Материалдар / Қазақ тілі. Бәйтерек монументі. 6 сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі. Бәйтерек монументі. 6 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілінен сабақ беретін мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Желтоқсан 2020
677
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қараша айының жиырма төрті Сабақтың тақырыбы: Бөлім: Астана - мәдениет пен өнер ордасы Сабақ тақырыбы: Бәйтерек монументі

1 слайд
Қараша айының жиырма төрті Сабақтың тақырыбы: Бөлім: Астана - мәдениет пен өнер ордасы Сабақ тақырыбы: Бәйтерек монументі

1 слайд

Қараша айының жиырма төрті Сабақтың тақырыбы: Бөлім: Астана - мәдениет пен өнер ордасы Сабақ тақырыбы: Бәйтерек монументі

Оқу мақсаттары: • Т/А 6.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынд

2 слайд
Оқу мақсаттары: • Т/А 6.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу; • Ә.Т.Н. 6.4.3.1 – неологизм, термин, диалект, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу; • 6. 1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру, жаңалық) көтерілген мәселені талдау; • Абай шығармалары арқылы оқушылардың тілдік қорын,сөйлеу шеберлігін дамыту,дүниетанымын кеңейту .

2 слайд

Оқу мақсаттары: • Т/А 6.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу; • Ә.Т.Н. 6.4.3.1 – неологизм, термин, диалект, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу; • 6. 1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру, жаңалық) көтерілген мәселені талдау; • Абай шығармалары арқылы оқушылардың тілдік қорын,сөйлеу шеберлігін дамыту,дүниетанымын кеңейту .

Бағалау критерийі: • Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданы

3 слайд
Бағалау критерийі: • Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысады,хабарландыру жазады; • Неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсініп, ажыратады, диалогке қатыса алады. • Абайдың кез - келген шығармасын жатқа мәнерлеп айту,идеясын түсіндіру.

3 слайд

Бағалау критерийі: • Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысады,хабарландыру жазады; • Неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсініп, ажыратады, диалогке қатыса алады. • Абайдың кез - келген шығармасын жатқа мәнерлеп айту,идеясын түсіндіру.

Асыл сөзді іздесең – Абайды оқы ерінбе!

4 слайд
Асыл сөзді іздесең – Абайды оқы ерінбе!

4 слайд

Асыл сөзді іздесең – Абайды оқы ерінбе!

Абай және білім мен ғылым Ұлы Абай жас ұрпақтың білім алып, ғылымды игеруіне айрықша мән бергендігі оның өлеңдері мен қара сө

5 слайд
Абай және білім мен ғылым Ұлы Абай жас ұрпақтың білім алып, ғылымды игеруіне айрықша мән бергендігі оның өлеңдері мен қара сөздерінде мейлінше байқалады. Өйткені, білім мен ғылым өркениетке бастар алғышарт екендігін ұлы ойшыл жете түсінген, жан-тәнімен терең ұғынған. Білім алу бүгінде әрбір адам баласы үшін міндетті түрде алдынан ашылатын есік болса, оның мектеп атты қасиетті табалдырығын аттау барша жас өскіндер мен өрендердің басынан өтетін жағдай. Білімге деген көңіл бөлу қазірде тәуелсіз елімізде мемлекеттік деңгейге көтерілген басты әрі негізгі мәселе екендігінде ешкімнің күмәні жоқ. Яғни, білім алуға жан-жақты алғышарт жасалынған. Қазірде елімізде интеллектуальдық дүмпу қажет екендігін өмірдің өзі алға тартып отыр.

5 слайд

Абай және білім мен ғылым Ұлы Абай жас ұрпақтың білім алып, ғылымды игеруіне айрықша мән бергендігі оның өлеңдері мен қара сөздерінде мейлінше байқалады. Өйткені, білім мен ғылым өркениетке бастар алғышарт екендігін ұлы ойшыл жете түсінген, жан-тәнімен терең ұғынған. Білім алу бүгінде әрбір адам баласы үшін міндетті түрде алдынан ашылатын есік болса, оның мектеп атты қасиетті табалдырығын аттау барша жас өскіндер мен өрендердің басынан өтетін жағдай. Білімге деген көңіл бөлу қазірде тәуелсіз елімізде мемлекеттік деңгейге көтерілген басты әрі негізгі мәселе екендігінде ешкімнің күмәні жоқ. Яғни, білім алуға жан-жақты алғышарт жасалынған. Қазірде елімізде интеллектуальдық дүмпу қажет екендігін өмірдің өзі алға тартып отыр.

Ал, ендеше, ұлы Абайды толғандырған білім мен ғылым мәселесінен біздер бүгінде нені ұғамыз? «Жасымда ғылым бар деп ескермедім»

6 слайд
Ал, ендеше, ұлы Абайды толғандырған білім мен ғылым мәселесінен біздер бүгінде нені ұғамыз? «Жасымда ғылым бар деп ескермедім» атты өлеңінде ақын ғылымды жас кезден бастап үйрену, білудің қажеттігіне ерекше назар аударады . Ер жеткен соң бәрі кеш екендігін ұқтырады. Бұл дұрыс та. Жас шыбық секілді иілгіш, бейімделгіш шақта, ғылым да бойға тез даритындығын сендіреді. Бүгінгі педагогика да білім мен ғылымға бейімделудің ерте кезден басталғаны жөн екендігін атап көрсетеді. Қазірде білім берудің сандық және сапалы деңгейі мен түрлері саналуан болған шақта, білімнің қадір-қасиеті мен құдіретін жоғалтып алмауды ұмытпаған жөн. Білім, шын мәнінде, ұлы күш екендігін әрбір жас ерекше сезінгені абзал. Абай заманында да медреседе тек қана діни білімді беріп қоймай, жаратылыстану пәндерін де өте бастаған кез еді.Әр ата-ана секілді ұлы ақын да баланы оқытуды жөн санады. Баланы оқытудағы мақсат – ақын тұжырымы бойынша қызмет қылу, шен алу емес. Медресеге біл деп беру- бала танымының кеңеюі, дүниені, ортаны танып, түсінуі деп түйсінеміз.

6 слайд

Ал, ендеше, ұлы Абайды толғандырған білім мен ғылым мәселесінен біздер бүгінде нені ұғамыз? «Жасымда ғылым бар деп ескермедім» атты өлеңінде ақын ғылымды жас кезден бастап үйрену, білудің қажеттігіне ерекше назар аударады . Ер жеткен соң бәрі кеш екендігін ұқтырады. Бұл дұрыс та. Жас шыбық секілді иілгіш, бейімделгіш шақта, ғылым да бойға тез даритындығын сендіреді. Бүгінгі педагогика да білім мен ғылымға бейімделудің ерте кезден басталғаны жөн екендігін атап көрсетеді. Қазірде білім берудің сандық және сапалы деңгейі мен түрлері саналуан болған шақта, білімнің қадір-қасиеті мен құдіретін жоғалтып алмауды ұмытпаған жөн. Білім, шын мәнінде, ұлы күш екендігін әрбір жас ерекше сезінгені абзал. Абай заманында да медреседе тек қана діни білімді беріп қоймай, жаратылыстану пәндерін де өте бастаған кез еді.Әр ата-ана секілді ұлы ақын да баланы оқытуды жөн санады. Баланы оқытудағы мақсат – ақын тұжырымы бойынша қызмет қылу, шен алу емес. Медресеге біл деп беру- бала танымының кеңеюі, дүниені, ортаны танып, түсінуі деп түйсінеміз.

Жасымда ғылым бар деп ескермедім Жасымда ғылым бар деп ескермедім, Пайдасын көре тұра тексермедім. Ержеткен соң түспеді уысыма,

7 слайд
Жасымда ғылым бар деп ескермедім Жасымда ғылым бар деп ескермедім, Пайдасын көре тұра тексермедім. Ержеткен соң түспеді уысыма, Қолымды мезгілінен кеш сермедім. Бұл махрұм қалмағыма кім жазалы, Қолымды дөп сермесем, өстер ме едім? Адамның бір қызығы – бала деген, Баланы оқытуды жек көрмедім. Баламды медресеге біл деп бердім, Қызмет қылсын, шен алсын деп бермедім. Өзім де басқа шауып, төске өрледім, Қазаққа қара сөзге дес бермедім. Еңбегіңді білерлік еш адам жоқ, Түбінде тыныш жүргенді теріс көрмедім. 1 - Махрұм – бос, құр, бос қалу, құр қалу

7 слайд

Жасымда ғылым бар деп ескермедім Жасымда ғылым бар деп ескермедім, Пайдасын көре тұра тексермедім. Ержеткен соң түспеді уысыма, Қолымды мезгілінен кеш сермедім. Бұл махрұм қалмағыма кім жазалы, Қолымды дөп сермесем, өстер ме едім? Адамның бір қызығы – бала деген, Баланы оқытуды жек көрмедім. Баламды медресеге біл деп бердім, Қызмет қылсын, шен алсын деп бермедім. Өзім де басқа шауып, төске өрледім, Қазаққа қара сөзге дес бермедім. Еңбегіңді білерлік еш адам жоқ, Түбінде тыныш жүргенді теріс көрмедім. 1 - Махрұм – бос, құр, бос қалу, құр қалу

Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Елорданы неліктен жастар қаласы дейді? 2. Қазақстанның кереметтеріне кірген ғимараттар туралы

8 слайд
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Елорданы неліктен жастар қаласы дейді? 2. Қазақстанның кереметтеріне кірген ғимараттар туралы не білесің? 3. Неліктен «Астана келбеті-ұлт келбеті» деп ойлайсың? 4. Бүгінгі Астананың өркендеуі, сендердің ойларыңша, кімнің арқасы?

8 слайд

Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Елорданы неліктен жастар қаласы дейді? 2. Қазақстанның кереметтеріне кірген ғимараттар туралы не білесің? 3. Неліктен «Астана келбеті-ұлт келбеті» деп ойлайсың? 4. Бүгінгі Астананың өркендеуі, сендердің ойларыңша, кімнің арқасы?

Әдеби тілдік норма

9 слайд
Әдеби тілдік норма

9 слайд

Әдеби тілдік норма

10 слайд

10 слайд

Оқулықпен жұмыс:

11 слайд
Оқулықпен жұмыс:

11 слайд

Оқулықпен жұмыс:

12 слайд

12 слайд

Самұрық құстың жұмыртқасыОқыған мәтін бойынша кластер құру Дескрипторы: Мәтін бойынша кластер құрады300 тонна 97м 1997 жАста

13 слайд
Самұрық құстың жұмыртқасыОқыған мәтін бойынша кластер құру Дескрипторы: Мәтін бойынша кластер құрады300 тонна 97м 1997 жАстана 5а астана к-шт3 А. Исаұлы сәулетші

13 слайд

Самұрық құстың жұмыртқасыОқыған мәтін бойынша кластер құру Дескрипторы: Мәтін бойынша кластер құрады300 тонна 97м 1997 жАстана 5а астана к-шт3 А. Исаұлы сәулетші

Дәптермен жұмыс. Жазылым тапсырмасы. Дескриптор: Мәтіндерден термин сөздер мен кәсіби сөздерді теріп жазады.

14 слайд
Дәптермен жұмыс. Жазылым тапсырмасы. Дескриптор: Мәтіндерден термин сөздер мен кәсіби сөздерді теріп жазады.

14 слайд

Дәптермен жұмыс. Жазылым тапсырмасы. Дескриптор: Мәтіндерден термин сөздер мен кәсіби сөздерді теріп жазады.

Оқу тапсырмасы: (Дәптермен жұмыс) 4 -тапсырма . Қазақстанға келген туристерді «Бәйтерек» монументіне шақыруға арналған хабарла

15 слайд
Оқу тапсырмасы: (Дәптермен жұмыс) 4 -тапсырма . Қазақстанға келген туристерді «Бәйтерек» монументіне шақыруға арналған хабарландыру құрастырып жазыңдар.Терминдер мен кәсіби сөздерді қолданыңдар. • (Оқулық 63 -бет) Дескриптор : • Термин сөздер мен кәсіби сөздерді қолданып,хабарландыру жазады. • Onlain mektep платформасына өтіп,тапсырмаларды орындау

15 слайд

Оқу тапсырмасы: (Дәптермен жұмыс) 4 -тапсырма . Қазақстанға келген туристерді «Бәйтерек» монументіне шақыруға арналған хабарландыру құрастырып жазыңдар.Терминдер мен кәсіби сөздерді қолданыңдар. • (Оқулық 63 -бет) Дескриптор : • Термин сөздер мен кәсіби сөздерді қолданып,хабарландыру жазады. • Onlain mektep платформасына өтіп,тапсырмаларды орындау