Қазақ тілі мен әдебиті пәні мұғалімдерінің шеберлік сыныбы
Қазақ тілі мен әдебиті пәні мұғалімдерінің шеберлік сыныбы

#1 слайд
Шеберлік сыныбы
«Тиімді әдіс-тәсілдер-сапалы
сабақ кепілі»
1 слайд
Шеберлік сыныбы «Тиімді әдіс-тәсілдер-сапалы сабақ кепілі»
#2 слайд
Мақсаты : білім беру мен білім алудағы
тиімді тәсілдер туралы түсінік
қалыптастыру;
оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі
құралдарын қолданудың тиімділігін
арттыру;
оқыту сапасын жақсарту үшін жаңа әдіс
–тәсілдерді тиімді қолдануға бағыт беру:
2 слайд
Мақсаты : білім беру мен білім алудағы тиімді тәсілдер туралы түсінік қалыптастыру; оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыру; оқыту сапасын жақсарту үшін жаңа әдіс –тәсілдерді тиімді қолдануға бағыт беру:
#3 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік
бірлестігінің мұғалімдері:
Байтуғанова Анида Мамырбековна Ерғасымова Ақмарал Турсынгалиевна
3 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік бірлестігінің мұғалімдері: Байтуғанова Анида Мамырбековна Ерғасымова Ақмарал Турсынгалиевна
#4 слайд
Тілеубекқызы Әсемгүл Мадришова Зарина Асхатовна
4 слайд
Тілеубекқызы Әсемгүл Мадришова Зарина Асхатовна
#5 слайд
Уақыты Іс-шаралар Жауаптылар
10.30-
11.00
Қонақтарды қарсы
алу
БАЙТУҒАНОВА. А.М
ЕРҒАСЫМОВА.А.Т
ТІЛЕУБЕКҚЫЗЫ Ә
МАДРИШОВА.З.А
11.00-
11.30
Алғы сөз. Семинар
бағдарламасымен
таныстыру
БАЙТУҒАНОВА. А.М
ЕРҒАСЫМОВА.А.Т
ТІЛЕУБЕКҚЫЗЫ Ә
МАДРИШОВА.З.А
11.30-
12.30
Шеберлік сыныбы
«Тиімді әдіс-
тәсілдер –сапалы
сабақ кепілі»
БАЙТУҒАНОВА. А.М
ЕРҒАСЫМОВА.А.Т
ТІЛЕУБЕКҚЫЗЫ Ә
МАДРИШОВА.З.А
12.30-
13.30
Пікір алмасу,
қорытындылау
БАЙТУҒАНОВА. А.М
ЕРҒАСЫМОВА.А.Т
ТІЛЕУБЕКҚЫЗЫ Ә
МАДРИШОВА.З.А
Шеберлік сыныбының бағдарламасы
5 слайд
Уақыты Іс-шаралар Жауаптылар 10.30- 11.00 Қонақтарды қарсы алу БАЙТУҒАНОВА. А.М ЕРҒАСЫМОВА.А.Т ТІЛЕУБЕКҚЫЗЫ Ә МАДРИШОВА.З.А 11.00- 11.30 Алғы сөз. Семинар бағдарламасымен таныстыру БАЙТУҒАНОВА. А.М ЕРҒАСЫМОВА.А.Т ТІЛЕУБЕКҚЫЗЫ Ә МАДРИШОВА.З.А 11.30- 12.30 Шеберлік сыныбы «Тиімді әдіс- тәсілдер –сапалы сабақ кепілі» БАЙТУҒАНОВА. А.М ЕРҒАСЫМОВА.А.Т ТІЛЕУБЕКҚЫЗЫ Ә МАДРИШОВА.З.А 12.30- 13.30 Пікір алмасу, қорытындылау БАЙТУҒАНОВА. А.М ЕРҒАСЫМОВА.А.Т ТІЛЕУБЕКҚЫЗЫ Ә МАДРИШОВА.З.А Шеберлік сыныбының бағдарламасы
#6 слайд
«Кассадағы билет»
6 слайд
«Кассадағы билет»
#7 слайд
Психологиял
ық ахуал
7 слайд
Психологиял ық ахуал
#8 слайд
Топқа бөлу
8 слайд
Топқа бөлу
#9 слайд
«Мектептің жаны – мұғалім. Мұғалім қандай болса, мектебі
һәм сондай болмақшы. Ең әуелі мектепке керегі – білімді,
педагогика, методикадан хабардар, оқыта білетін мұғалім.
Екінші, оқыту ісіне керек құралда қолайлы һәм сайлы болуы.
Үшінші, мектепке керегі белгіленген программа. Ал енді
«Жұртқа тәртіпті мектеп керек. Мектепке сайлы мұғалімдер
керек»
А.Байтұрсынов
9 слайд
«Мектептің жаны – мұғалім. Мұғалім қандай болса, мектебі һәм сондай болмақшы. Ең әуелі мектепке керегі – білімді, педагогика, методикадан хабардар, оқыта білетін мұғалім. Екінші, оқыту ісіне керек құралда қолайлы һәм сайлы болуы. Үшінші, мектепке керегі белгіленген программа. Ал енді «Жұртқа тәртіпті мектеп керек. Мектепке сайлы мұғалімдер керек» А.Байтұрсынов
#10 слайд
«Ой ашар»
Күнделікті сабақта қандай әдіс-тәсілдерді жиі
қолданасыздар?
Бір сабақта қанша әдіс-тәсіл қолдануға болады?
Сабақтың сапалы өтуі әдіс-тәсілге тәуелді ме?
10 слайд
«Ой ашар» Күнделікті сабақта қандай әдіс-тәсілдерді жиі қолданасыздар? Бір сабақта қанша әдіс-тәсіл қолдануға болады? Сабақтың сапалы өтуі әдіс-тәсілге тәуелді ме?
#11 слайд
«Қоржын»
әдісі
11 слайд
«Қоржын» әдісі
#12 слайд
Киндер
әдісі
Киндер әдісі өте қарапайым
әрі қызықты әдіс. Барлық
пәндерге қолдана беруге
болады. Жұмыртқаларды
шығарып ламинаттап алуға да
болады. Үстіңгі жағына
сұрағын,астыңғы жағына
жауабын жазып
сәйкестендіруге, сөйлемдерді
толықтыру, сұрақ-жауап,
грамматикалық тапсырмалар
ға қолдануға болады. Топқа,
жұпқа бөлінген оқушыларға
тосынсый ретінде ішіне
тапсырма жасыруға болады .
12 слайд
Киндер әдісі Киндер әдісі өте қарапайым әрі қызықты әдіс. Барлық пәндерге қолдана беруге болады. Жұмыртқаларды шығарып ламинаттап алуға да болады. Үстіңгі жағына сұрағын,астыңғы жағына жауабын жазып сәйкестендіруге, сөйлемдерді толықтыру, сұрақ-жауап, грамматикалық тапсырмалар ға қолдануға болады. Топқа, жұпқа бөлінген оқушыларға тосынсый ретінде ішіне тапсырма жасыруға болады .
#13 слайд
Тарсия (Tarsia) әдісі
әр түрлі басқатырғыштар құрастыруға
арналған бағдарлама. Жеке, топтық,
жұптық жұмыстарда қолданылады.
Қағаз қиындыларындағы сұрақтар
мен жауаптарды үйлестіре отырып
фигура құрайды. Сұрақтар мен
жауаптар екі жаққа жазылады.
Оқушылар қиындылардағы
сұрақтарға жауаптарды іздеп бір-
біріне жалғайды. Өте қызықты
әдіс.Оның қарапайым түрі 6-15
тапсырмадан, күрделі түрі 22-30
тапсырмадан тұрады
.
13 слайд
Тарсия (Tarsia) әдісі әр түрлі басқатырғыштар құрастыруға арналған бағдарлама. Жеке, топтық, жұптық жұмыстарда қолданылады. Қағаз қиындыларындағы сұрақтар мен жауаптарды үйлестіре отырып фигура құрайды. Сұрақтар мен жауаптар екі жаққа жазылады. Оқушылар қиындылардағы сұрақтарға жауаптарды іздеп бір- біріне жалғайды. Өте қызықты әдіс.Оның қарапайым түрі 6-15 тапсырмадан, күрделі түрі 22-30 тапсырмадан тұрады .
#14 слайд
Зипгрейд - оқушылар мен студенттердің
жазған тест жұмыстарын тез тексеруге
арналған ыңғайлы қосымша .
14 слайд
Зипгрейд - оқушылар мен студенттердің жазған тест жұмыстарын тез тексеруге арналған ыңғайлы қосымша .
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
Хабарлама әдісі
Тақтаға бір оқушы немесе
мұғалім әр түрлі әріптерді
жазады.
Осы әріптерден басталатын
мағыналы хабарлама жазу
керек.
Мысалы:С,Д,К,Қ,Б,А,Л,М,Т,Ш
Сәлем досым, киноға қашан
баратынымызды анықтап,
лағман,мантыға тойып
шығайық.
Б,О,М,С,К,Қ,А,Т,Р,Ж
16 слайд
Хабарлама әдісі Тақтаға бір оқушы немесе мұғалім әр түрлі әріптерді жазады. Осы әріптерден басталатын мағыналы хабарлама жазу керек. Мысалы:С,Д,К,Қ,Б,А,Л,М,Т,Ш Сәлем досым, киноға қашан баратынымызды анықтап, лағман,мантыға тойып шығайық. Б,О,М,С,К,Қ,А,Т,Р,Ж
#17 слайд
«Кім жылдам?»
Оқушылар мәтінді мұқият
оқуы керек. Мәтіндегі
сөйлемдер жеке бөліктерге
бөлінеді. Оқушылар
кезекпен қолындағы
шарды жерге түсірмей
бөлінген сөйлемдерді
жинай отыра,мәтінді
құрап шығу керек .
17 слайд
«Кім жылдам?» Оқушылар мәтінді мұқият оқуы керек. Мәтіндегі сөйлемдер жеке бөліктерге бөлінеді. Оқушылар кезекпен қолындағы шарды жерге түсірмей бөлінген сөйлемдерді жинай отыра,мәтінді құрап шығу керек .
#18 слайд
Балалар сабаққа
байланысты
бейнебаян көреді.
Бейнебаяннан көрген
ақпараттардың
суретін кинолентаға
ретімен жапсырып
шығады және
түсінгендерін
баяндайды.
«Кино лента» әдісі
18 слайд
Балалар сабаққа байланысты бейнебаян көреді. Бейнебаяннан көрген ақпараттардың суретін кинолентаға ретімен жапсырып шығады және түсінгендерін баяндайды. «Кино лента» әдісі
#19 слайд
19 слайд
#20 слайд
Көгершін хаты өте тиімді
қызықты әдістердің бірі. Алдын
ала тақырыпқа қатысты
сұрақтар жазылып көгершін
хатына салынып қояды.
Оқушылар кезекпен шығып
сұрақтарды алып оқиды.
Сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың әр кезеңінде
қолдануға болады. Кері
байланыс ретінде қолдану да
өте ұтымды.
20 слайд
Көгершін хаты өте тиімді қызықты әдістердің бірі. Алдын ала тақырыпқа қатысты сұрақтар жазылып көгершін хатына салынып қояды. Оқушылар кезекпен шығып сұрақтарды алып оқиды. Сұрақтарға жауап береді. Сабақтың әр кезеңінде қолдануға болады. Кері байланыс ретінде қолдану да өте ұтымды.
#21 слайд
Назарларыңызға рақмет!
21 слайд
Назарларыңызға рақмет!
шағым қалдыра аласыз













