Қиын оқушылармен жəне ата -аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тарбие сағат тақырыбы:
Қиын оқушылармен
және ата-аналармен
өткізілетін жұмыс
ерекшелігі.
1 слайд
Тарбие сағат тақырыбы: Қиын оқушылармен және ата-аналармен өткізілетін жұмыс ерекшелігі.
2 слайд
Тарбие са ғат мақсаты:
1.Оқушылармен ата-аналарға
жан-жақты талдау жасай отырып , мектеп -
ұстаз , ата-ана
қарым - қатынасын нығайту.
2.Әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы олармен
өткізілетін жұмыс түрін арттыру.
3.Адамгершілік, сыйластық, инабаттылық
тәрбиеге баулу .
2 слайд
Тарбие са ғат мақсаты: 1.Оқушылармен ата-аналарға жан-жақты талдау жасай отырып , мектеп - ұстаз , ата-ана қарым - қатынасын нығайту. 2.Әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы олармен өткізілетін жұмыс түрін арттыру. 3.Адамгершілік, сыйластық, инабаттылық тәрбиеге баулу .
3 слайд
Ата-аналар есіне!
- Жазалау мен шектеуді шектен тыс қолданбау.
• Балаға жекелей ықпал жасау керектігін ұмытпау.
-Танымдық қызығушылығын арттыру.
• Баланы ағартушылықтың көптеген түрлеріне қатыстыру , бірақ жағдайды үнемі
бақылауды ұмытпау.
- Әңгімелесу , түсіндіру бірақ , бірден үлгілі мінез - құлықты талап етпеу.
• Өзгерістерді бала өміріне кешенді түрде енгізу.
Мінез - кішкене болса да өзгерістерді бақылау.
• Бала жетістікке өзі жету арқылы
бақыт пен қуанышты сезіну.
• Баламен әдепті сөйлесу.
• Балаға сену керек.
3 слайд
Ата-аналар есіне! - Жазалау мен шектеуді шектен тыс қолданбау. • Балаға жекелей ықпал жасау керектігін ұмытпау. -Танымдық қызығушылығын арттыру. • Баланы ағартушылықтың көптеген түрлеріне қатыстыру , бірақ жағдайды үнемі бақылауды ұмытпау. - Әңгімелесу , түсіндіру бірақ , бірден үлгілі мінез - құлықты талап етпеу. • Өзгерістерді бала өміріне кешенді түрде енгізу. Мінез - кішкене болса да өзгерістерді бақылау. • Бала жетістікке өзі жету арқылы бақыт пен қуанышты сезіну. • Баламен әдепті сөйлесу. • Балаға сену керек.
4 слайд
Ұлылар сөзінен...
«Бала тәрбиесінің ең үлкен
мектебі - әке мен шешенің
қарым -қатынасы»
4 слайд
Ұлылар сөзінен... «Бала тәрбиесінің ең үлкен мектебі - әке мен шешенің қарым -қатынасы»
5 слайд
Еске алатын
3 кезең.
-Бұрынғысы
-Қазіргісі
-Болашағы
5 слайд
Еске алатын 3 кезең. -Бұрынғысы -Қазіргісі -Болашағы
6 слайд
Көңіл бөліңіз!
- Оқушының тәртібін сабақ үстінде және
сабақтан тыс кезеңде бақылау;
- Оның қызметін талдау (әр пән бойынша
дәптерін, бақылау жұмыстары, шығармалары,
т.б.);
- Оқушыдан оны не қызықтырады және жақсы
көретін сабақтарын жөнінде әңгімелесу;
- Достарымен, ата – анасымен әңгіме жүргізу;
6 слайд
Көңіл бөліңіз! - Оқушының тәртібін сабақ үстінде және сабақтан тыс кезеңде бақылау; - Оның қызметін талдау (әр пән бойынша дәптерін, бақылау жұмыстары, шығармалары, т.б.); - Оқушыдан оны не қызықтырады және жақсы көретін сабақтарын жөнінде әңгімелесу; - Достарымен, ата – анасымен әңгіме жүргізу;
7 слайд
Баланың сапалы білім алуы кімге
байланысты?
Ата-ана
Мұғалім Оқушы
7 слайд
Баланың сапалы білім алуы кімге байланысты? Ата-ана Мұғалім Оқушы
8 слайд
Мұғалімге қандай талап қойылады?
Кәсіби шебер болу
Жеке бас
ерекшелігі Білімді
Білім дағдыларын бағалау
Мұғалі
м
8 слайд
Мұғалімге қандай талап қойылады? Кәсіби шебер болу Жеке бас ерекшелігі Білімді Білім дағдыларын бағалау Мұғалі м
9 слайд
Оқушыға қандай талап қойылады?
Зейінді Білімді
Өз бетімен жұмыс
Стандарт талаптарын орындау Сыныптан тыс
жұмыстарға қатысу
Оқушы
9 слайд
Оқушыға қандай талап қойылады? Зейінді Білімді Өз бетімен жұмыс Стандарт талаптарын орындау Сыныптан тыс жұмыстарға қатысу Оқушы
10 слайд
Ата – аналарға қандай талап қойылады?
Уақыт
бөлу
бағыттау
қадағалау
көмектесу Стандарт
талаптарын
білуЖүйелі
қадағалау
Ішкі
мүмкіндіктерін
білу Ата-
анаДенсаулығын
сақтау
Материалдық
жағдайы болуПсихологиялық
көңіл күй болу
Олқылық -
тарын
білу
10 слайд
Ата – аналарға қандай талап қойылады? Уақыт бөлу бағыттау қадағалау көмектесу Стандарт талаптарын білуЖүйелі қадағалау Ішкі мүмкіндіктерін білу Ата- анаДенсаулығын сақтау Материалдық жағдайы болуПсихологиялық көңіл күй болу Олқылық - тарын білу
11 слайд
Стандарт талаптарын орындау кімге
жүктеледі?
Мұғалім Жеке
жұмыс Күнделікті
дайындық
Топпен
жұмыс Қатемен
жұмыс
Ата-анаБағыттау Қадағалау
КөмектесуБағалау
11 слайд
Стандарт талаптарын орындау кімге жүктеледі? Мұғалім Жеке жұмыс Күнделікті дайындық Топпен жұмыс Қатемен жұмыс Ата-анаБағыттау Қадағалау КөмектесуБағалау
12 слайд
Ата-ана пікірі
Ештеңе сатып алмайсың! Неге оқымайсың?
Қолыңнан ештеңе келмейді. Ақылсызсың!
Ұятқа қалдырасың! Енді ешқайда бармайсың! Ата-
ана
12 слайд
Ата-ана пікірі Ештеңе сатып алмайсың! Неге оқымайсың? Қолыңнан ештеңе келмейді. Ақылсызсың! Ұятқа қалдырасың! Енді ешқайда бармайсың! Ата- ана
13 слайд
Жауап бересізбе ?
1.Баланың еркін тәрбиелеген дұрыс
па? , әлде қатаң тәрбиелеген дұрыс
па?
2.Сіз қандай ата – анасыз?
3.Қайтсек ұлымыз – ұлағатты ,
қызымыз инабаты болады?
4.Отбасыңызда ұлттық салт –
дәстүріңізді қалай насихатсыз?
5.Балаңыздың қандай баламен дос
болғаның қалайсыз?
13 слайд
Жауап бересізбе ? 1.Баланың еркін тәрбиелеген дұрыс па? , әлде қатаң тәрбиелеген дұрыс па? 2.Сіз қандай ата – анасыз? 3.Қайтсек ұлымыз – ұлағатты , қызымыз инабаты болады? 4.Отбасыңызда ұлттық салт – дәстүріңізді қалай насихатсыз? 5.Балаңыздың қандай баламен дос болғаның қалайсыз?
14 слайд
Бірлесіп жұмыс жасайық!
14 слайд
Бірлесіп жұмыс жасайық!
15 слайд
Ата-аналар жиылысы.
Б а л а н ы ң б а с
ұ с т а з ы - а т а - а н а !
15 слайд
Ата-аналар жиылысы. Б а л а н ы ң б а с ұ с т а з ы - а т а - а н а !
16 слайд
Баршаңыз
назар
аударғандарың
ыз үшін көп
рахмет !»
16 слайд
Баршаңыз назар аударғандарың ыз үшін көп рахмет !»