Материалдар / "Қазіргі кездегі мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында қолданылатын технологиялар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қазіргі кездегі мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында қолданылатын технологиялар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам өлшемінің тек екі бағыты ғана бар, даму немесе деградация. Сондықтан, егер білім беру дамуға бағыттамаса, ал деградацияға қызмет етеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2020
304
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, №1 “Арман” балабақшасы Қазіргі кездегі мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында қолданылатын т

1 слайд
Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, №1 “Арман” балабақшасы Қазіргі кездегі мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында қолданылатын технологиялар Современные образовательные педтехнологии, используемые в ДОУ Орындаған:Қосай Гүлдира Ардаққызы

1 слайд

Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, №1 “Арман” балабақшасы Қазіргі кездегі мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында қолданылатын технологиялар Современные образовательные педтехнологии, используемые в ДОУ Орындаған:Қосай Гүлдира Ардаққызы

Адам өлшемінің тек екі бағыты ғана бар – даму немесе деградация. Сондықтан, егер білім беру дамуға бағыттамаса, ол деграда

2 слайд
Адам өлшемінің тек екі бағыты ғана бар – даму немесе деградация. Сондықтан, егер білім беру дамуға бағыттамаса, ол деградацияға қызмет етеді . Г .Драйден

2 слайд

Адам өлшемінің тек екі бағыты ғана бар – даму немесе деградация. Сондықтан, егер білім беру дамуға бағыттамаса, ол деградацияға қызмет етеді . Г .Драйден

• Концептуалдық негіз. • Оқытудың мазмұндық бөлігі (оқыту материалының мазмұны мен білім берудің міндеттері). • Технологиялық б

3 слайд
• Концептуалдық негіз. • Оқытудың мазмұндық бөлігі (оқыту материалының мазмұны мен білім берудің міндеттері). • Технологиялық бөлігі (оқу үрдісінің ұйымдастырылуы, оқу әрекетінің формалары мен әдістері, педагог жұмысының формалары мен әдістері, диагностика.

3 слайд

• Концептуалдық негіз. • Оқытудың мазмұндық бөлігі (оқыту материалының мазмұны мен білім берудің міндеттері). • Технологиялық бөлігі (оқу үрдісінің ұйымдастырылуы, оқу әрекетінің формалары мен әдістері, педагог жұмысының формалары мен әдістері, диагностика.

• Дамыта оқыту технологиялары; • Мәселелелік оқыту технологиялары; • Ойын технологиялары; • Альтернативтік технологиялар.

4 слайд
• Дамыта оқыту технологиялары; • Мәселелелік оқыту технологиялары; • Ойын технологиялары; • Альтернативтік технологиялар.

4 слайд

• Дамыта оқыту технологиялары; • Мәселелелік оқыту технологиялары; • Ойын технологиялары; • Альтернативтік технологиялар.

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИ ЯЛАР Мазмұн мен құрылым бойынша Үйретуші Тәрбиелеуші Зайырлы Діни Жалпы білім беретін Кәсіби Гуманист

5 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИ ЯЛАР Мазмұн мен құрылым бойынша Үйретуші Тәрбиелеуші Зайырлы Діни Жалпы білім беретін Кәсіби Гуманист ік Ұйымдастыру формалары бойынша Жекелңей Топтық Ұжымдық оқыту тәсілі Дифференц ияланған оқыту Баламен тіл табысу бойынша Авторитар л ық Тұлғалық- бағытталған Гума нитарл ық - тұлғалық Бірігу технологиялары Еркін тәрбиелеу

5 слайд

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИ ЯЛАР Мазмұн мен құрылым бойынша Үйретуші Тәрбиелеуші Зайырлы Діни Жалпы білім беретін Кәсіби Гуманист ік Ұйымдастыру формалары бойынша Жекелңей Топтық Ұжымдық оқыту тәсілі Дифференц ияланған оқыту Баламен тіл табысу бойынша Авторитар л ық Тұлғалық- бағытталған Гума нитарл ық - тұлғалық Бірігу технологиялары Еркін тәрбиелеу

Доминанттық әдісі бойынша Репродуктив ті ойын тех-ры Түсіндірмелі-суреттік Мәселелі-ізденушілік Дамыта оқыту Шығармаш ылық Оқуш

6 слайд
Доминанттық әдісі бойынша Репродуктив ті ойын тех-ры Түсіндірмелі-суреттік Мәселелі-ізденушілік Дамыта оқыту Шығармаш ылық Оқушылардың деңгейі бойынша Жалпылама технологиясы Компенсация лаушы Қиын балалармен жұмыс жасау технологиялары Дарынды балалармен жұмыс жасау технологиялары

6 слайд

Доминанттық әдісі бойынша Репродуктив ті ойын тех-ры Түсіндірмелі-суреттік Мәселелі-ізденушілік Дамыта оқыту Шығармаш ылық Оқушылардың деңгейі бойынша Жалпылама технологиясы Компенсация лаушы Қиын балалармен жұмыс жасау технологиялары Дарынды балалармен жұмыс жасау технологиялары

7 слайд

7 слайд

технологическая схема проблемного обучения

8 слайд
технологическая схема проблемного обучения

8 слайд

технологическая схема проблемного обучения

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд