Материалдар / Қазақ тілі. 9- сынып. «Тағам биотехнологиясы»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі. 9- сынып. «Тағам биотехнологиясы»

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2024
249
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

Тағам биотехнологиясыСаба қтың тақырыбы:

4 слайд
Тағам биотехнологиясыСаба қтың тақырыбы:

4 слайд

Тағам биотехнологиясыСаба қтың тақырыбы:

Сабақтың мақсаты:  9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау;  9.2.5.1

5 слайд
Сабақтың мақсаты:  9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау;  9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу.

5 слайд

Сабақтың мақсаты:  9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау;  9.2.5.1 сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу.

Ата-әжелеріміз ежелден микроорганизмдерді қымыз бен шұбат, айран ашытуға, құрт пен ірімшік жасауға, нан пісіруге, тері илеуге,

6 слайд
Ата-әжелеріміз ежелден микроорганизмдерді қымыз бен шұбат, айран ашытуға, құрт пен ірімшік жасауға, нан пісіруге, тері илеуге, т.б. қажетті заттарды дайындауға пайдаланған. Қазіргі биотехнологияның мынадай негізгі бағыттары бар: микробиолгиялық өндіріс, жасушалық инжинерия және генді инжинерия. Биотехнологияда биохимия, микробиолгия, молекулалық биология, генетика ғылымдарының жетістіктерінің нәтижесінде өте бағалы биологиялық белсенді заттар – гормондар, ферменттер, витаминдер, антибиотиктер, органикалық қышқылдар – сірке, лимон, сүт және кейбір дәрі- дәрмектер алынады.

6 слайд

Ата-әжелеріміз ежелден микроорганизмдерді қымыз бен шұбат, айран ашытуға, құрт пен ірімшік жасауға, нан пісіруге, тері илеуге, т.б. қажетті заттарды дайындауға пайдаланған. Қазіргі биотехнологияның мынадай негізгі бағыттары бар: микробиолгиялық өндіріс, жасушалық инжинерия және генді инжинерия. Биотехнологияда биохимия, микробиолгия, молекулалық биология, генетика ғылымдарының жетістіктерінің нәтижесінде өте бағалы биологиялық белсенді заттар – гормондар, ферменттер, витаминдер, антибиотиктер, органикалық қышқылдар – сірке, лимон, сүт және кейбір дәрі- дәрмектер алынады.

1. Биотехнология практикада нелерді қолданады? 2. Ежелде сүт өнімдерін дайындауда биотехнологияны қолданған ба? 3. Қазір

7 слайд
1. Биотехнология практикада нелерді қолданады? 2. Ежелде сүт өнімдерін дайындауда биотехнологияны қолданған ба? 3. Қазіргі таңда зиянсыз тағам өнімдерімен қамтамасыз етуде биотехнологияны пайдаланудың рөлі қандай?

7 слайд

1. Биотехнология практикада нелерді қолданады? 2. Ежелде сүт өнімдерін дайындауда биотехнологияны қолданған ба? 3. Қазіргі таңда зиянсыз тағам өнімдерімен қамтамасыз етуде биотехнологияны пайдаланудың рөлі қандай?

Дескриптор: Тыңдалған мәтінді мұқият тыңдап, мазмұнын түсінеді.  Сұрақтарға жауап беру арқылы мәтіндегі ақпараттың шынай

8 слайд
Дескриптор: Тыңдалған мәтінді мұқият тыңдап, мазмұнын түсінеді.  Сұрақтарға жауап беру арқылы мәтіндегі ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтайды.  Мәтін мазмұны бойынша диалог құрастырады.

8 слайд

Дескриптор: Тыңдалған мәтінді мұқият тыңдап, мазмұнын түсінеді.  Сұрақтарға жауап беру арқылы мәтіндегі ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтайды.  Мәтін мазмұны бойынша диалог құрастырады.

“ Шеңбер” әдісі

9 слайд
“ Шеңбер” әдісі

9 слайд

“ Шеңбер” әдісі

 1. Қымыз қандай сусын?  2. Қымыз ненің сүтінен жасалады?  3. Құрамында қандай дәрумендер бар?  4. Бие күніне қанша рет с

10 слайд
 1. Қымыз қандай сусын?  2. Қымыз ненің сүтінен жасалады?  3. Құрамында қандай дәрумендер бар?  4. Бие күніне қанша рет сауылады ?  5.Қымыздың қандай пайдасы бар?

10 слайд

 1. Қымыз қандай сусын?  2. Қымыз ненің сүтінен жасалады?  3. Құрамында қандай дәрумендер бар?  4. Бие күніне қанша рет сауылады ?  5.Қымыздың қандай пайдасы бар?

Топтық жұмыс 1. Қымызды дайындау технологиясын шетелдік қонаққа таныстыру. 2. Сүт өнімдерін жарнамалау.

11 слайд
Топтық жұмыс 1. Қымызды дайындау технологиясын шетелдік қонаққа таныстыру. 2. Сүт өнімдерін жарнамалау.

11 слайд

Топтық жұмыс 1. Қымызды дайындау технологиясын шетелдік қонаққа таныстыру. 2. Сүт өнімдерін жарнамалау.

Дескриптор: Сөйлеу барысында тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолданады. Ауызекі сөйлеуде өз ойларын еркін жеткіз

12 слайд
Дескриптор: Сөйлеу барысында тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолданады. Ауызекі сөйлеуде өз ойларын еркін жеткізе алады.

12 слайд

Дескриптор: Сөйлеу барысында тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолданады. Ауызекі сөйлеуде өз ойларын еркін жеткізе алады.

АВС» әдісі  А – деңгейі: диктант   1.Биотехнология……………………………….. .   2…………. өсімдік биотехнологиясы саласында көптеген

13 слайд
АВС» әдісі  А – деңгейі: диктант     1.Биотехнология……………………………….. .     2…………. өсімдік биотехнологиясы саласында көптеген жаңалық ашса, еліміздің өнеркәсібін дамытуға болады.  3.Қазақстанда алғаш рет құс тұмауына қарсы Н5N ….. және қолданысқа енгізді.  4.Ғалымдар бидайдың, картоптың жаңа сұрыптарын ……………….. көмегімен жасап шығарып, елге пайдасын тигізуде.  5. Біз өсімдіктер мен жануарлардың ауруларын айқындау мақсатында …………….,……………..,……………,……………. .     В – дейгейі: терминдермен жұмыс     Биотехнология, микробиология, вирус, штамм, инсулин, фермент.     С – деңгейі: «Биотехнологияның маңызы» тақырыбында ауызша мәтін құрастыру.   

13 слайд

АВС» әдісі  А – деңгейі: диктант     1.Биотехнология……………………………….. .     2…………. өсімдік биотехнологиясы саласында көптеген жаңалық ашса, еліміздің өнеркәсібін дамытуға болады.  3.Қазақстанда алғаш рет құс тұмауына қарсы Н5N ….. және қолданысқа енгізді.  4.Ғалымдар бидайдың, картоптың жаңа сұрыптарын ……………….. көмегімен жасап шығарып, елге пайдасын тигізуде.  5. Біз өсімдіктер мен жануарлардың ауруларын айқындау мақсатында …………….,……………..,……………,……………. .     В – дейгейі: терминдермен жұмыс     Биотехнология, микробиология, вирус, штамм, инсулин, фермент.     С – деңгейі: «Биотехнологияның маңызы» тақырыбында ауызша мәтін құрастыру.   

“ Ұшақ” әдісі

14 слайд
“ Ұшақ” әдісі

14 слайд

“ Ұшақ” әдісі

« Ашық микрофон» әдісі  Тақырып бойынша сөйлем құрау.

15 слайд
« Ашық микрофон» әдісі  Тақырып бойынша сөйлем құрау.

15 слайд

« Ашық микрофон» әдісі  Тақырып бойынша сөйлем құрау.

Рефлексия

16 слайд
Рефлексия

16 слайд

Рефлексия