Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мектеп:Александр Сергеевич Пушкин атындағы орта мектебі
Мұғалім:Омарова Арайлым Разатовна
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы :Визуалды өнер
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме)
5.1.2.1- Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер
мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен
түсінігін көрсету
Сабақтың мақсаты Ұлттық және әлемдік мәдениеттерінің өнер туындылары
ерекшеліктерін салыстырады.Шығармашылық жұмысты орындау
әдістерін түсіндіреді.
Бағалау критерийіҚолөнер, өнер , дизайн туындыларының әлемдік және ұлттық
ерекшеліктерін анықтайды.
Өнер түрлері фотография және кескіндеме арасындағы ұқсастық
пен айырмашылықты салыстырады және түсіндіреді.
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы
портрет.
Пәні:Көркем еңбек Сынып:5
1 слайд
Мектеп:Александр Сергеевич Пушкин атындағы орта мектебі Мұғалім:Омарова Арайлым Разатовна Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы :Визуалды өнер Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.2.1- Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету Сабақтың мақсаты Ұлттық және әлемдік мәдениеттерінің өнер туындылары ерекшеліктерін салыстырады.Шығармашылық жұмысты орындау әдістерін түсіндіреді. Бағалау критерийіҚолөнер, өнер , дизайн туындыларының әлемдік және ұлттық ерекшеліктерін анықтайды. Өнер түрлері фотография және кескіндеме арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты салыстырады және түсіндіреді. Сабақтың тақырыбы: Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет. Пәні:Көркем еңбек Сынып:5
2 слайд
Белсенді оқу әдістері:
“
Б
Б
Б
”
ә
д
і
с
і
“
С
е
р
п
і
л
г
е
н
с
а
у
а
л
д
а
р
”
ә
д
і
с
і
С
е
р
г
і
т
у
с
ә
т
і
“
М
е
н
і
о
й
л
а
”
Ж
е
к
е
ж
ұ
м
ы
с
Оқушылар тақырып бойынша
«Білемін» “Білгім келеді”
сабақ соңында“Білдім”
кестесін толтырады
Оқушылар тақырып бойынша
сұрақтар әзірлейді, сұрақ
қояды. келесі оқушыға
допты лақтырады
Оқушылар көздерін жұмып,
өздерінің портретін ойша салады.
Берілген суреттерге
мұқият қарап, қандай
портрет түріне жататынын
анықтайды, зерделейді.
Тапсырмалар орындау барысында оқушы бойында зерттеу,
салыстыру дағдысы дамиды. Осы арқылы оқу мақсатына
жетеді.
Ұлттық және
әлемдік
мәдениеттерінің
өнер туындылары
ерекшеліктерін
салыстырады.
Шығармашылық
жұмысты орындау
әдістерін
түсіндіреді.
2 слайд
Белсенді оқу әдістері: “ Б Б Б ” ә д і с і “ С е р п і л г е н с а у а л д а р ” ә д і с і С е р г і т у с ә т і “ М е н і о й л а ” Ж е к е ж ұ м ы с Оқушылар тақырып бойынша «Білемін» “Білгім келеді” сабақ соңында“Білдім” кестесін толтырады Оқушылар тақырып бойынша сұрақтар әзірлейді, сұрақ қояды. келесі оқушыға допты лақтырады Оқушылар көздерін жұмып, өздерінің портретін ойша салады. Берілген суреттерге мұқият қарап, қандай портрет түріне жататынын анықтайды, зерделейді. Тапсырмалар орындау барысында оқушы бойында зерттеу, салыстыру дағдысы дамиды. Осы арқылы оқу мақсатына жетеді. Ұлттық және әлемдік мәдениеттерінің өнер туындылары ерекшеліктерін салыстырады. Шығармашылық жұмысты орындау әдістерін түсіндіреді.
3 слайд
Саралау әдістері:
«Диалог және қолдау
көрсету»тәсілі арқылы,
«Серпілген сауалдар» әдісін
қолдана отырып оқушыларға
көмек көрсету.
“Диалог және
қолдау көрсету”
тәсілі
-Сурет қандай
жанрда
орындалған ?
-Суретте кім
бейнеленген ?
-Авторыдың
түпкі ойы
қандай?
-Суретші
картинасының
сюжеттік
ерекшелігі
қандай?
-Суретші кейіпкердің
мінезін жеткізе
алдыма? Оны қалай
анықтадыңыз?
Тапсырманы орындауда
көмек қажет оқушыларға
жетелеуші сұрақтар
қоямын.
Басқаларға қарағанда
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіремін.
Мысалы: портрет
жанрында орындалған
қосымша шығармаларды
зерделеуді тапсырамын.
3 слайд
Саралау әдістері: «Диалог және қолдау көрсету»тәсілі арқылы, «Серпілген сауалдар» әдісін қолдана отырып оқушыларға көмек көрсету. “Диалог және қолдау көрсету” тәсілі -Сурет қандай жанрда орындалған ? -Суретте кім бейнеленген ? -Авторыдың түпкі ойы қандай? -Суретші картинасының сюжеттік ерекшелігі қандай? -Суретші кейіпкердің мінезін жеткізе алдыма? Оны қалай анықтадыңыз? Тапсырманы орындауда көмек қажет оқушыларға жетелеуші сұрақтар қоямын. Басқаларға қарағанда қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіремін. Мысалы: портрет жанрында орындалған қосымша шығармаларды зерделеуді тапсырамын.
4 слайд
•Қолөнер, өнер , дизайн туындыларының әлемдік және ұлттық
ерекшеліктерін анықтайды.
•Өнер түрлері фотография және кескіндеме арасындағы ұқсастық
пен айырмашылықты салыстырады және түсіндіреді
Критериалды бағалау:
Бағалау
критерийле
рі
1-Тапсырма: «Серпілген
сауалдар» әдісі арқылы.
Қалыптастырушы бағалау
Жасыл түс- Барлық сұраққа дұрыс жауап
Сары түс-орташа,жауап толық емес
Қызыл түс-төмен,сұрақтарға жауап
беруге едәуір қиналады
Дескриптор:
-суретшінің жанрын анықтайды
-суреттегі кейіпкерді сипаттайды
-автордың ойына түсінік береді
-сюжеттік ерекшелігін көрсетеді
әдісіменірін бірі бағалайды.
2-ші Тапсырма: Жеке
жұмыс
Дескриптор:
-Портрет түрлерін салыстырады
-Қолөнер мен дизайн
туындыларының ерекшеліктерін
көрсетеді.
-Портрет түрлерін анықтайды
Қалыптастырушы бағалау:
«Күлегештер» әдісі арқылы
оқушыларды бағалаймын
4 слайд
•Қолөнер, өнер , дизайн туындыларының әлемдік және ұлттық ерекшеліктерін анықтайды. •Өнер түрлері фотография және кескіндеме арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты салыстырады және түсіндіреді Критериалды бағалау: Бағалау критерийле рі 1-Тапсырма: «Серпілген сауалдар» әдісі арқылы. Қалыптастырушы бағалау Жасыл түс- Барлық сұраққа дұрыс жауап Сары түс-орташа,жауап толық емес Қызыл түс-төмен,сұрақтарға жауап беруге едәуір қиналады Дескриптор: -суретшінің жанрын анықтайды -суреттегі кейіпкерді сипаттайды -автордың ойына түсінік береді -сюжеттік ерекшелігін көрсетеді әдісіменірін бірі бағалайды. 2-ші Тапсырма: Жеке жұмыс Дескриптор: -Портрет түрлерін салыстырады -Қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін көрсетеді. -Портрет түрлерін анықтайды Қалыптастырушы бағалау: «Күлегештер» әдісі арқылы оқушыларды бағалаймын