Қисқичә көпәйтиш формулилири

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қисқичә көпәйтиш формулилири

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ барысында мүғалімдерге көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ұстаздық еткен жалықпас, Үйретуден балаға. Абай Қунанбаев

#1 слайд
Ұстаздық еткен жалықпас, Үйретуден балаға. Абай Қунанбаев

1 слайд

Ұстаздық еткен жалықпас, Үйретуден балаға. Абай Қунанбаев

МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНУ Мақсаты: Білім алудағы қажеттіліктерді күнделікті саба

#2 слайд
МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНУ Мақсаты:   Білім алудағы қажеттіліктерді  күнделікті сабақта қолдану. Сапалы оқыту және оқытудың сыни тұрғыдан оқыту модулін пайдалану  жолдарын  меңгеру. Зияткер, рухани, адами тұрғысында дамыған, әлемдегі әлеуметтік өмірге бейімдеу.

2 слайд

МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНУ Мақсаты:   Білім алудағы қажеттіліктерді  күнделікті сабақта қолдану. Сапалы оқыту және оқытудың сыни тұрғыдан оқыту модулін пайдалану  жолдарын  меңгеру. Зияткер, рухани, адами тұрғысында дамыған, әлемдегі әлеуметтік өмірге бейімдеу.

Жаңа технологиялардың басты міндеті – оқушының оқу – танымдық әрекетін жандандыра отырып, алға қойған мақсатқа толықтай жету б

#3 слайд
Жаңа технологиялардың басты міндеті – оқушының оқу – танымдық әрекетін жандандыра отырып, алға қойған мақсатқа толықтай жету болып табылса, педагогикалық технология кәсіптік қызметтің ерекше түрі болып есептеледі. Оқытудың жаңа технологияларын меңгеру мұғалімнен орасан зор іскерлік пен шығармашылыққа негізделген ізденістерді қажет етеді. Осындай мақсат көздеген жүйелі ізденістер мұғалімнің жаңа технологияны меңгеріп, инновациялық жетілуіне әкеледі.

3 слайд

Жаңа технологиялардың басты міндеті – оқушының оқу – танымдық әрекетін жандандыра отырып, алға қойған мақсатқа толықтай жету болып табылса, педагогикалық технология кәсіптік қызметтің ерекше түрі болып есептеледі. Оқытудың жаңа технологияларын меңгеру мұғалімнен орасан зор іскерлік пен шығармашылыққа негізделген ізденістерді қажет етеді. Осындай мақсат көздеген жүйелі ізденістер мұғалімнің жаңа технологияны меңгеріп, инновациялық жетілуіне әкеледі.

Өзгенің ойына сыни қарау СЫНИ ТУРҒЫДАН ОЙЛАУ Естігенін- білгенін талдау Бірлесіп шығармашылық жұмысыӨз бетімен жұмысОй қоз

#4 слайд
Өзгенің ойына сыни қарау СЫНИ ТУРҒЫДАН ОЙЛАУ Естігенін- білгенін талдау Бірлесіп шығармашылық жұмысыӨз бетімен жұмысОй қозғау

4 слайд

Өзгенің ойына сыни қарау СЫНИ ТУРҒЫДАН ОЙЛАУ Естігенін- білгенін талдау Бірлесіп шығармашылық жұмысыӨз бетімен жұмысОй қозғау

Математика сабағында сыни тұрғыдан әр түрлі стратегияларды, жаңа акпараттық технологияларды, (интерактивті тақтаны)

#5 слайд
Математика сабағында сыни тұрғыдан әр түрлі стратегияларды, жаңа акпараттық технологияларды, (интерактивті тақтаны) қолдана отырып, өз бетінше жұмыс істеу факторы - есептерді шығара білу, шапшаңдылық, шеберлік дағдыларын ұйымдастыра отырып, оқушылардың кұзыреттілігін арттыру арқылы шығармашылықтарын дамыту. Математика сабағында оқушылар өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын дамыту, баға жетпес құндылыктардың бірі.      Жаттығуларды өз бетінше тексеріп, қорытынды жасай білетін тұлға қалыптастыру мақсатында жаңа технологиялар әдістерін кеңінен қолдану қажет

5 слайд

Математика сабағында сыни тұрғыдан әр түрлі стратегияларды, жаңа акпараттық технологияларды, (интерактивті тақтаны) қолдана отырып, өз бетінше жұмыс істеу факторы - есептерді шығара білу, шапшаңдылық, шеберлік дағдыларын ұйымдастыра отырып, оқушылардың кұзыреттілігін арттыру арқылы шығармашылықтарын дамыту. Математика сабағында оқушылар өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын дамыту, баға жетпес құндылыктардың бірі.      Жаттығуларды өз бетінше тексеріп, қорытынды жасай білетін тұлға қалыптастыру мақсатында жаңа технологиялар әдістерін кеңінен қолдану қажет

Өзін-өзі бақылау Бағалау Сөйлеу Тыңдау Сыни тұрғыдан ойлау нәтижесі

#6 слайд
Өзін-өзі бақылау Бағалау Сөйлеу Тыңдау Сыни тұрғыдан ойлау нәтижесі

6 слайд

Өзін-өзі бақылау Бағалау Сөйлеу Тыңдау Сыни тұрғыдан ойлау нәтижесі

Мен сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда, тәжірибе ретінде екі 7-ші сыныптың /7 А, 7 Б/ оқу нәтижесін салыстыр

#7 слайд
Мен сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда, тәжірибе ретінде екі 7-ші сыныптың /7 А, 7 Б/ оқу нәтижесін салыстыру мақсатында, біреуін /7Асыныбын/ алдым. 7 А сыныбында математика сабақтарында оқушыларда келесі өзгерістер байқалды: еркін ойлауға тірісті, ақыл-ойының дамуы кеңейді, ынта-жігері артты, тіл байлығы жетілді, жан-жақты ізденді және өз ойын жеткізе білді.

7 слайд

Мен сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда, тәжірибе ретінде екі 7-ші сыныптың /7 А, 7 Б/ оқу нәтижесін салыстыру мақсатында, біреуін /7Асыныбын/ алдым. 7 А сыныбында математика сабақтарында оқушыларда келесі өзгерістер байқалды: еркін ойлауға тірісті, ақыл-ойының дамуы кеңейді, ынта-жігері артты, тіл байлығы жетілді, жан-жақты ізденді және өз ойын жеткізе білді.

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алын

#8 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған бірінші тест нәтижесі № Сынып Саны Сапасы Үлгерімі 1 7 А 15 30% 100% 2 7 Б 14 25% 100% Сапасы Үлгерімі 0%10%20%30%40%50%60%70%80%90%100% 30% 100% 25% 100% математика

8 слайд

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған бірінші тест нәтижесі № Сынып Саны Сапасы Үлгерімі 1 7 А 15 30% 100% 2 7 Б 14 25% 100% Сапасы Үлгерімі 0%10%20%30%40%50%60%70%80%90%100% 30% 100% 25% 100% математика

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алын

#9 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған екінші тест нәтижесі № Сынып Саны Сапасы Үлгерімі 1 7 А 15 33% 100% 2 7 Б 14 26% 100% Сапасы Үлгерімі 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 33% 100% 26% 100% математика

9 слайд

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған екінші тест нәтижесі № Сынып Саны Сапасы Үлгерімі 1 7 А 15 33% 100% 2 7 Б 14 26% 100% Сапасы Үлгерімі 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 33% 100% 26% 100% математика

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алын

#10 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған үшінші тест нәтижесі № Сынып Саны Сапасы Үлгерімі 1 7 А 15 40% 100% 2 7 Б 14 28% 100% Сапасы Үлгерімі 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 40% 100% 28% 100% математика

10 слайд

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған үшінші тест нәтижесі № Сынып Саны Сапасы Үлгерімі 1 7 А 15 40% 100% 2 7 Б 14 28% 100% Сапасы Үлгерімі 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 40% 100% 28% 100% математика

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алын

#11 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған тесттердің нәтижесі № сынып саны сапасы үлгерімі айырмашылығы 1 7А 15 30% 100 % 2 7 Б 14 25% 100 % 3 7А 15 33% 100 % +3% 4 7Б 14 26% 100 % +1% 5 7А 15 40% 100 % +10% 6 7Б 14 28% 100 % +3%

11 слайд

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған тесттердің нәтижесі № сынып саны сапасы үлгерімі айырмашылығы 1 7А 15 30% 100 % 2 7 Б 14 25% 100 % 3 7А 15 33% 100 % +3% 4 7Б 14 26% 100 % +1% 5 7А 15 40% 100 % +10% 6 7Б 14 28% 100 % +3%

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі1 2 3 4 5 6 0% 10% 20% 3

#12 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі1 2 3 4 5 6 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 30% 25% 33% 26% 40% 28% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 0.03 0.01 0.1 0.03 математика сапасы үлгерімі айырмашылығы

12 слайд

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі1 2 3 4 5 6 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 30% 25% 33% 26% 40% 28% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 0.03 0.01 0.1 0.03 математика сапасы үлгерімі айырмашылығы

#13 слайд

13 слайд

Оқушылардың жетістіктері

#14 слайд
Оқушылардың жетістіктері

14 слайд

Оқушылардың жетістіктері

#15 слайд

15 слайд

Менің еңбегімнің жемістері

#16 слайд
Менің еңбегімнің жемістері

16 слайд

Менің еңбегімнің жемістері

#17 слайд

17 слайд

Қорыта айтқанда, заман талабына сай педагогика теориясы мен оқу-тәрбие үрдесіндегі елеулі өзгерістерді қабылдай отырып, өз пән

#18 слайд
Қорыта айтқанда, заман талабына сай педагогика теориясы мен оқу-тәрбие үрдесіндегі елеулі өзгерістерді қабылдай отырып, өз пәндерімізге тиімді казіргі заман педагогикалық технологияларын пайдалануымыз керек. Осы үдеріспен бәсекеге қабилетті дамыған елдердің қатарына ену ұстаздар қауымына зор міндеттер жүктейді.

18 слайд

Қорыта айтқанда, заман талабына сай педагогика теориясы мен оқу-тәрбие үрдесіндегі елеулі өзгерістерді қабылдай отырып, өз пәндерімізге тиімді казіргі заман педагогикалық технологияларын пайдалануымыз керек. Осы үдеріспен бәсекеге қабилетті дамыған елдердің қатарына ену ұстаздар қауымына зор міндеттер жүктейді.

#19 слайд

19 слайд

Файл форматы:
pptx
07.05.2020
364
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі