2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / қазақ тілі 4 сынып 94 сабақ

қазақ тілі 4 сынып 94 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі 4 сынып 94 сабақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
04 Сәуір 2025
168
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 94 сабақ. Жіктеу есімдіктерінің септелуі

1 слайд
№ 94 сабақ. Жіктеу есімдіктерінің септелуі

1 слайд

№ 94 сабақ. Жіктеу есімдіктерінің септелуі

Психологиялық ахуал қалыптастыру. Сабаққа дайындық

2 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Сабаққа дайындық Өткенді пысықтау «Жіктеу есімдігі» тақырыбын пысықтау

2 слайд

Психологиялық ахуал қалыптастыру. Сабаққа дайындық Өткенді пысықтау «Жіктеу есімдігі» тақырыбын пысықтау

Құндылықтың мақсаты: Мемлекеттік тілді білу. Жаңа тақырып

3 слайд
Құндылықтың мақсаты: Мемлекеттік тілді білу. Жаңа тақырып 47-жаттығу. Мəтінді оқу. Жіктеу есімдігін табу Мəтін тақырыбы оның мазмұнына сəйкестігін анықтау. Мəтіндегі негізгі ойды анықтау. Сұрақтар: - Мəтіннің тақырыбы мазмұнына сəйкес келе ме? - Мәтіндегі негізгі ойды анықта? -Табиғатты қорғау. - Мәтіндегі жіктеу есімдіктерін тап. Жіктеу есімдігі: ол, мен - Қарамен жазылған есімдіктерді оқы, сұрақ қойып, қай септікте тұрғанын айт. Менің-ілік с. Мен- атау с. Маған-барыс с.

3 слайд

Құндылықтың мақсаты: Мемлекеттік тілді білу. Жаңа тақырып 47-жаттығу. Мəтінді оқу. Жіктеу есімдігін табу Мəтін тақырыбы оның мазмұнына сəйкестігін анықтау. Мəтіндегі негізгі ойды анықтау. Сұрақтар: - Мəтіннің тақырыбы мазмұнына сəйкес келе ме? - Мәтіндегі негізгі ойды анықта? -Табиғатты қорғау. - Мәтіндегі жіктеу есімдіктерін тап. Жіктеу есімдігі: ол, мен - Қарамен жазылған есімдіктерді оқы, сұрақ қойып, қай септікте тұрғанын айт. Менің-ілік с. Мен- атау с. Маған-барыс с.

48-жаттығу. (Ауызша). Есімдіктердің септелуін оқу. Есімдіктердің септелуін оқи отырып,

4 слайд
48-жаттығу. (Ауызша). Есімдіктердің септелуін оқу. Есімдіктердің септелуін оқи отырып, олардың өзгешеліктерін анықтау

4 слайд

48-жаттығу. (Ауызша). Есімдіктердің септелуін оқу. Есімдіктердің септелуін оқи отырып, олардың өзгешеліктерін анықтау

49-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазу. Жалбыз наурыз айының аяғында өсе бастайды. (Ол А.с. не?) ды

5 слайд
49-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазу. Жалбыз наурыз айының аяғында өсе бастайды. (Ол А.с. не?) дымқыл , шалғынды жерлерде көп кездеседі. ( Оның І.с. ненің?) дәрілік маңызы зор. ( Оны Т.с. нені?) бүйрек ауруына , суық тигенде ем үшін қолданады. (Мен А.с. кім? ) ауырғанда оның тұнбасын іштім. Жалбыз маған ұнайды.

5 слайд

49-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазу. Жалбыз наурыз айының аяғында өсе бастайды. (Ол А.с. не?) дымқыл , шалғынды жерлерде көп кездеседі. ( Оның І.с. ненің?) дәрілік маңызы зор. ( Оны Т.с. нені?) бүйрек ауруына , суық тигенде ем үшін қолданады. (Мен А.с. кім? ) ауырғанда оның тұнбасын іштім. Жалбыз маған ұнайды.

Фс тапсырмасы. 50 - жаттығу. Ол (кіммен?) кездесу,(Онымен кездесу); ол (неге?) тығылады (оған

6 слайд
Фс тапсырмасы. 50 - жаттығу. Ол (кіммен?) кездесу,(Онымен кездесу); ол (неге?) тығылады (оған тығылады); мен (кімге?) ұнайды (маған ұнайды), сен (кімнің?) киімің, (сенің киімің); мен ( кімді?) таппады, (мені таппады); ол (неден?) көлемдірек (одан көлемдірек); сен (кімге?) бармақшы (саған бармақшы). ТАПСЫРМА. Қоршаған ортаға нелер жатады?

6 слайд

Фс тапсырмасы. 50 - жаттығу. Ол (кіммен?) кездесу,(Онымен кездесу); ол (неге?) тығылады (оған тығылады); мен (кімге?) ұнайды (маған ұнайды), сен (кімнің?) киімің, (сенің киімің); мен ( кімді?) таппады, (мені таппады); ол (неден?) көлемдірек (одан көлемдірек); сен (кімге?) бармақшы (саған бармақшы). ТАПСЫРМА. Қоршаған ортаға нелер жатады?

ТАПСЫРМА. 52 - жаттығу. Кластер құрастыру. «Қоршаған ортаны қорғау үшін не істеу керек?» «К

7 слайд
ТАПСЫРМА. 52 - жаттығу. Кластер құрастыру. «Қоршаған ортаны қорғау үшін не істеу керек?» «Кластер» арқылы əр топ өз ережелерін жазады. 1. ағаштың бұтақтарын сындырма; 2. гүлдерді жұлма. 3.қоқыс тастама 4.құс ұясын бұзба 5.суды ластама

7 слайд

ТАПСЫРМА. 52 - жаттығу. Кластер құрастыру. «Қоршаған ортаны қорғау үшін не істеу керек?» «Кластер» арқылы əр топ өз ережелерін жазады. 1. ағаштың бұтақтарын сындырма; 2. гүлдерді жұлма. 3.қоқыс тастама 4.құс ұясын бұзба 5.суды ластама

Үй тапсырмасы. 51 –жаттығу Берілген есімдіктерді қатыстырып,сөйлем құрап келу Біз, сенің, оған

8 слайд
Үй тапсырмасы. 51 –жаттығу Берілген есімдіктерді қатыстырып,сөйлем құрап келу Біз, сенің, оған

8 слайд

Үй тапсырмасы. 51 –жаттығу Берілген есімдіктерді қатыстырып,сөйлем құрап келу Біз, сенің, оған

Кері байланыс

9 слайд
Кері байланыс

9 слайд

Кері байланыс

Министірлікпен келісілген курстар тізімі