Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Қазақ тілін оқыту әдістемесі

#1 слайд
Орындаған: 304-топ студенті
Төлегенова Мөлдір
№7 семинар
тақырыбы
Жаңартылған білім беру
бағдарламасы негізінде қазақ
әдебиетін оқыту әдістемесі
1.«Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер» модулі
1 слайд
Орындаған: 304-топ студенті Төлегенова Мөлдір №7 семинар тақырыбы Жаңартылған білім беру бағдарламасы негізінде қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі 1.«Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер» модулі
#2 слайд
ХХІ ғасыр педагогикасы
Мінез
-
құлық
Жеке
тұлға
“мен”
концеп-
циясы
Кембридж бағдарламасы
бойынша біліктілікті арттыру
курстарының
үшінші (негізгі) деңгей
бағдарламасы бойынша
күтілетін нәтижелер:
оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде
еркін, өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы,
сенімді, сыни пікір-көзқарастары жүйелі дамыған, сандық
технологияларда құзырлылық танытатын оқушы ретінде
қалыптасуы
2 слайд
ХХІ ғасыр педагогикасы Мінез - құлық Жеке тұлға “мен” концеп- циясы Кембридж бағдарламасы бойынша біліктілікті арттыру курстарының үшінші (негізгі) деңгей бағдарламасы бойынша күтілетін нәтижелер: оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни пікір-көзқарастары жүйелі дамыған, сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы ретінде қалыптасуы
#3 слайд
Оқытудың жаңаша әдіс-тәсілдері - жеті
модуль
1. Оқыту
мен
оқудағы
жаңа
тәсілдер
2. Сыни
тұрғыдан
ойлауға
үйрету
3. Оқыту
үшін
бағалау
және оқуды
бағалау
4. Оқыту
мен оқуда
АКТ
пайдалану
5. Дарынды
балаларды
оқыту
6.Жас
ерекшелігін
е сай оқыту
7.
Оқытудағы
басқару
және
көшбасшыл
ық
3 слайд
Оқытудың жаңаша әдіс-тәсілдері - жеті модуль 1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету 3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау 4. Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану 5. Дарынды балаларды оқыту 6.Жас ерекшелігін е сай оқыту 7. Оқытудағы басқару және көшбасшыл ық
#4 слайд
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
оқыту
Қалай
оқуды
үйрету
Диалог
арқылы
оқыту
МЕТАСАНА
•оқушыларға оқуды өз бетінше
жалғастыра алатын білім жинауға;
•жауапкершілігін түсінуге және оны өз
мойнына алуға;
•Материалды толық игеруіне жағдай
жасау...
4 слайд
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер оқыту Қалай оқуды үйрету Диалог арқылы оқыту МЕТАСАНА •оқушыларға оқуды өз бетінше жалғастыра алатын білім жинауға; •жауапкершілігін түсінуге және оны өз мойнына алуға; •Материалды толық игеруіне жағдай жасау...
#5 слайд
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Сыни
тұрғы
дан
ойлау
Ой
қозғау
Өзгенің
ойына
сыни
қарау
талдау
салысты
ру
реттеу
сұрыптау
жүйелеу
зерттеу
дәлелде
у
5 слайд
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Сыни тұрғы дан ойлау Ой қозғау Өзгенің ойына сыни қарау талдау салысты ру реттеу сұрыптау жүйелеу зерттеу дәлелде у
#6 слайд
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Бағалау
Бұрыңғы білім
Бүгінгі білім
Алдыңғы білім
Оқу
мақсат-
тары
Бағалау
критери
й-лері
Күтілеті
н
нәтиже
Критериал
ды бағалау
6 слайд
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау Бұрыңғы білім Бүгінгі білім Алдыңғы білім Оқу мақсат- тары Бағалау критери й-лері Күтілеті н нәтиже Критериал ды бағалау
#7 слайд
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-
коммуникациялық технологияларды (АКТ)
пайдалану.
Ақпараттық технология
мүмкіндіктерін қолданып, өз
бетімен білімін толықтыруға
дағдылануы;
Игерген материалдарын
шығармашылықпен талдап, өңдеп,
қорытындылап, өз көзқарасын
қорғай алуы;
Жеке қабілеттеріне қарай
шығармашылық жұмыстарға
белсене араласып, белгілі бір
ғылыми білім саласында өз
мүмкіндігін көрсете алуы;
7 слайд
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық- коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. Ақпараттық технология мүмкіндіктерін қолданып, өз бетімен білімін толықтыруға дағдылануы; Игерген материалдарын шығармашылықпен талдап, өңдеп, қорытындылап, өз көзқарасын қорғай алуы; Жеке қабілеттеріне қарай шығармашылық жұмыстарға белсене араласып, белгілі бір ғылыми білім саласында өз мүмкіндігін көрсете алуы;
#8 слайд
5. Талантты және дарынды балаларды
оқыту
8 слайд
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту
#9 слайд
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту және оқу
Жас ерекшеліктері
Анатомиялық-
физиологиялық Психологиялық
Мінез-
құлық
Темпер
а-мент
Қарым-
қатына
с
9 слайд
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Жас ерекшеліктері Анатомиялық- физиологиялық Психологиялық Мінез- құлық Темпер а-мент Қарым- қатына с
#10 слайд
7. Оқытудағы басқару және көшбасшылық
10 слайд
7. Оқытудағы басқару және көшбасшылық
#11 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАҚМЕТ!
11 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!
шағым қалдыра аласыз













