Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты.

Материал туралы қысқаша түсінік
сабаққа көмекші құрал.Жаңартылған білім бойынша құрылған презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданы Қарабұтақ жалпы орта білім беретін мектебінің тарих пәні мұғалімі Караулбекова Гульба

#1 слайд
Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданы Қарабұтақ жалпы орта білім беретін мектебінің тарих пәні мұғалімі Караулбекова Гульбахыт Амангосовна Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Отарлау сөзінің мағынасын ашып, талдайды Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстан жерінде отарлау саясаты қандай жолмен жүзеге асқанын талдай алады. Кейбір оқушылар: Отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсеріне талдау жасай алады. Бағалау критерийі: Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен салдарына талдау жасайды. Оқу мақсаты : 7.4.1.2 – отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін талдау;

1 слайд

Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданы Қарабұтақ жалпы орта білім беретін мектебінің тарих пәні мұғалімі Караулбекова Гульбахыт Амангосовна Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Отарлау сөзінің мағынасын ашып, талдайды Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстан жерінде отарлау саясаты қандай жолмен жүзеге асқанын талдай алады. Кейбір оқушылар: Отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсеріне талдау жасай алады. Бағалау критерийі: Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен салдарына талдау жасайды. Оқу мақсаты : 7.4.1.2 – отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін талдау;

Психологиялық тренинг «Сәлемдесу» тренингі арқылы оқушыларды сергітемін. (Үш тілде)  «Сөзді тап» әдісі арқылы оқушыл

#2 слайд
Психологиялық тренинг «Сәлемдесу» тренингі арқылы оқушыларды сергітемін. (Үш тілде)  «Сөзді тап» әдісі арқылы оқушыларға сөздер салынған қорапты ұсынамын. Қораптың ішіндегі сөздерді оқи отырып, сол топқа орналасады. «Бинго» әдісі Мақсаты: алдынғы тақырып бойынша алған білімдерін тексере отырып, сабаққа деген қызығушылығын ояту, есте сақтау қабілетін дамыту. «Миға шабуыл» әдісі. Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру.Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту Жаңа сабақтың тақырыбын ашу «Аквариум» әдісі «Карта» әдісі «Веер» әдісі «Сиқырлы қалпақ» әдісі Белсенді оқыту әдістері Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады. Сабақта белсенді оқу әдістерін қолдану оқушының өзіндік рефлексия жасау дағдыларының дамуына, сыныптағы жалпы жұмысқа үлес қосып, қатысқанын сезінуге; оқу үдерісінің белсенді мүшесі болуына, құрдастармен қарым- қатынасының дамуына, танымдық белсенділігінің артуына мүмкіндік береді. МАН, 22 бет

2 слайд

Психологиялық тренинг «Сәлемдесу» тренингі арқылы оқушыларды сергітемін. (Үш тілде)  «Сөзді тап» әдісі арқылы оқушыларға сөздер салынған қорапты ұсынамын. Қораптың ішіндегі сөздерді оқи отырып, сол топқа орналасады. «Бинго» әдісі Мақсаты: алдынғы тақырып бойынша алған білімдерін тексере отырып, сабаққа деген қызығушылығын ояту, есте сақтау қабілетін дамыту. «Миға шабуыл» әдісі. Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру.Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту Жаңа сабақтың тақырыбын ашу «Аквариум» әдісі «Карта» әдісі «Веер» әдісі «Сиқырлы қалпақ» әдісі Белсенді оқыту әдістері Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады. Сабақта белсенді оқу әдістерін қолдану оқушының өзіндік рефлексия жасау дағдыларының дамуына, сыныптағы жалпы жұмысқа үлес қосып, қатысқанын сезінуге; оқу үдерісінің белсенді мүшесі болуына, құрдастармен қарым- қатынасының дамуына, танымдық белсенділігінің артуына мүмкіндік береді. МАН, 22 бет

Критериалды бағалау жүйесі қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалаудан тұрады. Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің аж

#3 слайд
Критериалды бағалау жүйесі қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалаудан тұрады. Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады, оқушылардың дағдыларының қалыптасу және білімді меңгеру деңгейін көрсетеді, оқудағы қиындықтарды анықтап, оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарыны қол жеткізуге көмектеседі. «Бинго» әдісі арқылы 3 шапалақ арқылы Смайлик арқылы

3 слайд

Критериалды бағалау жүйесі қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалаудан тұрады. Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады, оқушылардың дағдыларының қалыптасу және білімді меңгеру деңгейін көрсетеді, оқудағы қиындықтарды анықтап, оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарыны қол жеткізуге көмектеседі. «Бинго» әдісі арқылы 3 шапалақ арқылы Смайлик арқылы

Саралап оқыту әдістері Мақсаты: кластағы әр оқушының даму деңгейіне байланысты білім беруді жүзеге асыру ,өзіне деген се

#4 слайд
Саралап оқыту әдістері Мақсаты: кластағы әр оқушының даму деңгейіне байланысты білім беруді жүзеге асыру ,өзіне деген сенімі мен оқуға деген уәжін арттыру «Аквариум» әдісі Мақсаты:Тақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтап, саралау Саралап оқыту әрекеті - білім алуға бағытталған әрекет. Саралап оқытуды ұйымдастыру арқылы бала ақыл - ой деңгейімен белсенді әрекет арқасында репродуктивті емес өнімді нәтижеге жетеді. . 1.Барынша қолдау көрсету Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай алға ілгерілетіп отыратын кесте тапсырмалар бердім. Диалог және қолдау көрсету мақсатында ойлантатын ауызша сұрақтар қойдым. Саралау бойынша қолдауды қажет еткен оқушыларға үлгі берілді. Тапсырмалар: «Бинго» әдісі, «миға шабуыл» әдісі, «Аквариум» әдісі, «Карта» әдісі, «Веер» әдісі, «Сиқырлы қалпақ» әдісі 2.Орташа қолдау. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай күрделіге қарай алға ілгерілетіп отыратын тапсырмалар бердім. Тапсырмалар: «Бинго» әдісі, «миға шабуыл» әдісі, «Аквариум» әдісі Қолдау көрсету аз. Дереккөздердің ауқымы талқылауға негіз болатын мәтіндерден бастап, анағұрлым қиын сөздерді және күрделі идеяларды түсіндіретін мәтіндерге дейін күрделендіріп отырдым. Себебі, кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Тапсырмалар: «Аквариум» әдісі, Қарқын бойынша сараладым. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. Қосымша тапсырмалар бердім: Қарқыны жәй жұптарға сұрақтармен жетелеймін.

4 слайд

Саралап оқыту әдістері Мақсаты: кластағы әр оқушының даму деңгейіне байланысты білім беруді жүзеге асыру ,өзіне деген сенімі мен оқуға деген уәжін арттыру «Аквариум» әдісі Мақсаты:Тақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтап, саралау Саралап оқыту әрекеті - білім алуға бағытталған әрекет. Саралап оқытуды ұйымдастыру арқылы бала ақыл - ой деңгейімен белсенді әрекет арқасында репродуктивті емес өнімді нәтижеге жетеді. . 1.Барынша қолдау көрсету Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай алға ілгерілетіп отыратын кесте тапсырмалар бердім. Диалог және қолдау көрсету мақсатында ойлантатын ауызша сұрақтар қойдым. Саралау бойынша қолдауды қажет еткен оқушыларға үлгі берілді. Тапсырмалар: «Бинго» әдісі, «миға шабуыл» әдісі, «Аквариум» әдісі, «Карта» әдісі, «Веер» әдісі, «Сиқырлы қалпақ» әдісі 2.Орташа қолдау. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай күрделіге қарай алға ілгерілетіп отыратын тапсырмалар бердім. Тапсырмалар: «Бинго» әдісі, «миға шабуыл» әдісі, «Аквариум» әдісі Қолдау көрсету аз. Дереккөздердің ауқымы талқылауға негіз болатын мәтіндерден бастап, анағұрлым қиын сөздерді және күрделі идеяларды түсіндіретін мәтіндерге дейін күрделендіріп отырдым. Себебі, кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Тапсырмалар: «Аквариум» әдісі, Қарқын бойынша сараладым. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. Қосымша тапсырмалар бердім: Қарқыны жәй жұптарға сұрақтармен жетелеймін.

Файл форматы:
pptx
07.11.2018
627
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі