Материалдар / Қисқичә көпәйтиш формулилири

Қисқичә көпәйтиш формулилири

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ барысында мүғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Мамыр 2020
263
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұстаздық еткен жалықпас, Үйретуден балаға. Абай Қунанбаев

1 слайд
Ұстаздық еткен жалықпас, Үйретуден балаға. Абай Қунанбаев

1 слайд

Ұстаздық еткен жалықпас, Үйретуден балаға. Абай Қунанбаев

МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНУ Мақсаты: Білім алудағы қажеттіліктерді күнделікті саба

2 слайд
МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНУ Мақсаты:   Білім алудағы қажеттіліктерді  күнделікті сабақта қолдану. Сапалы оқыту және оқытудың сыни тұрғыдан оқыту модулін пайдалану  жолдарын  меңгеру. Зияткер, рухани, адами тұрғысында дамыған, әлемдегі әлеуметтік өмірге бейімдеу.

2 слайд

МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНУ Мақсаты:   Білім алудағы қажеттіліктерді  күнделікті сабақта қолдану. Сапалы оқыту және оқытудың сыни тұрғыдан оқыту модулін пайдалану  жолдарын  меңгеру. Зияткер, рухани, адами тұрғысында дамыған, әлемдегі әлеуметтік өмірге бейімдеу.

Жаңа технологиялардың басты міндеті – оқушының оқу – танымдық әрекетін жандандыра отырып, алға қойған мақсатқа толықтай жету б

3 слайд
Жаңа технологиялардың басты міндеті – оқушының оқу – танымдық әрекетін жандандыра отырып, алға қойған мақсатқа толықтай жету болып табылса, педагогикалық технология кәсіптік қызметтің ерекше түрі болып есептеледі. Оқытудың жаңа технологияларын меңгеру мұғалімнен орасан зор іскерлік пен шығармашылыққа негізделген ізденістерді қажет етеді. Осындай мақсат көздеген жүйелі ізденістер мұғалімнің жаңа технологияны меңгеріп, инновациялық жетілуіне әкеледі.

3 слайд

Жаңа технологиялардың басты міндеті – оқушының оқу – танымдық әрекетін жандандыра отырып, алға қойған мақсатқа толықтай жету болып табылса, педагогикалық технология кәсіптік қызметтің ерекше түрі болып есептеледі. Оқытудың жаңа технологияларын меңгеру мұғалімнен орасан зор іскерлік пен шығармашылыққа негізделген ізденістерді қажет етеді. Осындай мақсат көздеген жүйелі ізденістер мұғалімнің жаңа технологияны меңгеріп, инновациялық жетілуіне әкеледі.

Өзгенің ойына сыни қарау СЫНИ ТУРҒЫДАН ОЙЛАУ Естігенін- білгенін талдау Бірлесіп шығармашылық жұмысыӨз бетімен жұмысОй қоз

4 слайд
Өзгенің ойына сыни қарау СЫНИ ТУРҒЫДАН ОЙЛАУ Естігенін- білгенін талдау Бірлесіп шығармашылық жұмысыӨз бетімен жұмысОй қозғау

4 слайд

Өзгенің ойына сыни қарау СЫНИ ТУРҒЫДАН ОЙЛАУ Естігенін- білгенін талдау Бірлесіп шығармашылық жұмысыӨз бетімен жұмысОй қозғау

Математика сабағында сыни тұрғыдан әр түрлі стратегияларды, жаңа акпараттық технологияларды, (интерактивті тақтаны)

5 слайд
Математика сабағында сыни тұрғыдан әр түрлі стратегияларды, жаңа акпараттық технологияларды, (интерактивті тақтаны) қолдана отырып, өз бетінше жұмыс істеу факторы - есептерді шығара білу, шапшаңдылық, шеберлік дағдыларын ұйымдастыра отырып, оқушылардың кұзыреттілігін арттыру арқылы шығармашылықтарын дамыту. Математика сабағында оқушылар өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын дамыту, баға жетпес құндылыктардың бірі.      Жаттығуларды өз бетінше тексеріп, қорытынды жасай білетін тұлға қалыптастыру мақсатында жаңа технологиялар әдістерін кеңінен қолдану қажет

5 слайд

Математика сабағында сыни тұрғыдан әр түрлі стратегияларды, жаңа акпараттық технологияларды, (интерактивті тақтаны) қолдана отырып, өз бетінше жұмыс істеу факторы - есептерді шығара білу, шапшаңдылық, шеберлік дағдыларын ұйымдастыра отырып, оқушылардың кұзыреттілігін арттыру арқылы шығармашылықтарын дамыту. Математика сабағында оқушылар өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын дамыту, баға жетпес құндылыктардың бірі.      Жаттығуларды өз бетінше тексеріп, қорытынды жасай білетін тұлға қалыптастыру мақсатында жаңа технологиялар әдістерін кеңінен қолдану қажет

Өзін-өзі бақылау Бағалау Сөйлеу Тыңдау Сыни тұрғыдан ойлау нәтижесі

6 слайд
Өзін-өзі бақылау Бағалау Сөйлеу Тыңдау Сыни тұрғыдан ойлау нәтижесі

6 слайд

Өзін-өзі бақылау Бағалау Сөйлеу Тыңдау Сыни тұрғыдан ойлау нәтижесі

Мен сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда, тәжірибе ретінде екі 7-ші сыныптың /7 А, 7 Б/ оқу нәтижесін салыстыр

7 слайд
Мен сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда, тәжірибе ретінде екі 7-ші сыныптың /7 А, 7 Б/ оқу нәтижесін салыстыру мақсатында, біреуін /7Асыныбын/ алдым. 7 А сыныбында математика сабақтарында оқушыларда келесі өзгерістер байқалды: еркін ойлауға тірісті, ақыл-ойының дамуы кеңейді, ынта-жігері артты, тіл байлығы жетілді, жан-жақты ізденді және өз ойын жеткізе білді.

7 слайд

Мен сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда, тәжірибе ретінде екі 7-ші сыныптың /7 А, 7 Б/ оқу нәтижесін салыстыру мақсатында, біреуін /7Асыныбын/ алдым. 7 А сыныбында математика сабақтарында оқушыларда келесі өзгерістер байқалды: еркін ойлауға тірісті, ақыл-ойының дамуы кеңейді, ынта-жігері артты, тіл байлығы жетілді, жан-жақты ізденді және өз ойын жеткізе білді.

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алын

8 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған бірінші тест нәтижесі № Сынып Саны Сапасы Үлгерімі 1 7 А 15 30% 100% 2 7 Б 14 25% 100% Сапасы Үлгерімі 0%10%20%30%40%50%60%70%80%90%100% 30% 100% 25% 100% математика

8 слайд

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған бірінші тест нәтижесі № Сынып Саны Сапасы Үлгерімі 1 7 А 15 30% 100% 2 7 Б 14 25% 100% Сапасы Үлгерімі 0%10%20%30%40%50%60%70%80%90%100% 30% 100% 25% 100% математика

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алын

9 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған екінші тест нәтижесі № Сынып Саны Сапасы Үлгерімі 1 7 А 15 33% 100% 2 7 Б 14 26% 100% Сапасы Үлгерімі 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 33% 100% 26% 100% математика

9 слайд

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған екінші тест нәтижесі № Сынып Саны Сапасы Үлгерімі 1 7 А 15 33% 100% 2 7 Б 14 26% 100% Сапасы Үлгерімі 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 33% 100% 26% 100% математика

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алын

10 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған үшінші тест нәтижесі № Сынып Саны Сапасы Үлгерімі 1 7 А 15 40% 100% 2 7 Б 14 28% 100% Сапасы Үлгерімі 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 40% 100% 28% 100% математика

10 слайд

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған үшінші тест нәтижесі № Сынып Саны Сапасы Үлгерімі 1 7 А 15 40% 100% 2 7 Б 14 28% 100% Сапасы Үлгерімі 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 40% 100% 28% 100% математика

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алын

11 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған тесттердің нәтижесі № сынып саны сапасы үлгерімі айырмашылығы 1 7А 15 30% 100 % 2 7 Б 14 25% 100 % 3 7А 15 33% 100 % +3% 4 7Б 14 26% 100 % +1% 5 7А 15 40% 100 % +10% 6 7Б 14 28% 100 % +3%

11 слайд

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған тесттердің нәтижесі № сынып саны сапасы үлгерімі айырмашылығы 1 7А 15 30% 100 % 2 7 Б 14 25% 100 % 3 7А 15 33% 100 % +3% 4 7Б 14 26% 100 % +1% 5 7А 15 40% 100 % +10% 6 7Б 14 28% 100 % +3%

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі1 2 3 4 5 6 0% 10% 20% 3

12 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі1 2 3 4 5 6 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 30% 25% 33% 26% 40% 28% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 0.03 0.01 0.1 0.03 математика сапасы үлгерімі айырмашылығы

12 слайд

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі1 2 3 4 5 6 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 30% 25% 33% 26% 40% 28% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 0.03 0.01 0.1 0.03 математика сапасы үлгерімі айырмашылығы

13 слайд

13 слайд

Оқушылардың жетістіктері

14 слайд
Оқушылардың жетістіктері

14 слайд

Оқушылардың жетістіктері

15 слайд

15 слайд

Менің еңбегімнің жемістері

16 слайд
Менің еңбегімнің жемістері

16 слайд

Менің еңбегімнің жемістері

17 слайд

17 слайд

Қорыта айтқанда, заман талабына сай педагогика теориясы мен оқу-тәрбие үрдесіндегі елеулі өзгерістерді қабылдай отырып, өз пән

18 слайд
Қорыта айтқанда, заман талабына сай педагогика теориясы мен оқу-тәрбие үрдесіндегі елеулі өзгерістерді қабылдай отырып, өз пәндерімізге тиімді казіргі заман педагогикалық технологияларын пайдалануымыз керек. Осы үдеріспен бәсекеге қабилетті дамыған елдердің қатарына ену ұстаздар қауымына зор міндеттер жүктейді.

18 слайд

Қорыта айтқанда, заман талабына сай педагогика теориясы мен оқу-тәрбие үрдесіндегі елеулі өзгерістерді қабылдай отырып, өз пәндерімізге тиімді казіргі заман педагогикалық технологияларын пайдалануымыз керек. Осы үдеріспен бәсекеге қабилетті дамыған елдердің қатарына ену ұстаздар қауымына зор міндеттер жүктейді.

19 слайд

19 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ