Қазақстандағы жануарлар әлемі.8сынып
Қазақстандағы жануарлар әлемі.8сынып

#1 слайд
Мекеменің атауы
Тақырыбы:
“Қазақстандағы жануарлар әлемі”
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі:
1 слайд
Мекеменің атауы Тақырыбы: “Қазақстандағы жануарлар әлемі” Қазақ тілі пәнінің мұғалімі:
#2 слайд
Психологиялық ахуал
Сабағымызды бастамас бұрын
көңілімізді көтеріп алайық, «Доп» әдісі
(арқылы ортаға шығып бір-біріне тілек
айтып лақтырады).
«Киіз үй» әдісі арқылы
өзін-өзі бағалайды.
2 слайд
Психологиялық ахуал Сабағымызды бастамас бұрын көңілімізді көтеріп алайық, «Доп» әдісі (арқылы ортаға шығып бір-біріне тілек айтып лақтырады). «Киіз үй» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.
#3 слайд
2
2
1
1
21
1
22
1
21
3 слайд
2 2 1 1 21 1 22 1 21
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
«Алтын асық» әдісі арқылы өткен сабақты естеріне түсіреді.
5 слайд
«Алтын асық» әдісі арқылы өткен сабақты естеріне түсіреді.
#6 слайд
Бүгінгі сабақта:
Қазақстандағы жануарлар әлемі туралы деректермен танысамыз.
Демеулік шылаулардың қызметін ауызша және жазба жұмыстарда
орынды қолданамыз.
«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы суреттерге қарап сұрақтарға жауап беріңдер.
6 слайд
Бүгінгі сабақта: Қазақстандағы жануарлар әлемі туралы деректермен танысамыз. Демеулік шылаулардың қызметін ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданамыз. «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы суреттерге қарап сұрақтарға жауап беріңдер.
#7 слайд
«D-Di» платформасы
Жаңа сөздермен танысу.
Ақбөкен – сайгак
Қарақұйрық – касуля
Құлан - кулан
https://studio.did.com/share?id=944ae97c5739cdf03109d38ff933fc65&ut
m_source=copy
7 слайд
«D-Di» платформасы Жаңа сөздермен танысу. Ақбөкен – сайгак Қарақұйрық – касуля Құлан - кулан https://studio.did.com/share?id=944ae97c5739cdf03109d38ff933fc65&ut m_source=copy
#8 слайд
Ойтүрткі
1.Жойылып бара жатқан қандай жануарларды білесіңдер?
2.Олардың жойылуына не себеп болды деп ойлайсыңдар?
Мәтінді оқыңдар. Мазмұны бойынша жұбыңа сұрақтар қойып,
жауабын бағала.
8 слайд
Ойтүрткі 1.Жойылып бара жатқан қандай жануарларды білесіңдер? 2.Олардың жойылуына не себеп болды деп ойлайсыңдар? Мәтінді оқыңдар. Мазмұны бойынша жұбыңа сұрақтар қойып, жауабын бағала.
#9 слайд
Топтық жұмыс.
1-топ. «3+3+1» әдісі арқылы мәтін мазмұнының ішінен
негізгі ойды анықтайтын 3 сөйлем, 3 сөз тіркесі, 1 түйінді
сөзді жазыңдар.
3 3 1
9 слайд
Топтық жұмыс. 1-топ. «3+3+1» әдісі арқылы мәтін мазмұнының ішінен негізгі ойды анықтайтын 3 сөйлем, 3 сөз тіркесі, 1 түйінді сөзді жазыңдар. 3 3 1
#10 слайд
2-топ. «Төрт сөйлем» әдісі арқылы Қазақстандағы жабайы аңдар
туралы өз пікірлеріңді білдіріңдер.
1. Пікір. Қазақстандағы жабайы аңдар туралы өзіндік пікірлеріңізді бір
сөйлеммен жазыңыздар.
2. Дәлел. Өз пікірлеріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіздер.
3. Мысал. Пікірлеріңізді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіздер.
4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңыздар.
10 слайд
2-топ. «Төрт сөйлем» әдісі арқылы Қазақстандағы жабайы аңдар туралы өз пікірлеріңді білдіріңдер. 1. Пікір. Қазақстандағы жабайы аңдар туралы өзіндік пікірлеріңізді бір сөйлеммен жазыңыздар. 2. Дәлел. Өз пікірлеріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіздер. 3. Мысал. Пікірлеріңізді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіздер. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңыздар.
#11 слайд
Мәтінді INERT оқыту стратегиясы бойынша талдаңдар.
Төмендегі белгілермен әр бөлікті немесе сөйлемдерді
белгілеңдер. Өз ойларыңды қорытындылап жазыңдар.
«V»«-» «+» «?»
Бұрыннан
білемін
Менің
ойлағаныма
қайшы,
кереғар
Мен үшін
жаңа
ақпарат
Келісе
алмаймын,
білгім
келеді
11 слайд
Мәтінді INERT оқыту стратегиясы бойынша талдаңдар. Төмендегі белгілермен әр бөлікті немесе сөйлемдерді белгілеңдер. Өз ойларыңды қорытындылап жазыңдар. «V»«-» «+» «?» Бұрыннан білемін Менің ойлағаныма қайшы, кереғар Мен үшін жаңа ақпарат Келісе алмаймын, білгім келеді
#12 слайд
«Wordwall» платформасы арқылы демеулік
шылауларды табыңдар.
https://wordwall.net/ru/resource/28272377
12 слайд
«Wordwall» платформасы арқылы демеулік шылауларды табыңдар. https://wordwall.net/ru/resource/28272377
#13 слайд
«Толықтыру» әдісі арқылы сөйлемдегі ойды аяқтаңдар.
• Ақбөкен үшін жұт өте қауіпті, себебі ... ... .
• Қыстау үшін Бетпақдала шөлінен не
Қарақұм, Үстіртке кетеді, не болмаса ... ...
• Жүздеген жыл бұрын қуаң далаларды мекендеген, яки ... .
• Ақбөкен жеке жүріп тіршілік ете алмайды, себебі ... ... .
• Ақбөкендер саны күрт азайды, оның
себебі ... ... .
13 слайд
«Толықтыру» әдісі арқылы сөйлемдегі ойды аяқтаңдар. • Ақбөкен үшін жұт өте қауіпті, себебі ... ... . • Қыстау үшін Бетпақдала шөлінен не Қарақұм, Үстіртке кетеді, не болмаса ... ... • Жүздеген жыл бұрын қуаң далаларды мекендеген, яки ... . • Ақбөкен жеке жүріп тіршілік ете алмайды, себебі ... ... . • Ақбөкендер саны күрт азайды, оның себебі ... ... .
#14 слайд
«Сұрыптап талдау» әдісі. Жұптық жұмыс.
Мәтіндерді негізге алып, жануарларға талдау жасап, дәлелдер келтіріңдер.
14 слайд
«Сұрыптап талдау» әдісі. Жұптық жұмыс. Мәтіндерді негізге алып, жануарларға талдау жасап, дәлелдер келтіріңдер.
#15 слайд
«Сұрақ-жауап» әдісі
1. Қазақ халқы ақбөкенді тағы қалай атайды?
а) ешкі;
в) тауешкі;
ә) киік;
г) жабайы ешкі.
б) қарақұйрық;
2. Ақбөкеннің мүйізін кейбіреулер қандай іске жұмсайды?
а) алтынға айырбастайды; в) дәрі жасайды;
ә) малға айырбастайды; г) ермек үшін алады.
б) шетелге сатады;
15 слайд
«Сұрақ-жауап» әдісі 1. Қазақ халқы ақбөкенді тағы қалай атайды? а) ешкі; в) тауешкі; ә) киік; г) жабайы ешкі. б) қарақұйрық; 2. Ақбөкеннің мүйізін кейбіреулер қандай іске жұмсайды? а) алтынға айырбастайды; в) дәрі жасайды; ә) малға айырбастайды; г) ермек үшін алады. б) шетелге сатады;
#16 слайд
«Қабырға газеті» әдісі
1-қадам. Мәтіннің өздеріне ұнаған тұсын және жануарлар әлемі қалай әсер
еткеніні туралы өз пікірлерін білдіреді.
2-қадам. Жазылған үзінді мен пікірді газетке іледі.
3-қадам. Мұғалімнің белгісімен әр топ ілінген қабырға газеттерін қарайды,
сараптайды, жапсырма қағазға өз пікірлерін қалдырады, сұрақтар жазады.
4-қадам. Әр топ өздерінің қабырға газеттеріне жазылған пікірлерді
сараптайды, талдайды, сұрақтарға жауап береді. Қорытынды жасайды.
16 слайд
«Қабырға газеті» әдісі 1-қадам. Мәтіннің өздеріне ұнаған тұсын және жануарлар әлемі қалай әсер еткеніні туралы өз пікірлерін білдіреді. 2-қадам. Жазылған үзінді мен пікірді газетке іледі. 3-қадам. Мұғалімнің белгісімен әр топ ілінген қабырға газеттерін қарайды, сараптайды, жапсырма қағазға өз пікірлерін қалдырады, сұрақтар жазады. 4-қадам. Әр топ өздерінің қабырға газеттеріне жазылған пікірлерді сараптайды, талдайды, сұрақтарға жауап береді. Қорытынды жасайды.
#17 слайд
learningapps.org плаформасы арқылы тест
тапсырмасын орындаңдар.
https://learningapps.org/watch?v=pv34e5bqj25
17 слайд
learningapps.org плаформасы арқылы тест тапсырмасын орындаңдар. https://learningapps.org/watch?v=pv34e5bqj25
#18 слайд
18 слайд
шағым қалдыра аласыз













