Қазақ тілі мен әдебиетінен "Туризм. Экотуризм" тақырыбына презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ тілі мен әдебиетінен "Туризм. Экотуризм" тақырыбына презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиетінен "Туризм.Экотуризм" тақырыбына презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі» ҚМКҚ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы Хусайнова Жана

#1 слайд
«Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі» ҚМКҚ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы Хусайнова Жанар Халимуллаевна Бөлім. Туризм: Экотуризм Оқыту нәтижесі Бағалау критерийлері Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу. Мәтін үзінділері бойынша болжам жасап, тиісті ақпаратты анықтайды. Қолдану Ойлау дағдыларының деңгейі Тақырып: Туризм тарихын білесің бе? Көсемше. Туризмнің түрі көп....

1 слайд

«Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі» ҚМКҚ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы Хусайнова Жанар Халимуллаевна Бөлім. Туризм: Экотуризм Оқыту нәтижесі Бағалау критерийлері Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу. Мәтін үзінділері бойынша болжам жасап, тиісті ақпаратты анықтайды. Қолдану Ойлау дағдыларының деңгейі Тақырып: Туризм тарихын білесің бе? Көсемше. Туризмнің түрі көп....

Оқыту әдістері «Көршіңе әңгімеле» әдісі «Стоп-кадр» әдісі «Сұрақ- жауап» әдісі оқушылар мәтін тақырыбын бастапқы кезеңін т

#2 слайд
Оқыту әдістері «Көршіңе әңгімеле» әдісі «Стоп-кадр» әдісі «Сұрақ- жауап» әдісі оқушылар мәтін тақырыбын бастапқы кезеңін тыңдау арқылы болжайды барлық оқушылар бейнероликтің негізгі кезеңін тыңдап, жалғасын болжайды. қорытынды кезеңін болжай отырып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап, талдайды .  

2 слайд

Оқыту әдістері «Көршіңе әңгімеле» әдісі «Стоп-кадр» әдісі «Сұрақ- жауап» әдісі оқушылар мәтін тақырыбын бастапқы кезеңін тыңдау арқылы болжайды барлық оқушылар бейнероликтің негізгі кезеңін тыңдап, жалғасын болжайды. қорытынды кезеңін болжай отырып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап, талдайды .  

Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырмалар 1- тапсырма Жұптық жұмыс кезінде оқушылар «Қазыналы Қазақстан» . «Ту

#3 слайд
Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырмалар 1- тапсырма Жұптық жұмыс кезінде оқушылар «Қазыналы Қазақстан» . «Туризм» бейнероликтің бастапқы кезеңін тыңдау арқылы Тапсырма талабы: - мәтін тақырыбын болжайды. Саралаудың жіктеу тәсілі: әлсіз және мықты оқушы жұптасады • Оқушылар «Қазыналы Қазақстан» . «Туризм» бейнеролигінің негізгі бөлігін тамашалайды. Оқушылар бейнероликтің негізгі кезеңін тыңдап,жалғасын болжайды Саралаудың қарқын тәсілі • Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі. 2- тапсырма 3- тапсырма -Оқушылар қорытынды кезеңін болжай отырып тыңдап, алдыңғы бөлімімен салыстырып, талдап, анықтайды. Саралаудың дереккөздер тәсілі: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады .

3 слайд

Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырмалар 1- тапсырма Жұптық жұмыс кезінде оқушылар «Қазыналы Қазақстан» . «Туризм» бейнероликтің бастапқы кезеңін тыңдау арқылы Тапсырма талабы: - мәтін тақырыбын болжайды. Саралаудың жіктеу тәсілі: әлсіз және мықты оқушы жұптасады • Оқушылар «Қазыналы Қазақстан» . «Туризм» бейнеролигінің негізгі бөлігін тамашалайды. Оқушылар бейнероликтің негізгі кезеңін тыңдап,жалғасын болжайды Саралаудың қарқын тәсілі • Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі. 2- тапсырма 3- тапсырма -Оқушылар қорытынды кезеңін болжай отырып тыңдап, алдыңғы бөлімімен салыстырып, талдап, анықтайды. Саралаудың дереккөздер тәсілі: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады .

Функционалдық сауаттылық Топтық жұмыс «Сұрақ жауап» әдісі Қорытынды кезеңін болжай отырып, төмендегі сұрақтарға жауап

#4 слайд
Функционалдық сауаттылық Топтық жұмыс «Сұрақ жауап» әдісі Қорытынды кезеңін болжай отырып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап талдайды Барлық оқушылар 2 топқа бөлінеді және берілген кесте бойынша жұмыс жасайды А деңгейіндегі оқушы бастапқы кезеңін болжай отырып, келесі бөлімін тыңдау арқылы салыстырып, мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап талдайды. Барлық оқушылар 2 топқа бөлінеді және берілген кесте бойынша жұмыс жасайды - топ бір-бірін бағалайды   Тапсырма талабы: - сұраққа жауап береді -қорытынды бөлігін болжайды - мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап талдайды С деңгейлі оқушы сүрақтардың негізінде, мәтіндегі ақпаратты анықтайды   В деңгейлі оқушы бастапқы кезеңін болжай отырып, сұраққа жауап береді, мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтайды

4 слайд

Функционалдық сауаттылық Топтық жұмыс «Сұрақ жауап» әдісі Қорытынды кезеңін болжай отырып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап талдайды Барлық оқушылар 2 топқа бөлінеді және берілген кесте бойынша жұмыс жасайды А деңгейіндегі оқушы бастапқы кезеңін болжай отырып, келесі бөлімін тыңдау арқылы салыстырып, мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап талдайды. Барлық оқушылар 2 топқа бөлінеді және берілген кесте бойынша жұмыс жасайды - топ бір-бірін бағалайды   Тапсырма талабы: - сұраққа жауап береді -қорытынды бөлігін болжайды - мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап талдайды С деңгейлі оқушы сүрақтардың негізінде, мәтіндегі ақпаратты анықтайды   В деңгейлі оқушы бастапқы кезеңін болжай отырып, сұраққа жауап береді, мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтайды

Файл форматы:
pptx
26.12.2023
500
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі