Материалдар / Қиын оқушылармен және ата-аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қиын оқушылармен және ата-аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Оқушылармен ата-аналарға жан-жақты талдау жасай отырып , мектеп - ұстаз , ата-ана қарым - қатынасын нығайту. 2.Әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы олармен өткізілетін жұмыс түрін арттыру. 3.Адамгершілік,сыйластық,инабаттылық тәрбиеге баулу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2023
289
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Аудандық тамыз кеңесіне қош келдіңіздер! Табыс тілеймін!

1 слайд
Аудандық тамыз кеңесіне қош келдіңіздер! Табыс тілеймін!

1 слайд

Аудандық тамыз кеңесіне қош келдіңіздер! Табыс тілеймін!

Баяндама тақырыбы: Қиын оқушылармен және ата-аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі.

2 слайд
Баяндама тақырыбы: Қиын оқушылармен және ата-аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі.

2 слайд

Баяндама тақырыбы: Қиын оқушылармен және ата-аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі.

Баяндама мақсаты: 1.Оқушылармен ата-аналарға жан-жақты талдау жасай отырып , мектеп - ұстаз , ата-ана қарым - қатынасын ныға

3 слайд
Баяндама мақсаты: 1.Оқушылармен ата-аналарға жан-жақты талдау жасай отырып , мектеп - ұстаз , ата-ана қарым - қатынасын нығайту. 2.Әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы олармен өткізілетін жұмыс түрін арттыру. 3.Адамгершілік,сыйластық,инабаттылық тәрбиеге баулу.

3 слайд

Баяндама мақсаты: 1.Оқушылармен ата-аналарға жан-жақты талдау жасай отырып , мектеп - ұстаз , ата-ана қарым - қатынасын нығайту. 2.Әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы олармен өткізілетін жұмыс түрін арттыру. 3.Адамгершілік,сыйластық,инабаттылық тәрбиеге баулу.

Ата-аналар есіне! - Жазалау мен шектеуді шектен тыс қолданбау. • Балаға жекелей ықпал жасау керектігін ұмытпау. -Танымдық қыз

4 слайд
Ата-аналар есіне! - Жазалау мен шектеуді шектен тыс қолданбау. • Балаға жекелей ықпал жасау керектігін ұмытпау. -Танымдық қызығушылығын арттыру. • Баланы ағартушылықтың көптеген түрлеріне қатыстыру , бірақ жағдайды үнемі бақылауды ұмытпау. - Әңгімелесу , түсіндіру бірақ , бірден үлгілі мінез - құлықты талап етпеу. • Өзгерістерді бала өміріне кешенді түрде енгізу. Мінез - кішкене болса да өзгерістерді бақылау. • Бала жетістікке өзі жету арқылы бақыт пен қуанышты сезіну. • Баламен әдепті сөйлесу. • Балаға сену керек.

4 слайд

Ата-аналар есіне! - Жазалау мен шектеуді шектен тыс қолданбау. • Балаға жекелей ықпал жасау керектігін ұмытпау. -Танымдық қызығушылығын арттыру. • Баланы ағартушылықтың көптеген түрлеріне қатыстыру , бірақ жағдайды үнемі бақылауды ұмытпау. - Әңгімелесу , түсіндіру бірақ , бірден үлгілі мінез - құлықты талап етпеу. • Өзгерістерді бала өміріне кешенді түрде енгізу. Мінез - кішкене болса да өзгерістерді бақылау. • Бала жетістікке өзі жету арқылы бақыт пен қуанышты сезіну. • Баламен әдепті сөйлесу. • Балаға сену керек.

Ұлылар сөзінен... «Бала тәрбиесінің ең үлкен мектебі - әке мен шешенің қарым -қатынасы»

5 слайд
Ұлылар сөзінен... «Бала тәрбиесінің ең үлкен мектебі - әке мен шешенің қарым -қатынасы»

5 слайд

Ұлылар сөзінен... «Бала тәрбиесінің ең үлкен мектебі - әке мен шешенің қарым -қатынасы»

Еске алатын 3 кезең. -Бұрынғысы -Қазіргісі -Болашағы

6 слайд
Еске алатын 3 кезең. -Бұрынғысы -Қазіргісі -Болашағы

6 слайд

Еске алатын 3 кезең. -Бұрынғысы -Қазіргісі -Болашағы

Көңіл бөліңіз! - Оқушының тәртібін сабақ үстінде және сабақтан тыс кезеңде бақылау; - Оның қызметін талдау (әр пән бойынша дәпт

7 слайд
Көңіл бөліңіз! - Оқушының тәртібін сабақ үстінде және сабақтан тыс кезеңде бақылау; - Оның қызметін талдау (әр пән бойынша дәптерін , бақылау жұмыстары , шығармалары , т.б.); - Оқушыдан оны не қызықтырады және жақсы көретін сабақтарын жөнінде әңгімелесу; - Достарымен , ата – анасымен әңгіме жүргізу;

7 слайд

Көңіл бөліңіз! - Оқушының тәртібін сабақ үстінде және сабақтан тыс кезеңде бақылау; - Оның қызметін талдау (әр пән бойынша дәптерін , бақылау жұмыстары , шығармалары , т.б.); - Оқушыдан оны не қызықтырады және жақсы көретін сабақтарын жөнінде әңгімелесу; - Достарымен , ата – анасымен әңгіме жүргізу;

Баланың сапалы білім алуы кімге байланысты? Ата-ана Мұғалім Оқ

8 слайд
Баланың сапалы білім алуы кімге байланысты? Ата-ана Мұғалім Оқушы Ата - ана Мұғалім Оқушы

8 слайд

Баланың сапалы білім алуы кімге байланысты? Ата-ана Мұғалім Оқушы Ата - ана Мұғалім Оқушы

Мұғалімге қандай талап қойылады? Кәсіби шебер болу Жеке бас ерекшелігі Білімді

9 слайд
Мұғалімге қандай талап қойылады? Кәсіби шебер болу Жеке бас ерекшелігі Білімді Білім дағдыларын бағалау  Мұғалім

9 слайд

Мұғалімге қандай талап қойылады? Кәсіби шебер болу Жеке бас ерекшелігі Білімді Білім дағдыларын бағалау  Мұғалім

Оқушыға қандай талап қойылады? Зейінді Б

10 слайд
Оқушыға қандай талап қойылады? Зейінді Білімді Өз бетімен жұмыс Сыныптан тыс шығармаларға қатысу Стандарт талаптарын орындау Оқушы

10 слайд

Оқушыға қандай талап қойылады? Зейінді Білімді Өз бетімен жұмыс Сыныптан тыс шығармаларға қатысу Стандарт талаптарын орындау Оқушы

Ата – аналарға қандай талап қойылады? Уақыт бөлу бағыттау қадағалау көмектесу Стандарт талаптарын білу Олқылық - тарын біл

11 слайд
Ата – аналарға қандай талап қойылады? Уақыт бөлу бағыттау қадағалау көмектесу Стандарт талаптарын білу Олқылық - тарын білуЖүйелі қадағалау Ішкі мүмкіндіктерін білу Ата- анаДенсаулығын сақтау Материалдық жағдайы болуПсихологиялық көңіл күй болу

11 слайд

Ата – аналарға қандай талап қойылады? Уақыт бөлу бағыттау қадағалау көмектесу Стандарт талаптарын білу Олқылық - тарын білуЖүйелі қадағалау Ішкі мүмкіндіктерін білу Ата- анаДенсаулығын сақтау Материалдық жағдайы болуПсихологиялық көңіл күй болу

Стандарт талаптарын орындау кімге жүктеледі? Мұғалім Жеке жұмыс Күнделікті дайындық Топпен жұмыс Қатемен жұмыс Ата-анаБа

12 слайд
Стандарт талаптарын орындау кімге жүктеледі? Мұғалім Жеке жұмыс Күнделікті дайындық Топпен жұмыс Қатемен жұмыс Ата-анаБағыттау Қадағалау КөмектесуБағалау

12 слайд

Стандарт талаптарын орындау кімге жүктеледі? Мұғалім Жеке жұмыс Күнделікті дайындық Топпен жұмыс Қатемен жұмыс Ата-анаБағыттау Қадағалау КөмектесуБағалау

Ата-аналар топтары Балалары үлгілі Балалары нашар Тұрмыс жағдайының Материалдық жағдайы отба

13 слайд
Ата-аналар топтары Балалары үлгілі Балалары нашар Тұрмыс жағдайының Материалдық жағдайы отбасылар тобы оқитын отбасылар тобы қиындығы бала өте жақсы отбасылар тәрбиесіне әсер ететін тобы отбасылар тобы Балаға тәрбие Бала тәрбиесіне көңіл Баланың тәртібі Барлық мүмкіндігі бар, берудегі бағыт- бөлмейтін селқос талпынысы жақсы,бірақ тек бала тәрбиесіне кері бағдары талапқа қарайтын ішімдікке отбасының материалдық әсер ететін отбасылар сай отбасылар әуес отбасылар тапшылығы бала жан дүниесіне кері әсер ететін отбасылар

13 слайд

Ата-аналар топтары Балалары үлгілі Балалары нашар Тұрмыс жағдайының Материалдық жағдайы отбасылар тобы оқитын отбасылар тобы қиындығы бала өте жақсы отбасылар тәрбиесіне әсер ететін тобы отбасылар тобы Балаға тәрбие Бала тәрбиесіне көңіл Баланың тәртібі Барлық мүмкіндігі бар, берудегі бағыт- бөлмейтін селқос талпынысы жақсы,бірақ тек бала тәрбиесіне кері бағдары талапқа қарайтын ішімдікке отбасының материалдық әсер ететін отбасылар сай отбасылар әуес отбасылар тапшылығы бала жан дүниесіне кері әсер ететін отбасылар

Ата-аналар жиылысы. Б а л а н ы ң б а с ұ с т а з ы - а т а - а н а !

14 слайд
Ата-аналар жиылысы. Б а л а н ы ң б а с ұ с т а з ы - а т а - а н а !

14 слайд

Ата-аналар жиылысы. Б а л а н ы ң б а с ұ с т а з ы - а т а - а н а !

Бірге ойнайық! 1.Педагогикалық ойын 2.Педагогикалық сұрақ

15 слайд
Бірге ойнайық! 1.Педагогикалық ойын 2.Педагогикалық сұрақ

15 слайд

Бірге ойнайық! 1.Педагогикалық ойын 2.Педагогикалық сұрақ

Ата-ана пікірі Ештеңе сатып алмайсың! Неге оқымайсың?

16 слайд
Ата-ана пікірі Ештеңе сатып алмайсың! Неге оқымайсың? Қолыңнан ештеңе келмейді. Ақылсызсың! Ұятқа қалдырасың! Енді ешқайда бармайсың! Ата- ана

16 слайд

Ата-ана пікірі Ештеңе сатып алмайсың! Неге оқымайсың? Қолыңнан ештеңе келмейді. Ақылсызсың! Ұятқа қалдырасың! Енді ешқайда бармайсың! Ата- ана

Жауап бересізбе?  1.Баланың еркін тәрбиелеген дұрыс па? , әлде қатаң тәрбиелеген дұрыс па?  2.Сіз қандай ата – анасыз?  3.Қ

17 слайд
Жауап бересізбе?  1.Баланың еркін тәрбиелеген дұрыс па? , әлде қатаң тәрбиелеген дұрыс па?  2.Сіз қандай ата – анасыз?  3.Қайтсек ұлымыз – ұлағатты ,  қызымыз инабаты болады?  4.Отбасыңызда ұлттық салт – дәстүріңізді қалай насихатсыз?  5.Балаңыздың қандай баламен дос болғаның қалайсыз?

17 слайд

Жауап бересізбе?  1.Баланың еркін тәрбиелеген дұрыс па? , әлде қатаң тәрбиелеген дұрыс па?  2.Сіз қандай ата – анасыз?  3.Қайтсек ұлымыз – ұлағатты ,  қызымыз инабаты болады?  4.Отбасыңызда ұлттық салт – дәстүріңізді қалай насихатсыз?  5.Балаңыздың қандай баламен дос болғаның қалайсыз?

Бірлесіп жұмыс жасайық!

18 слайд
Бірлесіп жұмыс жасайық!

18 слайд

Бірлесіп жұмыс жасайық!

Бала *Өзін – өзі тани білу; *Сенім почтасы(көкейінде жүрген сұрақтармен бөлісу); *Үйлестіру кеңесі сұрақтарға жауап береді.

19 слайд
Бала *Өзін – өзі тани білу; *Сенім почтасы(көкейінде жүрген сұрақтармен бөлісу); *Үйлестіру кеңесі сұрақтарға жауап береді.    Мұғалім Ата-ана Сынып жетекшісі *Ата – ананы баланың ойлау, даму ерекшеліктеріне , көңіл күйіне мән беруге бағыттау. *Бірлескен әрекеттер нәтижесінде , баланы зерттеуге , бұрын байқамаған , білмейтін қырларын ашу мүмкіндіктері.Әр балаға пән бойынша мұғалімнің мәліметі. Ата – ана пән мұғалімімен кездесуі (дөңгелек үстел). Пән бойынша олқылықтарды таба білуі (қосымша сабақ). Сынақ . Тәрбиелі , білімді де білікті , белсенді , өз – өзіне сенімді, өмірлік проблемаларды шешуде өзіндік шешім қабылдай алатын , жауапкершілігі мол тұлға.

19 слайд

Бала *Өзін – өзі тани білу; *Сенім почтасы(көкейінде жүрген сұрақтармен бөлісу); *Үйлестіру кеңесі сұрақтарға жауап береді.    Мұғалім Ата-ана Сынып жетекшісі *Ата – ананы баланың ойлау, даму ерекшеліктеріне , көңіл күйіне мән беруге бағыттау. *Бірлескен әрекеттер нәтижесінде , баланы зерттеуге , бұрын байқамаған , білмейтін қырларын ашу мүмкіндіктері.Әр балаға пән бойынша мұғалімнің мәліметі. Ата – ана пән мұғалімімен кездесуі (дөңгелек үстел). Пән бойынша олқылықтарды таба білуі (қосымша сабақ). Сынақ . Тәрбиелі , білімді де білікті , белсенді , өз – өзіне сенімді, өмірлік проблемаларды шешуде өзіндік шешім қабылдай алатын , жауапкершілігі мол тұлға.

Ата-анамен жұмыс нәтижесі0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 0

20 слайд
Ата-анамен жұмыс нәтижесі0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 0

20 слайд

Ата-анамен жұмыс нәтижесі0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 0

Баршаңызға назар аударғандарыңыз үшін көп рахмет!

21 слайд
Баршаңызға назар аударғандарыңыз үшін көп рахмет!

21 слайд

Баршаңызға назар аударғандарыңыз үшін көп рахмет!