1 слайд
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы
Ж.Қайыпов атындағы орта
мектептің қазақ тілі мен
әдебиеті пәнінің мұғалімі
Тюпеева Ақмарал
Хусаинқызы
Қазақ тілі пәні
6-сынып
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан ғылымы
Оқу мақсаты: Тыңдалым материалдары бойынша негізгі
ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін
жазу;
Қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін
түсіну, дұрыс қолдану
Нені білеміз: Пунктуация терминімен танысамыз, білім мен
ғылымның айырмашылығын түсінеміз
Нені үйренеміз: негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей
отырып, жинақы мәтін жазуды меңгереміз
3 слайд
«Миға шабуыл»
1.Ғылымның адам өміріндегі маңызы неде?
2. «Жаңалық ашу» дегенді қалай түсінесің?
4 слайд
Тыңдалым тапсырмасы:
Берілген мәтінді мұқият тыңдап, төмендегі сұрақтарға жауап
беріңдер.Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеңдер.
Мәтінде не туралы айтылған?
Адамзат дамуындағы ғылымның орны қандай?
Ғылымда қандай пән пайда болды?
Білім мен ғылым бірдей ұғым ба?
Дескриптор:
1.Мәтін мазмұнын түсінеді
2.Негізгі ақпараттарды анықтайды
3. Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді
5 слайд
Қоғамдағы сан салалы
мәселелер ғылымның
араласуымен шешіледі Ғылымтану атты
жаңа пән пайда болды
Ғылымтанушылардың
назар аударған
мәселесі-латынша
scientia .яғни білім
сөзінің этимологиясы Білім мен ғылым бірдей
ұғым емес
6 слайд
Тілдік бағдар
ПУНКТУАЦИЯ ТЕРМИНІ- Пунктуация жазуда
қолданылатын тыныс белгілерінің құрамын, атқаратын
қызметтері мен білдіретін мағыналарын және оларды
қолдану ережелерін зерттейді. Пунктуация – латынның
«пунктум» деген сөзінен алынған. Пунктумның мағынасы
– нүкте. Қазіргі уақытта пунктуация тіл білімінің тыныс
белгілері туралы, оларды қолдану ережелері ілім деген
мағынаны білдіреді. Тіл дыбыстарының таңбалары сияқты,
тыныс белгілері де графикалық шартты белгі болып
табылады.
7 слайд
8 слайд
Сәйкестендіру тапсырмасы
«Сиқырлы кітап»
Тапсырма дескриптор Тапсырма дескрипторы
1.Мақал-мәтелдерді түсінеді.
2.Оларды сәйкестендіріп жазады.
3.Тыныс белгілерінің қойылу себебін
түсіндіреді.
қал-мәтелдерді түсінеді.
2.Оларды сәйкестендіріп жазады.
3.Тыныс белгілерінің қойылу себебін түсіндіреді.
9 слайд
Ғылым-теңіз,...
Ақыл азбайды,...
Байлықтың кілті-...
Ілім-бұлақ,...
Ердің атын еңбек
шығарар,...
Ғылым өлшеуі-ақыл, Зейін өлшеуі нақыл.
Ғалымның атын хаты
шығарар
білім шырақ
білім-қайық
білімде.
білім тозбайды
10 слайд
Ғылым-теңіз, білім-қайық.
Ақыл азбайды, білім тозбайды.
Байлықтың кілті- білімде.
Ілім-бұлақ, білім шырақ.
Ердің атын еңбек шығарар,
Ғалымның атын хаты шығарар.
Ғылым өлшеуі-ақыл,
Зейін өлшеуі нақыл.
11 слайд
Өзіме
сенімдімін Әлі де оқып
үйренуім
керек Жауап беруге
қиналамын
Ғылым мен білім
туралы түсінік
алдым
Тыныс белгілері
туралы білемін
Мәтіндегі негізгі
ойды анықтайтын
сөйлемдерді таба
аламын
Жинақы мәтін құрай
аламын
12 слайд
Оқу тапсырмасы:
Ғылым мен технологиялардың дамуы
туралы проблемалық мәтін құра. Мәтін
ішіндегі тыныс белгілеріне назар аудар
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз