Қазақ тілі мен әдебиетінен "Туризм. Экотуризм" тақырыбына презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі» ҚМКҚ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы
Хусайнова Жанар Халимуллаевна
Бөлім. Туризм: Экотуризм
Оқыту нәтижесі Бағалау
критерийлері
Мәтін үзінділері
бойынша болжам
жасау, тиісті
ақпаратты анықтай
білу. Мәтін үзінділері
бойынша болжам
жасап, тиісті
ақпаратты
анықтайды. Қолдану Ойлау
дағдыларының
деңгейі Тақырып: Туризм тарихын білесің бе?
Көсемше. Туризмнің түрі көп....
1 слайд
«Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі» ҚМКҚ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы Хусайнова Жанар Халимуллаевна Бөлім. Туризм: Экотуризм Оқыту нәтижесі Бағалау критерийлері Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу. Мәтін үзінділері бойынша болжам жасап, тиісті ақпаратты анықтайды. Қолдану Ойлау дағдыларының деңгейі Тақырып: Туризм тарихын білесің бе? Көсемше. Туризмнің түрі көп....
2 слайд
Оқыту әдістері
«Көршіңе
әңгімеле»
әдісі
«Стоп-кадр»
әдісі
«Сұрақ-
жауап» әдісі оқушылар мәтін тақырыбын
бастапқы кезеңін тыңдау
арқылы болжайды
барлық оқушылар бейнероликтің
негізгі кезеңін тыңдап, жалғасын
болжайды.
қорытынды кезеңін болжай отырып,
төмендегі сұрақтарға жауап береді.
Мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап,
талдайды .
2 слайд
Оқыту әдістері «Көршіңе әңгімеле» әдісі «Стоп-кадр» әдісі «Сұрақ- жауап» әдісі оқушылар мәтін тақырыбын бастапқы кезеңін тыңдау арқылы болжайды барлық оқушылар бейнероликтің негізгі кезеңін тыңдап, жалғасын болжайды. қорытынды кезеңін болжай отырып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап, талдайды .
3 слайд
Функционалдық сауаттылыққа арналған
тапсырмалар
1- тапсырма
Жұптық жұмыс кезінде оқушылар «Қазыналы Қазақстан» .
«Туризм» бейнероликтің бастапқы кезеңін тыңдау арқылы
Тапсырма талабы: - мәтін тақырыбын болжайды.
Саралаудың жіктеу тәсілі: әлсіз және мықты оқушы
жұптасады
• Оқушылар «Қазыналы Қазақстан» . «Туризм» бейнеролигінің
негізгі бөлігін тамашалайды. Оқушылар бейнероликтің негізгі
кезеңін тыңдап,жалғасын болжайды Саралаудың қарқын тәсілі
• Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін
оқушыларға біршама уақыт беріледі. 2- тапсырма
3- тапсырма
-Оқушылар қорытынды кезеңін болжай отырып тыңдап,
алдыңғы бөлімімен салыстырып, талдап, анықтайды.
Саралаудың дереккөздер тәсілі: Кейбір оқушылар басқа
сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі
дереккөздермен жұмыс істей алады
.
3 слайд
Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырмалар 1- тапсырма Жұптық жұмыс кезінде оқушылар «Қазыналы Қазақстан» . «Туризм» бейнероликтің бастапқы кезеңін тыңдау арқылы Тапсырма талабы: - мәтін тақырыбын болжайды. Саралаудың жіктеу тәсілі: әлсіз және мықты оқушы жұптасады • Оқушылар «Қазыналы Қазақстан» . «Туризм» бейнеролигінің негізгі бөлігін тамашалайды. Оқушылар бейнероликтің негізгі кезеңін тыңдап,жалғасын болжайды Саралаудың қарқын тәсілі • Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі. 2- тапсырма 3- тапсырма -Оқушылар қорытынды кезеңін болжай отырып тыңдап, алдыңғы бөлімімен салыстырып, талдап, анықтайды. Саралаудың дереккөздер тәсілі: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады .
4 слайд
Функционалдық
сауаттылық
Топтық
жұмыс «Сұрақ
жауап» әдісі
Қорытынды кезеңін болжай
отырып, төмендегі сұрақтарға
жауап береді. Мәтіндегі тиісті
ақпаратты анықтап талдайды Барлық оқушылар 2 топқа
бөлінеді және берілген кесте
бойынша жұмыс жасайды
А деңгейіндегі оқушы бастапқы
кезеңін болжай отырып, келесі
бөлімін тыңдау арқылы
салыстырып, мәтіндегі тиісті
ақпаратты анықтап талдайды.
Барлық оқушылар 2 топқа
бөлінеді және берілген кесте
бойынша жұмыс жасайды -
топ бір-бірін бағалайды
Тапсырма талабы:
- сұраққа жауап береді
-қорытынды бөлігін болжайды
- мәтіндегі тиісті ақпаратты
анықтап талдайды
С деңгейлі оқушы
сүрақтардың негізінде,
мәтіндегі ақпаратты
анықтайды
В деңгейлі оқушы бастапқы
кезеңін болжай отырып,
сұраққа жауап береді,
мәтіндегі тиісті ақпаратты
анықтайды
4 слайд
Функционалдық сауаттылық Топтық жұмыс «Сұрақ жауап» әдісі Қорытынды кезеңін болжай отырып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап талдайды Барлық оқушылар 2 топқа бөлінеді және берілген кесте бойынша жұмыс жасайды А деңгейіндегі оқушы бастапқы кезеңін болжай отырып, келесі бөлімін тыңдау арқылы салыстырып, мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап талдайды. Барлық оқушылар 2 топқа бөлінеді және берілген кесте бойынша жұмыс жасайды - топ бір-бірін бағалайды Тапсырма талабы: - сұраққа жауап береді -қорытынды бөлігін болжайды - мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап талдайды С деңгейлі оқушы сүрақтардың негізінде, мәтіндегі ақпаратты анықтайды В деңгейлі оқушы бастапқы кезеңін болжай отырып, сұраққа жауап береді, мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтайды