Материалдар / Қазіргі қоғам құндылықтары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазіргі қоғам құндылықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі қоғам құндылықтары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2024
52
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ТОПТАСТЫРУ:

1 слайд
ТОПТАСТЫРУ:

1 слайд

ТОПТАСТЫРУ:

Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет

2 слайд
Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет

2 слайд

Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет

Оқу мақсаты: 10.Т/А2. Мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью) мақсатты аудиторияға арналған тер

3 слайд
Оқу мақсаты: 10.Т/А2. Мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау Сабақ мақсаты: Түрлі бағыттағы мәтіндерді тілдік оралымдары мен терминдерін, ұғымдарын талдай отырып меңгерту

3 слайд

Оқу мақсаты: 10.Т/А2. Мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау Сабақ мақсаты: Түрлі бағыттағы мәтіндерді тілдік оралымдары мен терминдерін, ұғымдарын талдай отырып меңгерту

Бағалау критерийлері: мәтіннің мазмұнын түсінеді; негізгі идеяны ашатын тірек сөздерді анықтайды; мәтін мазмұнын

4 слайд
Бағалау критерийлері: мәтіннің мазмұнын түсінеді; негізгі идеяны ашатын тірек сөздерді анықтайды; мәтін мазмұнына қатысты сөздерді қолданады; тақырыпқа сай өз ойын әр түрлі мәтінде білдіреді.

4 слайд

Бағалау критерийлері: мәтіннің мазмұнын түсінеді; негізгі идеяны ашатын тірек сөздерді анықтайды; мәтін мазмұнына қатысты сөздерді қолданады; тақырыпқа сай өз ойын әр түрлі мәтінде білдіреді.

Қызығушылықты ояту. «Дастархан стратегиясы» бойынша топтар шеңберге құндылықтарды жазады, оны қорғайды: а) Мәде

5 слайд
Қызығушылықты ояту. «Дастархан стратегиясы» бойынша топтар шеңберге құндылықтарды жазады, оны қорғайды: а) Мәдениет туралы ұғым б) «Жеке мәдениет»; в) «Ұлттық мәдениет»; г) «Адамзаттық мәдениет».

5 слайд

Қызығушылықты ояту. «Дастархан стратегиясы» бойынша топтар шеңберге құндылықтарды жазады, оны қорғайды: а) Мәдениет туралы ұғым б) «Жеке мәдениет»; в) «Ұлттық мәдениет»; г) «Адамзаттық мәдениет».

Тапсырма: (танымдық білімдерін жинақтайды) Берілген тақырыптар бойынша 1-3 топтар постер, хабарлама, баяндама түр

6 слайд
Тапсырма: (танымдық білімдерін жинақтайды) Берілген тақырыптар бойынша 1-3 топтар постер, хабарлама, баяндама түрінде ауызша мәтіндер дайындап айтады. 4- топ журналист ролінде интервью мәтінін әзірлейді, шағын зерттеу жұмысын жүргізеді. 1 – топ: Мәдениет – өркениет көрсеткіші 2 – топ: Рухани мәдениет туындылары. 3- топ: Материалдық мәдениет қазыналары. 4-топ: Қазіргі заман мәдениеті . Журналист ретінде интервью сұрақтарын әзірлейді, сынып оқушыларымен жүргізіп, шағын зерттеу жұмысын көрсетеді. Бағалау, кері байланыс білдіру: топтар бірін – бірі бағалау критерийлері арқылы бағалайды, сындарлы кері байланыс береді.

6 слайд

Тапсырма: (танымдық білімдерін жинақтайды) Берілген тақырыптар бойынша 1-3 топтар постер, хабарлама, баяндама түрінде ауызша мәтіндер дайындап айтады. 4- топ журналист ролінде интервью мәтінін әзірлейді, шағын зерттеу жұмысын жүргізеді. 1 – топ: Мәдениет – өркениет көрсеткіші 2 – топ: Рухани мәдениет туындылары. 3- топ: Материалдық мәдениет қазыналары. 4-топ: Қазіргі заман мәдениеті . Журналист ретінде интервью сұрақтарын әзірлейді, сынып оқушыларымен жүргізіп, шағын зерттеу жұмысын көрсетеді. Бағалау, кері байланыс білдіру: топтар бірін – бірі бағалау критерийлері арқылы бағалайды, сындарлы кері байланыс береді.

7 слайд

7 слайд