Материалдар / қазақ тілі 112 сабақ

қазақ тілі 112 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
дыбыс және әріп уралы шағын материал
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
29 Мамыр 2025
94
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№122 сабақ Дыбыс және әріп

1 слайд
№122 сабақ Дыбыс және әріп

1 слайд

№122 сабақ Дыбыс және әріп

Ұйымдастыру кезеңі «Ойлан, тап» дидактикалық ойыны Мамыр айындағы мерекелер тізімін жасау 1- топ

2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі «Ойлан, тап» дидактикалық ойыны Мамыр айындағы мерекелер тізімін жасау 1- топ Қазақстан халқының бірлік күні 2- топ Халықаралық мүгедектер құқын қорғау күні 3- топ Отан қорғаушылар күні 4- топ Жеңіс күні Талқылау - Бұл мерекелер туралы не білесіңдер? - Неліктен бұл мерекені атап өту маңызды? - Мерекені атап өтуге қандай ұсыныс жасар едіңдер? - Осы тапсырманы орындау барысында қандай дағдыларды дамытуға мүмкіндік алдыңдар? - Тапсырманы орындау деңгейін қалай бағалайсыңдар? Сабақ тақырыбы мен бағаалау критерийлерін белгілеу. Сабақ мақсатымен танысады

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі «Ойлан, тап» дидактикалық ойыны Мамыр айындағы мерекелер тізімін жасау 1- топ Қазақстан халқының бірлік күні 2- топ Халықаралық мүгедектер құқын қорғау күні 3- топ Отан қорғаушылар күні 4- топ Жеңіс күні Талқылау - Бұл мерекелер туралы не білесіңдер? - Неліктен бұл мерекені атап өту маңызды? - Мерекені атап өтуге қандай ұсыныс жасар едіңдер? - Осы тапсырманы орындау барысында қандай дағдыларды дамытуға мүмкіндік алдыңдар? - Тапсырманы орындау деңгейін қалай бағалайсыңдар? Сабақ тақырыбы мен бағаалау критерийлерін белгілеу. Сабақ мақсатымен танысады

Жаңа сабақ ҰЖ. Өлеңді мәнерлеп оқу. Тірек сөздерді белгілеу. 13-жаттығу. Ықтимал тірек

3 слайд
Жаңа сабақ ҰЖ. Өлеңді мәнерлеп оқу. Тірек сөздерді белгілеу. 13-жаттығу. Ықтимал тірек сөздер: паш етеді, ынтымақ, бірлік, ғұрып, шаңырақ, ұлт. Сөздік жұмысы. Түсіндірме сөздіктен қарамен берілген сөздердің мағынасын анықтау. Паш етеді – көрсетеді, білдіреді Ынтымақ – ауызбіршілік, достық Ғұрып – қалыптасқан әрекеттер, ... ТЖ. Жоспар кестені пайдаланып өлең мазмұнын талқылау. 1- топ. Халықтың ынтымағын паш етеді. 2- топ. Жүз ұлт пен ұлыс жүз уықтай 3- топ. Қазақстан – алып ел!

3 слайд

Жаңа сабақ ҰЖ. Өлеңді мәнерлеп оқу. Тірек сөздерді белгілеу. 13-жаттығу. Ықтимал тірек сөздер: паш етеді, ынтымақ, бірлік, ғұрып, шаңырақ, ұлт. Сөздік жұмысы. Түсіндірме сөздіктен қарамен берілген сөздердің мағынасын анықтау. Паш етеді – көрсетеді, білдіреді Ынтымақ – ауызбіршілік, достық Ғұрып – қалыптасқан әрекеттер, ... ТЖ. Жоспар кестені пайдаланып өлең мазмұнын талқылау. 1- топ. Халықтың ынтымағын паш етеді. 2- топ. Жүз ұлт пен ұлыс жүз уықтай 3- топ. Қазақстан – алып ел!

ЖЖ. Мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің түбірін анықтайды. Түбір сөздің жазылуындағы өзгерістің себебін түсіндіреді. Халқымн

4 слайд
ЖЖ. Мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің түбірін анықтайды. Түбір сөздің жазылуындағы өзгерістің себебін түсіндіреді. Халқымның халық Ынтымағын ынтымақ Бірлігін бірлік

4 слайд

ЖЖ. Мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің түбірін анықтайды. Түбір сөздің жазылуындағы өзгерістің себебін түсіндіреді. Халқымның халық Ынтымағын ынтымақ Бірлігін бірлік

Есте сақтау диктанты. 14-жаттығу. Оқушылар әр сөйлемді же

5 слайд
Есте сақтау диктанты. 14-жаттығу. Оқушылар әр сөйлемді жеке оқып, іштей қайталайды, жатқа жазады. Мәтінді көркем, қатесіз жазуға назар аудартылады. Соңғы сөйлемдегі сөздерге дыбыстық талдау жаса. *Біз өте тату тұрамыз. Біз – бір буын, үш дыбыс, үш әріп. Б- дауыссыз,ұяң і-дауысты, жіңішке з-дауыссыз,ұяң. өте-екі буын, үш дыбыс,үш әріп ө- дауысты,жіңішке, т-дауыссыз, қатаң, е-дауысты, жіңішке т.с.с ТАПСЫРМА. Мәтіннен туынды сөздердің астын сызу. Жауабы: бір-лік, той -лайды, қуан- ыш.

5 слайд

Есте сақтау диктанты. 14-жаттығу. Оқушылар әр сөйлемді жеке оқып, іштей қайталайды, жатқа жазады. Мәтінді көркем, қатесіз жазуға назар аудартылады. Соңғы сөйлемдегі сөздерге дыбыстық талдау жаса. *Біз өте тату тұрамыз. Біз – бір буын, үш дыбыс, үш әріп. Б- дауыссыз,ұяң і-дауысты, жіңішке з-дауыссыз,ұяң. өте-екі буын, үш дыбыс,үш әріп ө- дауысты,жіңішке, т-дауыссыз, қатаң, е-дауысты, жіңішке т.с.с ТАПСЫРМА. Мәтіннен туынды сөздердің астын сызу. Жауабы: бір-лік, той -лайды, қуан- ыш.

6 слайд

6 слайд

ТАПСЫРМА. Туынды сөздің тірек сызбасын ұсыну ӨЖ. 15-жаттығу. Мақ

7 слайд
ТАПСЫРМА. Туынды сөздің тірек сызбасын ұсыну ӨЖ. 15-жаттығу. Мақалды жалғастырып жазады. Мағынасына талдау жасайды. Ырыс алды ынтымақ Бірлік болмай, тірлік болмас. Алтау ала болса, ауыздағы кетеді. Төртеу түгел болса, төбедегі келеді. Бірлігі мықты ел озар. Бірлігі жоқ ел тозар.

7 слайд

ТАПСЫРМА. Туынды сөздің тірек сызбасын ұсыну ӨЖ. 15-жаттығу. Мақалды жалғастырып жазады. Мағынасына талдау жасайды. Ырыс алды ынтымақ Бірлік болмай, тірлік болмас. Алтау ала болса, ауыздағы кетеді. Төртеу түгел болса, төбедегі келеді. Бірлігі мықты ел озар. Бірлігі жоқ ел тозар.

Бекіту Үй тапсырмасы: 16-жаттығу Суреттегі торкөздерге ф әрпі бар сөздерді тауып жазу. Сөздерді

8 слайд
Бекіту Үй тапсырмасы: 16-жаттығу Суреттегі торкөздерге ф әрпі бар сөздерді тауып жазу. Сөздерді қатыстырып 3 сөйлем құрастырып жазу.

8 слайд

Бекіту Үй тапсырмасы: 16-жаттығу Суреттегі торкөздерге ф әрпі бар сөздерді тауып жазу. Сөздерді қатыстырып 3 сөйлем құрастырып жазу.

Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім? Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме? Ортан

9 слайд
Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім? Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме? Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды? Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма? Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?

9 слайд

Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім? Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме? Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды? Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма? Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?

Министірлікпен келісілген курстар тізімі