Материалдар / Қазақ тілі мен әдебиетінен "Туризм. Экотуризм" тақырыбына презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі мен әдебиетінен "Туризм. Экотуризм" тақырыбына презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиетінен "Туризм.Экотуризм" тақырыбына презентация
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі» ҚМКҚ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы Хусайнова Жана

1 слайд
«Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі» ҚМКҚ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы Хусайнова Жанар Халимуллаевна Бөлім. Туризм: Экотуризм Оқыту нәтижесі Бағалау критерийлері Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу. Мәтін үзінділері бойынша болжам жасап, тиісті ақпаратты анықтайды. Қолдану Ойлау дағдыларының деңгейі Тақырып: Туризм тарихын білесің бе? Көсемше. Туризмнің түрі көп....

1 слайд

«Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі» ҚМКҚ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы Хусайнова Жанар Халимуллаевна Бөлім. Туризм: Экотуризм Оқыту нәтижесі Бағалау критерийлері Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу. Мәтін үзінділері бойынша болжам жасап, тиісті ақпаратты анықтайды. Қолдану Ойлау дағдыларының деңгейі Тақырып: Туризм тарихын білесің бе? Көсемше. Туризмнің түрі көп....

Оқыту әдістері «Көршіңе әңгімеле» әдісі «Стоп-кадр» әдісі «Сұрақ- жауап» әдісі оқушылар мәтін тақырыбын бастапқы кезеңін т

2 слайд
Оқыту әдістері «Көршіңе әңгімеле» әдісі «Стоп-кадр» әдісі «Сұрақ- жауап» әдісі оқушылар мәтін тақырыбын бастапқы кезеңін тыңдау арқылы болжайды барлық оқушылар бейнероликтің негізгі кезеңін тыңдап, жалғасын болжайды. қорытынды кезеңін болжай отырып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап, талдайды .  

2 слайд

Оқыту әдістері «Көршіңе әңгімеле» әдісі «Стоп-кадр» әдісі «Сұрақ- жауап» әдісі оқушылар мәтін тақырыбын бастапқы кезеңін тыңдау арқылы болжайды барлық оқушылар бейнероликтің негізгі кезеңін тыңдап, жалғасын болжайды. қорытынды кезеңін болжай отырып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап, талдайды .  

Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырмалар 1- тапсырма Жұптық жұмыс кезінде оқушылар «Қазыналы Қазақстан» . «Ту

3 слайд
Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырмалар 1- тапсырма Жұптық жұмыс кезінде оқушылар «Қазыналы Қазақстан» . «Туризм» бейнероликтің бастапқы кезеңін тыңдау арқылы Тапсырма талабы: - мәтін тақырыбын болжайды. Саралаудың жіктеу тәсілі: әлсіз және мықты оқушы жұптасады • Оқушылар «Қазыналы Қазақстан» . «Туризм» бейнеролигінің негізгі бөлігін тамашалайды. Оқушылар бейнероликтің негізгі кезеңін тыңдап,жалғасын болжайды Саралаудың қарқын тәсілі • Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі. 2- тапсырма 3- тапсырма -Оқушылар қорытынды кезеңін болжай отырып тыңдап, алдыңғы бөлімімен салыстырып, талдап, анықтайды. Саралаудың дереккөздер тәсілі: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады .

3 слайд

Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырмалар 1- тапсырма Жұптық жұмыс кезінде оқушылар «Қазыналы Қазақстан» . «Туризм» бейнероликтің бастапқы кезеңін тыңдау арқылы Тапсырма талабы: - мәтін тақырыбын болжайды. Саралаудың жіктеу тәсілі: әлсіз және мықты оқушы жұптасады • Оқушылар «Қазыналы Қазақстан» . «Туризм» бейнеролигінің негізгі бөлігін тамашалайды. Оқушылар бейнероликтің негізгі кезеңін тыңдап,жалғасын болжайды Саралаудың қарқын тәсілі • Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі. 2- тапсырма 3- тапсырма -Оқушылар қорытынды кезеңін болжай отырып тыңдап, алдыңғы бөлімімен салыстырып, талдап, анықтайды. Саралаудың дереккөздер тәсілі: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады .

Функционалдық сауаттылық Топтық жұмыс «Сұрақ жауап» әдісі Қорытынды кезеңін болжай отырып, төмендегі сұрақтарға жауап

4 слайд
Функционалдық сауаттылық Топтық жұмыс «Сұрақ жауап» әдісі Қорытынды кезеңін болжай отырып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап талдайды Барлық оқушылар 2 топқа бөлінеді және берілген кесте бойынша жұмыс жасайды А деңгейіндегі оқушы бастапқы кезеңін болжай отырып, келесі бөлімін тыңдау арқылы салыстырып, мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап талдайды. Барлық оқушылар 2 топқа бөлінеді және берілген кесте бойынша жұмыс жасайды - топ бір-бірін бағалайды   Тапсырма талабы: - сұраққа жауап береді -қорытынды бөлігін болжайды - мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап талдайды С деңгейлі оқушы сүрақтардың негізінде, мәтіндегі ақпаратты анықтайды   В деңгейлі оқушы бастапқы кезеңін болжай отырып, сұраққа жауап береді, мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтайды

4 слайд

Функционалдық сауаттылық Топтық жұмыс «Сұрақ жауап» әдісі Қорытынды кезеңін болжай отырып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап талдайды Барлық оқушылар 2 топқа бөлінеді және берілген кесте бойынша жұмыс жасайды А деңгейіндегі оқушы бастапқы кезеңін болжай отырып, келесі бөлімін тыңдау арқылы салыстырып, мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап талдайды. Барлық оқушылар 2 топқа бөлінеді және берілген кесте бойынша жұмыс жасайды - топ бір-бірін бағалайды   Тапсырма талабы: - сұраққа жауап береді -қорытынды бөлігін болжайды - мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтап талдайды С деңгейлі оқушы сүрақтардың негізінде, мәтіндегі ақпаратты анықтайды   В деңгейлі оқушы бастапқы кезеңін болжай отырып, сұраққа жауап береді, мәтіндегі тиісті ақпаратты анықтайды