Қиын оқушылармен жəне ата -аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қиын оқушылармен жəне ата -аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың атан - анасымен тығыз байланыста болу .
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тарбие сағат тақырыбы: Қиын оқушылармен және ата-аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі.

#1 слайд
Тарбие сағат тақырыбы: Қиын оқушылармен және ата-аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі.

1 слайд

Тарбие сағат тақырыбы: Қиын оқушылармен және ата-аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі.

Тарбие сағат мақсаты: 1.Оқушылармен ата-аналарға жан-жақты талдау жасай отырып , мектеп - ұстаз

#2 слайд
Тарбие сағат мақсаты: 1.Оқушылармен ата-аналарға жан-жақты талдау жасай отырып , мектеп - ұстаз , ата-ана қарым - қатынасын нығайту. 2.Әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы олармен өткізілетін жұмыс түрін арттыру. 3.Адамгершілік, сыйластық, инабаттылық тәрбиеге баулу.

2 слайд

Тарбие сағат мақсаты: 1.Оқушылармен ата-аналарға жан-жақты талдау жасай отырып , мектеп - ұстаз , ата-ана қарым - қатынасын нығайту. 2.Әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы олармен өткізілетін жұмыс түрін арттыру. 3.Адамгершілік, сыйластық, инабаттылық тәрбиеге баулу.

Ата-аналар есіне! - Жазалау мен шектеуді шектен тыс қолданбау. • Балаға жекелей ықпал жасау керектігін ұмытпау.

#3 слайд
Ата-аналар есіне! - Жазалау мен шектеуді шектен тыс қолданбау. • Балаға жекелей ықпал жасау керектігін ұмытпау. -Танымдық қызығушылығын арттыру. • Баланы ағартушылықтың көптеген түрлеріне қатыстыру , бірақ жағдайды үнемі бақылауды ұмытпау. - Әңгімелесу , түсіндіру бірақ , бірден үлгілі мінез - құлықты талап етпеу. • Өзгерістерді бала өміріне кешенді түрде енгізу. Мінез - кішкене болса да өзгерістерді бақылау. • Бала жетістікке өзі жету арқылы бақыт пен қуанышты сезіну. • Баламен әдепті сөйлесу. • Балаға сену керек.

3 слайд

Ата-аналар есіне! - Жазалау мен шектеуді шектен тыс қолданбау. • Балаға жекелей ықпал жасау керектігін ұмытпау. -Танымдық қызығушылығын арттыру. • Баланы ағартушылықтың көптеген түрлеріне қатыстыру , бірақ жағдайды үнемі бақылауды ұмытпау. - Әңгімелесу , түсіндіру бірақ , бірден үлгілі мінез - құлықты талап етпеу. • Өзгерістерді бала өміріне кешенді түрде енгізу. Мінез - кішкене болса да өзгерістерді бақылау. • Бала жетістікке өзі жету арқылы бақыт пен қуанышты сезіну. • Баламен әдепті сөйлесу. • Балаға сену керек.

Ұлылар сөзінен... «Бала тәрбиесінің ең үлкен мектебі - әке мен шешенің қарым -қатынасы»

#4 слайд
Ұлылар сөзінен... «Бала тәрбиесінің ең үлкен мектебі - әке мен шешенің қарым -қатынасы»

4 слайд

Ұлылар сөзінен... «Бала тәрбиесінің ең үлкен мектебі - әке мен шешенің қарым -қатынасы»

Еске алатын 3 кезең. -Бұрынғысы -Қазіргісі -Болашағы

#5 слайд
Еске алатын 3 кезең. -Бұрынғысы -Қазіргісі -Болашағы

5 слайд

Еске алатын 3 кезең. -Бұрынғысы -Қазіргісі -Болашағы

Көңіл бөліңіз! - Оқушының тәртібін сабақ үстінде және сабақтан тыс кезеңде бақылау; - Оның қызметін талдау (әр

#6 слайд
Көңіл бөліңіз! - Оқушының тәртібін сабақ үстінде және сабақтан тыс кезеңде бақылау; - Оның қызметін талдау (әр пән бойынша дәптерін, бақылау жұмыстары, шығармалары, т.б.); - Оқушыдан оны не қызықтырады және жақсы көретін сабақтарын жөнінде әңгімелесу; - Достарымен, ата – анасымен әңгіме жүргізу;

6 слайд

Көңіл бөліңіз! - Оқушының тәртібін сабақ үстінде және сабақтан тыс кезеңде бақылау; - Оның қызметін талдау (әр пән бойынша дәптерін, бақылау жұмыстары, шығармалары, т.б.); - Оқушыдан оны не қызықтырады және жақсы көретін сабақтарын жөнінде әңгімелесу; - Достарымен, ата – анасымен әңгіме жүргізу;

Баланың сапалы білім алуы кімге байланысты? Ата-ана Мұғалім

#7 слайд
Баланың сапалы білім алуы кімге байланысты? Ата-ана Мұғалім Оқушы

7 слайд

Баланың сапалы білім алуы кімге байланысты? Ата-ана Мұғалім Оқушы

Мұғалімге қандай талап қойылады? Кәсіби шебер болу Жеке бас

#8 слайд
Мұғалімге қандай талап қойылады? Кәсіби шебер болу Жеке бас ерекшелігі Білімді Білім дағдыларын бағалау   Мұғалі м

8 слайд

Мұғалімге қандай талап қойылады? Кәсіби шебер болу Жеке бас ерекшелігі Білімді Білім дағдыларын бағалау   Мұғалі м

Оқушыға қандай талап қойылады? Зейінді

#9 слайд
Оқушыға қандай талап қойылады? Зейінді Білімді Өз бетімен жұмыс Стандарт талаптарын орындау Сыныптан тыс жұмыстарға қатысу Оқушы

9 слайд

Оқушыға қандай талап қойылады? Зейінді Білімді Өз бетімен жұмыс Стандарт талаптарын орындау Сыныптан тыс жұмыстарға қатысу Оқушы

Ата – аналарға қандай талап қойылады? Уақыт бөлу бағыттау қадағалау көмектесу Стандарт талаптарын білу Жүйе

#10 слайд
Ата – аналарға қандай талап қойылады? Уақыт бөлу бағыттау қадағалау көмектесу Стандарт талаптарын білу Жүйелі қадағалау Ішкі мүмкіндіктерін білу Ата- ана Денсаулығын сақтау Материалдық жағдайы болу Психологиялық көңіл күй болу Олқылық - тарын білу

10 слайд

Ата – аналарға қандай талап қойылады? Уақыт бөлу бағыттау қадағалау көмектесу Стандарт талаптарын білу Жүйелі қадағалау Ішкі мүмкіндіктерін білу Ата- ана Денсаулығын сақтау Материалдық жағдайы болу Психологиялық көңіл күй болу Олқылық - тарын білу

Стандарт талаптарын орындау кімге жүктеледі? Мұғалім Жеке жұмыс Күнделікті дайындық Топпен жұмыс Қатемен

#11 слайд
Стандарт талаптарын орындау кімге жүктеледі? Мұғалім Жеке жұмыс Күнделікті дайындық Топпен жұмыс Қатемен жұмыс Ата-ана Бағыттау Қадағалау Көмектесу Бағалау

11 слайд

Стандарт талаптарын орындау кімге жүктеледі? Мұғалім Жеке жұмыс Күнделікті дайындық Топпен жұмыс Қатемен жұмыс Ата-ана Бағыттау Қадағалау Көмектесу Бағалау

Ата-ана пікірі Ештеңе сатып алмайсың!

#12 слайд
Ата-ана пікірі Ештеңе сатып алмайсың! Неге оқымайсың? Қолыңнан ештеңе келмейді. Ақылсызсың! Ұятқа қалдырасың! Енді ешқайда бармайсың! Ата- ана

12 слайд

Ата-ана пікірі Ештеңе сатып алмайсың! Неге оқымайсың? Қолыңнан ештеңе келмейді. Ақылсызсың! Ұятқа қалдырасың! Енді ешқайда бармайсың! Ата- ана

Жауап бересізбе? 1.Баланың еркін тәрбиелеген дұрыс па? , әлде қатаң тәрбиелеген дұрыс па? 2.Сіз қандай ата –

#13 слайд
Жауап бересізбе? 1.Баланың еркін тәрбиелеген дұрыс па? , әлде қатаң тәрбиелеген дұрыс па? 2.Сіз қандай ата – анасыз? 3.Қайтсек ұлымыз – ұлағатты , қызымыз инабаты болады? 4.Отбасыңызда ұлттық салт – дәстүріңізді қалай насихатсыз? 5.Балаңыздың қандай баламен дос болғаның қалайсыз?

13 слайд

Жауап бересізбе? 1.Баланың еркін тәрбиелеген дұрыс па? , әлде қатаң тәрбиелеген дұрыс па? 2.Сіз қандай ата – анасыз? 3.Қайтсек ұлымыз – ұлағатты , қызымыз инабаты болады? 4.Отбасыңызда ұлттық салт – дәстүріңізді қалай насихатсыз? 5.Балаңыздың қандай баламен дос болғаның қалайсыз?

Бірлесіп жұмыс жасайық!

#14 слайд
Бірлесіп жұмыс жасайық!

14 слайд

Бірлесіп жұмыс жасайық!

Ата-аналар жиылысы. Баланың бас ұстазы-ата-ана!

#15 слайд
Ата-аналар жиылысы. Баланың бас ұстазы-ата-ана!

15 слайд

Ата-аналар жиылысы. Баланың бас ұстазы-ата-ана!

Баршаңыз назар аударғандарың ыз үшін көп рахмет!»

#16 слайд
Баршаңыз назар аударғандарың ыз үшін көп рахмет!»

16 слайд

Баршаңыз назар аударғандарың ыз үшін көп рахмет!»

Файл форматы:
pptx
27.12.2017
301
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі