Қазақстан жеріндегі ежелгі тайпалардың мәдениеті мен салт-жоралары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Түркістан облысы
Шардара ауданы
“ Қоссейіт” жалпы орта мектебі
Бөлім тақырыбы: Сталиндік идеологияның
Қазақстандағы қоғамдық-саяси өмірге әсері
Сабақ: Қазақстан тарихы
Сынып: 9
Мұғалімнің аты- жөні: Серикбаева Т
1 слайд
Түркістан облысы Шардара ауданы “ Қоссейіт” жалпы орта мектебі Бөлім тақырыбы: Сталиндік идеологияның Қазақстандағы қоғамдық-саяси өмірге әсері Сабақ: Қазақстан тарихы Сынып: 9 Мұғалімнің аты- жөні: Серикбаева Т
2 слайд
Оқу мақсаттары
Ермұқан
Бекмаханов
туралы біледі Ермұқан
Бекмаханов
тың
Қазақстан
тарихы
ғылымына
қосқан
үлесін
бағалайды Қоғамдық-саяси
өмірдің
ерекшеліктерін
талдайды9 2.3.1 – Ермұқан Бекмахановтың Қазақстан тарихы ғылымына қосқан
үлесін бағалау;
9.3.1.1 – қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік
интерпретация жасау
2 слайд
Оқу мақсаттары Ермұқан Бекмаханов туралы біледі Ермұқан Бекмаханов тың Қазақстан тарихы ғылымына қосқан үлесін бағалайды Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін талдайды9 2.3.1 – Ермұқан Бекмахановтың Қазақстан тарихы ғылымына қосқан үлесін бағалау; 9.3.1.1 – қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау
3 слайд
Белсенді оқу әдістер
. Өткен сабақ пен
жаңа сабақты
байланыстыру
мақсатында
«Ойынды
жинақта» тәсілін
қолданамын.
Оқушылар
тақырыпқа
байланысты
сұрақтарды жұпта,
топта ұсына
отырып, мәлімет
жинақтайды . Оқушылар
«Ойынды жинақта
тәсілі арқылы
бейнематериалды
көру арқылы
Ермұқан
Бекмахановтың
тұлғалық қасиетін
айқындайтын
бейнематериал
ұсынамын. .
Оқушылардың
жазылым
дағдыларын
дамыту
мақсатында
«Еркін жазу»
тәсілін
қолданамын. Осы
тәсілде мәтіндегі
ақпаратты
Ермұқан
Бекмахановтың
Қазақстан тарихы
ғылымына қосқан
үлесін бағалай
отырып, кесте
толтыр
3 слайд
Белсенді оқу әдістер . Өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында «Ойынды жинақта» тәсілін қолданамын. Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарды жұпта, топта ұсына отырып, мәлімет жинақтайды . Оқушылар «Ойынды жинақта тәсілі арқылы бейнематериалды көру арқылы Ермұқан Бекмахановтың тұлғалық қасиетін айқындайтын бейнематериал ұсынамын. . Оқушылардың жазылым дағдыларын дамыту мақсатында «Еркін жазу» тәсілін қолданамын. Осы тәсілде мәтіндегі ақпаратты Ермұқан Бекмахановтың Қазақстан тарихы ғылымына қосқан үлесін бағалай отырып, кесте толтыр
4 слайд
Саралау әдістері
Саралау
тапсырмалары:
1. Ғалымның
зерттеген
тақырыптары
және оның
ғылым мен
білімге қосқан
үлестерін анықта
2. Еңбектерінің
кеңестік
идеологияға
қайшы келуін
көрсет
3. Тағылған
айыптарды
жайлы айт
Оқушылар
«Ойынды жинақта
тәсілі арқылы
бейнематериалды
көру арқылы
Ермұқан
Бекмахановтың
тұлғалық қасиетін
айқындайтын
бейнематериал
ұсынамын.
4 слайд
Саралау әдістері Саралау тапсырмалары: 1. Ғалымның зерттеген тақырыптары және оның ғылым мен білімге қосқан үлестерін анықта 2. Еңбектерінің кеңестік идеологияға қайшы келуін көрсет 3. Тағылған айыптарды жайлы айт Оқушылар «Ойынды жинақта тәсілі арқылы бейнематериалды көру арқылы Ермұқан Бекмахановтың тұлғалық қасиетін айқындайтын бейнематериал ұсынамын.
5 слайд
Бағалау критерийі: Ермұқан
Бекмаханов туралы мағлұмат біледі
Ермұқан Бекмахановтың
Қазақстан тарихы ғылымына
қосқан үлесін бағалай алады
Қоғамдық-саяси өмірдің
ерекшеліктерін талдай алады
Ермұқан Бекмахановтың тұлғалық
қасиетін айқындайды
Критериалды бағалау – о қушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен
мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген, оқушыға, ата-анаға және мұғалімге түсінікті
нақты анықталған критерийлерге негізделген үдеріс. Мен жоғарыда көрсетілген
сабағымда аталған бағалауды басты негізге ала отырып қорытындылаймын. Бағалау
оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып, сабақтың нәтижелі өтуіне зор
ықпал ететіндігіне сабақ барысында көз жеткіздім.
ҚБ Мұғалім тарапынан ауызша бағалау жүргізіледі
Критериалды бағалау
Оқушылардың жазылым дағдыларын
дамыту мақсатында «Еркін жазу»
тәсілін қолданамын. Осы тәсілде
мәтіндегі ақпаратты Ермұқан
Бекмахановтың Қазақстан тарихы
ғылымына қосқан үлесін бағалай
отырып, кесте толтыр
Дескриптор:
1 Мәтін мазмұнын
түсінеді
2 Мәтінді мұқият
оқып шығып,
кестені толтырады
5 слайд
Бағалау критерийі: Ермұқан Бекмаханов туралы мағлұмат біледі Ермұқан Бекмахановтың Қазақстан тарихы ғылымына қосқан үлесін бағалай алады Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін талдай алады Ермұқан Бекмахановтың тұлғалық қасиетін айқындайды Критериалды бағалау – о қушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген, оқушыға, ата-анаға және мұғалімге түсінікті нақты анықталған критерийлерге негізделген үдеріс. Мен жоғарыда көрсетілген сабағымда аталған бағалауды басты негізге ала отырып қорытындылаймын. Бағалау оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып, сабақтың нәтижелі өтуіне зор ықпал ететіндігіне сабақ барысында көз жеткіздім. ҚБ Мұғалім тарапынан ауызша бағалау жүргізіледі Критериалды бағалау Оқушылардың жазылым дағдыларын дамыту мақсатында «Еркін жазу» тәсілін қолданамын. Осы тәсілде мәтіндегі ақпаратты Ермұқан Бекмахановтың Қазақстан тарихы ғылымына қосқан үлесін бағалай отырып, кесте толтыр Дескриптор: 1 Мәтін мазмұнын түсінеді 2 Мәтінді мұқият оқып шығып, кестені толтырады
6 слайд
Тренердің
ықпалы
Әріптестердің
ықпалыЫқшамсабақтың сабақты
жоспарлауға ықпалы туралы
қорытындылар
Болашаққа жоспарлау
тәжірбиесін жетілдіру
үшін нені дамытамын? Әріптестерімен осы курс барысында
тәжірибе алмастық,сабақ
жоспарлауда әріптестердің
тапсырма құруда өз ойларымызды
бөлісіп отырдық
Тәжірибемді желілдіру үшін
болашақта сабағымды сабақ
мақсатына қарай тапсырмаларды
құрасырамын.
Бағалау критерийіне басты назар
аударамын.Тренерімнен көптеген мәліметтер
алдым.Оқу бағдарламасы төңірегінде
жұмыс жасауды түсіндім.Сабақ жоспарлай
барысында тиімді тәсілдерді пайдалану
керек екенін білдім
6 слайд
Тренердің ықпалы Әріптестердің ықпалыЫқшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Болашаққа жоспарлау тәжірбиесін жетілдіру үшін нені дамытамын? Әріптестерімен осы курс барысында тәжірибе алмастық,сабақ жоспарлауда әріптестердің тапсырма құруда өз ойларымызды бөлісіп отырдық Тәжірибемді желілдіру үшін болашақта сабағымды сабақ мақсатына қарай тапсырмаларды құрасырамын. Бағалау критерийіне басты назар аударамын.Тренерімнен көптеген мәліметтер алдым.Оқу бағдарламасы төңірегінде жұмыс жасауды түсіндім.Сабақ жоспарлай барысында тиімді тәсілдерді пайдалану керек екенін білдім