Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мектеп:Александр Сергеевич Пушкин атындағы орта мектебі Мұғалім:Омарова Арайлым Разатовна Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы :Визуал

#1 слайд
Мектеп:Александр Сергеевич Пушкин атындағы орта мектебі Мұғалім:Омарова Арайлым Разатовна Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы :Визуалды өнер Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.2.1- Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету Сабақтың мақсаты Ұлттық және әлемдік мәдениеттерінің өнер туындылары ерекшеліктерін салыстырады.Шығармашылық жұмысты орындау әдістерін түсіндіреді. Бағалау критерийіҚолөнер, өнер , дизайн туындыларының әлемдік және ұлттық ерекшеліктерін анықтайды. Өнер түрлері фотография және кескіндеме арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты салыстырады және түсіндіреді. Сабақтың тақырыбы: Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет. Пәні:Көркем еңбек Сынып:5

1 слайд

Мектеп:Александр Сергеевич Пушкин атындағы орта мектебі Мұғалім:Омарова Арайлым Разатовна Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы :Визуалды өнер Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.2.1- Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету Сабақтың мақсаты Ұлттық және әлемдік мәдениеттерінің өнер туындылары ерекшеліктерін салыстырады.Шығармашылық жұмысты орындау әдістерін түсіндіреді. Бағалау критерийіҚолөнер, өнер , дизайн туындыларының әлемдік және ұлттық ерекшеліктерін анықтайды. Өнер түрлері фотография және кескіндеме арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты салыстырады және түсіндіреді. Сабақтың тақырыбы: Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет. Пәні:Көркем еңбек Сынып:5

Белсенді оқу әдістері: “ Б Б Б ” ә д і с і “ С е р п і л г е н с а у а л д а р ” ә д і с і С е р г і т у с ә т і “

#2 слайд
Белсенді оқу әдістері: “ Б Б Б ” ә д і с і “ С е р п і л г е н с а у а л д а р ” ә д і с і С е р г і т у с ә т і “ М е н і о й л а ” Ж е к е ж ұ м ы с Оқушылар тақырып бойынша «Білемін» “Білгім келеді” сабақ соңында“Білдім” кестесін толтырады Оқушылар тақырып бойынша сұрақтар әзірлейді, сұрақ қояды. келесі оқушыға допты лақтырады Оқушылар көздерін жұмып, өздерінің портретін ойша салады. Берілген суреттерге мұқият қарап, қандай портрет түріне жататынын анықтайды, зерделейді. Тапсырмалар орындау барысында оқушы бойында зерттеу, салыстыру дағдысы дамиды. Осы арқылы оқу мақсатына жетеді. Ұлттық және әлемдік мәдениеттерінің өнер туындылары ерекшеліктерін салыстырады. Шығармашылық жұмысты орындау әдістерін түсіндіреді.

2 слайд

Белсенді оқу әдістері: “ Б Б Б ” ә д і с і “ С е р п і л г е н с а у а л д а р ” ә д і с і С е р г і т у с ә т і “ М е н і о й л а ” Ж е к е ж ұ м ы с Оқушылар тақырып бойынша «Білемін» “Білгім келеді” сабақ соңында“Білдім” кестесін толтырады Оқушылар тақырып бойынша сұрақтар әзірлейді, сұрақ қояды. келесі оқушыға допты лақтырады Оқушылар көздерін жұмып, өздерінің портретін ойша салады. Берілген суреттерге мұқият қарап, қандай портрет түріне жататынын анықтайды, зерделейді. Тапсырмалар орындау барысында оқушы бойында зерттеу, салыстыру дағдысы дамиды. Осы арқылы оқу мақсатына жетеді. Ұлттық және әлемдік мәдениеттерінің өнер туындылары ерекшеліктерін салыстырады. Шығармашылық жұмысты орындау әдістерін түсіндіреді.

Саралау әдістері: «Диалог және қолдау көрсету»тәсілі арқылы, «Серпілген сауалдар» әдісін қолдана отырып оқушыларға көмек

#3 слайд
Саралау әдістері: «Диалог және қолдау көрсету»тәсілі арқылы, «Серпілген сауалдар» әдісін қолдана отырып оқушыларға көмек көрсету. “Диалог және қолдау көрсету” тәсілі -Сурет қандай жанрда орындалған ? -Суретте кім бейнеленген ? -Авторыдың түпкі ойы қандай? -Суретші картинасының сюжеттік ерекшелігі қандай? -Суретші кейіпкердің мінезін жеткізе алдыма? Оны қалай анықтадыңыз? Тапсырманы орындауда көмек қажет оқушыларға жетелеуші сұрақтар қоямын. Басқаларға қарағанда қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіремін. Мысалы: портрет жанрында орындалған қосымша шығармаларды зерделеуді тапсырамын.

3 слайд

Саралау әдістері: «Диалог және қолдау көрсету»тәсілі арқылы, «Серпілген сауалдар» әдісін қолдана отырып оқушыларға көмек көрсету. “Диалог және қолдау көрсету” тәсілі -Сурет қандай жанрда орындалған ? -Суретте кім бейнеленген ? -Авторыдың түпкі ойы қандай? -Суретші картинасының сюжеттік ерекшелігі қандай? -Суретші кейіпкердің мінезін жеткізе алдыма? Оны қалай анықтадыңыз? Тапсырманы орындауда көмек қажет оқушыларға жетелеуші сұрақтар қоямын. Басқаларға қарағанда қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіремін. Мысалы: портрет жанрында орындалған қосымша шығармаларды зерделеуді тапсырамын.

•Қолөнер, өнер , дизайн туындыларының әлемдік және ұлттық ерекшеліктерін анықтайды. •Өнер түрлері фотография және кескінде

#4 слайд
•Қолөнер, өнер , дизайн туындыларының әлемдік және ұлттық ерекшеліктерін анықтайды. •Өнер түрлері фотография және кескіндеме арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты салыстырады және түсіндіреді Критериалды бағалау: Бағалау критерийле рі 1-Тапсырма: «Серпілген сауалдар» әдісі арқылы. Қалыптастырушы бағалау Жасыл түс- Барлық сұраққа дұрыс жауап Сары түс-орташа,жауап толық емес Қызыл түс-төмен,сұрақтарға жауап беруге едәуір қиналады Дескриптор: -суретшінің жанрын анықтайды -суреттегі кейіпкерді сипаттайды -автордың ойына түсінік береді -сюжеттік ерекшелігін көрсетеді әдісіменірін бірі бағалайды. 2-ші Тапсырма: Жеке жұмыс Дескриптор: -Портрет түрлерін салыстырады -Қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін көрсетеді. -Портрет түрлерін анықтайды Қалыптастырушы бағалау: «Күлегештер» әдісі арқылы оқушыларды бағалаймын

4 слайд

•Қолөнер, өнер , дизайн туындыларының әлемдік және ұлттық ерекшеліктерін анықтайды. •Өнер түрлері фотография және кескіндеме арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты салыстырады және түсіндіреді Критериалды бағалау: Бағалау критерийле рі 1-Тапсырма: «Серпілген сауалдар» әдісі арқылы. Қалыптастырушы бағалау Жасыл түс- Барлық сұраққа дұрыс жауап Сары түс-орташа,жауап толық емес Қызыл түс-төмен,сұрақтарға жауап беруге едәуір қиналады Дескриптор: -суретшінің жанрын анықтайды -суреттегі кейіпкерді сипаттайды -автордың ойына түсінік береді -сюжеттік ерекшелігін көрсетеді әдісіменірін бірі бағалайды. 2-ші Тапсырма: Жеке жұмыс Дескриптор: -Портрет түрлерін салыстырады -Қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін көрсетеді. -Портрет түрлерін анықтайды Қалыптастырушы бағалау: «Күлегештер» әдісі арқылы оқушыларды бағалаймын

Файл форматы:
pptx
12.11.2018
1298
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі