Қисқичә көпәйтиш формулилири
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұстаздық еткен жалықпас,
Үйретуден балаға.
Абай Қунанбаев
1 слайд
Ұстаздық еткен жалықпас, Үйретуден балаға. Абай Қунанбаев
2 слайд
МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА СЫНИ
ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН
ПАЙДАЛАНУ
Мақсаты:
Білім алудағы қажеттіліктерді күнделікті сабақта
қолдану.
Сапалы оқыту және оқытудың сыни тұрғыдан оқыту
модулін пайдалану жолдарын меңгеру.
Зияткер, рухани, адами тұрғысында дамыған, әлемдегі
әлеуметтік өмірге бейімдеу.
2 слайд
МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНУ Мақсаты: Білім алудағы қажеттіліктерді күнделікті сабақта қолдану. Сапалы оқыту және оқытудың сыни тұрғыдан оқыту модулін пайдалану жолдарын меңгеру. Зияткер, рухани, адами тұрғысында дамыған, әлемдегі әлеуметтік өмірге бейімдеу.
3 слайд
Жаңа технологиялардың басты міндеті – оқушының
оқу – танымдық әрекетін жандандыра отырып, алға
қойған мақсатқа толықтай жету болып табылса,
педагогикалық технология кәсіптік қызметтің ерекше
түрі болып есептеледі. Оқытудың жаңа
технологияларын меңгеру мұғалімнен орасан зор
іскерлік пен шығармашылыққа негізделген
ізденістерді қажет етеді. Осындай мақсат көздеген
жүйелі ізденістер мұғалімнің жаңа технологияны
меңгеріп, инновациялық жетілуіне әкеледі.
3 слайд
Жаңа технологиялардың басты міндеті – оқушының оқу – танымдық әрекетін жандандыра отырып, алға қойған мақсатқа толықтай жету болып табылса, педагогикалық технология кәсіптік қызметтің ерекше түрі болып есептеледі. Оқытудың жаңа технологияларын меңгеру мұғалімнен орасан зор іскерлік пен шығармашылыққа негізделген ізденістерді қажет етеді. Осындай мақсат көздеген жүйелі ізденістер мұғалімнің жаңа технологияны меңгеріп, инновациялық жетілуіне әкеледі.
4 слайд
Өзгенің ойына
сыни қарау
СЫНИ
ТУРҒЫДАН
ОЙЛАУ
Естігенін-
білгенін талдау
Бірлесіп
шығармашылық
жұмысыӨз бетімен
жұмысОй қозғау
4 слайд
Өзгенің ойына сыни қарау СЫНИ ТУРҒЫДАН ОЙЛАУ Естігенін- білгенін талдау Бірлесіп шығармашылық жұмысыӨз бетімен жұмысОй қозғау
5 слайд
Математика сабағында сыни тұрғыдан әр түрлі
стратегияларды, жаңа акпараттық технологияларды,
(интерактивті тақтаны) қолдана отырып, өз бетінше жұмыс
істеу факторы - есептерді шығара білу, шапшаңдылық,
шеберлік дағдыларын ұйымдастыра отырып, оқушылардың
кұзыреттілігін арттыру арқылы шығармашылықтарын
дамыту. Математика сабағында оқушылар өз бетінше жұмыс
жасау дағдыларын дамыту, баға жетпес құндылыктардың
бірі. Жаттығуларды өз бетінше тексеріп, қорытынды
жасай білетін тұлға қалыптастыру мақсатында жаңа
технологиялар әдістерін кеңінен қолдану қажет
5 слайд
Математика сабағында сыни тұрғыдан әр түрлі стратегияларды, жаңа акпараттық технологияларды, (интерактивті тақтаны) қолдана отырып, өз бетінше жұмыс істеу факторы - есептерді шығара білу, шапшаңдылық, шеберлік дағдыларын ұйымдастыра отырып, оқушылардың кұзыреттілігін арттыру арқылы шығармашылықтарын дамыту. Математика сабағында оқушылар өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын дамыту, баға жетпес құндылыктардың бірі. Жаттығуларды өз бетінше тексеріп, қорытынды жасай білетін тұлға қалыптастыру мақсатында жаңа технологиялар әдістерін кеңінен қолдану қажет
6 слайд
Өзін-өзі
бақылау
Бағалау
Сөйлеу
Тыңдау Сыни
тұрғыдан
ойлау нәтижесі
6 слайд
Өзін-өзі бақылау Бағалау Сөйлеу Тыңдау Сыни тұрғыдан ойлау нәтижесі
7 слайд
Мен сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда,
тәжірибе ретінде екі 7-ші сыныптың /7 А, 7 Б/
оқу нәтижесін салыстыру мақсатында, біреуін
/7Асыныбын/ алдым. 7 А сыныбында
математика сабақтарында оқушыларда келесі
өзгерістер байқалды: еркін ойлауға тірісті,
ақыл-ойының дамуы кеңейді, ынта-жігері
артты, тіл байлығы жетілді, жан-жақты ізденді
және өз ойын жеткізе білді.
7 слайд
Мен сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда, тәжірибе ретінде екі 7-ші сыныптың /7 А, 7 Б/ оқу нәтижесін салыстыру мақсатында, біреуін /7Асыныбын/ алдым. 7 А сыныбында математика сабақтарында оқушыларда келесі өзгерістер байқалды: еркін ойлауға тірісті, ақыл-ойының дамуы кеңейді, ынта-жігері артты, тіл байлығы жетілді, жан-жақты ізденді және өз ойын жеткізе білді.
8 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен
жетістіктерінің салыстырма мониторингі
Математика пәнінен алынған бірінші тест
нәтижесі
№ Сынып Саны Сапасы
Үлгерімі
1 7 А 15 30% 100%
2 7 Б 14 25% 100% Сапасы Үлгерімі 0%10%20%30%40%50%60%70%80%90%100%
30%
100%
25%
100%
математика
8 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған бірінші тест нәтижесі № Сынып Саны Сапасы Үлгерімі 1 7 А 15 30% 100% 2 7 Б 14 25% 100% Сапасы Үлгерімі 0%10%20%30%40%50%60%70%80%90%100% 30% 100% 25% 100% математика
9 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен
жетістіктерінің салыстырма мониторингі
Математика пәнінен алынған екінші тест нәтижесі
№ Сынып Саны Сапасы Үлгерімі
1 7 А 15 33% 100%
2 7 Б 14 26% 100% Сапасы Үлгерімі
0%
20%
40%
60%
80%
100%
120%
33%
100%
26%
100% математика
9 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған екінші тест нәтижесі № Сынып Саны Сапасы Үлгерімі 1 7 А 15 33% 100% 2 7 Б 14 26% 100% Сапасы Үлгерімі 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 33% 100% 26% 100% математика
10 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен
жетістіктерінің салыстырма мониторингі
Математика пәнінен алынған үшінші тест нәтижесі
№ Сынып Саны Сапасы
Үлгерімі
1 7 А 15 40% 100%
2 7 Б 14 28% 100% Сапасы Үлгерімі
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
40%
100%
28%
100%
математика
10 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған үшінші тест нәтижесі № Сынып Саны Сапасы Үлгерімі 1 7 А 15 40% 100% 2 7 Б 14 28% 100% Сапасы Үлгерімі 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 40% 100% 28% 100% математика
11 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен
жетістіктерінің салыстырма мониторингі
Математика пәнінен алынған тесттердің нәтижесі
№ сынып саны сапасы үлгерімі
айырмашылығы
1 7А 15 30% 100 %
2 7 Б 14 25% 100 %
3 7А 15 33% 100 % +3%
4 7Б 14 26% 100 % +1%
5 7А 15 40% 100 % +10%
6 7Б 14 28% 100 % +3%
11 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі Математика пәнінен алынған тесттердің нәтижесі № сынып саны сапасы үлгерімі айырмашылығы 1 7А 15 30% 100 % 2 7 Б 14 25% 100 % 3 7А 15 33% 100 % +3% 4 7Б 14 26% 100 % +1% 5 7А 15 40% 100 % +10% 6 7Б 14 28% 100 % +3%
12 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен
жетістіктерінің салыстырма мониторингі1 2 3 4 5 6 0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
100%
30%
25%
33%
26%
40%
28%
100% 100% 100% 100% 100% 100%
0.03 0.01
0.1
0.03
математика
сапасы үлгерімі айырмашылығы
12 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдануда оқушылардың оқудағы жеткен жетістіктерінің салыстырма мониторингі1 2 3 4 5 6 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 30% 25% 33% 26% 40% 28% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 0.03 0.01 0.1 0.03 математика сапасы үлгерімі айырмашылығы
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Оқушылардың жетістіктері
14 слайд
Оқушылардың жетістіктері
15 слайд
15 слайд
16 слайд
Менің еңбегімнің жемістері
16 слайд
Менің еңбегімнің жемістері
17 слайд
17 слайд
18 слайд
Қорыта айтқанда, заман талабына сай педагогика
теориясы мен оқу-тәрбие үрдесіндегі
елеулі өзгерістерді қабылдай отырып, өз пәндерімізге
тиімді казіргі заман педагогикалық
технологияларын пайдалануымыз керек. Осы үдеріспен
бәсекеге қабилетті дамыған
елдердің қатарына ену ұстаздар қауымына зор
міндеттер жүктейді.
18 слайд
Қорыта айтқанда, заман талабына сай педагогика теориясы мен оқу-тәрбие үрдесіндегі елеулі өзгерістерді қабылдай отырып, өз пәндерімізге тиімді казіргі заман педагогикалық технологияларын пайдалануымыз керек. Осы үдеріспен бәсекеге қабилетті дамыған елдердің қатарына ену ұстаздар қауымына зор міндеттер жүктейді.
19 слайд
19 слайд