Материалдар / Қазақ тілі. 2сынып. Зат есімнің жекеше және көпше түрі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі. 2сынып. Зат есімнің жекеше және көпше түрі

Материал туралы қысқаша түсінік
Көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
468
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 158 мектеп Зат есімнің жекеше және көпше түрі. Пәні: Қазақ тілі Сыныбы: 2 «Б»

1 слайд
№ 158 мектеп Зат есімнің жекеше және көпше түрі. Пәні: Қазақ тілі Сыныбы: 2 «Б»

1 слайд

№ 158 мектеп Зат есімнің жекеше және көпше түрі. Пәні: Қазақ тілі Сыныбы: 2 «Б»

Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 2.2.6.1 - мұ

2 слайд
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 2.2.6.1 - мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын (жанры, мәтін түрі) табу 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырыпкөлбеу және таза жазу

2 слайд

Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 2.2.6.1 - мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын (жанры, мәтін түрі) табу 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырыпкөлбеу және таза жазу

Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмы

3 слайд
Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

3 слайд

Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Ресу

4 слайд
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Ресурстар: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Әдіс-тәсілдер:

4 слайд

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Ресурстар: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Әдіс-тәсілдер:

5 слайд

5 слайд

Топқа бірігу I-топ. Зат есім. II-топ. Сын есім. III- топ. Сан есім.

6 слайд
Топқа бірігу I-топ. Зат есім. II-топ. Сын есім. III- топ. Сан есім.

6 слайд

Топқа бірігу I-топ. Зат есім. II-топ. Сын есім. III- топ. Сан есім.

7 слайд

7 слайд

Үй тапсырмасын сұрау “Өрмекші” әдісі арқылы сұрақтар қойылады. Зат есім дегеніміз не? Зат есім сұрақтар

8 слайд
Үй тапсырмасын сұрау “Өрмекші” әдісі арқылы сұрақтар қойылады. Зат есім дегеніміз не? Зат есім сұрақтарын айт. Зат есім түрлерін айт. Жалқы есім,жалпы есім дегеніміз не? Сөз таптарын ата. Етістік сұрақтарын айт. Қандай сөздер бас әріппен жазылады? Кімдер?нелер?сұрағына жауап беретін сөздерді айтыңдар.

8 слайд

Үй тапсырмасын сұрау “Өрмекші” әдісі арқылы сұрақтар қойылады. Зат есім дегеніміз не? Зат есім сұрақтарын айт. Зат есім түрлерін айт. Жалқы есім,жалпы есім дегеніміз не? Сөз таптарын ата. Етістік сұрақтарын айт. Қандай сөздер бас әріппен жазылады? Кімдер?нелер?сұрағына жауап беретін сөздерді айтыңдар.

“Ой қозғау.”

9 слайд
“Ой қозғау.”

9 слайд

“Ой қозғау.”

Суретке сұрақтар қою.

10 слайд
Суретке сұрақтар қою.

10 слайд

Суретке сұрақтар қою.

Білу және түсіну. Оқылым. 49-жаттығу.Орны ауысқан өлең жолдарын қалпына келтіріп оқы. Көк

11 слайд
Білу және түсіну. Оқылым. 49-жаттығу.Орны ауысқан өлең жолдарын қалпына келтіріп оқы. Көк көгершін, көгершін, Жем жесін де семірсін. Көгершін келер жем үшін Балалар, жем себелік. Көгершін қандай құс? Оны неліктен “бейбітшілік құсы” деп атайды? Өлеңнен зат есімнің жекеше,көпше түрлерін тап. Бағалау.

11 слайд

Білу және түсіну. Оқылым. 49-жаттығу.Орны ауысқан өлең жолдарын қалпына келтіріп оқы. Көк көгершін, көгершін, Жем жесін де семірсін. Көгершін келер жем үшін Балалар, жем себелік. Көгершін қандай құс? Оны неліктен “бейбітшілік құсы” деп атайды? Өлеңнен зат есімнің жекеше,көпше түрлерін тап. Бағалау.

12 слайд

12 слайд

Талдау. Ребусты шеш іп сөйлем құрастыру.

13 слайд
Талдау. Ребусты шеш іп сөйлем құрастыру.

13 слайд

Талдау. Ребусты шеш іп сөйлем құрастыру.

Жазылым. 50-жаттығу.Мәтінді көшіріп жаз. Түйе -төрт түліктің бірі.Ол шөлге төзімді. Түйенің

14 слайд
Жазылым. 50-жаттығу.Мәтінді көшіріп жаз. Түйе -төрт түліктің бірі.Ол шөлге төзімді. Түйенің сүтінен шұбат жасалады . Жеке жұмыс.

14 слайд

Жазылым. 50-жаттығу.Мәтінді көшіріп жаз. Түйе -төрт түліктің бірі.Ол шөлге төзімді. Түйенің сүтінен шұбат жасалады . Жеке жұмыс.

Сергіту сәті.

15 слайд
Сергіту сәті.

15 слайд

Сергіту сәті.

51-жаттығу.Шеңбер бойына жасырынған малдардың атауларын тап. Сиырқұлынешкіжылқытүйелақ . Өзіңе ұнаған малдардың біреуімен өле

16 слайд
51-жаттығу.Шеңбер бойына жасырынған малдардың атауларын тап. Сиырқұлынешкіжылқытүйелақ . Өзіңе ұнаған малдардың біреуімен өлең құрастырып көр.

16 слайд

51-жаттығу.Шеңбер бойына жасырынған малдардың атауларын тап. Сиырқұлынешкіжылқытүйелақ . Өзіңе ұнаған малдардың біреуімен өлең құрастырып көр.

Жинақтау. Әр топқа сөздер беріледі. Сөздерді топтастырып жазады. 1-топ. Қалам, жазушы, сауысқандар, ақындар, қағаз, гүл, же

17 слайд
Жинақтау. Әр топқа сөздер беріледі. Сөздерді топтастырып жазады.  1-топ. Қалам, жазушы, сауысқандар, ақындар, қағаз, гүл, жемістер, қалалар.  2-топ. Жүзім, қарындаштар, сағат, терезелер, биші, әншілер, тақта, орындықтар. 3-топ.Суретке қарап әңгімелейді. Оқушылар бірін-бірі «қол шапалақтау» арқылы бағалайды .

17 слайд

Жинақтау. Әр топқа сөздер беріледі. Сөздерді топтастырып жазады.  1-топ. Қалам, жазушы, сауысқандар, ақындар, қағаз, гүл, жемістер, қалалар.  2-топ. Жүзім, қарындаштар, сағат, терезелер, биші, әншілер, тақта, орындықтар. 3-топ.Суретке қарап әңгімелейді. Оқушылар бірін-бірі «қол шапалақтау» арқылы бағалайды .

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

Кері байланыс. «Сиқырлы сөздер» ойыны. Шарты: Балалар шеңберге тұрады. Мұғалім көптік жалғауларды айтып допты бір б

20 слайд
Кері байланыс.  «Сиқырлы сөздер» ойыны.  Шарты: Балалар шеңберге тұрады.  Мұғалім көптік жалғауларды айтып допты бір балаға лақтырады, ол жекеше түрін айтып, қайта мұғалімге лақтырады. Ойын ары қарай жалғаса береді. 

20 слайд

Кері байланыс.  «Сиқырлы сөздер» ойыны.  Шарты: Балалар шеңберге тұрады.  Мұғалім көптік жалғауларды айтып допты бір балаға лақтырады, ол жекеше түрін айтып, қайта мұғалімге лақтырады. Ойын ары қарай жалғаса береді. 

21 слайд

21 слайд

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд