдісінде жауапты нақты бере алмаған оқушыларға ойларын жеткізе алу үшін қарапайым сұрақтармен жетелеу арқылы, өмірдегі қолданысы туралы көрген таныстырылымды еске ала отырып ойларын жетілдіремін. Жылдам жауап беріп отырған оқушыларды белсенді әңгімеге тартып, сыни ойлауын дамытуға бағыттаймын.

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ САБАҚҚА ДЕГЕН БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫН АНЫҚТАП, ОЛАРДЫҢ ӨЗ Д

5 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ САБАҚҚА ДЕГЕН БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫН АНЫҚТАП, ОЛАРДЫҢ ӨЗ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА ДЕГЕН УӘЖІН ҚОЛДАУ МАҚСАТЫНДА • СҰРАҚ-ЖАУАП АРҚЫЛЫ • МАҚТАУ, МАДАҚТАУ • ТҮРЛІ-ТҮСТІ СТИКЕРЛЕР АРҚЫЛЫ • «АРҚАҒА ЖАЗЫЛҒАН КОМПЛИМЕНТТЕР» * ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ.Топтық жұмыс Өз топтарының атаулары бойынша торсық пен дөңгелек үстелдің макетін орындайды. Дескриптор: Материалды дұрыс таңдаған. Шығармашылық жұмыстың макетінің жобасын дұрыс үйлестірген. Әр бөлшекті бір-біріне сәйкестендіре дайындаған. ҚБ : Қарсы топ түрлі-түсті стикерлер арқылы бағалайды. Қызыл-керемет. Сары-жақсы. Жасыл-толықтыру қажет.