Қазақстанда халықтың көші-қоны. Миграция.9-сынып.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстанда халықтың көші-қоны. Миграция.9-сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанда халықтың көші-қоны. Миграция.9-сынып.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанда халықтың көші-қоны. Миграция.9-сынып. География пәні мұғалімі: З.И.Убай

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанда халықтың көші-қоны. Миграция.9-сынып. География пәні мұғалімі: З.И.Убайдуллаева

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қазақстанда халықтың көші-қоны. Миграция.9-сынып. География пәні мұғалімі: З.И.Убайдуллаева

Оқу мақсаты: 9.4.1.3 Қазақстанда халықтың көші-қоны, ішкі және сыртқы көші-қон бағыттарын сипаттайды. Миграциялық үдерістерді т

#2 слайд
Оқу мақсаты: 9.4.1.3 Қазақстанда халықтың көші-қоны, ішкі және сыртқы көші-қон бағыттарын сипаттайды. Миграциялық үдерістерді талдайды. Сабақтың мақсаты: 1.Қазақстанның көші-қоны, ішкі және сыртқы көші- қонға сипаттама беру 2. Көші-қон бағыттарын сипаттау,миграциялық үдерістерді талдау және бағыттарын картада көрсету. 3.Еліміз халқының болашақтағы көші-қонына болжам жасау.

2 слайд

Оқу мақсаты: 9.4.1.3 Қазақстанда халықтың көші-қоны, ішкі және сыртқы көші-қон бағыттарын сипаттайды. Миграциялық үдерістерді талдайды. Сабақтың мақсаты: 1.Қазақстанның көші-қоны, ішкі және сыртқы көші- қонға сипаттама беру 2. Көші-қон бағыттарын сипаттау,миграциялық үдерістерді талдау және бағыттарын картада көрсету. 3.Еліміз халқының болашақтағы көші-қонына болжам жасау.

«Авиакасса»билеттері арқылы топқа бөлу. Авиа касса

#3 слайд
«Авиакасса»билеттері арқылы топқа бөлу. Авиа касса

3 слайд

«Авиакасса»билеттері арқылы топқа бөлу. Авиа касса

Конверттегі хат Үй тапсырмасын сұрау демография, халық санғы, табиғи өсімі, депопуляция, халықтың механикалық қозғалысы

#4 слайд
Конверттегі хат Үй тапсырмасын сұрау демография, халық санғы, табиғи өсімі, депопуляция, халықтың механикалық қозғалысы; халық саны, демография- лық дағдарыс, демография- лық жарылыс, демографиялық саясат; Иммигрант Эммигрант

4 слайд

Конверттегі хат Үй тапсырмасын сұрау демография, халық санғы, табиғи өсімі, депопуляция, халықтың механикалық қозғалысы; халық саны, демография- лық дағдарыс, демография- лық жарылыс, демографиялық саясат; Иммигрант Эммигрант

Ой шақыру: «Жағдаяттық сұрақ» жаңа тақырыпты ашу

#5 слайд
Ой шақыру: «Жағдаяттық сұрақ» жаңа тақырыпты ашу

5 слайд

Ой шақыру: «Жағдаяттық сұрақ» жаңа тақырыпты ашу

#6 слайд

6 слайд

Мағананы тану (оқулық мәтінімен жұмыс) 1 топ: 77-79бет, репатрияцияға д/н, 2 топ: 80-81 бет,«ауылдан-ауылға»

#7 слайд
Мағананы тану (оқулық мәтінімен жұмыс) 1 топ: 77-79бет, репатрияцияға д/н, 2 топ: 80-81 бет,«ауылдан-ауылға» Оқу, талдау (жеке, жұпта, топта), ментальді карта түзу, қорғау.

7 слайд

Мағананы тану (оқулық мәтінімен жұмыс) 1 топ: 77-79бет, репатрияцияға д/н, 2 топ: 80-81 бет,«ауылдан-ауылға» Оқу, талдау (жеке, жұпта, топта), ментальді карта түзу, қорғау.

МАҒЫНАНЫ ТАНУ 1. СІЗ АҚШ-ҚА ТҰРАҚТЫ ҚОНЫСТАНУҒА КЕТУДІ ШЕШТІҢІЗ. СІЗДІ ҚАРСЫ АЛҒАН АМЕРИКАНДЫҚТАР КІМ ДЕП АТАЙДЫ?СІЗДІҢ СЫНЫП

#8 слайд
МАҒЫНАНЫ ТАНУ 1. СІЗ АҚШ-ҚА ТҰРАҚТЫ ҚОНЫСТАНУҒА КЕТУДІ ШЕШТІҢІЗ. СІЗДІ ҚАРСЫ АЛҒАН АМЕРИКАНДЫҚТАР КІМ ДЕП АТАЙДЫ?СІЗДІҢ СЫНЫПТАСТАРЫҢЫЗ ШЕ? 2. МҰНАЙ КОМПАНИЯСЫ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ӘР ҚАЛАЛАРЫНАН ЖАҢА МҰНАЙ КЕНІН ИГЕРУ ҮШІН ЖҰМЫСШЫЛАР ТАРТАДЫ. ОЛ ОЛАРДЫҢ ЖОЛ АҚЫСЫН ТӨЛЕП, ЖАҢА ЖЕРДЕ БАСПАНА БЕРЕДІ. ҚАНДАЙ КӨШІ- ҚОН ТУРАЛЫ СӨЗ БОЛЫП ОТЫР? 3. ЕГЕР МЕКТЕП БІТІРГЕННЕН КЕЙІН СІЗ ҰЛЫБРИТАНИЯҒА ОҚУҒА БАРСАҢЫЗ, ОНДА ҚАНДАЙ КӨШІ-ҚОН ТҮРІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРАСЫЗ? 4. ТАЛҒАР ҚАЛАСЫНЫҢ ТҰРҒЫНЫ КҮНДЕ ОҢТҮСТІК АСТАНАҒА ЖҰМЫСҚА ҚАТЫНАЙДЫ. ОНЫ КӨШІ-ҚОН ДЕП АТАУҒА БОЛА 5.БІЗДІҢ ЕЛІМІЗДІҢ ТҰРҒЫНЫ ГЕРМАНИЯҒА ТҰРАҚТЫ ТҰРУҒА КЕТІП ҚАЛЫП, БІР ЖЫЛДАН КЕЙІН ҚАЙТА ҚАЗАҚСТАНҒА ОРАЛДЫ. КӨШІ-ҚОНДЫҚ КӨЗҚАРАС БОЙЫНША ОЛ КІМ? 6.ҚАЗАҚ ОТБАСЫ ӨЗБЕКСТАННАН ҚАЗАҚСТАНҒА КӨШІП КЕЛДІ БІЗДІҢ ЕЛІМІЗДЕ МҰНДПЙ ЭММИГРАНТТЫ ҚАЛАЙ АТАЙДЫ?

8 слайд

МАҒЫНАНЫ ТАНУ 1. СІЗ АҚШ-ҚА ТҰРАҚТЫ ҚОНЫСТАНУҒА КЕТУДІ ШЕШТІҢІЗ. СІЗДІ ҚАРСЫ АЛҒАН АМЕРИКАНДЫҚТАР КІМ ДЕП АТАЙДЫ?СІЗДІҢ СЫНЫПТАСТАРЫҢЫЗ ШЕ? 2. МҰНАЙ КОМПАНИЯСЫ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ӘР ҚАЛАЛАРЫНАН ЖАҢА МҰНАЙ КЕНІН ИГЕРУ ҮШІН ЖҰМЫСШЫЛАР ТАРТАДЫ. ОЛ ОЛАРДЫҢ ЖОЛ АҚЫСЫН ТӨЛЕП, ЖАҢА ЖЕРДЕ БАСПАНА БЕРЕДІ. ҚАНДАЙ КӨШІ- ҚОН ТУРАЛЫ СӨЗ БОЛЫП ОТЫР? 3. ЕГЕР МЕКТЕП БІТІРГЕННЕН КЕЙІН СІЗ ҰЛЫБРИТАНИЯҒА ОҚУҒА БАРСАҢЫЗ, ОНДА ҚАНДАЙ КӨШІ-ҚОН ТҮРІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРАСЫЗ? 4. ТАЛҒАР ҚАЛАСЫНЫҢ ТҰРҒЫНЫ КҮНДЕ ОҢТҮСТІК АСТАНАҒА ЖҰМЫСҚА ҚАТЫНАЙДЫ. ОНЫ КӨШІ-ҚОН ДЕП АТАУҒА БОЛА 5.БІЗДІҢ ЕЛІМІЗДІҢ ТҰРҒЫНЫ ГЕРМАНИЯҒА ТҰРАҚТЫ ТҰРУҒА КЕТІП ҚАЛЫП, БІР ЖЫЛДАН КЕЙІН ҚАЙТА ҚАЗАҚСТАНҒА ОРАЛДЫ. КӨШІ-ҚОНДЫҚ КӨЗҚАРАС БОЙЫНША ОЛ КІМ? 6.ҚАЗАҚ ОТБАСЫ ӨЗБЕКСТАННАН ҚАЗАҚСТАНҒА КӨШІП КЕЛДІ БІЗДІҢ ЕЛІМІЗДЕ МҰНДПЙ ЭММИГРАНТТЫ ҚАЛАЙ АТАЙДЫ?

#9 слайд

9 слайд

Халықтың көші-қоны Сабақтың мақсаты: «Халықтың көші-қоны» бойынша жаңа терминдер мен мәліметтермен танысу, ел экономикасы

#10 слайд
Халықтың көші-қоны Сабақтың мақсаты: «Халықтың көші-қоны» бойынша жаңа терминдер мен мәліметтермен танысу, ел экономикасына тигізетін әсерін, маңыздылығын түсіну.

10 слайд

Халықтың көші-қоны Сабақтың мақсаты: «Халықтың көші-қоны» бойынша жаңа терминдер мен мәліметтермен танысу, ел экономикасына тигізетін әсерін, маңыздылығын түсіну.

Кім жылдам? Географиялық диктант •Механикалық қозғалыс----------------------------------------- •Миграция---------------------

#11 слайд
Кім жылдам? Географиялық диктант •Механикалық қозғалыс----------------------------------------- •Миграция-------------------------------------------------------- •Көші-қон ----------------------, --------------------бөлінеді •Ішкі көші-қон ------------------------------------- •Сыртқы көші-қон ------------------------------------ •Репатриация -------------------------------------------- •Иммиграция --------------------------------------------- •Эмиграция ------------------------------------------------

11 слайд

Кім жылдам? Географиялық диктант •Механикалық қозғалыс----------------------------------------- •Миграция-------------------------------------------------------- •Көші-қон ----------------------, --------------------бөлінеді •Ішкі көші-қон ------------------------------------- •Сыртқы көші-қон ------------------------------------ •Репатриация -------------------------------------------- •Иммиграция --------------------------------------------- •Эмиграция ------------------------------------------------

#12 слайд

12 слайд

Қорытынды: «Ой толғаныс» тапсырмалары 1.Алғашқы оралмандар Қазақстанға 50-ші жылдардың ортасында Қытайдан келді. Олардың жаппай

#13 слайд
Қорытынды: «Ой толғаныс» тапсырмалары 1.Алғашқы оралмандар Қазақстанға 50-ші жылдардың ортасында Қытайдан келді. Олардың жаппай қоныс аударуы 1991 жылы басталып, Монғолиядан 12 мың адам келді. Тапсырма: А)2003 жылы елге 39000қазақ иммиграцияға келсе, елден эмиграцияға кеткен дердің саны 40400адамды құрады. 2003 жылғы мәлімет бойынша Қазақстанға қанша оралмандар көшіп келді? Ә) Картадан елімізге оралмандардың басым бөлігі келетін елдерді көрсет. 2. Қазақстанға жұмыс істеу үшін адамдар көбірек келуде Кейбіреулері көші-қон ережелерін бұзады: елге жасырын жолмен келіп, рұқсатсыз жұмысқа орналасады, көші- қондық органдарға тіркелмейді. Тапсырма: А) Ол қандай орган? Оның атқаратын қызметі қандай? Ә) Картадан елімізге жұмыс іздеп келетіндердің басым бөлігі Қазақстанның қай аймақтарына баратынын көрсет. 3..Демографиялық есепті шеш. Астанада 2012 ж. 1 қаңтарында 742,9 мың адам тұрды, 2012 жылы 19,4 мың бала туып, 3,5 мың адам қайтыс болды, 29,7 мың адам көшіп- келіп, 10,2 мың адам кеттіі. Тапсырма: А) Астанада 2013 жылдың 1 қаңтарында халық саны қанша болды?Ә) Ақмола облысы-Астана қаласына 1 реттік, 2 реттік және 3 реттік көршілес тәртіптегі облыстарды атап картадан көрсетіп бер. 4.2017 жылдың жартысындағы көші-қонға 8,7 мың адам келді,15,1мың адам кетті.Көші-қоны сальдоны анықта

13 слайд

Қорытынды: «Ой толғаныс» тапсырмалары 1.Алғашқы оралмандар Қазақстанға 50-ші жылдардың ортасында Қытайдан келді. Олардың жаппай қоныс аударуы 1991 жылы басталып, Монғолиядан 12 мың адам келді. Тапсырма: А)2003 жылы елге 39000қазақ иммиграцияға келсе, елден эмиграцияға кеткен дердің саны 40400адамды құрады. 2003 жылғы мәлімет бойынша Қазақстанға қанша оралмандар көшіп келді? Ә) Картадан елімізге оралмандардың басым бөлігі келетін елдерді көрсет. 2. Қазақстанға жұмыс істеу үшін адамдар көбірек келуде Кейбіреулері көші-қон ережелерін бұзады: елге жасырын жолмен келіп, рұқсатсыз жұмысқа орналасады, көші- қондық органдарға тіркелмейді. Тапсырма: А) Ол қандай орган? Оның атқаратын қызметі қандай? Ә) Картадан елімізге жұмыс іздеп келетіндердің басым бөлігі Қазақстанның қай аймақтарына баратынын көрсет. 3..Демографиялық есепті шеш. Астанада 2012 ж. 1 қаңтарында 742,9 мың адам тұрды, 2012 жылы 19,4 мың бала туып, 3,5 мың адам қайтыс болды, 29,7 мың адам көшіп- келіп, 10,2 мың адам кеттіі. Тапсырма: А) Астанада 2013 жылдың 1 қаңтарында халық саны қанша болды?Ә) Ақмола облысы-Астана қаласына 1 реттік, 2 реттік және 3 реттік көршілес тәртіптегі облыстарды атап картадан көрсетіп бер. 4.2017 жылдың жартысындағы көші-қонға 8,7 мың адам келді,15,1мың адам кетті.Көші-қоны сальдоны анықта

#14 слайд

14 слайд

Критериалды бағалау: № Критерийлер Топ мүшелері 1 Өткен тақырып бойынша бар

#15 слайд
Критериалды бағалау: № Критерийлер Топ мүшелері 1 Өткен тақырып бойынша барлық сұрақтарға жауап бере аламын (1балл-кейбіреуіне, 2 балл-жартылай, 3 балл -толық) 2 Жана тақырыпты ашуда үлесім (1-3 балл) 3 Мен жаңа тақырып мәтінін меңгердім (1 балл-орташа меңгердім, 2 балл- жартылай меңгердім, 3 балл толық меңгердім) 4 Мен сұрақтарды меңгеріп, тапсырмаларды толық орындап отырдым (1 балл-орташа меңгердім, 2 балл –жартылай меңгердім, 3 балл –толық меңгердім) 5 Топта белсенділік танытып, топ ережелерін сақтадым (1-3 балл) 6 Қорытынды баға

15 слайд

Критериалды бағалау: № Критерийлер Топ мүшелері 1 Өткен тақырып бойынша барлық сұрақтарға жауап бере аламын (1балл-кейбіреуіне, 2 балл-жартылай, 3 балл -толық) 2 Жана тақырыпты ашуда үлесім (1-3 балл) 3 Мен жаңа тақырып мәтінін меңгердім (1 балл-орташа меңгердім, 2 балл- жартылай меңгердім, 3 балл толық меңгердім) 4 Мен сұрақтарды меңгеріп, тапсырмаларды толық орындап отырдым (1 балл-орташа меңгердім, 2 балл –жартылай меңгердім, 3 балл –толық меңгердім) 5 Топта белсенділік танытып, топ ережелерін сақтадым (1-3 балл) 6 Қорытынды баға

Рефлексия. «Екі жұлдыз, бір тілек»

#16 слайд
Рефлексия. «Екі жұлдыз, бір тілек»

16 слайд

Рефлексия. «Екі жұлдыз, бір тілек»

Үй тапсырмасы: §8.Халықтың көші-қоны. 1 топқа: тақырып бойынша реферат, 2 топқа: презентация,

#17 слайд
Үй тапсырмасы: §8.Халықтың көші-қоны. 1 топқа: тақырып бойынша реферат, 2 топқа: презентация,

17 слайд

Үй тапсырмасы: §8.Халықтың көші-қоны. 1 топқа: тақырып бойынша реферат, 2 топқа: презентация,

Назарларыңызға рахмет!

#18 слайд
Назарларыңызға рахмет!

18 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
28.12.2024
647
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі