Қазақ тілі сабағында аудиомәтіндер арқылы тыңдалымды дамыту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ тілі сабағында аудиомәтіндер арқылы тыңдалымды дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс сыныптарында тыңдалым дағдысын дамытуға арналған тапсырмалар жинағы берілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА АУДИОМӘТІНДЕР АРҚЫЛЫ ТЫҢДАЛЫМДЫ ДАМЫТУ TURAN LYCEUM Орындаған: Каримжанова Тансулу 7 «Б» сынып оқуш

#1 слайд
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА АУДИОМӘТІНДЕР АРҚЫЛЫ ТЫҢДАЛЫМДЫ ДАМЫТУ TURAN LYCEUM Орындаған: Каримжанова Тансулу 7 «Б» сынып оқушысы

1 слайд

ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА АУДИОМӘТІНДЕР АРҚЫЛЫ ТЫҢДАЛЫМДЫ ДАМЫТУ TURAN LYCEUM Орындаған: Каримжанова Тансулу 7 «Б» сынып оқушысы

МАҚСАТЫ : Аудиомәтіндерді тиімді пайдалану жолдарын қарастыру. Сабақта аудиоматериалдарды қолдану арқылы оқушылардың

#2 слайд
МАҚСАТЫ : Аудиомәтіндерді тиімді пайдалану жолдарын қарастыру. Сабақта аудиоматериалдарды қолдану арқылы оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту. Оқу бағдарламасына сай 5- сыныптағы лексикалық тақырыптарды меңгеруге арналған тыңдалым мәтіндерін даярлау. Тыңдалым мәтініне арналған жаттығулар жүйесін жасау.

2 слайд

МАҚСАТЫ : Аудиомәтіндерді тиімді пайдалану жолдарын қарастыру. Сабақта аудиоматериалдарды қолдану арқылы оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту. Оқу бағдарламасына сай 5- сыныптағы лексикалық тақырыптарды меңгеруге арналған тыңдалым мәтіндерін даярлау. Тыңдалым мәтініне арналған жаттығулар жүйесін жасау.

ӨЗЕКТІЛІГІ: Ағылшын тілін оқытуда дайын тыңдалым материалдары өте көп, қолжетімді. Мәтін оқушылардың жас ерекшіліктері м

#3 слайд
ӨЗЕКТІЛІГІ: Ағылшын тілін оқытуда дайын тыңдалым материалдары өте көп, қолжетімді. Мәтін оқушылардың жас ерекшіліктері мен базалық деңгейіне сай беріледі. Қазақ тілінде дайын материалдарды табу қиын. Оқулықта берілетін мәтіндер оқушыларға тым күрделі. Оқытуда жиі қолданылмайды. ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ:

3 слайд

ӨЗЕКТІЛІГІ: Ағылшын тілін оқытуда дайын тыңдалым материалдары өте көп, қолжетімді. Мәтін оқушылардың жас ерекшіліктері мен базалық деңгейіне сай беріледі. Қазақ тілінде дайын материалдарды табу қиын. Оқулықта берілетін мәтіндер оқушыларға тым күрделі. Оқытуда жиі қолданылмайды. ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ:

НЕ СЕБЕПТІ? YouTube немесе арнайы сайттардағы материалдар балалардың тілдік ерекшеліктеріне сай келмейді. Лексикалық т

#4 слайд
НЕ СЕБЕПТІ? YouTube немесе арнайы сайттардағы материалдар балалардың тілдік ерекшеліктеріне сай келмейді. Лексикалық тақырыптар аясында кездеспейтін сөздер бар. Тыңдалым материалдарын дайындау уақыт алатындықтан, күнделікті сабақта жиі қолданбаймыз. Оқушылар меңгерілмеген сөздерді білмегендіктен, мәтінді түсінбейді. Мәтінмен жұмыс жасау қиын. Оқушылардың тыңдау арқылы түсіну белсенділігі төмен. Ой қызметін талап етпейді.

4 слайд

НЕ СЕБЕПТІ? YouTube немесе арнайы сайттардағы материалдар балалардың тілдік ерекшеліктеріне сай келмейді. Лексикалық тақырыптар аясында кездеспейтін сөздер бар. Тыңдалым материалдарын дайындау уақыт алатындықтан, күнделікті сабақта жиі қолданбаймыз. Оқушылар меңгерілмеген сөздерді білмегендіктен, мәтінді түсінбейді. Мәтінмен жұмыс жасау қиын. Оқушылардың тыңдау арқылы түсіну белсенділігі төмен. Ой қызметін талап етпейді.

27% 22% 43% 8% Оқушылар арасындағы сауалнамалар нәтижесі (5-11 сынып) Тыңдау Көру Оқу Жазу 43 оқушы

#5 слайд
27% 22% 43% 8% Оқушылар арасындағы сауалнамалар нәтижесі (5-11 сынып) Тыңдау Көру Оқу Жазу 43 оқушы

5 слайд

27% 22% 43% 8% Оқушылар арасындағы сауалнамалар нәтижесі (5-11 сынып) Тыңдау Көру Оқу Жазу 43 оқушы

ЗЕРТТЕУДІҢ ЖАҢАЛЫҒЫ: 5-сыныптың оқу бағдарламасы бойынша 2 тақырыптық бөлімді таңдадым. Әр бөлім соңында тақырыптарды бек

#6 слайд
ЗЕРТТЕУДІҢ ЖАҢАЛЫҒЫ: 5-сыныптың оқу бағдарламасы бойынша 2 тақырыптық бөлімді таңдадым. Әр бөлім соңында тақырыптарды бекітуге арналған аудиожазба (диалог, монолог) дайындадым. Тақырып аясында берілген жаңа сөздерді, ақпараттарды қамтиды. Аудиомәтінмен жұмыс жасауға арналған тапсырмаларды жинақтадым.

6 слайд

ЗЕРТТЕУДІҢ ЖАҢАЛЫҒЫ: 5-сыныптың оқу бағдарламасы бойынша 2 тақырыптық бөлімді таңдадым. Әр бөлім соңында тақырыптарды бекітуге арналған аудиожазба (диалог, монолог) дайындадым. Тақырып аясында берілген жаңа сөздерді, ақпараттарды қамтиды. Аудиомәтінмен жұмыс жасауға арналған тапсырмаларды жинақтадым.

7-бөлім: Денсаулық – зор байлық 1.Дәрігердің қабылдауында 2.Дәрумен – денсаулық кепілі 3.Ең үлкен байлық 4.Ас – адамның арқ

#7 слайд
7-бөлім: Денсаулық – зор байлық 1.Дәрігердің қабылдауында 2.Дәрумен – денсаулық кепілі 3.Ең үлкен байлық 4.Ас – адамның арқауы 5.Фастфудтың зияны 6.Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? 8-бөлім: Менің тәуелсіз – Қазақстаным 1.Тәуелсіздік нышандары 2.Тәуелсіздіктің символы – ұлттық теңге 3.Тәуелсіз елдің Астанасы 4.«Алтын қалам» әдеби сыйлығының жеңімпазы 5.Уа, еркіндік! Сенсің менің ғажайып өлеңім! 6.Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Білімді бекіту Тегін аудиожазба жазуға арналған бағдарламалар: Online MP3 Cutter - Cut Songs, Make Ringtones Audio Editor Online Audacity

7 слайд

7-бөлім: Денсаулық – зор байлық 1.Дәрігердің қабылдауында 2.Дәрумен – денсаулық кепілі 3.Ең үлкен байлық 4.Ас – адамның арқауы 5.Фастфудтың зияны 6.Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? 8-бөлім: Менің тәуелсіз – Қазақстаным 1.Тәуелсіздік нышандары 2.Тәуелсіздіктің символы – ұлттық теңге 3.Тәуелсіз елдің Астанасы 4.«Алтын қалам» әдеби сыйлығының жеңімпазы 5.Уа, еркіндік! Сенсің менің ғажайып өлеңім! 6.Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Білімді бекіту Тегін аудиожазба жазуға арналған бағдарламалар: Online MP3 Cutter - Cut Songs, Make Ringtones Audio Editor Online Audacity

Жаттығуларды бес топқа біріктіруге болады: 1- топ. Лингвистикалық жаттығулар: лексикалық, фонетикалық, грамматикалық 2- топ

#8 слайд
Жаттығуларды бес топқа біріктіруге болады: 1- топ. Лингвистикалық жаттығулар: лексикалық, фонетикалық, грамматикалық 2- топ. Есту жадын дамытуға бағытталған жаттығулар 3-топ. Оқушылардың назарын дамытуға бағытталған жаттығулар 4-топ. Қиялды дамытуға бағытталған жаттығулар 5-топ. Логикалық ойлауды дамытуға бағытталған жаттығулар

8 слайд

Жаттығуларды бес топқа біріктіруге болады: 1- топ. Лингвистикалық жаттығулар: лексикалық, фонетикалық, грамматикалық 2- топ. Есту жадын дамытуға бағытталған жаттығулар 3-топ. Оқушылардың назарын дамытуға бағытталған жаттығулар 4-топ. Қиялды дамытуға бағытталған жаттығулар 5-топ. Логикалық ойлауды дамытуға бағытталған жаттығулар

ЗЕРТТЕУДІҢ БОЛЖАМЫ: Зейін, жады, қиял, қабылдау, тану Оқушы психикасының осы ерекшеліктерін жандандыра отырып, бір мезг

#9 слайд
ЗЕРТТЕУДІҢ БОЛЖАМЫ: Зейін, жады, қиял, қабылдау, тану Оқушы психикасының осы ерекшеліктерін жандандыра отырып, бір мезгілде дамытуға болады. Тілдік дағдылар: тыңдау - сөйлеу - оқу - жазу Тыңдау әрекеті арқылы оқушылар өз пікірін, ойын тұжырымдап айтуға үйренеді, жаттығулармен жұмыс жасайды. Дыбыстық ерекшеліктер, екпін, ырғақ Сөздерді анық дыбыстау, интонацияны дұрыс қолдану, сөздерде және сөйлемдерде екпінді дұрыс қою дағдыларын қалыптасады. Оқытуда аудиомәтіндердің әдістемелік мүмкіндіктері тиімді қолданылса:

9 слайд

ЗЕРТТЕУДІҢ БОЛЖАМЫ: Зейін, жады, қиял, қабылдау, тану Оқушы психикасының осы ерекшеліктерін жандандыра отырып, бір мезгілде дамытуға болады. Тілдік дағдылар: тыңдау - сөйлеу - оқу - жазу Тыңдау әрекеті арқылы оқушылар өз пікірін, ойын тұжырымдап айтуға үйренеді, жаттығулармен жұмыс жасайды. Дыбыстық ерекшеліктер, екпін, ырғақ Сөздерді анық дыбыстау, интонацияны дұрыс қолдану, сөздерде және сөйлемдерде екпінді дұрыс қою дағдыларын қалыптасады. Оқытуда аудиомәтіндердің әдістемелік мүмкіндіктері тиімді қолданылса:

ҚОРЫТЫНДЫ: тілді әржақты үйренуге, сабақта танымдық қабілеттерін дамытуға, тілдің акцентін білуге үйренеді. Тыңдалым м

#10 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ: тілді әржақты үйренуге, сабақта танымдық қабілеттерін дамытуға, тілдің акцентін білуге үйренеді. Тыңдалым мәтіндері: тіл үйретуде; тақырыпты меңгеруде оқыту құралы ретінде тиімді қолдануға болады.

10 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ: тілді әржақты үйренуге, сабақта танымдық қабілеттерін дамытуға, тілдің акцентін білуге үйренеді. Тыңдалым мәтіндері: тіл үйретуде; тақырыпты меңгеруде оқыту құралы ретінде тиімді қолдануға болады.

Файл форматы:
pptx
31.05.2024
701
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі