Материалдар / Қазіргі заманауи технологиялар

Қазіргі заманауи технологиялар

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныптың қазақ тілі пәнінен "Ғылым мен технология жетістіктері. Пунктуация" бөліміндегі "Қазіргі заманауи технологиялар" тақырыбына дайындалған ашық сабақтың презентациясы. Сабақ мақсаты "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушысының 2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығына 2-қосымша" бойынша құрылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2023
433
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сынып: 6 "Г" Пәні: қазақ тілі Мұғалім: Әбіл Бағым Сабақ: ашық сабақ

1 слайд
Сынып: 6 "Г" Пәні: қазақ тілі Мұғалім: Әбіл Бағым Сабақ: ашық сабақ

1 слайд

Сынып: 6 "Г" Пәні: қазақ тілі Мұғалім: Әбіл Бағым Сабақ: ашық сабақ

«АРҚАҒА ЖАЗЫЛҒАН КОМПЛИМЕНТТЕР» Оқушылар орындарында отырып, бірінші жанындағы сыныптасының арқасындағы қағазға жыл

2 слайд
«АРҚАҒА ЖАЗЫЛҒАН КОМПЛИМЕНТТЕР»     Оқушылар орындарында отырып, бірінші жанындағы сыныптасының арқасындағы қағазға жылы, жұмсақ сөздер жазады. Кейін оқушылар кері айналып, келесі кезек жазған оқушының өзіне келеді.2-3 минуттан кейін олар қағаздарын алып, шағын топ ішінде бір- біріне жазылған комплименттерді оқып береді.    

2 слайд

«АРҚАҒА ЖАЗЫЛҒАН КОМПЛИМЕНТТЕР»     Оқушылар орындарында отырып, бірінші жанындағы сыныптасының арқасындағы қағазға жылы, жұмсақ сөздер жазады. Кейін оқушылар кері айналып, келесі кезек жазған оқушының өзіне келеді.2-3 минуттан кейін олар қағаздарын алып, шағын топ ішінде бір- біріне жазылған комплименттерді оқып береді.    

Мамырдың алтысы Сынып жұмысы Қаз іргі заманауи технологиялар

3 слайд
Мамырдың алтысы   Сынып жұмысы  Қаз іргі заманауи технологиялар  

3 слайд

Мамырдың алтысы   Сынып жұмысы  Қаз іргі заманауи технологиялар  

Сабақтың мақсаты: Ж.6.3.3.1 -ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) тү

4 слайд
Сабақтың мақсаты:  Ж.6.3.3.1 -ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; ӘТН. 6.4.5.1 - қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану

4 слайд

Сабақтың мақсаты:  Ж.6.3.3.1 -ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; ӘТН. 6.4.5.1 - қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану

Ой түрткі • Заманауи деген сөзді қалай түсінесіздер? • Заманауи технологиялар туралы не білесі здер ?

5 слайд
Ой түрткі • Заманауи деген сөзді қалай түсінесіздер? • Заманауи технологиялар туралы не білесі здер ?

5 слайд

Ой түрткі • Заманауи деген сөзді қалай түсінесіздер? • Заманауи технологиялар туралы не білесі здер ?

1-тапсырма. Мәтінді тыңдаңыз.

6 слайд
1-тапсырма. Мәтінді тыңдаңыз.

6 слайд

1-тапсырма. Мәтінді тыңдаңыз.

2-тапсырма. Тыңдалған мәтіннен негізгі тірек сөздерді теріп сипаттамасымен кестеге жазып шығыңыздар. Тірек сөздер Негізгі сип

7 слайд
2-тапсырма. Тыңдалған мәтіннен негізгі тірек сөздерді теріп сипаттамасымен кестеге жазып шығыңыздар. Тірек сөздер Негізгі сипаты

7 слайд

2-тапсырма. Тыңдалған мәтіннен негізгі тірек сөздерді теріп сипаттамасымен кестеге жазып шығыңыздар. Тірек сөздер Негізгі сипаты

Тірек сөздер Негізгі сипаты Цифрлық технология зерттелетін құбылыстардың, объектілердің, үдерістердің тек сыртқы сипатын ғана

8 слайд
Тірек сөздер Негізгі сипаты Цифрлық технология зерттелетін құбылыстардың, объектілердің, үдерістердің тек сыртқы сипатын ғана емес, олардың ішкі мәнін, сондай-ақ, табиғаттың және қоғамның жеке құбылыстары арасындағы байланыстарды ашып көрсетуге мүмкіндік береді, білім беру ісінде ақпараттарды даярлап, оны білім алушыға беру процесі.  Ақылды қала бұл, қазіргі заманғы өмір сүру сапасын инновациялық технологияларды қолдану есебінен  қаланың тыныс-тіршілік жүйелерін үнемді пайдалануды қамтамасыз ету болып табылады. Жасанды интеллект интеллектуалды компьютерлік бағдарламалар мен машиналар жасау технологиясы әрі ғылым. Бұл адамдарға ұқсас танымдық қабілеттері бар машиналар беретін кез келген жүйе.  Тексереміз.

8 слайд

Тірек сөздер Негізгі сипаты Цифрлық технология зерттелетін құбылыстардың, объектілердің, үдерістердің тек сыртқы сипатын ғана емес, олардың ішкі мәнін, сондай-ақ, табиғаттың және қоғамның жеке құбылыстары арасындағы байланыстарды ашып көрсетуге мүмкіндік береді, білім беру ісінде ақпараттарды даярлап, оны білім алушыға беру процесі.  Ақылды қала бұл, қазіргі заманғы өмір сүру сапасын инновациялық технологияларды қолдану есебінен  қаланың тыныс-тіршілік жүйелерін үнемді пайдалануды қамтамасыз ету болып табылады. Жасанды интеллект интеллектуалды компьютерлік бағдарламалар мен машиналар жасау технологиясы әрі ғылым. Бұл адамдарға ұқсас танымдық қабілеттері бар машиналар беретін кез келген жүйе.  Тексереміз.

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

3-тапсырма. Кестедегі сөйлемдерді парталасыңмен бірге талқылап, сызықшаның қойылу дұрыс/бұрыстығын тексер. Дескриптор :

11 слайд
3-тапсырма. Кестедегі сөйлемдерді парталасыңмен бірге талқылап, сызықшаның қойылу дұрыс/бұрыстығын тексер.     Дескриптор :    сызықшаның қойылу дұрыс/бұрыстығын тексереді. Сөйлемдер Дұрыс Бұрыс 1 Төрт – жерде төрт он алты. 2 Жақсы – ісімен жақсы. 3 Кәсіпкерлік бүгінгі – күн талабы. 4 Бұл Алматы – пойызы кестесі. 5 Сенің асыл – арманың Адам болу. 6 Білім – таусылмайтын кен. 7 Тау – дегеніміз аңның мекені.

11 слайд

3-тапсырма. Кестедегі сөйлемдерді парталасыңмен бірге талқылап, сызықшаның қойылу дұрыс/бұрыстығын тексер.     Дескриптор :    сызықшаның қойылу дұрыс/бұрыстығын тексереді. Сөйлемдер Дұрыс Бұрыс 1 Төрт – жерде төрт он алты. 2 Жақсы – ісімен жақсы. 3 Кәсіпкерлік бүгінгі – күн талабы. 4 Бұл Алматы – пойызы кестесі. 5 Сенің асыл – арманың Адам болу. 6 Білім – таусылмайтын кен. 7 Тау – дегеніміз аңның мекені.

Тексереміз. Сөйлемдер Дұрыс Бұрыс 1 Төрт – жерде төрт он алты.  . 2 Жақсы – ісімен жақсы.  . 3 Кәсіпкерлік бүгінгі – күн тала

12 слайд
Тексереміз. Сөйлемдер Дұрыс Бұрыс 1 Төрт – жерде төрт он алты.  . 2 Жақсы – ісімен жақсы.  . 3 Кәсіпкерлік бүгінгі – күн талабы.  . 4 Бұл Алматы – пойызы кестесі.  . 5 Сенің асыл – арманың Адам болу.  . 6 Білім – таусылмайтын кен.  . 7 Тау – дегеніміз аңның мекені.  .

12 слайд

Тексереміз. Сөйлемдер Дұрыс Бұрыс 1 Төрт – жерде төрт он алты.  . 2 Жақсы – ісімен жақсы.  . 3 Кәсіпкерлік бүгінгі – күн талабы.  . 4 Бұл Алматы – пойызы кестесі.  . 5 Сенің асыл – арманың Адам болу.  . 6 Білім – таусылмайтын кен.  . 7 Тау – дегеніміз аңның мекені.  .

Тақтамен жұмыс. 4-тапсырма. Сызықша қате қойылған сөздердің қатесін дұрыстап жаз. Сызықшаның қойылуын түсіндір. 1. Төрт – же

13 слайд
Тақтамен жұмыс. 4-тапсырма. Сызықша қате қойылған сөздердің қатесін дұрыстап жаз. Сызықшаның қойылуын түсіндір. 1. Төрт – жерде төрт он алты. 4. Бұл Алматы – пойызы кестесі. 7. Тау – дегеніміз аңның мекені.

13 слайд

Тақтамен жұмыс. 4-тапсырма. Сызықша қате қойылған сөздердің қатесін дұрыстап жаз. Сызықшаның қойылуын түсіндір. 1. Төрт – жерде төрт он алты. 4. Бұл Алматы – пойызы кестесі. 7. Тау – дегеніміз аңның мекені.

Тақтамен жұмыс. 4-тапсырма. Сызықша қате қойылған сөздердің қатесін дұрыстап жаз. Сызықшаның қойылуын түсіндір. Тексереміз. 1

14 слайд
Тақтамен жұмыс. 4-тапсырма. Сызықша қате қойылған сөздердің қатесін дұрыстап жаз. Сызықшаның қойылуын түсіндір. Тексереміз. 1.Төрт жерде төрт - он алты . Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғадағы сан есім болса, бастауыштан кейін сызықша қойылады. 4.Бұл - Алматы пойызы кестесі . Бастауыш сілтеу есімдігінен я жіктеу есімдігінің ІІІ жағынан болып, өзінен кейінгі сөздің анықтауышына ұқсап, шатасып кететін жағдайда, баяндауышы қай сөз табынан жасалса да, бастауыштан кейін сызықша қойылады. 7.Тау дегеніміз - аңның мекені . Бастауыш пен баяндауышты байланыстырушы «дегеніміз» (деген) сөзі тұрса, одан кейін сызықша қойылады.

14 слайд

Тақтамен жұмыс. 4-тапсырма. Сызықша қате қойылған сөздердің қатесін дұрыстап жаз. Сызықшаның қойылуын түсіндір. Тексереміз. 1.Төрт жерде төрт - он алты . Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғадағы сан есім болса, бастауыштан кейін сызықша қойылады. 4.Бұл - Алматы пойызы кестесі . Бастауыш сілтеу есімдігінен я жіктеу есімдігінің ІІІ жағынан болып, өзінен кейінгі сөздің анықтауышына ұқсап, шатасып кететін жағдайда, баяндауышы қай сөз табынан жасалса да, бастауыштан кейін сызықша қойылады. 7.Тау дегеніміз - аңның мекені . Бастауыш пен баяндауышты байланыстырушы «дегеніміз» (деген) сөзі тұрса, одан кейін сызықша қойылады.

Робот (чех тілінен аударғанда robota – еріксіз еңбек, rob – құл) – тірі ағза ретінде құрылған автоматты құрылғы. Ол

15 слайд
Робот (чех тілінен аударғанда robota – еріксіз еңбек, rob – құл) – тірі ағза ретінде құрылған автоматты құрылғы. Ол адам істейтін жұмысты орындайтын мәшине. Қазіргі кезде роботтар ғарышты игеру, денсаулық сақтау, өндіріс, қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, қорғаныс ісі және басқа да салаларға еніп үлгерді.

15 слайд

Робот (чех тілінен аударғанда robota – еріксіз еңбек, rob – құл) – тірі ағза ретінде құрылған автоматты құрылғы. Ол адам істейтін жұмысты орындайтын мәшине. Қазіргі кезде роботтар ғарышты игеру, денсаулық сақтау, өндіріс, қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, қорғаныс ісі және басқа да салаларға еніп үлгерді.

ТОПТЫҚ ТАПСЫРМА. «Кейворд Гексагон» әдісі арқылы Әр топ 6 бұрыш ішіндегі тақырыпқа сай берілген тірек сөздер арқылы негізгі ж

16 слайд
ТОПТЫҚ ТАПСЫРМА. «Кейворд Гексагон» әдісі арқылы Әр топ 6 бұрыш ішіндегі тақырыпқа сай берілген тірек сөздер арқылы негізгі жасырылған сөзді табу қажет. Жасырылған сөзді тапқаннан кейін (суретін салу немесе жазып қою), топ мүшелері сипаттама береді.

16 слайд

ТОПТЫҚ ТАПСЫРМА. «Кейворд Гексагон» әдісі арқылы Әр топ 6 бұрыш ішіндегі тақырыпқа сай берілген тірек сөздер арқылы негізгі жасырылған сөзді табу қажет. Жасырылған сөзді тапқаннан кейін (суретін салу немесе жазып қою), топ мүшелері сипаттама береді.

17 слайд

17 слайд

5-тапсырма. Өлеңді оқы. Адам қиялының ғылыми жаңалыққа айналуын мәтіндегі оймен сәйкестендіріп дәлелде. Өнер-білім бар жұрттар

18 слайд
5-тапсырма. Өлеңді оқы. Адам қиялының ғылыми жаңалыққа айналуын мәтіндегі оймен сәйкестендіріп дәлелде. Өнер-білім бар жұрттар Өнер-білім бар жұрттар Адамды құстай ұшырды; Тастан сарай салғызды. Мал істейтін жұмысты Айшылық алыс жерлерден От пен суға түсірді; Көзіңді ашып-жұмғанша, Отынсыз тамақ пісірді , Жылдам хабар алғызды. Сусыздан сусын ішірді. Аты жоқ құр арбаны Теңізде жүзді балықтай, Мың шақырым жерлерге, Дүниені кезді жалықпай. Күн жарымда барғызды. Дескриптор: • Өлеңді оқиды. • мәтіндегі ойдың сәйкестігін дәлелдейді.

18 слайд

5-тапсырма. Өлеңді оқы. Адам қиялының ғылыми жаңалыққа айналуын мәтіндегі оймен сәйкестендіріп дәлелде. Өнер-білім бар жұрттар Өнер-білім бар жұрттар Адамды құстай ұшырды; Тастан сарай салғызды. Мал істейтін жұмысты Айшылық алыс жерлерден От пен суға түсірді; Көзіңді ашып-жұмғанша, Отынсыз тамақ пісірді , Жылдам хабар алғызды. Сусыздан сусын ішірді. Аты жоқ құр арбаны Теңізде жүзді балықтай, Мың шақырым жерлерге, Дүниені кезді жалықпай. Күн жарымда барғызды. Дескриптор: • Өлеңді оқиды. • мәтіндегі ойдың сәйкестігін дәлелдейді.

«Бес қадам» әдісі. Оқушыларға ең алдымен 5 жауабы бар сұрақтар қойылады, сол сұрақтарға жауап беру арқылы оқушы алға

19 слайд
«Бес қадам» әдісі. Оқушыларға ең алдымен 5 жауабы бар сұрақтар қойылады, сол сұрақтарға жауап беру арқылы оқушы алға қадам басып отырады. Егер оқушы жауап беруді кідіріп қалса, келген қадамнан алға жылжымай шығып кетеді.

19 слайд

«Бес қадам» әдісі. Оқушыларға ең алдымен 5 жауабы бар сұрақтар қойылады, сол сұрақтарға жауап беру арқылы оқушы алға қадам басып отырады. Егер оқушы жауап беруді кідіріп қалса, келген қадамнан алға жылжымай шығып кетеді.

 бүгінгі сабақта мен .... түсіндім, ...білдім, .... көзімді жеткіздім.  бүгін сабақта қуантқаны....  мен өзімді.....үшін

20 слайд
 бүгінгі сабақта мен .... түсіндім, ...білдім, .... көзімді жеткіздім.    бүгін сабақта қуантқаны....    мен өзімді.....үшін мақтар едім.    маған ерекше ұнағаны.....    сабақтан соң маған........келді.    бүгін маған..........сәті түсті.    қызықты болғаны.....    .....қиындық тудырды.    менің түсінгенім.....    енді мен......аламын. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі. «Мұғалімге жеделхат» тақтасына   оқушылар стикер жапсыру арқылы орындалады . Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады:

20 слайд

 бүгінгі сабақта мен .... түсіндім, ...білдім, .... көзімді жеткіздім.    бүгін сабақта қуантқаны....    мен өзімді.....үшін мақтар едім.    маған ерекше ұнағаны.....    сабақтан соң маған........келді.    бүгін маған..........сәті түсті.    қызықты болғаны.....    .....қиындық тудырды.    менің түсінгенім.....    енді мен......аламын. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі. «Мұғалімге жеделхат» тақтасына   оқушылар стикер жапсыру арқылы орындалады . Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады:

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: 6 - тапсырма . Бүгінгі отандық ғылым жаңалықтары туралы сызықшаны пайдаланып 4 сөйлем жазу.

21 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: 6 - тапсырма . Бүгінгі отандық ғылым жаңалықтары туралы сызықшаны пайдаланып 4 сөйлем жазу.

21 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: 6 - тапсырма . Бүгінгі отандық ғылым жаңалықтары туралы сызықшаны пайдаланып 4 сөйлем жазу.

Сабаққа қатысқандарыңыз үшін көп-көп рақмет!

22 слайд
Сабаққа қатысқандарыңыз үшін көп-көп рақмет!

22 слайд

Сабаққа қатысқандарыңыз үшін көп-көп рақмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ