Материалдар / Қиын оқушылармен жəне ата -аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қиын оқушылармен жəне ата -аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың атан - анасымен тығыз байланыста болу .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
381
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тарбие сағат тақырыбы: Қиын оқушылармен және ата-аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі.

1 слайд
Тарбие сағат тақырыбы: Қиын оқушылармен және ата-аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі.

1 слайд

Тарбие сағат тақырыбы: Қиын оқушылармен және ата-аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі.

Тарбие сағат мақсаты: 1.Оқушылармен ата-аналарға жан-жақты талдау жасай отырып , мектеп - ұстаз

2 слайд
Тарбие сағат мақсаты: 1.Оқушылармен ата-аналарға жан-жақты талдау жасай отырып , мектеп - ұстаз , ата-ана қарым - қатынасын нығайту. 2.Әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы олармен өткізілетін жұмыс түрін арттыру. 3.Адамгершілік, сыйластық, инабаттылық тәрбиеге баулу.

2 слайд

Тарбие сағат мақсаты: 1.Оқушылармен ата-аналарға жан-жақты талдау жасай отырып , мектеп - ұстаз , ата-ана қарым - қатынасын нығайту. 2.Әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы олармен өткізілетін жұмыс түрін арттыру. 3.Адамгершілік, сыйластық, инабаттылық тәрбиеге баулу.

Ата-аналар есіне! - Жазалау мен шектеуді шектен тыс қолданбау. • Балаға жекелей ықпал жасау керектігін ұмытпау.

3 слайд
Ата-аналар есіне! - Жазалау мен шектеуді шектен тыс қолданбау. • Балаға жекелей ықпал жасау керектігін ұмытпау. -Танымдық қызығушылығын арттыру. • Баланы ағартушылықтың көптеген түрлеріне қатыстыру , бірақ жағдайды үнемі бақылауды ұмытпау. - Әңгімелесу , түсіндіру бірақ , бірден үлгілі мінез - құлықты талап етпеу. • Өзгерістерді бала өміріне кешенді түрде енгізу. Мінез - кішкене болса да өзгерістерді бақылау. • Бала жетістікке өзі жету арқылы бақыт пен қуанышты сезіну. • Баламен әдепті сөйлесу. • Балаға сену керек.

3 слайд

Ата-аналар есіне! - Жазалау мен шектеуді шектен тыс қолданбау. • Балаға жекелей ықпал жасау керектігін ұмытпау. -Танымдық қызығушылығын арттыру. • Баланы ағартушылықтың көптеген түрлеріне қатыстыру , бірақ жағдайды үнемі бақылауды ұмытпау. - Әңгімелесу , түсіндіру бірақ , бірден үлгілі мінез - құлықты талап етпеу. • Өзгерістерді бала өміріне кешенді түрде енгізу. Мінез - кішкене болса да өзгерістерді бақылау. • Бала жетістікке өзі жету арқылы бақыт пен қуанышты сезіну. • Баламен әдепті сөйлесу. • Балаға сену керек.

Ұлылар сөзінен... «Бала тәрбиесінің ең үлкен мектебі - әке мен шешенің қарым -қатынасы»

4 слайд
Ұлылар сөзінен... «Бала тәрбиесінің ең үлкен мектебі - әке мен шешенің қарым -қатынасы»

4 слайд

Ұлылар сөзінен... «Бала тәрбиесінің ең үлкен мектебі - әке мен шешенің қарым -қатынасы»

Еске алатын 3 кезең. -Бұрынғысы -Қазіргісі -Болашағы

5 слайд
Еске алатын 3 кезең. -Бұрынғысы -Қазіргісі -Болашағы

5 слайд

Еске алатын 3 кезең. -Бұрынғысы -Қазіргісі -Болашағы

Көңіл бөліңіз! - Оқушының тәртібін сабақ үстінде және сабақтан тыс кезеңде бақылау; - Оның қызметін талдау (әр

6 слайд
Көңіл бөліңіз! - Оқушының тәртібін сабақ үстінде және сабақтан тыс кезеңде бақылау; - Оның қызметін талдау (әр пән бойынша дәптерін, бақылау жұмыстары, шығармалары, т.б.); - Оқушыдан оны не қызықтырады және жақсы көретін сабақтарын жөнінде әңгімелесу; - Достарымен, ата – анасымен әңгіме жүргізу;

6 слайд

Көңіл бөліңіз! - Оқушының тәртібін сабақ үстінде және сабақтан тыс кезеңде бақылау; - Оның қызметін талдау (әр пән бойынша дәптерін, бақылау жұмыстары, шығармалары, т.б.); - Оқушыдан оны не қызықтырады және жақсы көретін сабақтарын жөнінде әңгімелесу; - Достарымен, ата – анасымен әңгіме жүргізу;

Баланың сапалы білім алуы кімге байланысты? Ата-ана Мұғалім

7 слайд
Баланың сапалы білім алуы кімге байланысты? Ата-ана Мұғалім Оқушы

7 слайд

Баланың сапалы білім алуы кімге байланысты? Ата-ана Мұғалім Оқушы

Мұғалімге қандай талап қойылады? Кәсіби шебер болу Жеке бас

8 слайд
Мұғалімге қандай талап қойылады? Кәсіби шебер болу Жеке бас ерекшелігі Білімді Білім дағдыларын бағалау   Мұғалі м

8 слайд

Мұғалімге қандай талап қойылады? Кәсіби шебер болу Жеке бас ерекшелігі Білімді Білім дағдыларын бағалау   Мұғалі м

Оқушыға қандай талап қойылады? Зейінді

9 слайд
Оқушыға қандай талап қойылады? Зейінді Білімді Өз бетімен жұмыс Стандарт талаптарын орындау Сыныптан тыс жұмыстарға қатысу Оқушы

9 слайд

Оқушыға қандай талап қойылады? Зейінді Білімді Өз бетімен жұмыс Стандарт талаптарын орындау Сыныптан тыс жұмыстарға қатысу Оқушы

Ата – аналарға қандай талап қойылады? Уақыт бөлу бағыттау қадағалау көмектесу Стандарт талаптарын білу Жүйе

10 слайд
Ата – аналарға қандай талап қойылады? Уақыт бөлу бағыттау қадағалау көмектесу Стандарт талаптарын білу Жүйелі қадағалау Ішкі мүмкіндіктерін білу Ата- ана Денсаулығын сақтау Материалдық жағдайы болу Психологиялық көңіл күй болу Олқылық - тарын білу

10 слайд

Ата – аналарға қандай талап қойылады? Уақыт бөлу бағыттау қадағалау көмектесу Стандарт талаптарын білу Жүйелі қадағалау Ішкі мүмкіндіктерін білу Ата- ана Денсаулығын сақтау Материалдық жағдайы болу Психологиялық көңіл күй болу Олқылық - тарын білу

Стандарт талаптарын орындау кімге жүктеледі? Мұғалім Жеке жұмыс Күнделікті дайындық Топпен жұмыс Қатемен

11 слайд
Стандарт талаптарын орындау кімге жүктеледі? Мұғалім Жеке жұмыс Күнделікті дайындық Топпен жұмыс Қатемен жұмыс Ата-ана Бағыттау Қадағалау Көмектесу Бағалау

11 слайд

Стандарт талаптарын орындау кімге жүктеледі? Мұғалім Жеке жұмыс Күнделікті дайындық Топпен жұмыс Қатемен жұмыс Ата-ана Бағыттау Қадағалау Көмектесу Бағалау

Ата-ана пікірі Ештеңе сатып алмайсың!

12 слайд
Ата-ана пікірі Ештеңе сатып алмайсың! Неге оқымайсың? Қолыңнан ештеңе келмейді. Ақылсызсың! Ұятқа қалдырасың! Енді ешқайда бармайсың! Ата- ана

12 слайд

Ата-ана пікірі Ештеңе сатып алмайсың! Неге оқымайсың? Қолыңнан ештеңе келмейді. Ақылсызсың! Ұятқа қалдырасың! Енді ешқайда бармайсың! Ата- ана

Жауап бересізбе? 1.Баланың еркін тәрбиелеген дұрыс па? , әлде қатаң тәрбиелеген дұрыс па? 2.Сіз қандай ата –

13 слайд
Жауап бересізбе? 1.Баланың еркін тәрбиелеген дұрыс па? , әлде қатаң тәрбиелеген дұрыс па? 2.Сіз қандай ата – анасыз? 3.Қайтсек ұлымыз – ұлағатты , қызымыз инабаты болады? 4.Отбасыңызда ұлттық салт – дәстүріңізді қалай насихатсыз? 5.Балаңыздың қандай баламен дос болғаның қалайсыз?

13 слайд

Жауап бересізбе? 1.Баланың еркін тәрбиелеген дұрыс па? , әлде қатаң тәрбиелеген дұрыс па? 2.Сіз қандай ата – анасыз? 3.Қайтсек ұлымыз – ұлағатты , қызымыз инабаты болады? 4.Отбасыңызда ұлттық салт – дәстүріңізді қалай насихатсыз? 5.Балаңыздың қандай баламен дос болғаның қалайсыз?

Бірлесіп жұмыс жасайық!

14 слайд
Бірлесіп жұмыс жасайық!

14 слайд

Бірлесіп жұмыс жасайық!

Ата-аналар жиылысы. Баланың бас ұстазы-ата-ана!

15 слайд
Ата-аналар жиылысы. Баланың бас ұстазы-ата-ана!

15 слайд

Ата-аналар жиылысы. Баланың бас ұстазы-ата-ана!

Баршаңыз назар аударғандарың ыз үшін көп рахмет!»

16 слайд
Баршаңыз назар аударғандарың ыз үшін көп рахмет!»

16 слайд

Баршаңыз назар аударғандарың ыз үшін көп рахмет!»