"Қазақтың дәстүрлі ән айту өнері" ашық сабақ 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қазақтың дәстүрлі ән айту өнері" ашық сабақ 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қосымша дерек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Шымкент қаласы №1Ж. Омарова атындағы балалар саз мектебі. Дәстүрлі ән мұғалімі : Битемір Майра.

#1 слайд
Шымкент қаласы №1Ж. Омарова атындағы балалар саз мектебі. Дәстүрлі ән мұғалімі : Битемір Майра.

1 слайд

Шымкент қаласы №1Ж. Омарова атындағы балалар саз мектебі. Дәстүрлі ән мұғалімі : Битемір Майра.

 «Ақылың болса, ән тыңда»  Қазақ даласы ықылым заманнан бері жырдың, әннің, күйдің бесігі болып келеді. Халық

#2 слайд
   «Ақылың болса, ән тыңда»              Қазақ даласы ықылым заманнан бері жырдың, әннің, күйдің бесігі болып келеді. Халық арасынан шыққан талантты дарын иелері өнер көзінің қайнар бұлағы болады. Әр ғасырдың белес – белес белдерінен өткен жыр шумақтары, ән әуені, домбыраның сазы халық жадында жоғалмай біздің заманымызға жетті.Қазақтың дәстүрлі ән айту өнері

2 слайд

   «Ақылың болса, ән тыңда»              Қазақ даласы ықылым заманнан бері жырдың, әннің, күйдің бесігі болып келеді. Халық арасынан шыққан талантты дарын иелері өнер көзінің қайнар бұлағы болады. Әр ғасырдың белес – белес белдерінен өткен жыр шумақтары, ән әуені, домбыраның сазы халық жадында жоғалмай біздің заманымызға жетті.Қазақтың дәстүрлі ән айту өнері

 Ұлттық дәстүр мен салт – сана тағылымын жас жеткіншек бойына дарытып, оның жан – жүйесін оятуда өнерге деген ынтасын артт

#3 слайд
   Ұлттық дәстүр мен салт – сана тағылымын жас жеткіншек бойына дарытып, оның жан – жүйесін оятуда өнерге деген ынтасын арттыруда. Қазақтың қасиеті де киелі қара домбырасының атқаратын рөлі де ерекше. «Қолына домбыра ұстаған балаға имандылық пен дарындылықты жылуы дарып, қатігездікпен аулақ болады» – деген нақыл сөзде үлкен шындық жатыр. Өйткені «Домбыра» – үлкен рухани, адамгершілік. Адамгершілік мектебі, баға жетпес эстетикалық өмір оқулығы. Домбыра талай ғасырлар тарихи мен хикаяларын шанағына сақтап, «Алпамыс», «Ертарғын», «Қобыланды» сияқты батырлардың ерлігін жырлаған.

3 слайд

   Ұлттық дәстүр мен салт – сана тағылымын жас жеткіншек бойына дарытып, оның жан – жүйесін оятуда өнерге деген ынтасын арттыруда. Қазақтың қасиеті де киелі қара домбырасының атқаратын рөлі де ерекше. «Қолына домбыра ұстаған балаға имандылық пен дарындылықты жылуы дарып, қатігездікпен аулақ болады» – деген нақыл сөзде үлкен шындық жатыр. Өйткені «Домбыра» – үлкен рухани, адамгершілік. Адамгершілік мектебі, баға жетпес эстетикалық өмір оқулығы. Домбыра талай ғасырлар тарихи мен хикаяларын шанағына сақтап, «Алпамыс», «Ертарғын», «Қобыланды» сияқты батырлардың ерлігін жырлаған.

 Міне, кешегі көшпенділердің осы қайталанбас мұрасы қолына домбыра ұстаған дала баласының көркемдік рухының көкжиегін кеңе

#4 слайд
   Міне, кешегі көшпенділердің осы қайталанбас мұрасы қолына домбыра ұстаған дала баласының көркемдік рухының көкжиегін кеңейтіп, шығармашылық қабілетін ұштап оны жыраулық, термешілік, әншілік және күйшілік өнерге жетелейді.

4 слайд

   Міне, кешегі көшпенділердің осы қайталанбас мұрасы қолына домбыра ұстаған дала баласының көркемдік рухының көкжиегін кеңейтіп, шығармашылық қабілетін ұштап оны жыраулық, термешілік, әншілік және күйшілік өнерге жетелейді.

 Аса маңызды міндет – оқушыларға көркемдік білім беру, эстетикалық тәрбиені айтарлықтай жақсарту. Әсемдік сезімін дамыту, жо

#5 слайд
 Аса маңызды міндет – оқушыларға көркемдік білім беру, эстетикалық тәрбиені айтарлықтай жақсарту. Әсемдік сезімін дамыту, жоғары эстетикалық талғам өнер шығармаларын, туған табиғаттың сұлулығымен байлығын түсініп бағалай білу қасиетін қалыптастыру қажет.   

5 слайд

 Аса маңызды міндет – оқушыларға көркемдік білім беру, эстетикалық тәрбиені айтарлықтай жақсарту. Әсемдік сезімін дамыту, жоғары эстетикалық талғам өнер шығармаларын, туған табиғаттың сұлулығымен байлығын түсініп бағалай білу қасиетін қалыптастыру қажет.   

 Қазақтың ән өнері – сонау көне заманнан бері қалыптасқан халқымыздың қазынасы, фольклордың музыкалық саласының бір тармағ

#6 слайд
   Қазақтың ән өнері  – сонау көне заманнан бері қалыптасқан халқымыздың қазынасы, фольклордың музыкалық саласының бір тармағын құрайды.  Ән – халықтың сүйіп айтатын, тыңдайтын, сан ғасырлық тарихи бар халық музыкасының ең бір бай арнасы болып табылады. Көне заманнан келе жатқан ән – күй туралы халықтың аузында қалыптасқан көптеген мақал – мәтелдер, аңыздар, жырлар осының айғағы. Қазақтың ұлы ақыны Абай да ән мен күйдің құдыретін жырлап:  Құлақтан кіріп, бойды алар  Әсем әнмен тәтті күй.  Көңілге түрлі ой салар,  Әнді сүйсең, менше сүй, – деген. Ән мен күй шыққан күн, туған айдай дала жұртының тал бесіктен жер бесікке түскенге дейінгі  жан серігі болды.

6 слайд

   Қазақтың ән өнері  – сонау көне заманнан бері қалыптасқан халқымыздың қазынасы, фольклордың музыкалық саласының бір тармағын құрайды.  Ән – халықтың сүйіп айтатын, тыңдайтын, сан ғасырлық тарихи бар халық музыкасының ең бір бай арнасы болып табылады. Көне заманнан келе жатқан ән – күй туралы халықтың аузында қалыптасқан көптеген мақал – мәтелдер, аңыздар, жырлар осының айғағы. Қазақтың ұлы ақыны Абай да ән мен күйдің құдыретін жырлап:  Құлақтан кіріп, бойды алар  Әсем әнмен тәтті күй.  Көңілге түрлі ой салар,  Әнді сүйсең, менше сүй, – деген. Ән мен күй шыққан күн, туған айдай дала жұртының тал бесіктен жер бесікке түскенге дейінгі  жан серігі болды.

 Құлақты жауыр қылған батыс музыкаларына еліктеген, көшедегі әнді сахнаға шығарған заманда, жеңіл музыкаға әуестеніп кеткен

#7 слайд
 Құлақты жауыр қылған батыс музыкаларына еліктеген, көшедегі әнді сахнаға шығарған заманда, жеңіл музыкаға әуестеніп кеткен жастарымызды, кәсіпқойлық ұлттық дәстүрлі музыкалық өнерімізге, рухани, бай құндылықтарымызға ынталандырып қызықтырып, эстетикалық талғамын, дүниетанымын қалыптастыру қажет.

7 слайд

 Құлақты жауыр қылған батыс музыкаларына еліктеген, көшедегі әнді сахнаға шығарған заманда, жеңіл музыкаға әуестеніп кеткен жастарымызды, кәсіпқойлық ұлттық дәстүрлі музыкалық өнерімізге, рухани, бай құндылықтарымызға ынталандырып қызықтырып, эстетикалық талғамын, дүниетанымын қалыптастыру қажет.

 Сондықтан домбыраны сауаттылықпен ойнап көзін ашқан бала әлде қайда еңбекқорлыққа, адамгершілікке, ұжымдылыққа, кішіпейілді

#8 слайд
 Сондықтан домбыраны сауаттылықпен ойнап көзін ашқан бала әлде қайда еңбекқорлыққа, адамгершілікке, ұжымдылыққа, кішіпейілділікке, эстетикалық талғамыжоғары болып өседі. «Ұяда нені көрсең ұшқанда соны ілерсің» - деген қанатты сөз осының айғағы іспеттес. Теңіздің түбінде жатқан інжу- маржандай бай өнерімізді келешек ұрпақтың бойларына сіңіріп, тәрбиелеу, олардың дүниетанымын қалыптастыру – әр қазақ отбасының және кез келген музыка маманының міндеті екендігін ұмытпағанымыз жөн.

8 слайд

 Сондықтан домбыраны сауаттылықпен ойнап көзін ашқан бала әлде қайда еңбекқорлыққа, адамгершілікке, ұжымдылыққа, кішіпейілділікке, эстетикалық талғамыжоғары болып өседі. «Ұяда нені көрсең ұшқанда соны ілерсің» - деген қанатты сөз осының айғағы іспеттес. Теңіздің түбінде жатқан інжу- маржандай бай өнерімізді келешек ұрпақтың бойларына сіңіріп, тәрбиелеу, олардың дүниетанымын қалыптастыру – әр қазақ отбасының және кез келген музыка маманының міндеті екендігін ұмытпағанымыз жөн.

 «Тәрбиесі жаманға жақсы ұстаздан пайда жоқ» дейді Саифи Сарайи.  Тәлім тәрбиенің басты құралы – домбыра аспабы

#9 слайд
 «Тәрбиесі жаманға жақсы ұстаздан пайда жоқ» дейді Саифи Сарайи.              Тәлім тәрбиенің басты құралы – домбыра аспабы десек, қателеспейміз. Сондықтан да, жалпы білім беретін мектептерде домбыра негізінде қалыптасып жеткен тәрбие көзі эстетикалық әсемділікке жетелейді.   

9 слайд

 «Тәрбиесі жаманға жақсы ұстаздан пайда жоқ» дейді Саифи Сарайи.              Тәлім тәрбиенің басты құралы – домбыра аспабы десек, қателеспейміз. Сондықтан да, жалпы білім беретін мектептерде домбыра негізінде қалыптасып жеткен тәрбие көзі эстетикалық әсемділікке жетелейді.   

Файл форматы:
pptx
11.10.2020
1539
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі