қазақ тілі 112 сабақ




1 слайд
№122 сабақ
Дыбыс және әріп
1 слайд
№122 сабақ Дыбыс және әріп

2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
«Ойлан, тап» дидактикалық ойыны
Мамыр айындағы мерекелер тізімін жасау
1- топ Қазақстан халқының бірлік күні
2- топ Халықаралық мүгедектер құқын қорғау күні
3- топ Отан қорғаушылар күні
4- топ Жеңіс күні
Талқылау
- Бұл мерекелер туралы не білесіңдер?
- Неліктен бұл мерекені атап өту маңызды?
- Мерекені атап өтуге қандай ұсыныс жасар едіңдер?
- Осы тапсырманы орындау барысында қандай дағдыларды дамытуға
мүмкіндік алдыңдар?
- Тапсырманы орындау деңгейін қалай бағалайсыңдар?
Сабақ тақырыбы мен бағаалау критерийлерін белгілеу.
Сабақ мақсатымен танысады
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі «Ойлан, тап» дидактикалық ойыны Мамыр айындағы мерекелер тізімін жасау 1- топ Қазақстан халқының бірлік күні 2- топ Халықаралық мүгедектер құқын қорғау күні 3- топ Отан қорғаушылар күні 4- топ Жеңіс күні Талқылау - Бұл мерекелер туралы не білесіңдер? - Неліктен бұл мерекені атап өту маңызды? - Мерекені атап өтуге қандай ұсыныс жасар едіңдер? - Осы тапсырманы орындау барысында қандай дағдыларды дамытуға мүмкіндік алдыңдар? - Тапсырманы орындау деңгейін қалай бағалайсыңдар? Сабақ тақырыбы мен бағаалау критерийлерін белгілеу. Сабақ мақсатымен танысады

3 слайд
Жаңа сабақ
ҰЖ. Өлеңді мәнерлеп оқу. Тірек сөздерді белгілеу.
13-жаттығу.
Ықтимал тірек сөздер: паш етеді, ынтымақ, бірлік, ғұрып,
шаңырақ, ұлт.
Сөздік жұмысы. Түсіндірме сөздіктен қарамен берілген сөздердің
мағынасын анықтау.
Паш етеді – көрсетеді, білдіреді
Ынтымақ – ауызбіршілік, достық
Ғұрып – қалыптасқан әрекеттер, ...
ТЖ. Жоспар кестені пайдаланып өлең мазмұнын талқылау.
1- топ. Халықтың ынтымағын паш етеді.
2- топ. Жүз ұлт пен ұлыс жүз уықтай
3- топ. Қазақстан – алып ел!
3 слайд
Жаңа сабақ ҰЖ. Өлеңді мәнерлеп оқу. Тірек сөздерді белгілеу. 13-жаттығу. Ықтимал тірек сөздер: паш етеді, ынтымақ, бірлік, ғұрып, шаңырақ, ұлт. Сөздік жұмысы. Түсіндірме сөздіктен қарамен берілген сөздердің мағынасын анықтау. Паш етеді – көрсетеді, білдіреді Ынтымақ – ауызбіршілік, достық Ғұрып – қалыптасқан әрекеттер, ... ТЖ. Жоспар кестені пайдаланып өлең мазмұнын талқылау. 1- топ. Халықтың ынтымағын паш етеді. 2- топ. Жүз ұлт пен ұлыс жүз уықтай 3- топ. Қазақстан – алып ел!

4 слайд
ЖЖ. Мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің
түбірін анықтайды. Түбір сөздің
жазылуындағы өзгерістің себебін түсіндіреді.
Халқымның халық
Ынтымағын ынтымақ
Бірлігін бірлік
4 слайд
ЖЖ. Мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің түбірін анықтайды. Түбір сөздің жазылуындағы өзгерістің себебін түсіндіреді. Халқымның халық Ынтымағын ынтымақ Бірлігін бірлік

5 слайд
Есте сақтау диктанты.
14-жаттығу.
Оқушылар әр сөйлемді жеке оқып, іштей қайталайды, жатқа
жазады. Мәтінді көркем, қатесіз жазуға назар аудартылады.
Соңғы сөйлемдегі сөздерге дыбыстық талдау жаса.
*Біз өте тату тұрамыз.
Біз – бір буын, үш дыбыс, үш әріп.
Б- дауыссыз,ұяң
і-дауысты, жіңішке
з-дауыссыз,ұяң. өте-екі буын, үш дыбыс,үш әріп ө- дауысты,жіңішке,
т-дауыссыз, қатаң,
е-дауысты, жіңішке т.с.с
ТАПСЫРМА.
Мәтіннен туынды сөздердің астын сызу.
Жауабы: бір-лік, той -лайды, қуан- ыш.
5 слайд
Есте сақтау диктанты. 14-жаттығу. Оқушылар әр сөйлемді жеке оқып, іштей қайталайды, жатқа жазады. Мәтінді көркем, қатесіз жазуға назар аудартылады. Соңғы сөйлемдегі сөздерге дыбыстық талдау жаса. *Біз өте тату тұрамыз. Біз – бір буын, үш дыбыс, үш әріп. Б- дауыссыз,ұяң і-дауысты, жіңішке з-дауыссыз,ұяң. өте-екі буын, үш дыбыс,үш әріп ө- дауысты,жіңішке, т-дауыссыз, қатаң, е-дауысты, жіңішке т.с.с ТАПСЫРМА. Мәтіннен туынды сөздердің астын сызу. Жауабы: бір-лік, той -лайды, қуан- ыш.

6 слайд
6 слайд

7 слайд
ТАПСЫРМА.
Туынды сөздің тірек сызбасын ұсыну
ӨЖ. 15-жаттығу.
Мақалды жалғастырып жазады. Мағынасына талдау
жасайды.
Ырыс алды ынтымақ
Бірлік болмай, тірлік болмас.
Алтау ала болса, ауыздағы кетеді.
Төртеу түгел болса, төбедегі келеді.
Бірлігі мықты ел озар.
Бірлігі жоқ ел тозар.
7 слайд
ТАПСЫРМА. Туынды сөздің тірек сызбасын ұсыну ӨЖ. 15-жаттығу. Мақалды жалғастырып жазады. Мағынасына талдау жасайды. Ырыс алды ынтымақ Бірлік болмай, тірлік болмас. Алтау ала болса, ауыздағы кетеді. Төртеу түгел болса, төбедегі келеді. Бірлігі мықты ел озар. Бірлігі жоқ ел тозар.

8 слайд
Бекіту
Үй тапсырмасы: 16-жаттығу
Суреттегі торкөздерге ф әрпі бар сөздерді тауып
жазу. Сөздерді қатыстырып 3 сөйлем
құрастырып жазу.
8 слайд
Бекіту Үй тапсырмасы: 16-жаттығу Суреттегі торкөздерге ф әрпі бар сөздерді тауып жазу. Сөздерді қатыстырып 3 сөйлем құрастырып жазу.

9 слайд
Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі
Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім?
Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме?
Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай
болды?
Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма?
Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?
9 слайд
Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім? Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме? Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды? Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма? Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?