Қазақстандағы жануарлар әлемі.8сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қазақстандағы жануарлар әлемі.8сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы жойылып бара жатқан жануарлар жайлы ақпарат беру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мекеменің атауы Тақырыбы: “Қазақстандағы жануарлар әлемі” Қазақ тілі пәнінің мұғалімі:

#1 слайд
Мекеменің атауы Тақырыбы: “Қазақстандағы жануарлар әлемі” Қазақ тілі пәнінің мұғалімі:

1 слайд

Мекеменің атауы Тақырыбы: “Қазақстандағы жануарлар әлемі” Қазақ тілі пәнінің мұғалімі:

Психологиялық ахуал Сабағымызды бастамас бұрын көңілімізді көтеріп алайық, «Доп» әдісі (арқылы ортаға шығып бір-біріне тілек

#2 слайд
Психологиялық ахуал Сабағымызды бастамас бұрын көңілімізді көтеріп алайық, «Доп» әдісі (арқылы ортаға шығып бір-біріне тілек айтып лақтырады). «Киіз үй» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.

2 слайд

Психологиялық ахуал Сабағымызды бастамас бұрын көңілімізді көтеріп алайық, «Доп» әдісі (арқылы ортаға шығып бір-біріне тілек айтып лақтырады). «Киіз үй» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.

2 2 1 1 21 1 22 1 21

#3 слайд
2 2 1 1 21 1 22 1 21

3 слайд

2 2 1 1 21 1 22 1 21

#4 слайд

4 слайд

«Алтын асық» әдісі арқылы өткен сабақты естеріне түсіреді.

#5 слайд
«Алтын асық» әдісі арқылы өткен сабақты естеріне түсіреді.

5 слайд

«Алтын асық» әдісі арқылы өткен сабақты естеріне түсіреді.

Бүгінгі сабақта: Қазақстандағы жануарлар әлемі туралы деректермен танысамыз. Демеулік шылаулардың қызметін ауызша және жазба

#6 слайд
Бүгінгі сабақта: Қазақстандағы жануарлар әлемі туралы деректермен танысамыз. Демеулік шылаулардың қызметін ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданамыз. «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы суреттерге қарап сұрақтарға жауап беріңдер.

6 слайд

Бүгінгі сабақта: Қазақстандағы жануарлар әлемі туралы деректермен танысамыз. Демеулік шылаулардың қызметін ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданамыз. «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы суреттерге қарап сұрақтарға жауап беріңдер.

«D-Di» платформасы Жаңа сөздермен танысу. Ақбөкен – сайгак Қарақұйрық – касуля Құлан - кулан https://studio.did.com/share?id=94

#7 слайд
«D-Di» платформасы Жаңа сөздермен танысу. Ақбөкен – сайгак Қарақұйрық – касуля Құлан - кулан https://studio.did.com/share?id=944ae97c5739cdf03109d38ff933fc65&ut m_source=copy

7 слайд

«D-Di» платформасы Жаңа сөздермен танысу. Ақбөкен – сайгак Қарақұйрық – касуля Құлан - кулан https://studio.did.com/share?id=944ae97c5739cdf03109d38ff933fc65&ut m_source=copy

Ойтүрткі 1.Жойылып бара жатқан қандай жануарларды білесіңдер? 2.Олардың жойылуына не себеп болды деп ойлайсыңдар? Мәтінді оқыңд

#8 слайд
Ойтүрткі 1.Жойылып бара жатқан қандай жануарларды білесіңдер? 2.Олардың жойылуына не себеп болды деп ойлайсыңдар? Мәтінді оқыңдар. Мазмұны бойынша жұбыңа сұрақтар қойып, жауабын бағала.

8 слайд

Ойтүрткі 1.Жойылып бара жатқан қандай жануарларды білесіңдер? 2.Олардың жойылуына не себеп болды деп ойлайсыңдар? Мәтінді оқыңдар. Мазмұны бойынша жұбыңа сұрақтар қойып, жауабын бағала.

Топтық жұмыс. 1-топ. «3+3+1» әдісі арқылы мәтін мазмұнының ішінен негізгі ойды анықтайтын 3 сөйлем, 3 сөз тіркесі, 1 түйінді

#9 слайд
Топтық жұмыс. 1-топ. «3+3+1» әдісі арқылы мәтін мазмұнының ішінен негізгі ойды анықтайтын 3 сөйлем, 3 сөз тіркесі, 1 түйінді сөзді жазыңдар. 3 3 1

9 слайд

Топтық жұмыс. 1-топ. «3+3+1» әдісі арқылы мәтін мазмұнының ішінен негізгі ойды анықтайтын 3 сөйлем, 3 сөз тіркесі, 1 түйінді сөзді жазыңдар. 3 3 1

2-топ. «Төрт сөйлем» әдісі арқылы Қазақстандағы жабайы аңдар туралы өз пікірлеріңді білдіріңдер. 1. Пікір. Қазақстандағы жаб

#10 слайд
2-топ. «Төрт сөйлем» әдісі арқылы Қазақстандағы жабайы аңдар туралы өз пікірлеріңді білдіріңдер. 1. Пікір. Қазақстандағы жабайы аңдар туралы өзіндік пікірлеріңізді бір сөйлеммен жазыңыздар. 2. Дәлел. Өз пікірлеріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіздер. 3. Мысал. Пікірлеріңізді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіздер. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңыздар.

10 слайд

2-топ. «Төрт сөйлем» әдісі арқылы Қазақстандағы жабайы аңдар туралы өз пікірлеріңді білдіріңдер. 1. Пікір. Қазақстандағы жабайы аңдар туралы өзіндік пікірлеріңізді бір сөйлеммен жазыңыздар. 2. Дәлел. Өз пікірлеріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіздер. 3. Мысал. Пікірлеріңізді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіздер. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңыздар.

Мәтінді INERT оқыту стратегиясы бойынша талдаңдар. Төмендегі белгілермен әр бөлікті немесе сөйлемдерді белгілеңдер. Өз ойларың

#11 слайд
Мәтінді INERT оқыту стратегиясы бойынша талдаңдар. Төмендегі белгілермен әр бөлікті немесе сөйлемдерді белгілеңдер. Өз ойларыңды қорытындылап жазыңдар. «V»«-» «+» «?» Бұрыннан білемін Менің ойлағаныма қайшы, кереғар Мен үшін жаңа ақпарат Келісе алмаймын, білгім келеді

11 слайд

Мәтінді INERT оқыту стратегиясы бойынша талдаңдар. Төмендегі белгілермен әр бөлікті немесе сөйлемдерді белгілеңдер. Өз ойларыңды қорытындылап жазыңдар. «V»«-» «+» «?» Бұрыннан білемін Менің ойлағаныма қайшы, кереғар Мен үшін жаңа ақпарат Келісе алмаймын, білгім келеді

«Wordwall» платформасы арқылы демеулік шылауларды табыңдар. https://wordwall.net/ru/resource/28272377

#12 слайд
«Wordwall» платформасы арқылы демеулік шылауларды табыңдар. https://wordwall.net/ru/resource/28272377

12 слайд

«Wordwall» платформасы арқылы демеулік шылауларды табыңдар. https://wordwall.net/ru/resource/28272377

«Толықтыру» әдісі арқылы сөйлемдегі ойды аяқтаңдар. • Ақбөкен үшін жұт өте қауіпті, себебі ... ... . • Қыстау үшін Бетпақдала шө

#13 слайд
«Толықтыру» әдісі арқылы сөйлемдегі ойды аяқтаңдар. • Ақбөкен үшін жұт өте қауіпті, себебі ... ... . • Қыстау үшін Бетпақдала шөлінен не Қарақұм, Үстіртке кетеді, не болмаса ... ... • Жүздеген жыл бұрын қуаң далаларды мекендеген, яки ... . • Ақбөкен жеке жүріп тіршілік ете алмайды, себебі ... ... . • Ақбөкендер саны күрт азайды, оның себебі ... ... .

13 слайд

«Толықтыру» әдісі арқылы сөйлемдегі ойды аяқтаңдар. • Ақбөкен үшін жұт өте қауіпті, себебі ... ... . • Қыстау үшін Бетпақдала шөлінен не Қарақұм, Үстіртке кетеді, не болмаса ... ... • Жүздеген жыл бұрын қуаң далаларды мекендеген, яки ... . • Ақбөкен жеке жүріп тіршілік ете алмайды, себебі ... ... . • Ақбөкендер саны күрт азайды, оның себебі ... ... .

«Сұрыптап талдау» әдісі. Жұптық жұмыс. Мәтіндерді негізге алып, жануарларға талдау жасап, дәлелдер келтіріңдер.

#14 слайд
«Сұрыптап талдау» әдісі. Жұптық жұмыс. Мәтіндерді негізге алып, жануарларға талдау жасап, дәлелдер келтіріңдер.

14 слайд

«Сұрыптап талдау» әдісі. Жұптық жұмыс. Мәтіндерді негізге алып, жануарларға талдау жасап, дәлелдер келтіріңдер.

«Сұрақ-жауап» әдісі 1. Қазақ халқы ақбөкенді тағы қалай атайды? а) ешкі; в) тауешкі; ә) киік; г) жабайы ешкі. б) қарақұйрық; 2.

#15 слайд
«Сұрақ-жауап» әдісі 1. Қазақ халқы ақбөкенді тағы қалай атайды? а) ешкі; в) тауешкі; ә) киік; г) жабайы ешкі. б) қарақұйрық; 2. Ақбөкеннің мүйізін кейбіреулер қандай іске жұмсайды? а) алтынға айырбастайды; в) дәрі жасайды; ә) малға айырбастайды; г) ермек үшін алады. б) шетелге сатады;

15 слайд

«Сұрақ-жауап» әдісі 1. Қазақ халқы ақбөкенді тағы қалай атайды? а) ешкі; в) тауешкі; ә) киік; г) жабайы ешкі. б) қарақұйрық; 2. Ақбөкеннің мүйізін кейбіреулер қандай іске жұмсайды? а) алтынға айырбастайды; в) дәрі жасайды; ә) малға айырбастайды; г) ермек үшін алады. б) шетелге сатады;

«Қабырға газеті» әдісі 1-қадам. Мәтіннің өздеріне ұнаған тұсын және жануарлар әлемі қалай әсер еткеніні туралы өз пікір

#16 слайд
«Қабырға газеті» әдісі 1-қадам. Мәтіннің өздеріне ұнаған тұсын және жануарлар әлемі қалай әсер еткеніні туралы өз пікірлерін білдіреді. 2-қадам. Жазылған үзінді мен пікірді газетке іледі. 3-қадам. Мұғалімнің белгісімен әр топ ілінген қабырға газеттерін қарайды, сараптайды, жапсырма қағазға өз пікірлерін қалдырады, сұрақтар жазады. 4-қадам. Әр топ өздерінің қабырға газеттеріне жазылған пікірлерді сараптайды, талдайды, сұрақтарға жауап береді. Қорытынды жасайды.

16 слайд

«Қабырға газеті» әдісі 1-қадам. Мәтіннің өздеріне ұнаған тұсын және жануарлар әлемі қалай әсер еткеніні туралы өз пікірлерін білдіреді. 2-қадам. Жазылған үзінді мен пікірді газетке іледі. 3-қадам. Мұғалімнің белгісімен әр топ ілінген қабырға газеттерін қарайды, сараптайды, жапсырма қағазға өз пікірлерін қалдырады, сұрақтар жазады. 4-қадам. Әр топ өздерінің қабырға газеттеріне жазылған пікірлерді сараптайды, талдайды, сұрақтарға жауап береді. Қорытынды жасайды.

learningapps.org плаформасы арқылы тест тапсырмасын орындаңдар. https://learningapps.org/watch?v=pv34e5bqj25

#17 слайд
learningapps.org плаформасы арқылы тест тапсырмасын орындаңдар. https://learningapps.org/watch?v=pv34e5bqj25

17 слайд

learningapps.org плаформасы арқылы тест тапсырмасын орындаңдар. https://learningapps.org/watch?v=pv34e5bqj25

#18 слайд

18 слайд

Файл форматы:
pptx
15.03.2025
270
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі