Материалдар / Қазақ тілі 4 сынып ашық сабақ " Тұрақты сөз тіркесі" слайд сабаққа
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі 4 сынып ашық сабақ " Тұрақты сөз тіркесі" слайд сабаққа

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріммен іс тәжірибе алмасуға. Жаңартылған білім бойынша бір көмегім тиіп қалатын шығар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
2114
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Тұрақты сөз тіркестері Пәні қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Тұрақты сөз тіркестері Пәні қазақ тілі

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Тұрақты сөз тіркестері Пәні қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Тұрақты сөз тіркестері Пәні қазақ тілі

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Тұрақты сөз тіркестері Пәні қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Тұрақты сөз тіркестері Пәні қазақ тілі

а) Білімділік: Тұрақты сөз тіркесі туралы түсінік беру, сөйлемдерден сөз тіркестерін табуға жаттықтыру, көркем, таза жазу калл

2 слайд
а) Білімділік: Тұрақты сөз тіркесі туралы түсінік беру, сөйлемдерден сөз тіркестерін табуға жаттықтыру, көркем, таза жазу каллиграфиясын төселдіру; ә) Дамытушылық: Тұрақты тіркесті сөздік қорларына енгізіп, тіл байлықтарын дамыту; б) Тәрбиелік: Тұрақты сөз тіркесін сөйлеу мен жазу дағдысына енгізуге тәрбиелеу; Сабақтың әдісі: СТО элементтері, сұрақ-жауап, ізденіс Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту. Пәнаралық байланыс: әдебиет. Сабақтың көрнекілігі: Интербелсенді тақта, әдістеме, дидактикалық материалдар, грамматикалық ойындар.

2 слайд

а) Білімділік: Тұрақты сөз тіркесі туралы түсінік беру, сөйлемдерден сөз тіркестерін табуға жаттықтыру, көркем, таза жазу каллиграфиясын төселдіру; ә) Дамытушылық: Тұрақты тіркесті сөздік қорларына енгізіп, тіл байлықтарын дамыту; б) Тәрбиелік: Тұрақты сөз тіркесін сөйлеу мен жазу дағдысына енгізуге тәрбиелеу; Сабақтың әдісі: СТО элементтері, сұрақ-жауап, ізденіс Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту. Пәнаралық байланыс: әдебиет. Сабақтың көрнекілігі: Интербелсенді тақта, әдістеме, дидактикалық материалдар, грамматикалық ойындар.

Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі. А)Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу; ә) зейіндерін сабаққа аудару. Б) Топқа бөлу II.Үй тап

3 слайд
Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі. А)Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу; ә) зейіндерін сабаққа аудару. Б) Топқа бөлу II.Үй тапсырмасын тексеру. III.Қызығушылықтарын ояту. IV. 8 мақсат . V. Мағынаны тану ( Жаңа сабақ) VI. Ой толғаныс ( ойын “ Суреттер сөйлейді”) VII.Шығармашылық жұмыс. VIII.Үйге тапсырма беру. IX.Рефлексия. X.Бағалау.

3 слайд

Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі. А)Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу; ә) зейіндерін сабаққа аудару. Б) Топқа бөлу II.Үй тапсырмасын тексеру. III.Қызығушылықтарын ояту. IV. 8 мақсат . V. Мағынаны тану ( Жаңа сабақ) VI. Ой толғаныс ( ойын “ Суреттер сөйлейді”) VII.Шығармашылық жұмыс. VIII.Үйге тапсырма беру. IX.Рефлексия. X.Бағалау.

Топқа бөлу I – топ: “Зат есім “ – Кім? Не? Кімдер?Нелер? II – топ: “ Сан есім” – Қандай? Қай? III – топ: “ Сын есім” – Қанша? Н

4 слайд
Топқа бөлу I – топ: “Зат есім “ – Кім? Не? Кімдер?Нелер? II – топ: “ Сан есім” – Қандай? Қай? III – топ: “ Сын есім” – Қанша? Неше? Нешінші? IV – топ: “ Етістік” – Не істеді? Қайтті?

4 слайд

Топқа бөлу I – топ: “Зат есім “ – Кім? Не? Кімдер?Нелер? II – топ: “ Сан есім” – Қандай? Қай? III – топ: “ Сын есім” – Қанша? Неше? Нешінші? IV – топ: “ Етістік” – Не істеді? Қайтті?

ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ АТМОСФЕРАСЫ Қайырлы таң ұстазым! Доброе утро учитель! Қайырлы таң достарым!

5 слайд
ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ АТМОСФЕРАСЫ Қайырлы таң ұстазым! Доброе утро учитель! Қайырлы таң достарым! Доброе утро друзья! Шеңберге тұрайық, Посмотрите друг на друга, Жылулық сыйлайық. Пожелайте добра.

5 слайд

ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ АТМОСФЕРАСЫ Қайырлы таң ұстазым! Доброе утро учитель! Қайырлы таң достарым! Доброе утро друзья! Шеңберге тұрайық, Посмотрите друг на друга, Жылулық сыйлайық. Пожелайте добра.

ТЕСТ ЖҰМЫСЫ 1. Сөз тіркесі неден құрылады: А) бір не екі сөзден В) екі не одан көп сөзден С) бір ғ

6 слайд
ТЕСТ ЖҰМЫСЫ 1. Сөз тіркесі неден құрылады: А) бір не екі сөзден В) екі не одан көп сөзден С) бір ғана сөзден Д) буындардан 2. Бір сыңары күрделі сөзден жасалған сөз тіркесін белгіле: А) әкенің өсиеті В) кітап оқу С) сегіз дәптер Д) қоңыр салқын жел 3 .Мәндес сөздерді тап: А)еңбек, іскер, жалқау. В) қайрат, жігер, ел. С)жаратылыс, табиғат. Д) бет, жүз, ауыз. 4. Қарсы мәндес сөздердің ерекшелігі: А) мағыналары бірдей болады. С) мағыналары бір-біріне қарсы болады В) мағыналары әртүрлі болады. Д) мағыналары мәндес болады 5. Бірінші сыңары сын есім, екінші сыңары зат есімнен болған сөз тіркесін тап  А) Екі бала С) Сегіз жыл  В) Тұнық су Д) Тез оқу 6. Қарсы мәндес сөздерді табыңыз. А) Ағаш,бұта С) Жол-жол В) Терең-таяз, күн-түн Д) Ажарлы, әдемі 7. “Қорқақ” сөзінің синонимін (мәндес сөзді) табыңыз. А) Ержүрек С) Батыр В) Сужүрек Д) Қоян 8. “Омоним” сөзі деп қандай сөздерді айтамыз? А) Мағыналы мәндес сөздер. С) Дыбысталуы бірдей, мағыналары әр басқа сөздер. В) Мағынасы қарама-қарсы сөздер. Д) Екі немесе одан да көп түбірден жасалған сөз. 9. Сөз тіркесін табыңыз. А) Темір күрек. С) Темір - терсек В) Темірқазық Д) Темір, тас. 10. Кеше қызық кітап оқыдым. 1 2 3 4 Қай сөздер байланыспайды және сөз тіркесі бола алмайды? А) 1 – 4 С) 3 - 4 В) 2 – 3 Д) 1 – 2.             

6 слайд

ТЕСТ ЖҰМЫСЫ 1. Сөз тіркесі неден құрылады: А) бір не екі сөзден В) екі не одан көп сөзден С) бір ғана сөзден Д) буындардан 2. Бір сыңары күрделі сөзден жасалған сөз тіркесін белгіле: А) әкенің өсиеті В) кітап оқу С) сегіз дәптер Д) қоңыр салқын жел 3 .Мәндес сөздерді тап: А)еңбек, іскер, жалқау. В) қайрат, жігер, ел. С)жаратылыс, табиғат. Д) бет, жүз, ауыз. 4. Қарсы мәндес сөздердің ерекшелігі: А) мағыналары бірдей болады. С) мағыналары бір-біріне қарсы болады В) мағыналары әртүрлі болады. Д) мағыналары мәндес болады 5. Бірінші сыңары сын есім, екінші сыңары зат есімнен болған сөз тіркесін тап  А) Екі бала С) Сегіз жыл  В) Тұнық су Д) Тез оқу 6. Қарсы мәндес сөздерді табыңыз. А) Ағаш,бұта С) Жол-жол В) Терең-таяз, күн-түн Д) Ажарлы, әдемі 7. “Қорқақ” сөзінің синонимін (мәндес сөзді) табыңыз. А) Ержүрек С) Батыр В) Сужүрек Д) Қоян 8. “Омоним” сөзі деп қандай сөздерді айтамыз? А) Мағыналы мәндес сөздер. С) Дыбысталуы бірдей, мағыналары әр басқа сөздер. В) Мағынасы қарама-қарсы сөздер. Д) Екі немесе одан да көп түбірден жасалған сөз. 9. Сөз тіркесін табыңыз. А) Темір күрек. С) Темір - терсек В) Темірқазық Д) Темір, тас. 10. Кеше қызық кітап оқыдым. 1 2 3 4 Қай сөздер байланыспайды және сөз тіркесі бола алмайды? А) 1 – 4 С) 3 - 4 В) 2 – 3 Д) 1 – 2.             

БАҒАЛАУ-“БАҒДАРШАМ” Тексеру 1.А

7 слайд
БАҒАЛАУ-“БАҒДАРШАМ” Тексеру 1.А 2. Д 3. С 4. С 5. В 6. В 7. В 8. С 9. А 10. Д Дұрыс 2 не одан көп қате 1 қате

7 слайд

БАҒАЛАУ-“БАҒДАРШАМ” Тексеру 1.А 2. Д 3. С 4. С 5. В 6. В 7. В 8. С 9. А 10. Д Дұрыс 2 не одан көп қате 1 қате

ТОПҚА МАҚСАТ ҚОЮ 1.Тұрақты сөз тіркесі туралы білімді меңгеру. 2.Тұрақты сөз тіркесімен, сөз тіркесінің айырмашылығын білу. 3.Т

8 слайд
ТОПҚА МАҚСАТ ҚОЮ 1.Тұрақты сөз тіркесі туралы білімді меңгеру. 2.Тұрақты сөз тіркесімен, сөз тіркесінің айырмашылығын білу. 3.Тапсырмалардың мағынасын түсіне білу, ойды дамыту. 4.Топтық жұмыстарды меңгеріп, достарыммен бөлісу. 5.Тіл дамыту жұмыстарын белсенді орындау. 6.Жаттығулар орындап қорытынды ойды шығару, ережені шығару. 7.Дәптерге таза, әдемі жазу. 8.Сөйлем ішінен тұрақты сөз тіркестерін таба білу.

8 слайд

ТОПҚА МАҚСАТ ҚОЮ 1.Тұрақты сөз тіркесі туралы білімді меңгеру. 2.Тұрақты сөз тіркесімен, сөз тіркесінің айырмашылығын білу. 3.Тапсырмалардың мағынасын түсіне білу, ойды дамыту. 4.Топтық жұмыстарды меңгеріп, достарыммен бөлісу. 5.Тіл дамыту жұмыстарын белсенді орындау. 6.Жаттығулар орындап қорытынды ойды шығару, ережені шығару. 7.Дәптерге таза, әдемі жазу. 8.Сөйлем ішінен тұрақты сөз тіркестерін таба білу.

“ЕРКІН ЖАЗУ” ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫН ОЯТУ

9 слайд
“ЕРКІН ЖАЗУ” ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫН ОЯТУ

9 слайд

“ЕРКІН ЖАЗУ” ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫН ОЯТУ

МАҒЫНАНЫ ТАНУ Жаңа тақырыптың мағынасын ашу. 1.Дәптермен жұмыс. 2.Көркем жазу минуты: Аа, ауыз, Аузы аққа тию. 3.Оқулықпен жұмыс

10 слайд
МАҒЫНАНЫ ТАНУ Жаңа тақырыптың мағынасын ашу. 1.Дәптермен жұмыс. 2.Көркем жазу минуты: Аа, ауыз, Аузы аққа тию. 3.Оқулықпен жұмыс. 4.21 – жаттығу. Оқушыларға оқытып талдау жұмысын жүргізу. - Бағанның сол жағындағы сөз тіркестері не туралы? - Оң жақтағы сөз тіркестері ше? Қорытынды жасап, ереже шығару. Сөйлемде дайын күйде қолданылады. Орны ауыспайды, құрамы өзгермейді.Сөйлемде бір сұраққа жауап беріп, бір ғана сөйлем мүшесі болады.

10 слайд

МАҒЫНАНЫ ТАНУ Жаңа тақырыптың мағынасын ашу. 1.Дәптермен жұмыс. 2.Көркем жазу минуты: Аа, ауыз, Аузы аққа тию. 3.Оқулықпен жұмыс. 4.21 – жаттығу. Оқушыларға оқытып талдау жұмысын жүргізу. - Бағанның сол жағындағы сөз тіркестері не туралы? - Оң жақтағы сөз тіркестері ше? Қорытынды жасап, ереже шығару. Сөйлемде дайын күйде қолданылады. Орны ауыспайды, құрамы өзгермейді.Сөйлемде бір сұраққа жауап беріп, бір ғана сөйлем мүшесі болады.

Тілімізде еркін сөз тіркестері, тұрақты сөз тіркестері деген ұғым бар. Еркін сөз тіркестері мен тұрақты сөз тіркестерін

11 слайд
Тілімізде еркін сөз тіркестері, тұрақты сөз тіркестері деген ұғым бар. Еркін сөз тіркестері мен тұрақты сөз тіркестерін Еркін сөз тіркестері Тұрақты тіркестер Таза дәптер, әдемі киім, әдепті оқушы, баланың ісі, үздік оқушы, жақсы адам,кең бөлме, ашық есік, т.б. Тайға таңба басқандай (анық), жүрек жұтқан(батыр), тіс жармау(үндемеу), бармағын тістеу(өкіну), мұрнын көкке көтеру(менменсу), Бетінен оты шығу(ұялу), қолы ашық(жомарт),т.б. Құрамындағы сөздердің орнын өзгертуге немесе басқа сөзбен орнын ауыстыруға бола беретін тіркестерді еркін тіркестер дейміз. 2. Құрамындағы сөздер жеке-жеке мағынаны білдіреді. 3. Құрамындағы сөздер жеке-жеке сұраққа жауап беріп, екі сөйлем мүшесі болады. 1.Құрамындағы сөздердің орнын өзгертуге немесе басқа сөзбен орнын ауыстыруға болмайтын тіркестерді тұрақты тіркестер дейміз 2. Құрамындағы сөздер жеке-жеке мағына бермей, барлығы тұтас бір мағынаны білдіреді. 3. Бір сұраққа жауап беріп, бір сөйлем мүшесі болады.

11 слайд

Тілімізде еркін сөз тіркестері, тұрақты сөз тіркестері деген ұғым бар. Еркін сөз тіркестері мен тұрақты сөз тіркестерін Еркін сөз тіркестері Тұрақты тіркестер Таза дәптер, әдемі киім, әдепті оқушы, баланың ісі, үздік оқушы, жақсы адам,кең бөлме, ашық есік, т.б. Тайға таңба басқандай (анық), жүрек жұтқан(батыр), тіс жармау(үндемеу), бармағын тістеу(өкіну), мұрнын көкке көтеру(менменсу), Бетінен оты шығу(ұялу), қолы ашық(жомарт),т.б. Құрамындағы сөздердің орнын өзгертуге немесе басқа сөзбен орнын ауыстыруға бола беретін тіркестерді еркін тіркестер дейміз. 2. Құрамындағы сөздер жеке-жеке мағынаны білдіреді. 3. Құрамындағы сөздер жеке-жеке сұраққа жауап беріп, екі сөйлем мүшесі болады. 1.Құрамындағы сөздердің орнын өзгертуге немесе басқа сөзбен орнын ауыстыруға болмайтын тіркестерді тұрақты тіркестер дейміз 2. Құрамындағы сөздер жеке-жеке мағына бермей, барлығы тұтас бір мағынаны білдіреді. 3. Бір сұраққа жауап беріп, бір сөйлем мүшесі болады.

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС •I – топ – 22-жаттығу. •II – топ – 23-жаттығу. •III – топ – 24 – жаттығу. •IV – топ – 25 – жаттығу.

12 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС •I – топ – 22-жаттығу. •II – топ – 23-жаттығу. •III – топ – 24 – жаттығу. •IV – топ – 25 – жаттығу.

12 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС •I – топ – 22-жаттығу. •II – топ – 23-жаттығу. •III – топ – 24 – жаттығу. •IV – топ – 25 – жаттығу.

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС: “ Сәйкестендіру “ арқылы тапсырма орындау I-топ: Екі езуі екі құлағына жету - Қорықты Екі к

13 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС: “ Сәйкестендіру “ арқылы тапсырма орындау I-топ: Екі езуі екі құлағына жету - Қорықты Екі көзі төрт болды - Жоқ болу Көз байлау - Қуану Көзге түртсе көргісіз - алдау Көзден ғайып болу - қараңғы II – топ: Арасынан қыл өтпейді - алыс Ит арқасы қиянда - момын Жерге кіріп кете жаздау - ұрлық Қолды болды - тату Қой аузынан шөп алмас - ұялу III – топ: Төбесі көкке жету - тамақтану Ешкімнің ала жібін аттамайды - қызықты айтты Ас ішіп аяқ босатарлар - өнерлі адам Бармағынан бал тамған - жалқау адамдар Сөздің майын тамызды - адал адам IV – топ: Қас пен көздің арасы - батыр Ер жүрек - лезде, жылдам, тез Тайға таңба басқандай - ерінді Бармағын тістеу - жолы болу Тасы өрге домалау - өкіну

13 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС: “ Сәйкестендіру “ арқылы тапсырма орындау I-топ: Екі езуі екі құлағына жету - Қорықты Екі көзі төрт болды - Жоқ болу Көз байлау - Қуану Көзге түртсе көргісіз - алдау Көзден ғайып болу - қараңғы II – топ: Арасынан қыл өтпейді - алыс Ит арқасы қиянда - момын Жерге кіріп кете жаздау - ұрлық Қолды болды - тату Қой аузынан шөп алмас - ұялу III – топ: Төбесі көкке жету - тамақтану Ешкімнің ала жібін аттамайды - қызықты айтты Ас ішіп аяқ босатарлар - өнерлі адам Бармағынан бал тамған - жалқау адамдар Сөздің майын тамызды - адал адам IV – топ: Қас пен көздің арасы - батыр Ер жүрек - лезде, жылдам, тез Тайға таңба басқандай - ерінді Бармағын тістеу - жолы болу Тасы өрге домалау - өкіну

14 слайд

14 слайд

« Суреттер сөйлейді» ойыны ( жылдамдыққа) Тақтадан суреттер көрсетіледі . суретке байланысты тұрақты сөз тіркесін құрау.

15 слайд
« Суреттер сөйлейді» ойыны ( жылдамдыққа) Тақтадан суреттер көрсетіледі . суретке байланысты тұрақты сөз тіркесін құрау.

15 слайд

« Суреттер сөйлейді» ойыны ( жылдамдыққа) Тақтадан суреттер көрсетіледі . суретке байланысты тұрақты сөз тіркесін құрау.

Астана Қазақстан Президент 1. Бес жолды өлең құрасты

16 слайд
Астана Қазақстан Президент 1. Бес жолды өлең құрастыру. 2. Постерді қорғау Бәйтерек

16 слайд

Астана Қазақстан Президент 1. Бес жолды өлең құрастыру. 2. Постерді қорғау Бәйтерек

БЕС ЖОЛДЫ ӨЛЕҢ Кім? Не? Қандай?

17 слайд
БЕС ЖОЛДЫ ӨЛЕҢ Кім? Не? Қандай? Қандай? Не істеді? Қайтты? Не істеді? Қайтты? Сөйлем Сөйлем Синоним Синоним

17 слайд

БЕС ЖОЛДЫ ӨЛЕҢ Кім? Не? Қандай? Қандай? Не істеді? Қайтты? Не істеді? Қайтты? Сөйлем Сөйлем Синоним Синоним

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1.Дәптерге 5 тұрақты сөз тіркесін жазу. 2.Ереже жаттау91 – бет.

18 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1.Дәптерге 5 тұрақты сөз тіркесін жазу. 2.Ереже жаттау91 – бет.

18 слайд

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1.Дәптерге 5 тұрақты сөз тіркесін жазу. 2.Ереже жаттау91 – бет.

РЕФЛЕКСИЯ Бүгінгі сабақ қызықты да маңызды болды мен үшін Түсіндім Қолдана аламын

19 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Бүгінгі сабақ қызықты да маңызды болды мен үшін Түсіндім Қолдана аламын

19 слайд

РЕФЛЕКСИЯ Бүгінгі сабақ қызықты да маңызды болды мен үшін Түсіндім Қолдана аламын

БАҒАЛАУ ПАРАҚШАСЫ № Оқушының аты-жөні Тест жұмысы Ереже шығару Жаттығу орындау Қосымша материал мен жұмыс «Суреттер

20 слайд
БАҒАЛАУ ПАРАҚШАСЫ № Оқушының аты-жөні Тест жұмысы Ереже шығару Жаттығу орындау Қосымша материал мен жұмыс «Суреттер сөйлейді» ойыны Шығарма- шылық жұмыс 1. 2. 3. 4. 5. 6.

20 слайд

БАҒАЛАУ ПАРАҚШАСЫ № Оқушының аты-жөні Тест жұмысы Ереже шығару Жаттығу орындау Қосымша материал мен жұмыс «Суреттер сөйлейді» ойыны Шығарма- шылық жұмыс 1. 2. 3. 4. 5. 6.

Назарларыңызға рахмет

21 слайд
Назарларыңызға рахмет

21 слайд

Назарларыңызға рахмет

ВЕНН ДИАГРАММАСЫ Ортақ қасиеті Тұрақты сөз тіркестері Еркін сөз тіркестері

22 слайд
ВЕНН ДИАГРАММАСЫ Ортақ қасиеті Тұрақты сөз тіркестері Еркін сөз тіркестері

22 слайд

ВЕНН ДИАГРАММАСЫ Ортақ қасиеті Тұрақты сөз тіркестері Еркін сөз тіркестері