қазақ тілі 4 сынып 94 сабақ




1 слайд
№ 94 сабақ.
Жіктеу есімдіктерінің
септелуі
1 слайд
№ 94 сабақ. Жіктеу есімдіктерінің септелуі

2 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Сабаққа дайындық
Өткенді пысықтау
«Жіктеу есімдігі» тақырыбын пысықтау
2 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Сабаққа дайындық Өткенді пысықтау «Жіктеу есімдігі» тақырыбын пысықтау

3 слайд
Құндылықтың мақсаты: Мемлекеттік тілді білу.
Жаңа тақырып
47-жаттығу.
Мəтінді оқу. Жіктеу есімдігін табу Мəтін тақырыбы оның мазмұнына
сəйкестігін анықтау. Мəтіндегі негізгі ойды анықтау.
Сұрақтар:
- Мəтіннің тақырыбы мазмұнына сəйкес келе ме?
- Мәтіндегі негізгі ойды анықта?
-Табиғатты қорғау.
- Мәтіндегі жіктеу есімдіктерін тап.
Жіктеу есімдігі: ол, мен
- Қарамен жазылған есімдіктерді оқы, сұрақ қойып, қай септікте тұрғанын айт.
Менің-ілік с. Мен- атау с. Маған-барыс с.
3 слайд
Құндылықтың мақсаты: Мемлекеттік тілді білу. Жаңа тақырып 47-жаттығу. Мəтінді оқу. Жіктеу есімдігін табу Мəтін тақырыбы оның мазмұнына сəйкестігін анықтау. Мəтіндегі негізгі ойды анықтау. Сұрақтар: - Мəтіннің тақырыбы мазмұнына сəйкес келе ме? - Мәтіндегі негізгі ойды анықта? -Табиғатты қорғау. - Мәтіндегі жіктеу есімдіктерін тап. Жіктеу есімдігі: ол, мен - Қарамен жазылған есімдіктерді оқы, сұрақ қойып, қай септікте тұрғанын айт. Менің-ілік с. Мен- атау с. Маған-барыс с.

4 слайд
48-жаттығу. (Ауызша).
Есімдіктердің септелуін оқу. Есімдіктердің септелуін оқи отырып,
олардың өзгешеліктерін анықтау
4 слайд
48-жаттығу. (Ауызша). Есімдіктердің септелуін оқу. Есімдіктердің септелуін оқи отырып, олардың өзгешеліктерін анықтау

5 слайд
49-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазу.
Жалбыз наурыз айының аяғында өсе бастайды. (Ол А.с. не?)
дымқыл , шалғынды жерлерде көп кездеседі. ( Оның І.с. ненің?)
дәрілік маңызы зор. ( Оны Т.с. нені?) бүйрек ауруына , суық
тигенде ем үшін қолданады. (Мен А.с. кім? ) ауырғанда оның
тұнбасын іштім. Жалбыз маған ұнайды.
5 слайд
49-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазу. Жалбыз наурыз айының аяғында өсе бастайды. (Ол А.с. не?) дымқыл , шалғынды жерлерде көп кездеседі. ( Оның І.с. ненің?) дәрілік маңызы зор. ( Оны Т.с. нені?) бүйрек ауруына , суық тигенде ем үшін қолданады. (Мен А.с. кім? ) ауырғанда оның тұнбасын іштім. Жалбыз маған ұнайды.

6 слайд
Фс тапсырмасы. 50 - жаттығу.
Ол (кіммен?) кездесу,(Онымен кездесу); ол (неге?) тығылады (оған
тығылады); мен (кімге?) ұнайды (маған ұнайды), сен (кімнің?)
киімің, (сенің киімің); мен ( кімді?) таппады, (мені таппады); ол
(неден?) көлемдірек (одан көлемдірек); сен (кімге?) бармақшы
(саған бармақшы).
ТАПСЫРМА.
Қоршаған ортаға нелер жатады?
6 слайд
Фс тапсырмасы. 50 - жаттығу. Ол (кіммен?) кездесу,(Онымен кездесу); ол (неге?) тығылады (оған тығылады); мен (кімге?) ұнайды (маған ұнайды), сен (кімнің?) киімің, (сенің киімің); мен ( кімді?) таппады, (мені таппады); ол (неден?) көлемдірек (одан көлемдірек); сен (кімге?) бармақшы (саған бармақшы). ТАПСЫРМА. Қоршаған ортаға нелер жатады?

7 слайд
ТАПСЫРМА. 52 - жаттығу.
Кластер құрастыру. «Қоршаған ортаны қорғау үшін не істеу керек?»
«Кластер» арқылы əр топ өз ережелерін жазады.
1. ағаштың бұтақтарын сындырма;
2. гүлдерді жұлма.
3.қоқыс тастама
4.құс ұясын бұзба
5.суды ластама
7 слайд
ТАПСЫРМА. 52 - жаттығу. Кластер құрастыру. «Қоршаған ортаны қорғау үшін не істеу керек?» «Кластер» арқылы əр топ өз ережелерін жазады. 1. ағаштың бұтақтарын сындырма; 2. гүлдерді жұлма. 3.қоқыс тастама 4.құс ұясын бұзба 5.суды ластама

8 слайд
Үй тапсырмасы. 51 –жаттығу
Берілген есімдіктерді қатыстырып,сөйлем құрап келу
Біз, сенің, оған
8 слайд
Үй тапсырмасы. 51 –жаттығу Берілген есімдіктерді қатыстырып,сөйлем құрап келу Біз, сенің, оған

9 слайд
Кері байланыс
9 слайд
Кері байланыс