Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін заманауи оқыту

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін заманауи оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін заманауи оқыту: теория мен практика тақырыбында оқылған баяндаманың презентациясы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Терешкова атындағы № 31 жалпы орта білім беретін мектебі Тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін заманауи оқыту

#1 слайд
Терешкова атындағы № 31 жалпы орта білім беретін мектебі Тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін заманауи оқыту: теория мен тәжірибе Дайындаған: Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Тогусбаева Г.А. Мақсаты: Күтілетін нәтиже: Білім алушылардың білім сапасын негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарт талаптарына сәйкес функционалдық сауаттылығын, мәтінмен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру. Оқу үдерісінде мәтінмен жұмыс істеу арқылы қорытынды, синтез, анализ жасап үйренеді.

1 слайд

Терешкова атындағы № 31 жалпы орта білім беретін мектебі Тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін заманауи оқыту: теория мен тәжірибе Дайындаған: Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Тогусбаева Г.А. Мақсаты: Күтілетін нәтиже: Білім алушылардың білім сапасын негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарт талаптарына сәйкес функционалдық сауаттылығын, мәтінмен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру. Оқу үдерісінде мәтінмен жұмыс істеу арқылы қорытынды, синтез, анализ жасап үйренеді.

Таксономия идеялары бүкіл әлем педагогикалық жұртшылығында таным және ойлау әрекеттерінің деңгейлерін, оқу мақ

#2 слайд
Таксономия идеялары бүкіл әлем педагогикалық жұртшылығында таным және ойлау әрекеттерінің деңгейлерін, оқу мақсаттарын айқындауда кеңінен қолданыс тапты. Мәтінмен жұмыс жасау тапсырмаларын Блум таксономиясының деңгейлеріне сәйкес дайындаймын: Білу. Бұл деңгей мәліметтерді қайталау немесе тану арқылы есте қалай сақталғанын тексеруге бағытталады, мәлімет пен деректерді еске түсіреді. 1.Түсіну. Оқу материалын «өз сөзімен» түсіндіріп, қысқаша баяндайды. Әңгіменің әрі қарай не туралы болатынын, оның салдары мен нәтижелерін болжайды. Оқу материалын бір «тілден» екінші «тілге» ауыстырады. 2.Қолдану. Бұл деңгей оқу материалын нақты жағдайда және мүлдем жаңа ситуацияда қолдануды меңзейді. Мұнда ережелерді, әдістерді, ұғымдарды, заңдарды, қағидаларды, теорияларды практикалық тұрғыдан қолдану кіреді. 3.Талдау. Оқу материалының құрылымы анық көрінуі үшін оны құрамдас бөліктерге бөледі, бүтіннің бөліктерін ажыратады, бөліктердің арасындағы өзара байланыстарды анықтап, бү тіннің қалайша ұйымдастырылғанын сезінеді. Бұл деңгей оқу материалының мазмұнын сезінумен қатар оның ішкі құрылысын қалайша құралатындығын меңзейді. 4.Жинақтау. Оқу материалының элементтерінен жаңашыл сипатта бүтінді құрастырады. Жаңа мазмұн мен жаңа құрылымдарды жасап шығаратын шығармашылық әрекеттерді қолдануды талап етеді. 5.Бағалау. Оқу материалының маңызын анықтап, ол туралы өзіндік пікір келтіреді, ойын білдіреді.

2 слайд

Таксономия идеялары бүкіл әлем педагогикалық жұртшылығында таным және ойлау әрекеттерінің деңгейлерін, оқу мақсаттарын айқындауда кеңінен қолданыс тапты. Мәтінмен жұмыс жасау тапсырмаларын Блум таксономиясының деңгейлеріне сәйкес дайындаймын: Білу. Бұл деңгей мәліметтерді қайталау немесе тану арқылы есте қалай сақталғанын тексеруге бағытталады, мәлімет пен деректерді еске түсіреді. 1.Түсіну. Оқу материалын «өз сөзімен» түсіндіріп, қысқаша баяндайды. Әңгіменің әрі қарай не туралы болатынын, оның салдары мен нәтижелерін болжайды. Оқу материалын бір «тілден» екінші «тілге» ауыстырады. 2.Қолдану. Бұл деңгей оқу материалын нақты жағдайда және мүлдем жаңа ситуацияда қолдануды меңзейді. Мұнда ережелерді, әдістерді, ұғымдарды, заңдарды, қағидаларды, теорияларды практикалық тұрғыдан қолдану кіреді. 3.Талдау. Оқу материалының құрылымы анық көрінуі үшін оны құрамдас бөліктерге бөледі, бүтіннің бөліктерін ажыратады, бөліктердің арасындағы өзара байланыстарды анықтап, бү тіннің қалайша ұйымдастырылғанын сезінеді. Бұл деңгей оқу материалының мазмұнын сезінумен қатар оның ішкі құрылысын қалайша құралатындығын меңзейді. 4.Жинақтау. Оқу материалының элементтерінен жаңашыл сипатта бүтінді құрастырады. Жаңа мазмұн мен жаңа құрылымдарды жасап шығаратын шығармашылық әрекеттерді қолдануды талап етеді. 5.Бағалау. Оқу материалының маңызын анықтап, ол туралы өзіндік пікір келтіреді, ойын білдіреді.

Медеу Сәрсеке. “Жетінші толқын” повесі (үзінді) Жаңа сөздермен жұмыс. “Таңғажайып оқиға” дегенді қалай түсін

#3 слайд
Медеу Сәрсеке. “Жетінші толқын” повесі (үзінді) Жаңа сөздермен жұмыс. “Таңғажайып оқиға” дегенді қалай түсінесің? Сенің өміріңде таңғажайып оқиға болды ма? Сыныптарыңда өнерпаз оқушы бар ма? Шыңғыстың ерлігіне қандай баға бересіңдер? деген сұрақты ортаға тастадым. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін, өз ойларын айтады. Түсіну. Оқылым, тыңдалым (аудио) Мәтінді абзацтарға бөліп оқытып, аудару. Аудиомәтін тыңдау, т.б. Қолдану. Айтылым. Мәтін бойынша сұрақ-жауап жүргізу. Талдау: Жазылым, айтылым Жинақтау. Айтылым Бағалау. Сұрақтар: Ғылым мен техниканың дамуына байланысты болып жатқан таңғажайып құбылыстар бар ма? Ол - қандай құбылыстар? Робот, компьютер, ұялы телефон, т.б. Ғылым мен техниканың дамуына қатысы жоқ таңғажайып құбылыстар бар ма? Ол - қандай құбылыстар? Табиғи құбылыстар (апаттар) жер сілкінісі, су тасқыны, т.б. Тапсырма: Жауынгер Шыңғыстың жасаған ерлігін диаграммаға жаз. Перифраз жасау. Грамматикалық тақырып Сұрақ: Қалай ойлайсың? Шыңғыстың жасаған әрекеті - таңғажайып оқиға ма? 2. Вацлав Мирзе неліктен оны таңғажайып оқиғаға жатқызған? Білу. Тақырыпты ашу мақсатында сұрақ-жауап жүргізу Мәтіналды жұмыс Мәтінмен жұмыс Мәтінсоңы жұмыс

3 слайд

Медеу Сәрсеке. “Жетінші толқын” повесі (үзінді) Жаңа сөздермен жұмыс. “Таңғажайып оқиға” дегенді қалай түсінесің? Сенің өміріңде таңғажайып оқиға болды ма? Сыныптарыңда өнерпаз оқушы бар ма? Шыңғыстың ерлігіне қандай баға бересіңдер? деген сұрақты ортаға тастадым. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін, өз ойларын айтады. Түсіну. Оқылым, тыңдалым (аудио) Мәтінді абзацтарға бөліп оқытып, аудару. Аудиомәтін тыңдау, т.б. Қолдану. Айтылым. Мәтін бойынша сұрақ-жауап жүргізу. Талдау: Жазылым, айтылым Жинақтау. Айтылым Бағалау. Сұрақтар: Ғылым мен техниканың дамуына байланысты болып жатқан таңғажайып құбылыстар бар ма? Ол - қандай құбылыстар? Робот, компьютер, ұялы телефон, т.б. Ғылым мен техниканың дамуына қатысы жоқ таңғажайып құбылыстар бар ма? Ол - қандай құбылыстар? Табиғи құбылыстар (апаттар) жер сілкінісі, су тасқыны, т.б. Тапсырма: Жауынгер Шыңғыстың жасаған ерлігін диаграммаға жаз. Перифраз жасау. Грамматикалық тақырып Сұрақ: Қалай ойлайсың? Шыңғыстың жасаған әрекеті - таңғажайып оқиға ма? 2. Вацлав Мирзе неліктен оны таңғажайып оқиғаға жатқызған? Білу. Тақырыпты ашу мақсатында сұрақ-жауап жүргізу Мәтіналды жұмыс Мәтінмен жұмыс Мәтінсоңы жұмыс

I тоқсан II тоқсан III тоқсан 0 20 40 60 80 100 57 60 6564 78 78 9B 11B Білім сапасының көрсеткіші Сабақ барысын

#4 слайд
I тоқсан II тоқсан III тоқсан 0 20 40 60 80 100 57 60 6564 78 78 9B 11B Білім сапасының көрсеткіші Сабақ барысынан көріністер

4 слайд

I тоқсан II тоқсан III тоқсан 0 20 40 60 80 100 57 60 6564 78 78 9B 11B Білім сапасының көрсеткіші Сабақ барысынан көріністер

#5 слайд

5 слайд

I тоқсан II тоқсан III тоқсан 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 57 60 6564 78 78 9B 11B Білім сапасының көрсеткіші

#6 слайд
I тоқсан II тоқсан III тоқсан 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 57 60 6564 78 78 9B 11B Білім сапасының көрсеткіші

6 слайд

I тоқсан II тоқсан III тоқсан 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 57 60 6564 78 78 9B 11B Білім сапасының көрсеткіші

Файл форматы:
pptx
02.04.2025
318
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі