қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша аттестаттау тапсырмаларын құрастыру
қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша аттестаттау тапсырмаларын құрастыру

#1 слайд
«Қазақ тілі мен әдебиеті»
пәні бойынша қорытынды аттестаттау
тапсырмаларын құрастыру
(9-сыныптарды қорытынды аттестаттау
бойынша)»
1 слайд
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша қорытынды аттестаттау тапсырмаларын құрастыру (9-сыныптарды қорытынды аттестаттау бойынша)»
#2 слайд
Нормативтік және әдістемелік-нұсқау
құжаттармен танысу
2 слайд
Нормативтік және әдістемелік-нұсқау құжаттармен танысу
#3 слайд
3
*Стандарт
*Оқу бағдарламасы
*Ұзақ мерзімді жоспар
*Орта мерзімді жоспар
*Қысқа мерзімді жоспар
*2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерде оқу үдерісін
ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік-нұсқау хат
*Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың
үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту
туралы» N125 Бұйрығы (2019 жылдың 26 қарашасындағы №509 өзгерістермен)
*2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу
үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы
*Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық
*Тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясы
*Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
*Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
*Орта білім беру ұйымдарында 9-сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттаудан өткізу тәртібі туралы
нұсқаулық
Нормативтік, нұсқаулық-әдістемелік құжаттар
3 слайд
3 *Стандарт *Оқу бағдарламасы *Ұзақ мерзімді жоспар *Орта мерзімді жоспар *Қысқа мерзімді жоспар *2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерде оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік-нұсқау хат *Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N125 Бұйрығы (2019 жылдың 26 қарашасындағы №509 өзгерістермен) *2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы *Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық *Тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясы *Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар *Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы *Орта білім беру ұйымдарында 9-сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттаудан өткізу тәртібі туралы нұсқаулық Нормативтік, нұсқаулық-әдістемелік құжаттар
#4 слайд
Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы
өзгерістер мен толықтырулар
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім
алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық
және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік
қағидаларын бекіту туралы» N 125 Бұйрығы (2019
жылдың 26 қарашасындағы №509 өзгерістермен)
4 слайд
Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы өзгерістер мен толықтырулар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N 125 Бұйрығы (2019 жылдың 26 қарашасындағы №509 өзгерістермен)
#5 слайд
№125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.)
Ана тілі бойынша жазбаша емтихан (оқыту тілі бойынша) – жазбаша жұмыс
(эссе), гуманитарлық цикл пәндерін тереңдетіп оқытатын мектеп оқушылары үшін
жазбаша жұмыс (мақала, әңгіме, эссе).
Математикадан (алгебрадан) жазбаша емтихан.
Орыс, өзбек, ұйғыр және тәжік тілдерінде оқытатын сыныптардағы қазақ тілі мен
әдебиеті бойынша жазбаша емтихан және қазақ тілінде оқытатын сыныптардағы
орыс тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан.
Таңдау пәні (физика, химия, биология, география, геометрия, Қазақстан тарихы,
дүниежүзі тарихы, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын, француз,
неміс), информатика) бойынша жазбаша емтихан.
9 (10) – сынып білім алушыларын орытынды аттестаттау
қ
5 слайд
№125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.) Ана тілі бойынша жазбаша емтихан (оқыту тілі бойынша) – жазбаша жұмыс (эссе), гуманитарлық цикл пәндерін тереңдетіп оқытатын мектеп оқушылары үшін жазбаша жұмыс (мақала, әңгіме, эссе). Математикадан (алгебрадан) жазбаша емтихан. Орыс, өзбек, ұйғыр және тәжік тілдерінде оқытатын сыныптардағы қазақ тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан және қазақ тілінде оқытатын сыныптардағы орыс тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан. Таңдау пәні (физика, химия, биология, география, геометрия, Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын, француз, неміс), информатика) бойынша жазбаша емтихан. 9 (10) – сынып білім алушыларын орытынды аттестаттау қ
#6 слайд
№125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.)
9 (10) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын (тапсырмалар мен
балдарды қою схемасы) облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім
басқармалары (бұдан әрі – білім басқармалары), республикалық мектептердің 9 (10) сынып білім
алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын Қазақстан Республикасы Білім және
ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) дайындайды.
Қорытынды аттестаттаудың мазмұнын анықтайтын талаптар және күтілетін нәтижелер әр пән
мен оқыту тілі бөлінісінде ерекшелікпен регламенттеледі.
Бір және екі пәннен жылдық қанағаттанарлықсыз баға алған 9 (10) сыныптардың білім
алушыларына қорытынды аттестаттау өткенге дейін сол пәндерден оқу жылы бойынша
қосымша жиынтық бағалау жүргізіледі.
9 (10) сыныпта жазбаша жұмыстарды орындауға – 2 астрономиялық сағат, математикаға
(алгебраға) (жазбаша) – 3 астрономиялық сағат (физика-математикалық бағыттағы
мамандандырылған мектептерде – 4 сағат) бөлінеді.
9 (10) – сынып білім алушыларын орытынды аттестаттау
қ
6 слайд
№125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.) 9 (10) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын (тапсырмалар мен балдарды қою схемасы) облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары (бұдан әрі – білім басқармалары), республикалық мектептердің 9 (10) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) дайындайды. Қорытынды аттестаттаудың мазмұнын анықтайтын талаптар және күтілетін нәтижелер әр пән мен оқыту тілі бөлінісінде ерекшелікпен регламенттеледі. Бір және екі пәннен жылдық қанағаттанарлықсыз баға алған 9 (10) сыныптардың білім алушыларына қорытынды аттестаттау өткенге дейін сол пәндерден оқу жылы бойынша қосымша жиынтық бағалау жүргізіледі. 9 (10) сыныпта жазбаша жұмыстарды орындауға – 2 астрономиялық сағат, математикаға (алгебраға) (жазбаша) – 3 астрономиялық сағат (физика-математикалық бағыттағы мамандандырылған мектептерде – 4 сағат) бөлінеді. 9 (10) – сынып білім алушыларын орытынды аттестаттау қ
#7 слайд
№125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.)
Жазбаша емтихан және тестілеу аяқталғаннан кейін Комиссия мүшелері мектеп ғимаратында жалпы орта
білім туралы «Алтын белгі» аттестаттарын алуға үміткерлердің жұмыстарынан басқа білім алушылардың
жұмыстарын тексереді.
Тексерілмеген жұмыстар мектеп басшысына сақтау үшін тапсырылады. Тексеру кезінде қателердің асты
сызылады. Жалпы орта білім курсы бойынша эсседе қателердің саны жеке көрсетіледі.
Математика (алгебра) пәні бойынша «2» және «5» деген бағалар қойылған жазбаша жұмыстарға мектеп
Комиссиясы пікір жазады. 9 (10) сыныпта жұмыстар балл қою кестесіне сәйкес тексеріледі.
9 (10) сынып білім алушыларының пәндер бойынша қорытынды аттестаттау нәтижелері балл түрінде
журналға (қағаз/электрондық) қойылады және осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес емтихан балдарын
емтихан бағасына ауыстыру шәкілі бойынша ауыстырылады.
9 (10) сыныпта пән бойынша қорытынды бағаларды шығару кезінде қорытынды баға емтихан нәтижелері
(бес балдық шәкіл бойынша) және оқу жылындағы тоқсандық бағалар (бес балдық шәкіл бойынша) 30%-70%
пайыздық арақатынаста қойылады. Қорытынды бағаны дөңгелектеу ең жақын бүтіндікке қарай жүргізіледі.
9 (10) – сынып білім алушыларын орытынды аттестаттау
қ
7 слайд
№125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.) Жазбаша емтихан және тестілеу аяқталғаннан кейін Комиссия мүшелері мектеп ғимаратында жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестаттарын алуға үміткерлердің жұмыстарынан басқа білім алушылардың жұмыстарын тексереді. Тексерілмеген жұмыстар мектеп басшысына сақтау үшін тапсырылады. Тексеру кезінде қателердің асты сызылады. Жалпы орта білім курсы бойынша эсседе қателердің саны жеке көрсетіледі. Математика (алгебра) пәні бойынша «2» және «5» деген бағалар қойылған жазбаша жұмыстарға мектеп Комиссиясы пікір жазады. 9 (10) сыныпта жұмыстар балл қою кестесіне сәйкес тексеріледі. 9 (10) сынып білім алушыларының пәндер бойынша қорытынды аттестаттау нәтижелері балл түрінде журналға (қағаз/электрондық) қойылады және осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес емтихан балдарын емтихан бағасына ауыстыру шәкілі бойынша ауыстырылады. 9 (10) сыныпта пән бойынша қорытынды бағаларды шығару кезінде қорытынды баға емтихан нәтижелері (бес балдық шәкіл бойынша) және оқу жылындағы тоқсандық бағалар (бес балдық шәкіл бойынша) 30%-70% пайыздық арақатынаста қойылады. Қорытынды бағаны дөңгелектеу ең жақын бүтіндікке қарай жүргізіледі. 9 (10) – сынып білім алушыларын орытынды аттестаттау қ
#8 слайд
Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы
өзгерістер мен толықтырулар
2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру
ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері
жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін
анықтау туралы» № 32 бұйрығы
Ментальді карта «Құжаттар»
8 слайд
Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы өзгерістер мен толықтырулар 2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы Ментальді карта «Құжаттар»
#9 слайд
*Оқу үдерісіне қатысты қажетті құжаттар
«Қазақ тілі», «Қазақ әдебиеті», «Қазақ тілі мен
әдебиеті» пәндері бойынша оқу бағдарламасы –
Ұзақ мерзімді жоспар – (күнтізбелік-
тақырыптық жоспарға негіз болады.)
Орта мерзімді жоспар –
Қысқа мерзімді жоспар – күнделікті сабақ жоспары.
Сабақтың мақсаты бағдарламада көрсетілген оқу
мақсаттарынан алынады.
2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының
жалпы білім беретін мектептерде оқу үдерісін
ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік-
нұсқау хат –
Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау,
аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік
қағидалары –
Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне
арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық –
Тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясы –
(тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуге негіз
болады.)
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар –
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар
жинағы –
міндетті.
міндетті.
ұсыныс
міндетті.
міндетті.
міндетті.
ұсыныс.
міндетті.
ұсыныс
ұсыныс
9 слайд
*Оқу үдерісіне қатысты қажетті құжаттар «Қазақ тілі», «Қазақ әдебиеті», «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәндері бойынша оқу бағдарламасы – Ұзақ мерзімді жоспар – (күнтізбелік- тақырыптық жоспарға негіз болады.) Орта мерзімді жоспар – Қысқа мерзімді жоспар – күнделікті сабақ жоспары. Сабақтың мақсаты бағдарламада көрсетілген оқу мақсаттарынан алынады. 2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерде оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік- нұсқау хат – Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидалары – Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық – Тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясы – (тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуге негіз болады.) Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар – Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы – міндетті. міндетті. ұсыныс міндетті. міндетті. міндетті. ұсыныс. міндетті. ұсыныс ұсыныс
#10 слайд
*Білім алушыларды қорытынды
аттестаттау
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру
стандартында қарастырылған білім деңгейіне
сәйкес білім алушылардың оқу пәндерінің көлемін
меңгеру деңгейін анықтау үшін өткізілетін шара.
пән бойынша оқу бағдарламасының мазмұнын
қамтиды және оқушылардың білімдері
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру
стандартындағы күтілетін нәтижелермен
анықталады.
қорытынды аттестация тапсырмалары пән
бойынша тест спецификациясына сүйеніп
жасалады.
10 слайд
*Білім алушыларды қорытынды аттестаттау мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында қарастырылған білім деңгейіне сәйкес білім алушылардың оқу пәндерінің көлемін меңгеру деңгейін анықтау үшін өткізілетін шара. пән бойынша оқу бағдарламасының мазмұнын қамтиды және оқушылардың білімдері мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартындағы күтілетін нәтижелермен анықталады. қорытынды аттестация тапсырмалары пән бойынша тест спецификациясына сүйеніп жасалады.
#11 слайд
Емтихан материалдарын құрастыру мен
сараптамадан өткізу кезеңдері
Пән бойынша оқу
бағдарламасымен
танысу
Тест
спецификациясын
құрастыру/танысу
Тест матрицасын
құрастыру
Емтихан
материалдарының
алғашқы нұсқасын
құрастыру
Емтихан
материалдарына
сараптама жасау
Эксперттің берген
пікірі бойынша
емтихан
материалының
алғашқы нұсқасын
түзеу
Емтихан
материалдарын
бағалау бойынша
отырыс
Соңғы нұсқаны
бекіту
Мәтіндерді теру
және
графикалық
көркемдеу
Веттердің
тапсырмаларды
орындауы және
түзетулер енгізу
Емтихан
материалдарын
соңғы рет оқып
шығу
Емтихан
материалдарына
виза қою және
басып шығаруды
мақұлдау
11 слайд
Емтихан материалдарын құрастыру мен сараптамадан өткізу кезеңдері Пән бойынша оқу бағдарламасымен танысу Тест спецификациясын құрастыру/танысу Тест матрицасын құрастыру Емтихан материалдарының алғашқы нұсқасын құрастыру Емтихан материалдарына сараптама жасау Эксперттің берген пікірі бойынша емтихан материалының алғашқы нұсқасын түзеу Емтихан материалдарын бағалау бойынша отырыс Соңғы нұсқаны бекіту Мәтіндерді теру және графикалық көркемдеу Веттердің тапсырмаларды орындауы және түзетулер енгізу Емтихан материалдарын соңғы рет оқып шығу Емтихан материалдарына виза қою және басып шығаруды мақұлдау
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
Емтихан ж мыстарын
ұ
ба алау балды ж йе
ғ қ ү
бойынша ж зеге
ү
асырылады ж не бал а
ә ғ
пайызды атынасты
қ қ
аны тау ар ылы тиісті
қ қ
ба а ойылады
ғ қ
Емтихан ж мыстарыны
ұ ң
мазм ны п н бойынша
ұ ә
о у ба дарламасыны
қ ғ ң
к тілетін н тижелеріне
ү ә
ол жеткізуге
қ
ба ыттал ан ж не білім
ғ ғ ә
алушы ме геруі тиіс
ң
да дыларды амтиды.
ғ қ
Тест спецификациясы қорытынды аттестацияның
мазмұнына, құрылымына және өткізілуіне қойылатын
талаптарды қамтиды.
9-сынып а арнал ан орытынды аттестаттау спецификациясы
қ ғ қ
орытынды аттестация
Қ
спецификациясы
жа артыл ан білім
ң ғ
мазм ныны о у
ұ ң қ
ба дарламалары мен
ғ
критериалды ба алау
ғ
ж йесіні арасында ы
ү ң ғ
ты ыз байланыс а
ғ қ
негізделіп
растырыл ан.
құ ғ
13 слайд
Емтихан ж мыстарын ұ ба алау балды ж йе ғ қ ү бойынша ж зеге ү асырылады ж не бал а ә ғ пайызды атынасты қ қ аны тау ар ылы тиісті қ қ ба а ойылады ғ қ Емтихан ж мыстарыны ұ ң мазм ны п н бойынша ұ ә о у ба дарламасыны қ ғ ң к тілетін н тижелеріне ү ә ол жеткізуге қ ба ыттал ан ж не білім ғ ғ ә алушы ме геруі тиіс ң да дыларды амтиды. ғ қ Тест спецификациясы қорытынды аттестацияның мазмұнына, құрылымына және өткізілуіне қойылатын талаптарды қамтиды. 9-сынып а арнал ан орытынды аттестаттау спецификациясы қ ғ қ орытынды аттестация Қ спецификациясы жа артыл ан білім ң ғ мазм ныны о у ұ ң қ ба дарламалары мен ғ критериалды ба алау ғ ж йесіні арасында ы ү ң ғ ты ыз байланыс а ғ қ негізделіп растырыл ан. құ ғ
#14 слайд
14
орытынды аттестаттауды ткізу формасы
Қ ө
•Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 Бұйрығымен бекітілген Орта, техникалық және
кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды
аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларына сәйкес, 2018 жылғы 25 қыркүйектегі №494 өзгерістермен
9 (10)-сынып
Қорытынды бітіру емтихандары
4 емтихан, оның 1-еуі таңдау пәні
1)ана тілі бойынша жазбаша емтихан (оқыту тілі бойынша) – жазба жұмысы (эссе), гуманитарлық
циклдағы пәндерді тереңдетіп оқытатын мектеп білім алушылары үшін – жазба жұмысы (мақала,
әңгіме, эссе);
2)математика бойынша жазба жұмысы (алгебра);
3) орыс, өзбек, ұйғыр және тәжік тілдерінде оқытатын сыныптарда қазақ тілі мен әдебиеті бойынша
жазбаша емтихан және қазақ тілінде оқытатын сыныптарда орыс тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша
емтихан;
4) таңдау пәні бойынша жазбаша емтихан (физика, химия, биология, география, геометрия, Қазақстан
тарихы, дүниежүзі тарихы, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын, француз, неміс),
информатика)»;
14 слайд
14 орытынды аттестаттауды ткізу формасы Қ ө •Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 Бұйрығымен бекітілген Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларына сәйкес, 2018 жылғы 25 қыркүйектегі №494 өзгерістермен 9 (10)-сынып Қорытынды бітіру емтихандары 4 емтихан, оның 1-еуі таңдау пәні 1)ана тілі бойынша жазбаша емтихан (оқыту тілі бойынша) – жазба жұмысы (эссе), гуманитарлық циклдағы пәндерді тереңдетіп оқытатын мектеп білім алушылары үшін – жазба жұмысы (мақала, әңгіме, эссе); 2)математика бойынша жазба жұмысы (алгебра); 3) орыс, өзбек, ұйғыр және тәжік тілдерінде оқытатын сыныптарда қазақ тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан және қазақ тілінде оқытатын сыныптарда орыс тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан; 4) таңдау пәні бойынша жазбаша емтихан (физика, химия, биология, география, геометрия, Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын, француз, неміс), информатика)»;
#15 слайд
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен (оқыту қазақ
тілінде емес) қорытынды аттестаттау
спецификациясына шолу
15 слайд
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен (оқыту қазақ тілінде емес) қорытынды аттестаттау спецификациясына шолу
#16 слайд
*Бағалау міндеттері (БМ)
16 слайд
*Бағалау міндеттері (БМ)
#17 слайд
*Бағалау міндеттері бойынша балдарды бөлу
Емтихан жұмысы үшін балдар мен бағаларды қою үдерісі
17 слайд
*Бағалау міндеттері бойынша балдарды бөлу Емтихан жұмысы үшін балдар мен бағаларды қою үдерісі
#18 слайд
*Бағалау міндеттері бойынша балдарды бөлу
Емтихан жұмысы үшін балдар мен бағаларды қою үдерісі
18 слайд
*Бағалау міндеттері бойынша балдарды бөлу Емтихан жұмысы үшін балдар мен бағаларды қою үдерісі
#19 слайд
19
Қорытынды аттестаттау тапсырмаларына қойылатын
талаптар
Емтихан
тапсырмалары
Математикалық,
жаратылыстану,
мәдениетаралық,
жаһандық ,
сандық және оқу
сауаттылықтарын
бағалауға
бағытталады.
Анықтық,
сенімділік,
шынайылық,
қолайлылық
талаптарына сай
құрастырылады
Анықтық, сенімділік, шынайылық,
қолайлылық талаптары дегенді қалай
түсінеміз?
Құрастыру
19 слайд
19 Қорытынды аттестаттау тапсырмаларына қойылатын талаптар Емтихан тапсырмалары Математикалық, жаратылыстану, мәдениетаралық, жаһандық , сандық және оқу сауаттылықтарын бағалауға бағытталады. Анықтық, сенімділік, шынайылық, қолайлылық талаптарына сай құрастырылады Анықтық, сенімділік, шынайылық, қолайлылық талаптары дегенді қалай түсінеміз? Құрастыру
#20 слайд
Бағалау қағидаттары бізден нені талап етеді?
Анықтық
Сенімділік
Шынайылық
Қолайлылық
Тапсырмалардың оқу
бағдарламасына/
мақсаттарына сәйкестігі
Тапсырмалар көлемі/ саны
Бағаланатын
элемент/дағды
Уақыт
Тапсырма нұсқаулығының
дұрыс болуы
Тапсырма мен балл қою
кестесінің сәйкестігі
Сәйкес тілдің қолданылуы
Барлық оқушыға тең
жағдайдың қарастырылуы
Балл қою кестесінің
нақтылығы
Сұрақтың/тапсырманың
көлемі уақытқа сай болуы
графикалық рәсімделуі
парақтарда орналасуы
нөмірленуі
Құрастыру
20 слайд
Бағалау қағидаттары бізден нені талап етеді? Анықтық Сенімділік Шынайылық Қолайлылық Тапсырмалардың оқу бағдарламасына/ мақсаттарына сәйкестігі Тапсырмалар көлемі/ саны Бағаланатын элемент/дағды Уақыт Тапсырма нұсқаулығының дұрыс болуы Тапсырма мен балл қою кестесінің сәйкестігі Сәйкес тілдің қолданылуы Барлық оқушыға тең жағдайдың қарастырылуы Балл қою кестесінің нақтылығы Сұрақтың/тапсырманың көлемі уақытқа сай болуы графикалық рәсімделуі парақтарда орналасуы нөмірленуі Құрастыру
#21 слайд
*Саяси немесе діни сипаттағы мәселелер, дүлей апаттар мен зілзала, өлім
немесе отбасылық қайғылы оқиғаларға тоқталмау.
*Қауіпті тіршілік иелерімен байланысты (мысалы, жылан, өрмекші және с.с.)
қолайсыз немесе жағымсыз сезімдер тудыратын тақырыптардан аулақ болған
жөн.
*Оқу жылында қарастырылған сұрақтар мен тапсырмалар емтихан
материалдары ретінде қолданылмауы керек.
*Тапсырмалар Қазақстанның шеңберінде болуы керек және географиялық
орналасқан орны, есімдер мен атаулар бойынша мәдени ерекшеліктерді
ескеруі керек.
*Емтихан материалдарында алкогольдік маскүнемдік, нашақорлық, құмар
ойындар тақырыбы көтерілмеуі керек.
*Мектеп зертханасында жоқ қымбат құрал-жабдықтарды талап ететін
тапсырмалар құрастырмаған жөн.
Құрастыру
Емтихан материалдарының мазмұнына қойылатын талаптар :
21 слайд
*Саяси немесе діни сипаттағы мәселелер, дүлей апаттар мен зілзала, өлім немесе отбасылық қайғылы оқиғаларға тоқталмау. *Қауіпті тіршілік иелерімен байланысты (мысалы, жылан, өрмекші және с.с.) қолайсыз немесе жағымсыз сезімдер тудыратын тақырыптардан аулақ болған жөн. *Оқу жылында қарастырылған сұрақтар мен тапсырмалар емтихан материалдары ретінде қолданылмауы керек. *Тапсырмалар Қазақстанның шеңберінде болуы керек және географиялық орналасқан орны, есімдер мен атаулар бойынша мәдени ерекшеліктерді ескеруі керек. *Емтихан материалдарында алкогольдік маскүнемдік, нашақорлық, құмар ойындар тақырыбы көтерілмеуі керек. *Мектеп зертханасында жоқ қымбат құрал-жабдықтарды талап ететін тапсырмалар құрастырмаған жөн. Құрастыру Емтихан материалдарының мазмұнына қойылатын талаптар :
#22 слайд
Балл қою кестесін құрастыруға қойылатын талаптар
Үнемі сұрақтар және тапсырмалармен қатар құрастырылады.
Үнемі сұрақтар және тапсырмалармен қатар түзетіліп отырады.
Балл қою кестесін құрастыруда қиындықтар туындаған болса,
Сіздің сұрағыңыз немесе тапсырмаңыз дұрыс құрастырылмаған не
болмаса сенімсіз деген сөз.
Қабылдауға болатын балама жауаптарды көрсету қажет.
Нақты балл қою кестесі және жалпы балл қою
кестесінің қандай айырмашылығы бар?
Құрастыру
22 слайд
Балл қою кестесін құрастыруға қойылатын талаптар Үнемі сұрақтар және тапсырмалармен қатар құрастырылады. Үнемі сұрақтар және тапсырмалармен қатар түзетіліп отырады. Балл қою кестесін құрастыруда қиындықтар туындаған болса, Сіздің сұрағыңыз немесе тапсырмаңыз дұрыс құрастырылмаған не болмаса сенімсіз деген сөз. Қабылдауға болатын балама жауаптарды көрсету қажет. Нақты балл қою кестесі және жалпы балл қою кестесінің қандай айырмашылығы бар? Құрастыру
#23 слайд
*
ҚОРЫТЫНДЫ
23
Кері байланыс
23 слайд
* ҚОРЫТЫНДЫ 23 Кері байланыс
шағым қалдыра аласыз













