Материалдар / Қазақ тілі 5- сынып " Қиял әлемі" бөлімі "Сиқыршылар "

Қазақ тілі 5- сынып " Қиял әлемі" бөлімі "Сиқыршылар "

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
2200
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Пән мұғалімі: Тайпакова Светлана Максутовна Сынып: 5 Пәні: Қазақ тілі Бөлім: Қиял әлемі Сабақтың тақырыбы: Сиқыршылар

1 слайд
Пән мұғалімі: Тайпакова Светлана Максутовна Сынып: 5 Пәні: Қазақ тілі Бөлім: Қиял әлемі Сабақтың тақырыбы: Сиқыршылар (1-сағаты) Оқу мақсаттары: 5.1.1.1 Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау; 5.1.5.1 Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру Оқу мақсаттары 1.Ұсынылған суреттер мен тірек сөздер бойынша тақырыпты болжайды , мәтін мазмұнын түсінеді 2.Мәтінде көтерілген мәселені анықтайды , негізгі ойға қатысты сұрақтар құрастырады,сұрақтарға жауап береді 3.Мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарастарын білдіріп, қорытынды жасайды

1 слайд

Пән мұғалімі: Тайпакова Светлана Максутовна Сынып: 5 Пәні: Қазақ тілі Бөлім: Қиял әлемі Сабақтың тақырыбы: Сиқыршылар (1-сағаты) Оқу мақсаттары: 5.1.1.1 Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау; 5.1.5.1 Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру Оқу мақсаттары 1.Ұсынылған суреттер мен тірек сөздер бойынша тақырыпты болжайды , мәтін мазмұнын түсінеді 2.Мәтінде көтерілген мәселені анықтайды , негізгі ойға қатысты сұрақтар құрастырады,сұрақтарға жауап береді 3.Мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарастарын білдіріп, қорытынды жасайды

БЕЛСЕНДІ ОҚУ «Суретке болжам жасау» әдісі. Суретке болжам жасайды , тақырыпқа болжам жасайды,сұрақтарға жауап береді «Сиқырл

2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ «Суретке болжам жасау» әдісі. Суретке болжам жасайды , тақырыпқа болжам жасайды,сұрақтарға жауап береді «Сиқырлы хаттар» әдісі. Мәтінде көтерілген мәселені анықтай отырып, жұбымен бірлесіп негізгі ойға қатысты 2 сұрақ құрастырады, хатқа жазып,қоржынға салады, таңдаған хат ішіндегі сұрақтарға жауап береді. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. «Жақсылыққа жақсылық әр кісінің ісі» деген мақалдың мағынасын мәтіндегі негізгі оймен байланыстырып, қорытынды жаса. «Жуан және жіңішке сұрақтар» әдісі. Тыңдалған мәтін негізінде мұғалім алдын ала дайындаған жуан –жіңішке сұрақтарға жауап береді.

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚУ «Суретке болжам жасау» әдісі. Суретке болжам жасайды , тақырыпқа болжам жасайды,сұрақтарға жауап береді «Сиқырлы хаттар» әдісі. Мәтінде көтерілген мәселені анықтай отырып, жұбымен бірлесіп негізгі ойға қатысты 2 сұрақ құрастырады, хатқа жазып,қоржынға салады, таңдаған хат ішіндегі сұрақтарға жауап береді. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. «Жақсылыққа жақсылық әр кісінің ісі» деген мақалдың мағынасын мәтіндегі негізгі оймен байланыстырып, қорытынды жаса. «Жуан және жіңішке сұрақтар» әдісі. Тыңдалған мәтін негізінде мұғалім алдын ала дайындаған жуан –жіңішке сұрақтарға жауап береді.

ЖЖ .2- тапсырма. «Сиқырлы хаттар» әдісі . Мәтінді мұқият тыңда.Негізгі ойды анықта.Мәтінде көтерілген мәселені анықтай отырып

3 слайд
ЖЖ .2- тапсырма. «Сиқырлы хаттар» әдісі . Мәтінді мұқият тыңда.Негізгі ойды анықта.Мәтінде көтерілген мәселені анықтай отырып, жұбыңмен бірлесіп негізгі ойға қатысты 2 сұрақ құрастырыңдар . Баяғыда бір етікші болыпты. Әбден кедейленіп, қос етік тігерліктей ғана былғарысы қалыпты. Іңірде әлгі былғарыдан етік пішеді де : «Қазір жатып ұйқымды қандырып,таңертең ертерек тұрып тігіп тастармын», - деп ойлайды. Таң сәріден оянып жұмысқа кіріспекші болып ыңғайланса,жұмысы дайын тұр – етіктерді біреу тігіп қойыпты. Асқан ісмер адамның қолынан шыққаны көрініп тұр. Оқиға осылай жалғасады. Етікшінің жоқшылық өмірі ұмыт бола бастайды…

3 слайд

ЖЖ .2- тапсырма. «Сиқырлы хаттар» әдісі . Мәтінді мұқият тыңда.Негізгі ойды анықта.Мәтінде көтерілген мәселені анықтай отырып, жұбыңмен бірлесіп негізгі ойға қатысты 2 сұрақ құрастырыңдар . Баяғыда бір етікші болыпты. Әбден кедейленіп, қос етік тігерліктей ғана былғарысы қалыпты. Іңірде әлгі былғарыдан етік пішеді де : «Қазір жатып ұйқымды қандырып,таңертең ертерек тұрып тігіп тастармын», - деп ойлайды. Таң сәріден оянып жұмысқа кіріспекші болып ыңғайланса,жұмысы дайын тұр – етіктерді біреу тігіп қойыпты. Асқан ісмер адамның қолынан шыққаны көрініп тұр. Оқиға осылай жалғасады. Етікшінің жоқшылық өмірі ұмыт бола бастайды…

САРАЛАУ ТӘСІЛІ 4-тапсырма. 1.Етікшіге кімдер көмек көрсетті? 2.Жақсылық жасау дегенді қалай түсінесің? 3. Етікші неге таңқалды?

4 слайд
САРАЛАУ ТӘСІЛІ 4-тапсырма. 1.Етікшіге кімдер көмек көрсетті? 2.Жақсылық жасау дегенді қалай түсінесің? 3. Етікші неге таңқалды? 4.Бүгінгі таңда жақсылық жасау кез келген адамның қолынан келе ме? Ойыңды дәлелде. 5. Етікші кішкентай сиқыршы адамдарға не дайындады? 6. Етікшінің бойындағы қасиеттерді ата Дескриптор -сұрақтарға жауап береді -өз көзқарасын білдіріп, қорытынды жасайды Диалог және қолдау көрсету

4 слайд

САРАЛАУ ТӘСІЛІ 4-тапсырма. 1.Етікшіге кімдер көмек көрсетті? 2.Жақсылық жасау дегенді қалай түсінесің? 3. Етікші неге таңқалды? 4.Бүгінгі таңда жақсылық жасау кез келген адамның қолынан келе ме? Ойыңды дәлелде. 5. Етікші кішкентай сиқыршы адамдарға не дайындады? 6. Етікшінің бойындағы қасиеттерді ата Дескриптор -сұрақтарға жауап береді -өз көзқарасын білдіріп, қорытынды жасайды Диалог және қолдау көрсету

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ -Суреттер және тірек сөздер арқылы тақырыпты болжау; -Көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру . Мұғалімні

5 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ -Суреттер және тірек сөздер арқылы тақырыпты болжау; -Көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру . Мұғалімнің бағалауы. (Жарайсың, өте жақсы, керемет) «Бас бармақ » әдісі «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі Смайликтер арқылы бағалау Кері байланыс «3-2-1» стратегиясы

5 слайд

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ -Суреттер және тірек сөздер арқылы тақырыпты болжау; -Көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру . Мұғалімнің бағалауы. (Жарайсың, өте жақсы, керемет) «Бас бармақ » әдісі «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі Смайликтер арқылы бағалау Кері байланыс «3-2-1» стратегиясы

1-тапсырма. «Суретке болжам жасау» әдісі. 1.Суреттен не көріп тұрсыңдар? 2. Сиқыршы деген кім? 3. Сиқырға сенесіңдер ме? 4.

6 слайд
1-тапсырма. «Суретке болжам жасау» әдісі. 1.Суреттен не көріп тұрсыңдар? 2. Сиқыршы деген кім? 3. Сиқырға сенесіңдер ме? 4. Бүгінгі тақырып не жайында деп ойлайсыңдар? ҚБ. Мұғалімнің қошемет сөзі. ( Жарайсың, өте жақсы, керемет )Дескриптор : -Суретке болжам жасайды -Тақырыпқа болжам жасайды -Сұрақтарға жауап береді 3-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. «Жақсылыққа жақсылық әр кісінің ісі» деген мақалдың мағынасын мәтіндегі негізгі оймен байланыстырып, қорытынды жаса. Дескриптор : -Мақал мағынасын мәтіндегі негізгі оймен байланыстырады -Қорытынды жасайды « Екі жұлдыз,бір тілек»

6 слайд

1-тапсырма. «Суретке болжам жасау» әдісі. 1.Суреттен не көріп тұрсыңдар? 2. Сиқыршы деген кім? 3. Сиқырға сенесіңдер ме? 4. Бүгінгі тақырып не жайында деп ойлайсыңдар? ҚБ. Мұғалімнің қошемет сөзі. ( Жарайсың, өте жақсы, керемет )Дескриптор : -Суретке болжам жасайды -Тақырыпқа болжам жасайды -Сұрақтарға жауап береді 3-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. «Жақсылыққа жақсылық әр кісінің ісі» деген мақалдың мағынасын мәтіндегі негізгі оймен байланыстырып, қорытынды жаса. Дескриптор : -Мақал мағынасын мәтіндегі негізгі оймен байланыстырады -Қорытынды жасайды « Екі жұлдыз,бір тілек»

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы Ықшамсабақты жоспарлау тәсілдерін құруда қиындық тудырған жағдайлар: Сабақ мақ

7 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы Ықшамсабақты жоспарлау тәсілдерін құруда қиындық тудырған жағдайлар: Сабақ мақсатын дұрыс қоюда, белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін орынды пайдалана білуде қиындықтар туындады. Сабақты жоспарлауда әріптестердің және тренердің кері байланысы қолданылған. Қысқа мерзімді жоспарды құруда тренердің және әріптестердің кері байланысы негізінде сабақ мақсаттарыма түзетулер енгізілді және «Жуан және жіңішке сұрақтар» әдісін қостым Жоспарлау тәжірибесін дамытуда болашақта нені жетілдіремін Белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін тиімді таңдаймын; Саралау тапсырмаларын нақтылаймын,қалыптастырушы бағалауларды түрлендіремін.

7 слайд

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы Ықшамсабақты жоспарлау тәсілдерін құруда қиындық тудырған жағдайлар: Сабақ мақсатын дұрыс қоюда, белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін орынды пайдалана білуде қиындықтар туындады. Сабақты жоспарлауда әріптестердің және тренердің кері байланысы қолданылған. Қысқа мерзімді жоспарды құруда тренердің және әріптестердің кері байланысы негізінде сабақ мақсаттарыма түзетулер енгізілді және «Жуан және жіңішке сұрақтар» әдісін қостым Жоспарлау тәжірибесін дамытуда болашақта нені жетілдіремін Белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін тиімді таңдаймын; Саралау тапсырмаларын нақтылаймын,қалыптастырушы бағалауларды түрлендіремін.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ