Материалдар / Қазақ тілі. 11-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі. 11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәніне арналған презентация. 11- сынып,қоғамдық-гуманитарлық бағытқа арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Сәуір 2024
181
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бір нәрсе білмегенді білгізеді, Өзіңді тұрсаң қарап күлгізеді, Жалғанда әңгімесі сондай қызық, Жаныңды тыңдай берсең кіргізеді.

1 слайд
Бір нәрсе білмегенді білгізеді, Өзіңді тұрсаң қарап күлгізеді, Жалғанда әңгімесі сондай қызық, Жаныңды тыңдай берсең кіргізеді.Жұмбақ

1 слайд

Бір нәрсе білмегенді білгізеді, Өзіңді тұрсаң қарап күлгізеді, Жалғанда әңгімесі сондай қызық, Жаныңды тыңдай берсең кіргізеді.Жұмбақ

11.3.6.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (эссе т.б.) ұсына білу Кітап

2 слайд
11.3.6.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (эссе т.б.) ұсына білу Кітап –білім бұлағы

2 слайд

11.3.6.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (эссе т.б.) ұсына білу Кітап –білім бұлағы

«Менің білгім келеді...» 1. Жаңа кітаптың бірінші оқырманы кімдер? 2 .Бұл кітапша алғаш рет 1682 жылы жарық көрген және с

3 слайд
«Менің білгім келеді...» 1. Жаңа кітаптың бірінші оқырманы кімдер? 2 .Бұл кітапша алғаш рет 1682 жылы жарық көрген және сатушылар мен сатып алушыларға арналған. Ал қазір оның мазмұны мектеп дәптерлерінің мұқабаларына жиі орналастырылады және оны қазіргі әрбір оқушы жатқа біледі. Бұл кішкентай кітапты қалай атаймыз? 3. «Кітап» сөзі латын тілінде қалай дыбысталады?

3 слайд

«Менің білгім келеді...» 1. Жаңа кітаптың бірінші оқырманы кімдер? 2 .Бұл кітапша алғаш рет 1682 жылы жарық көрген және сатушылар мен сатып алушыларға арналған. Ал қазір оның мазмұны мектеп дәптерлерінің мұқабаларына жиі орналастырылады және оны қазіргі әрбір оқушы жатқа біледі. Бұл кішкентай кітапты қалай атаймыз? 3. «Кітап» сөзі латын тілінде қалай дыбысталады?

Жазылым алды тапсырмасы Әубәкір Нілібаев «Кітап туралы» https://youtu.be/ sV2yqnCXp58?t=80 Бағалау дескрипторы  Оқушылар

4 слайд
Жазылым алды тапсырмасы Әубәкір Нілібаев «Кітап туралы» https://youtu.be/ sV2yqnCXp58?t=80 Бағалау дескрипторы  Оқушылар бейнероликпен танысады;  Оқушылар бейнеролик мазмұнын түсініп, әрі қарай жұмыс жасауға дайындалады.

4 слайд

Жазылым алды тапсырмасы Әубәкір Нілібаев «Кітап туралы» https://youtu.be/ sV2yqnCXp58?t=80 Бағалау дескрипторы  Оқушылар бейнероликпен танысады;  Оқушылар бейнеролик мазмұнын түсініп, әрі қарай жұмыс жасауға дайындалады.

«5 минуттық эссе». «РАФТ» Рөл Аудитория Форма Тақырып Оқушы Жастарға Әдеби эссе «Кітап - білім бұлағы» Бағалау дескрип

5 слайд
«5 минуттық эссе». «РАФТ» Рөл Аудитория Форма Тақырып Оқушы Жастарға Әдеби эссе «Кітап - білім бұлағы» Бағалау дескрипторы:  Эссе құрылымын сақтайды ;  1 теңеу, 1 мақал-мәтел, 1 эпитет орынды қолданады.  

5 слайд

«5 минуттық эссе». «РАФТ» Рөл Аудитория Форма Тақырып Оқушы Жастарға Әдеби эссе «Кітап - білім бұлағы» Бағалау дескрипторы:  Эссе құрылымын сақтайды ;  1 теңеу, 1 мақал-мәтел, 1 эпитет орынды қолданады.  

«Автор орындығы » әдісі. «Автор орындығы» әдісі арқылы эссені оқиды.

6 слайд
«Автор орындығы » әдісі. «Автор орындығы» әдісі арқылы эссені оқиды.

6 слайд

«Автор орындығы » әдісі. «Автор орындығы» әдісі арқылы эссені оқиды.

«Мақал –мәтелдің сыңары» әдісімен топқа бөліну: І топ – «Кітап - білім бұлағы, білім - өмір шырағы» ІІ топ – «Жақсы кітап-ж

7 слайд
«Мақал –мәтелдің сыңары» әдісімен топқа бөліну: І топ – «Кітап - білім бұлағы, білім - өмір шырағы» ІІ топ – «Жақсы кітап-жан азығы» ІІІ топ – «Кітап –асыл қазына»

7 слайд

«Мақал –мәтелдің сыңары» әдісімен топқа бөліну: І топ – «Кітап - білім бұлағы, білім - өмір шырағы» ІІ топ – «Жақсы кітап-жан азығы» ІІІ топ – «Кітап –асыл қазына»

Топтық жұмыс. «Ақындар мен жазушылар». o Топтағы оқушылар өздері оқыған, білетін ақындар мен жазушыларды ақ параққа жазып

8 слайд
Топтық жұмыс. «Ақындар мен жазушылар». o Топтағы оқушылар өздері оқыған, білетін ақындар мен жазушыларды ақ параққа жазып шығады. Кімде қайталанады, сызып тастайды. Топ мүшесіндегі жеңімпаз - көп ақындар мен жазушыларды білетіні. Жеңімпазға сыйлықты мұғалім ұсынады. o 3 топқа берілетін уақыт бірдей. 3-минут.

8 слайд

Топтық жұмыс. «Ақындар мен жазушылар». o Топтағы оқушылар өздері оқыған, білетін ақындар мен жазушыларды ақ параққа жазып шығады. Кімде қайталанады, сызып тастайды. Топ мүшесіндегі жеңімпаз - көп ақындар мен жазушыларды білетіні. Жеңімпазға сыйлықты мұғалім ұсынады. o 3 топқа берілетін уақыт бірдей. 3-минут.

Шешендік өнер.  Шешендік толғау;  Шешендік өнер;  Шешендік арнау.

9 слайд
Шешендік өнер.  Шешендік толғау;  Шешендік өнер;  Шешендік арнау.

9 слайд

Шешендік өнер.  Шешендік толғау;  Шешендік өнер;  Шешендік арнау.

«Арқаға жазылған комплименттер» әдісі.

10 слайд
«Арқаға жазылған комплименттер» әдісі.

10 слайд

«Арқаға жазылған комплименттер» әдісі.

Үйге тапсырма : « Кім жақын? Не қиын? Не қымбат?» тақырыбында 1минуттық ауызша мәтін дайындап келу.

11 слайд
Үйге тапсырма : « Кім жақын? Не қиын? Не қымбат?» тақырыбында 1минуттық ауызша мәтін дайындап келу.

11 слайд

Үйге тапсырма : « Кім жақын? Не қиын? Не қымбат?» тақырыбында 1минуттық ауызша мәтін дайындап келу.