Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін заманауи оқыту
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін заманауи оқыту

#1 слайд
Терешкова атындағы № 31 жалпы орта білім беретін мектебі
Тақырыбы:
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін заманауи оқыту:
теория мен тәжірибе
Дайындаған: Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Тогусбаева Г.А.
Мақсаты:
Күтілетін
нәтиже:
Білім алушылардың білім сапасын негізгі орта білім берудің
мемлекеттік жалпыға міндетті стандарт талаптарына сәйкес
функционалдық сауаттылығын, мәтінмен жұмыс істеу
қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу үдерісінде мәтінмен жұмыс істеу арқылы
қорытынды, синтез, анализ жасап үйренеді.
1 слайд
Терешкова атындағы № 31 жалпы орта білім беретін мектебі Тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін заманауи оқыту: теория мен тәжірибе Дайындаған: Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Тогусбаева Г.А. Мақсаты: Күтілетін нәтиже: Білім алушылардың білім сапасын негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарт талаптарына сәйкес функционалдық сауаттылығын, мәтінмен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру. Оқу үдерісінде мәтінмен жұмыс істеу арқылы қорытынды, синтез, анализ жасап үйренеді.
#2 слайд
Таксономия идеялары бүкіл әлем педагогикалық жұртшылығында таным және ойлау әрекеттерінің
деңгейлерін, оқу мақсаттарын айқындауда кеңінен қолданыс тапты. Мәтінмен жұмыс жасау тапсырмаларын
Блум таксономиясының деңгейлеріне сәйкес дайындаймын:
Білу. Бұл деңгей мәліметтерді қайталау немесе тану арқылы есте қалай сақталғанын тексеруге
бағытталады, мәлімет пен деректерді еске түсіреді.
1.Түсіну. Оқу материалын «өз сөзімен» түсіндіріп, қысқаша баяндайды. Әңгіменің әрі қарай не туралы
болатынын, оның салдары мен нәтижелерін болжайды. Оқу материалын бір «тілден» екінші «тілге»
ауыстырады.
2.Қолдану. Бұл деңгей оқу материалын нақты жағдайда және мүлдем жаңа ситуацияда қолдануды
меңзейді. Мұнда ережелерді, әдістерді, ұғымдарды, заңдарды, қағидаларды, теорияларды практикалық
тұрғыдан қолдану кіреді.
3.Талдау. Оқу материалының құрылымы анық көрінуі үшін оны құрамдас бөліктерге бөледі, бүтіннің
бөліктерін ажыратады, бөліктердің арасындағы өзара байланыстарды анықтап, бү тіннің қалайша
ұйымдастырылғанын сезінеді. Бұл деңгей оқу материалының мазмұнын сезінумен қатар оның ішкі
құрылысын қалайша құралатындығын меңзейді.
4.Жинақтау. Оқу материалының элементтерінен жаңашыл сипатта бүтінді құрастырады. Жаңа мазмұн
мен жаңа құрылымдарды жасап шығаратын шығармашылық әрекеттерді қолдануды талап етеді.
5.Бағалау. Оқу материалының маңызын анықтап, ол туралы өзіндік пікір келтіреді, ойын білдіреді.
2 слайд
Таксономия идеялары бүкіл әлем педагогикалық жұртшылығында таным және ойлау әрекеттерінің деңгейлерін, оқу мақсаттарын айқындауда кеңінен қолданыс тапты. Мәтінмен жұмыс жасау тапсырмаларын Блум таксономиясының деңгейлеріне сәйкес дайындаймын: Білу. Бұл деңгей мәліметтерді қайталау немесе тану арқылы есте қалай сақталғанын тексеруге бағытталады, мәлімет пен деректерді еске түсіреді. 1.Түсіну. Оқу материалын «өз сөзімен» түсіндіріп, қысқаша баяндайды. Әңгіменің әрі қарай не туралы болатынын, оның салдары мен нәтижелерін болжайды. Оқу материалын бір «тілден» екінші «тілге» ауыстырады. 2.Қолдану. Бұл деңгей оқу материалын нақты жағдайда және мүлдем жаңа ситуацияда қолдануды меңзейді. Мұнда ережелерді, әдістерді, ұғымдарды, заңдарды, қағидаларды, теорияларды практикалық тұрғыдан қолдану кіреді. 3.Талдау. Оқу материалының құрылымы анық көрінуі үшін оны құрамдас бөліктерге бөледі, бүтіннің бөліктерін ажыратады, бөліктердің арасындағы өзара байланыстарды анықтап, бү тіннің қалайша ұйымдастырылғанын сезінеді. Бұл деңгей оқу материалының мазмұнын сезінумен қатар оның ішкі құрылысын қалайша құралатындығын меңзейді. 4.Жинақтау. Оқу материалының элементтерінен жаңашыл сипатта бүтінді құрастырады. Жаңа мазмұн мен жаңа құрылымдарды жасап шығаратын шығармашылық әрекеттерді қолдануды талап етеді. 5.Бағалау. Оқу материалының маңызын анықтап, ол туралы өзіндік пікір келтіреді, ойын білдіреді.
#3 слайд
Медеу Сәрсеке. “Жетінші толқын” повесі (үзінді)
Жаңа сөздермен жұмыс.
“Таңғажайып оқиға” дегенді қалай түсінесің?
Сенің өміріңде таңғажайып оқиға болды ма?
Сыныптарыңда өнерпаз оқушы бар ма?
Шыңғыстың ерлігіне қандай баға бересіңдер? деген сұрақты
ортаға тастадым. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін, өз
ойларын айтады.
Түсіну. Оқылым,
тыңдалым
(аудио)
Мәтінді абзацтарға бөліп оқытып, аудару.
Аудиомәтін тыңдау, т.б.
Қолдану. Айтылым.
Мәтін бойынша сұрақ-жауап жүргізу.
Талдау:
Жазылым, айтылым
Жинақтау. Айтылым
Бағалау.
Сұрақтар: Ғылым мен техниканың дамуына байланысты болып жатқан таңғажайып
құбылыстар бар ма? Ол - қандай құбылыстар? Робот, компьютер, ұялы телефон, т.б.
Ғылым мен техниканың дамуына қатысы жоқ таңғажайып құбылыстар бар ма? Ол -
қандай құбылыстар? Табиғи құбылыстар (апаттар) жер сілкінісі, су тасқыны, т.б.
Тапсырма: Жауынгер Шыңғыстың жасаған ерлігін
диаграммаға жаз.
Перифраз жасау. Грамматикалық тақырып
Сұрақ: Қалай ойлайсың? Шыңғыстың жасаған әрекеті -
таңғажайып оқиға ма?
2. Вацлав Мирзе неліктен оны таңғажайып оқиғаға жатқызған?
Білу. Тақырыпты ашу
мақсатында сұрақ-жауап
жүргізу
Мәтіналды жұмыс
Мәтінмен
жұмыс
Мәтінсоңы жұмыс
3 слайд
Медеу Сәрсеке. “Жетінші толқын” повесі (үзінді) Жаңа сөздермен жұмыс. “Таңғажайып оқиға” дегенді қалай түсінесің? Сенің өміріңде таңғажайып оқиға болды ма? Сыныптарыңда өнерпаз оқушы бар ма? Шыңғыстың ерлігіне қандай баға бересіңдер? деген сұрақты ортаға тастадым. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін, өз ойларын айтады. Түсіну. Оқылым, тыңдалым (аудио) Мәтінді абзацтарға бөліп оқытып, аудару. Аудиомәтін тыңдау, т.б. Қолдану. Айтылым. Мәтін бойынша сұрақ-жауап жүргізу. Талдау: Жазылым, айтылым Жинақтау. Айтылым Бағалау. Сұрақтар: Ғылым мен техниканың дамуына байланысты болып жатқан таңғажайып құбылыстар бар ма? Ол - қандай құбылыстар? Робот, компьютер, ұялы телефон, т.б. Ғылым мен техниканың дамуына қатысы жоқ таңғажайып құбылыстар бар ма? Ол - қандай құбылыстар? Табиғи құбылыстар (апаттар) жер сілкінісі, су тасқыны, т.б. Тапсырма: Жауынгер Шыңғыстың жасаған ерлігін диаграммаға жаз. Перифраз жасау. Грамматикалық тақырып Сұрақ: Қалай ойлайсың? Шыңғыстың жасаған әрекеті - таңғажайып оқиға ма? 2. Вацлав Мирзе неліктен оны таңғажайып оқиғаға жатқызған? Білу. Тақырыпты ашу мақсатында сұрақ-жауап жүргізу Мәтіналды жұмыс Мәтінмен жұмыс Мәтінсоңы жұмыс
#4 слайд
I тоқсан II тоқсан III тоқсан
0
20
40
60
80
100
57
60
6564
78 78
9B
11B
Білім сапасының көрсеткіші
Сабақ барысынан көріністер
4 слайд
I тоқсан II тоқсан III тоқсан 0 20 40 60 80 100 57 60 6564 78 78 9B 11B Білім сапасының көрсеткіші Сабақ барысынан көріністер
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
I тоқсан II тоқсан III тоқсан
0
10
20
30
40
50
60
70
80
90
57
60
6564
78 78
9B
11B
Білім сапасының көрсеткіші
6 слайд
I тоқсан II тоқсан III тоқсан 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 57 60 6564 78 78 9B 11B Білім сапасының көрсеткіші
шағым қалдыра аласыз













