Материалдар / «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша тапсырмаларды құрастыру және сараптау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша тапсырмаларды құрастыру және сараптау

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша тапсырмаларды құрастыру және сараптау (9-сыныптарды қорытынды аттестаттау бойынша)»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2020
2394
21 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша тапсырмаларды құрастыру және сараптау (9-сыныптарды қорытынды аттестаттау бойынша)» се

1 слайд
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша тапсырмаларды құрастыру және сараптау (9-сыныптарды қорытынды аттестаттау бойынша)» семинар Алматы облысы, «Қарасай ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі Қаскелең қаласы, 10.02. 20 20ж.

1 слайд

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша тапсырмаларды құрастыру және сараптау (9-сыныптарды қорытынды аттестаттау бойынша)» семинар Алматы облысы, «Қарасай ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі Қаскелең қаласы, 10.02. 20 20ж.

ТАНЫСУ

2 слайд
ТАНЫСУ

2 слайд

ТАНЫСУ

Уақыты Сессия Мазмұны 10.00-10.45 1-сессия Нормативтік және әдістемелік-нұсқау құжаттармен танысу 10.45-12.00 2-сессия

3 слайд
Уақыты Сессия Мазмұны 10.00-10.45 1-сессия Нормативтік және әдістемелік-нұсқау құжаттармен танысу 10.45-12.00 2-сессия Оқу бағдарламасы мен критериалды бағалау жүйесі арасындағы өзара байланыс 12.00-13.00 1 сағат Түскі үзіліс 13.00-14.15 3-сессия Білім алушыларды қорытынды аттестаттау материалдарын дайындау кезеңдері 14.15-14.30 15 минут Кофе брейк 14.30-15.45 3-сессия Білім алушыларды қорытынды аттестаттау материалдарын дайындау кезеңдері 15.45-16.00 Рефлексия «+», «-», «!!!»Семинардың жүргізілу барысы

3 слайд

Уақыты Сессия Мазмұны 10.00-10.45 1-сессия Нормативтік және әдістемелік-нұсқау құжаттармен танысу 10.45-12.00 2-сессия Оқу бағдарламасы мен критериалды бағалау жүйесі арасындағы өзара байланыс 12.00-13.00 1 сағат Түскі үзіліс 13.00-14.15 3-сессия Білім алушыларды қорытынды аттестаттау материалдарын дайындау кезеңдері 14.15-14.30 15 минут Кофе брейк 14.30-15.45 3-сессия Білім алушыларды қорытынды аттестаттау материалдарын дайындау кезеңдері 15.45-16.00 Рефлексия «+», «-», «!!!»Семинардың жүргізілу барысы

Нормативтік және әдістемелік-нұсқау құжаттармен танысу 1-сессия

4 слайд
Нормативтік және әдістемелік-нұсқау құжаттармен танысу 1-сессия

4 слайд

Нормативтік және әдістемелік-нұсқау құжаттармен танысу 1-сессия

• Нормативтік, әдістемелік-нұсқау құжаттары дегені міз не ? • Құжаттардың қолданылуы қаншалықты маңызды? • Тәжірибеде қалай қ

5 слайд
• Нормативтік, әдістемелік-нұсқау құжаттары дегені міз не ? • Құжаттардың қолданылуы қаншалықты маңызды? • Тәжірибеде қалай қолданылып жүр? … содан соң …Алдымен …ТЖ. «Ойлан-жұптас талқыла»

5 слайд

• Нормативтік, әдістемелік-нұсқау құжаттары дегені міз не ? • Құжаттардың қолданылуы қаншалықты маңызды? • Тәжірибеде қалай қолданылып жүр? … содан соң …Алдымен …ТЖ. «Ойлан-жұптас талқыла»

Нормативтік, әдістемелік-нұсқау құжаты – …:  нормаларды белгілейтін, олардың қолданылуын өзгертетін, толықтыратын нысанд

6 слайд
Нормативтік, әдістемелік-нұсқау құжаты – …:  нормаларды белгілейтін, олардың қолданылуын өзгертетін, толықтыратын нысандағы жазбаша ресми құжат.  қандай да бір нормаларды мазмұндайтын акт.Нормативтік, әдістемелік-нұсқау құжаттары

6 слайд

Нормативтік, әдістемелік-нұсқау құжаты – …:  нормаларды белгілейтін, олардың қолданылуын өзгертетін, толықтыратын нысандағы жазбаша ресми құжат.  қандай да бір нормаларды мазмұндайтын акт.Нормативтік, әдістемелік-нұсқау құжаттары

7Тәжірибелік жұмыс Қызметіңізге қатысты нормативтік, әдістемелік-нұсқау құжаттар тізімін жасаңыз.«Ортадағы қалам»

7 слайд
7Тәжірибелік жұмыс Қызметіңізге қатысты нормативтік, әдістемелік-нұсқау құжаттар тізімін жасаңыз.«Ортадағы қалам»

7 слайд

7Тәжірибелік жұмыс Қызметіңізге қатысты нормативтік, әдістемелік-нұсқау құжаттар тізімін жасаңыз.«Ортадағы қалам»

8• Стандарт • Оқу бағдарламасы • Ұзақ мерзімді жоспар • Орта мерзімді жоспар • Қысқа мерзімді жоспар • 2019-2020 оқу жылынд

8 слайд
8• Стандарт • Оқу бағдарламасы • Ұзақ мерзімді жоспар • Орта мерзімді жоспар • Қысқа мерзімді жоспар • 2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерде оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік-нұсқау хат • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N125 Бұйрығы ( 2019 жылдың 26 қарашасындағы №509 өзгерістермен ) • 2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы • Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық • Тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясы • Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар • Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы • Орта білім беру ұйымдарында 9-сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттаудан өткізу тәртібі туралы нұсқаулық Нормативтік, нұсқаулық-әдістемелік құжаттар

8 слайд

8• Стандарт • Оқу бағдарламасы • Ұзақ мерзімді жоспар • Орта мерзімді жоспар • Қысқа мерзімді жоспар • 2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерде оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік-нұсқау хат • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N125 Бұйрығы ( 2019 жылдың 26 қарашасындағы №509 өзгерістермен ) • 2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы • Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық • Тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясы • Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар • Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы • Орта білім беру ұйымдарында 9-сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттаудан өткізу тәртібі туралы нұсқаулық Нормативтік, нұсқаулық-әдістемелік құжаттар

Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы өзгерістер мен толықтырулар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым м

9 слайд
Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы өзгерістер мен толықтырулар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N 125 Бұйрығы ( 2019 жылдың 26 қарашасындағы №509 өзгерістермен )

9 слайд

Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы өзгерістер мен толықтырулар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N 125 Бұйрығы ( 2019 жылдың 26 қарашасындағы №509 өзгерістермен )

Бағалау түрлері № 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.)Қ а л ы п т а с т ы р у ш ы б а ға л а у Қалыптастырушы бағалау

10 слайд
Бағалау түрлері № 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.)Қ а л ы п т а с т ы р у ш ы б а ға л а у Қалыптастырушы бағалау кезінде мұғалім сабақта кері байланысты жүзеге асырады. Педагог білім алушылардың санын, кері байланысты беру нысанын және жиілігін дербес анықтайды. Қалыптастырушы бағалау нәтижелері басып шығару мен одан әрі сақтауды талап етпейді . Қалыптастырушы бағалаудың нәтижелерін ұсыну білім алушылар орындаған жұмыстарда және/немесе педагогтің комментарийлері арқылы электрондық журналдарда жүзеге асырылады . Қалыптастырушы бағалау

10 слайд

Бағалау түрлері № 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.)Қ а л ы п т а с т ы р у ш ы б а ға л а у Қалыптастырушы бағалау кезінде мұғалім сабақта кері байланысты жүзеге асырады. Педагог білім алушылардың санын, кері байланысты беру нысанын және жиілігін дербес анықтайды. Қалыптастырушы бағалау нәтижелері басып шығару мен одан әрі сақтауды талап етпейді . Қалыптастырушы бағалаудың нәтижелерін ұсыну білім алушылар орындаған жұмыстарда және/немесе педагогтің комментарийлері арқылы электрондық журналдарда жүзеге асырылады . Қалыптастырушы бағалау

Бағалау түрлері № 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.)Б ө л ім б о й ы н ш а ж и ы н ты қ б ағал ау Аптасына 1 сағат

11 слайд
Бағалау түрлері № 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.)Б ө л ім б о й ы н ш а ж и ы н ты қ б ағал ау Аптасына 1 сағат оқу жүктемесі кезінде БЖБ қажет болған жағдайда бөлімдерді біріктіре отырып тоқсанына екі реттен артық жүргізілмейді, қорытынды баға жартыжылдыққа қойылады . БЖБ тоқсанына үш реттен артық өткізілмейді. Бөлімдер/ортақ тақырыптар тоқсанына төрт және одан да көп бөлімдерді/ортақ тақырыптарды оқып-зерделеген жағдайда тақырыптардың ерекшеліктерін және оқыту мақсаттарының санын ескере отырып біріктіріледі . Оны екі кезеңде өткізуге болады. «Өзін-өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка», «Дене шынықтыру», «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері», «Графика және жобалау», «Алғашқы әскери және технологиялық даярлық», «Қоғам және дін», бастауыш сыныпқа арналған «Ақпараттық-коммуникативтік технология» пәндері бойынша жиынтық бағалау өткізілмейді . Тоқсан/жарты жыл және оқу жылының соңында аталған пәндері бойынша «есептелінді» («есептелінген жоқ») деген белгі жазылады. Бөлім бойынша жиынтық бағалау

11 слайд

Бағалау түрлері № 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.)Б ө л ім б о й ы н ш а ж и ы н ты қ б ағал ау Аптасына 1 сағат оқу жүктемесі кезінде БЖБ қажет болған жағдайда бөлімдерді біріктіре отырып тоқсанына екі реттен артық жүргізілмейді, қорытынды баға жартыжылдыққа қойылады . БЖБ тоқсанына үш реттен артық өткізілмейді. Бөлімдер/ортақ тақырыптар тоқсанына төрт және одан да көп бөлімдерді/ортақ тақырыптарды оқып-зерделеген жағдайда тақырыптардың ерекшеліктерін және оқыту мақсаттарының санын ескере отырып біріктіріледі . Оны екі кезеңде өткізуге болады. «Өзін-өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка», «Дене шынықтыру», «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері», «Графика және жобалау», «Алғашқы әскери және технологиялық даярлық», «Қоғам және дін», бастауыш сыныпқа арналған «Ақпараттық-коммуникативтік технология» пәндері бойынша жиынтық бағалау өткізілмейді . Тоқсан/жарты жыл және оқу жылының соңында аталған пәндері бойынша «есептелінді» («есептелінген жоқ») деген белгі жазылады. Бөлім бойынша жиынтық бағалау

Бағалау түрлері № 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.) Т о қ с а н д ы қ ж и ы н ты қ б а ға л а у Оқу пәндерінің

12 слайд
Бағалау түрлері № 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.) Т о қ с а н д ы қ ж и ы н ты қ б а ға л а у Оқу пәндерінің күрделілік деңгейін есепке ала отырып, бір күнде үштен артық ТЖБ өткізуге болмайды. ТЖБ тоқсан аяқталатын соңғы күн і өткізілмейді. Бір оқу пәні бойынша БЖБ мен ТЖБ бір күнде өткізілмейді Білім алушылардың тоқсандағы оқу жетістіктерінің нәтижелері бойынша жазбаша түрде өткізілетін жиынтық бағалауда объективтілік және ашықтықты қамтамасыз ету үшін модерация жүргізіледі. Модерация қорытындысы бойынша білім алушылардың өзгертуге жататын жиынтық жұмыстарының тоқсандық балы қайта тексеріледі. Модерация қорытындысы бойынша қойылатын жиынтық жұмыс балы жоғарылатылып , сол сияқты төмендетіліп те қойылады. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау тапсырмаларын педагог өзі дайындайды . Тоқсандық жиынтық бағалау

12 слайд

Бағалау түрлері № 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.) Т о қ с а н д ы қ ж и ы н ты қ б а ға л а у Оқу пәндерінің күрделілік деңгейін есепке ала отырып, бір күнде үштен артық ТЖБ өткізуге болмайды. ТЖБ тоқсан аяқталатын соңғы күн і өткізілмейді. Бір оқу пәні бойынша БЖБ мен ТЖБ бір күнде өткізілмейді Білім алушылардың тоқсандағы оқу жетістіктерінің нәтижелері бойынша жазбаша түрде өткізілетін жиынтық бағалауда объективтілік және ашықтықты қамтамасыз ету үшін модерация жүргізіледі. Модерация қорытындысы бойынша білім алушылардың өзгертуге жататын жиынтық жұмыстарының тоқсандық балы қайта тексеріледі. Модерация қорытындысы бойынша қойылатын жиынтық жұмыс балы жоғарылатылып , сол сияқты төмендетіліп те қойылады. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау тапсырмаларын педагог өзі дайындайды . Тоқсандық жиынтық бағалау

№ 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.) Ана тілі бойынша жазбаша емтихан (оқыту тілі бойынша) – жазбаша жұмыс (эссе),

13 слайд
№ 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.) Ана тілі бойынша жазбаша емтихан (оқыту тілі бойынша) – жазбаша жұмыс (эссе), гуманитарлық цикл пәндерін тереңдетіп оқытатын мектеп оқушылары үшін жазбаша жұмыс (мақала, әңгіме, эссе). Математикадан (алгебрадан) жазбаша емтихан. Орыс, өзбек, ұйғыр және тәжік тілдерінде оқытатын сыныптардағы қазақ тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан және қазақ тілінде оқытатын сыныптардағы орыс тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан . Таңдау пәні (физика, химия, биология, география, геометрия, Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын, француз, неміс), информатика) бойынша жазбаша емтихан. 9 (10) – сынып білім алушыларын орытынды аттестаттау қ

13 слайд

№ 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.) Ана тілі бойынша жазбаша емтихан (оқыту тілі бойынша) – жазбаша жұмыс (эссе), гуманитарлық цикл пәндерін тереңдетіп оқытатын мектеп оқушылары үшін жазбаша жұмыс (мақала, әңгіме, эссе). Математикадан (алгебрадан) жазбаша емтихан. Орыс, өзбек, ұйғыр және тәжік тілдерінде оқытатын сыныптардағы қазақ тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан және қазақ тілінде оқытатын сыныптардағы орыс тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан . Таңдау пәні (физика, химия, биология, география, геометрия, Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын, француз, неміс), информатика) бойынша жазбаша емтихан. 9 (10) – сынып білім алушыларын орытынды аттестаттау қ

№ 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.) 9 (10) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын (тапсырмала

14 слайд
№ 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.) 9 (10) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын (тапсырмалар мен балдарды қою схемасы) облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары (бұдан әрі – білім басқармалары), республикалық мектептердің 9 (10) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) дайындайды. Қорытынды аттестаттаудың мазмұнын анықтайтын талаптар және күтілетін нәтижелер әр пән мен оқыту тілі бөлінісінде ерекшелікпен регламенттеледі . Бір және екі пәннен жылдық қанағаттанарлықсыз баға алған 9 (10) сыныптардың білім алушыларына қорытынды аттестаттау өткенге дейін сол пәндерден оқу жылы бойынша қосымша жиынтық бағалау жүргізіледі. 9 (10) сыныпта жазбаша жұмыстарды орындауға – 2 астрономиялық сағат , математикаға (алгебраға) (жазбаша) – 3 астрономиялық сағат (физика-математикалық бағыттағы мамандандырылған мектептерде – 4 сағат) бөлінеді. 9 (10) – сынып білім алушыларын орытынды аттестаттау қ

14 слайд

№ 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.) 9 (10) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын (тапсырмалар мен балдарды қою схемасы) облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары (бұдан әрі – білім басқармалары), республикалық мектептердің 9 (10) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) дайындайды. Қорытынды аттестаттаудың мазмұнын анықтайтын талаптар және күтілетін нәтижелер әр пән мен оқыту тілі бөлінісінде ерекшелікпен регламенттеледі . Бір және екі пәннен жылдық қанағаттанарлықсыз баға алған 9 (10) сыныптардың білім алушыларына қорытынды аттестаттау өткенге дейін сол пәндерден оқу жылы бойынша қосымша жиынтық бағалау жүргізіледі. 9 (10) сыныпта жазбаша жұмыстарды орындауға – 2 астрономиялық сағат , математикаға (алгебраға) (жазбаша) – 3 астрономиялық сағат (физика-математикалық бағыттағы мамандандырылған мектептерде – 4 сағат) бөлінеді. 9 (10) – сынып білім алушыларын орытынды аттестаттау қ

№ 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.) Жазбаша емтихан және тестілеу аяқталғаннан кейін Комиссия мүшелері мектеп ғимар

15 слайд
№ 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.) Жазбаша емтихан және тестілеу аяқталғаннан кейін Комиссия мүшелері мектеп ғимаратында жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестаттарын алуға үміткерлердің жұмыстарынан басқа білім алушылардың жұмыстарын тексереді. Тексерілмеген жұмыстар мектеп басшысына сақтау үшін тапсырылады. Тексеру кезінде қателердің асты сызылады . Жалпы орта білім курсы бойынша эсседе қателердің саны жеке көрсетіледі. Математика (алгебра) пәні бойынша «2» және «5» деген бағалар қойылған жазбаша жұмыстарға мектеп Комиссиясы пікір жазады . 9 (10) сыныпта жұмыстар балл қою кестесіне сәйкес тексеріледі. 9 (10) сынып білім алушыларының пәндер бойынша қорытынды аттестаттау нәтижелері балл түрінде журналға (қағаз/электрондық) қойылады және осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес емтихан балдарын емтихан бағасына ауыстыру шәкілі бойынша ауыстырылады. 9 (10) сыныпта пән бойынша қорытынды бағаларды шығару кезінде қорытынды баға емтихан нәтижелері (бес балдық шәкіл бойынша) және оқу жылындағы тоқсандық бағалар (бес балдық шәкіл бойынша) 30%-70% пайыздық арақатынаста қойылады. Қорытынды бағаны дөңгелектеу ең жақын бүтіндікке қарай жүргізіледі.9 (10) – сынып білім алушыларын орытынды аттестаттау қ

15 слайд

№ 125 бұйрық өзгерістермен (№509 26.11.2019 ж.) Жазбаша емтихан және тестілеу аяқталғаннан кейін Комиссия мүшелері мектеп ғимаратында жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестаттарын алуға үміткерлердің жұмыстарынан басқа білім алушылардың жұмыстарын тексереді. Тексерілмеген жұмыстар мектеп басшысына сақтау үшін тапсырылады. Тексеру кезінде қателердің асты сызылады . Жалпы орта білім курсы бойынша эсседе қателердің саны жеке көрсетіледі. Математика (алгебра) пәні бойынша «2» және «5» деген бағалар қойылған жазбаша жұмыстарға мектеп Комиссиясы пікір жазады . 9 (10) сыныпта жұмыстар балл қою кестесіне сәйкес тексеріледі. 9 (10) сынып білім алушыларының пәндер бойынша қорытынды аттестаттау нәтижелері балл түрінде журналға (қағаз/электрондық) қойылады және осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес емтихан балдарын емтихан бағасына ауыстыру шәкілі бойынша ауыстырылады. 9 (10) сыныпта пән бойынша қорытынды бағаларды шығару кезінде қорытынды баға емтихан нәтижелері (бес балдық шәкіл бойынша) және оқу жылындағы тоқсандық бағалар (бес балдық шәкіл бойынша) 30%-70% пайыздық арақатынаста қойылады. Қорытынды бағаны дөңгелектеу ең жақын бүтіндікке қарай жүргізіледі.9 (10) – сынып білім алушыларын орытынды аттестаттау қ

Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы өзгерістер мен толықтырулар 2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйы

16 слайд
Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы өзгерістер мен толықтырулар 2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы Ментальді карта «Құжаттар»

16 слайд

Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы өзгерістер мен толықтырулар 2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы Ментальді карта «Құжаттар»

2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың

17 слайд
2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы Педагог қызметкерлер Орта білім беру ұйымдарында педагог қызметкерлер жүргізетін құжаттар тізімі Мұғалім - Сынып журналы*; - Күнтізбелік-тақырыптық жоспар*; - Күнделікті сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар*; - Критериалды бағалауға қатысты құжаттар (қалыптастырушы және жиынтық бағалау); - Білім алушылар күнделігі; Сынып жетекшісі міндетін атқарушы мұғалім - Сынып журналы*; - Білім алушының жеке іс парағы (соның ішінде білім алушылардың оқу үлгерімі табелі); - Тәрибе жұмысының жоспары (оқу жылының басында бір рет толтырылады); - Ата-аналар жиналысының хаттамалары; - Білім алушылар күнделігі*. Директордың орынбасары (лауазымдық міндеттеріне сәйкес) - Жалпы мектептің жылдық жұмыс жоспары; - Оқу жоспары; - Тарификация; - Сағатты есептеу; - Жұмыс уақытын есепке алу табелі; - Сабақ кестесі; - Емтихан қорытындысының хаттамалары; - Жалпы ата-аналар жиналысының хаттамалары; - Бітірушілердің жұмысқа орналасуын есепке алу журналы*; - Мақтау қағаздары мен мақтау грамоталарын беруді есепке алу кітабы, білім алушылардың оқу үлгерімі табельдері*; - Сабаққа келмеген және ауыстырғандарды есепке алу кітабы*; - Оқу-әдістемелік жұмыс құжаттары; - Мектепішілік бақылау құжаттары; - Педагогтерді аттестаттау материалдары*; 17

17 слайд

2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы Педагог қызметкерлер Орта білім беру ұйымдарында педагог қызметкерлер жүргізетін құжаттар тізімі Мұғалім - Сынып журналы*; - Күнтізбелік-тақырыптық жоспар*; - Күнделікті сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар*; - Критериалды бағалауға қатысты құжаттар (қалыптастырушы және жиынтық бағалау); - Білім алушылар күнделігі; Сынып жетекшісі міндетін атқарушы мұғалім - Сынып журналы*; - Білім алушының жеке іс парағы (соның ішінде білім алушылардың оқу үлгерімі табелі); - Тәрибе жұмысының жоспары (оқу жылының басында бір рет толтырылады); - Ата-аналар жиналысының хаттамалары; - Білім алушылар күнделігі*. Директордың орынбасары (лауазымдық міндеттеріне сәйкес) - Жалпы мектептің жылдық жұмыс жоспары; - Оқу жоспары; - Тарификация; - Сағатты есептеу; - Жұмыс уақытын есепке алу табелі; - Сабақ кестесі; - Емтихан қорытындысының хаттамалары; - Жалпы ата-аналар жиналысының хаттамалары; - Бітірушілердің жұмысқа орналасуын есепке алу журналы*; - Мақтау қағаздары мен мақтау грамоталарын беруді есепке алу кітабы, білім алушылардың оқу үлгерімі табельдері*; - Сабаққа келмеген және ауыстырғандарды есепке алу кітабы*; - Оқу-әдістемелік жұмыс құжаттары; - Мектепішілік бақылау құжаттары; - Педагогтерді аттестаттау материалдары*; 17

Оқу үдерісіне қатысты қажетті құжаттар  «Қазақ тілі», «Қазақ әдебиеті», «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәндері бойынша оқу бағдарла

18 слайд
Оқу үдерісіне қатысты қажетті құжаттар  «Қазақ тілі», «Қазақ әдебиеті», «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәндері бойынша оқу бағдарламасы –  Ұзақ мерзімді жоспар – (күнтізбелік- тақырыптық жоспарға негіз болады.)  Орта мерзімді жоспар –  Қысқа мерзімді жоспар – күнделікті сабақ жоспары. Сабақтың мақсаты бағдарламада көрсетілген оқу мақсаттарынан алынады.  2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерде оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік-нұсқау хат –  Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидалары –  Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық –  Тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясы – (тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуге негіз болады.)  Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар –  Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы – міндетті. міндетті. ұсыныс міндетті. міндетті. міндетті. ұсыныс. міндетті. ұсыныс ұсыныс

18 слайд

Оқу үдерісіне қатысты қажетті құжаттар  «Қазақ тілі», «Қазақ әдебиеті», «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәндері бойынша оқу бағдарламасы –  Ұзақ мерзімді жоспар – (күнтізбелік- тақырыптық жоспарға негіз болады.)  Орта мерзімді жоспар –  Қысқа мерзімді жоспар – күнделікті сабақ жоспары. Сабақтың мақсаты бағдарламада көрсетілген оқу мақсаттарынан алынады.  2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерде оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік-нұсқау хат –  Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидалары –  Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық –  Тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясы – (тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуге негіз болады.)  Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар –  Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы – міндетті. міндетті. ұсыныс міндетті. міндетті. міндетті. ұсыныс. міндетті. ұсыныс ұсыныс

2-сессия Оқу бағдарламасы мен критериалды бағалау жүйесі арасындағы өзара байланыс

19 слайд
2-сессия Оқу бағдарламасы мен критериалды бағалау жүйесі арасындағы өзара байланыс

19 слайд

2-сессия Оқу бағдарламасы мен критериалды бағалау жүйесі арасындағы өзара байланыс

Бірге ойланайы !қОқу бағдарламасы мен бағалау өзара қалай байланысады?

20 слайд
Бірге ойланайы !қОқу бағдарламасы мен бағалау өзара қалай байланысады?

20 слайд

Бірге ойланайы !қОқу бағдарламасы мен бағалау өзара қалай байланысады?

Стандарт Мазмұн Т әсілдер Күтілетін нәтижеОқу бағдарламасы Стандарт күтілетін нәтижелерді және бағалау түрлерін анықтайды

21 слайд
Стандарт Мазмұн Т әсілдер Күтілетін нәтижеОқу бағдарламасы Стандарт күтілетін нәтижелерді және бағалау түрлерін анықтайды Бағалау бөлімдер мен тақырыптарға негізделеді. Бағалау мақсатқа қол жеткізуге және оқу үдерісіне көмектеседі Бағалау мазмұны оқу мақсаттарына сәйкесБағалауОқу бағдарламасы мен бағалаудың өзара байланысы

21 слайд

Стандарт Мазмұн Т әсілдер Күтілетін нәтижеОқу бағдарламасы Стандарт күтілетін нәтижелерді және бағалау түрлерін анықтайды Бағалау бөлімдер мен тақырыптарға негізделеді. Бағалау мақсатқа қол жеткізуге және оқу үдерісіне көмектеседі Бағалау мазмұны оқу мақсаттарына сәйкесБағалауОқу бағдарламасы мен бағалаудың өзара байланысы

Сізде андай ой туды?қ

22 слайд
Сізде андай ой туды?қ

22 слайд

Сізде андай ой туды?қ

БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІОҚУ БАҒДАРЛАМАС Ы Оқу бағдарламасы, бағалау мен оқыту арасындағы сәйкессіздік нәтиженің болмауына себеп болады

23 слайд
БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІОҚУ БАҒДАРЛАМАС Ы Оқу бағдарламасы, бағалау мен оқыту арасындағы сәйкессіздік нәтиженің болмауына себеп болады ОҚЫТУ

23 слайд

БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІОҚУ БАҒДАРЛАМАС Ы Оқу бағдарламасы, бағалау мен оқыту арасындағы сәйкессіздік нәтиженің болмауына себеп болады ОҚЫТУ

Жаңартылған оқу бағдарламасының ерекшелігі

24 слайд
Жаңартылған оқу бағдарламасының ерекшелігі

24 слайд

Жаңартылған оқу бағдарламасының ерекшелігі

білім алушы мәтіннің негізгі мазмұнын, сондай-ақ сөйлеушінің ниетін білдіретін функционалдық маңызды мағыналы ақпаратты

25 слайд
білім алушы мәтіннің негізгі мазмұнын, сондай-ақ сөйлеушінің ниетін білдіретін функционалдық маңызды мағыналы ақпаратты түсінеді; мәтіннен арнайы ақпаратты алады; терминдердің мәнін және әлеуметтік- тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және оқу-танымдық аялары бойынша мәтіннің негізгі бөліктерін түсінеді; фактілер мен пікірлерді ажырата отырып, мәтіннің мазмұнын бағалайды; әртүрлі стильде...

25 слайд

білім алушы мәтіннің негізгі мазмұнын, сондай-ақ сөйлеушінің ниетін білдіретін функционалдық маңызды мағыналы ақпаратты түсінеді; мәтіннен арнайы ақпаратты алады; терминдердің мәнін және әлеуметтік- тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және оқу-танымдық аялары бойынша мәтіннің негізгі бөліктерін түсінеді; фактілер мен пікірлерді ажырата отырып, мәтіннің мазмұнын бағалайды; әртүрлі стильде...