1 слайд
“ Көкбай атындағы орта мектеп” КММ
Тарих пәні мұғалімі Тайтөлеуова Жазира БақтығазықызыҚазақстан тарихы. 11-сынып
{
Сабақтың тақырыбы: Өнеркәсіп
төңкерісі әлемді қалай өзгертті .
Бағалау критерийіОқу мақсаты: 7.4.1.1 себеп-салдарды
анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық
құрылыстан капиталистік шаруашылыққа
(мануфактура, фабрика) өту процесін
түсіндіру;
7.1.1.2 мануфактура, фабрикалардың
пайда болуы мен жалдамалы жұмысшы
табының қалыптасуы арасындағы
байланысты анықтау;
7.4.1.2 Англияның әлемдік жетекші
держава ретінде қалыптасуындағы
өнеркәсіп төңкерісінің рөлін сипаттау;
7.4.2.2 қоғамның индустрияға дейінгі
және индустриялық даму кезеңдерінің
арасындағы айырмашылығын анықтау Барлық оқушылар:
Басым оқушылар:
Англияның
индустрияға дейінгі
және индустриялық
даму кезеңдерінің
арасындағы
айырмашылығын
анықтайды.Кейбір оқушылар :
Қоғамның индустрияға
дейінгі және
индустриялық даму
кезеңдерінің арасындағы
айырмашылығын
талдайды.
Сабақтың
мақсаты:
- Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа өту процесінің себеп-салдарын салыстырады;
-Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін түсіндіреді;
-Жұмысшы табының қалыптасуы мен мануфактура,фабрикалардың пайда болуы арасындағы байланысты көрсетеді;
-Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығы мен ұқсастықтарын
анықтайды,салыстырады. Себеп - салдарды анықтау
арқылы Еуропадағы
феодалдық құрылыстан
капиталистік шаруашылыққа
өту процесін анықтайды .
Өнеркәсіп төңкерісінің
Англияның әлемдік жетекші
держава ретінде
қалыптасуындағы рөлін
сипаттайды .
2 слайд
Оқу мақсаты: 7.4.1.1
7.1.1.2
7.4.1.2
7.4.2.2 Белсенді оқыту тәсілдері
3 . Белсенді оқу әдісінің дәлелі:
“ Джигсо” әдісі
4.Саралап оқыту пәнді
оқытудың тиімділігін
арттыруға мүмкіндік
береді.
. . Саралау: Тапсырма.Нәтиже,қолдау
саралау.
Деңгейлік тапсырмалар:
А деңгейі «Сұрақтар
қобдишасы»/ сұрақтар жазылған
парақша салынады/
В деңгейі “Сандар сөйлейді”әдісі арқылы
жылдар жазылған кестеге оқиғаларын
анықтап толтырады.
С деңгейі “Ақиқат” “Жалған” кестесін
толтырады.
Еуропада XVIII ғасырда Мануфактурадан
фабрикалық кезеңге көшу жүйесін «өнеркәсіп
төңкерісі деп атады.
2 XVI-XVIIғ. Жер иеленуші шаруалар жойылған соң
бүкіл жер феодалдарың қолында болды.
3 Мәшинелерді қолдану еңбекақының төмендеуіне
әкелді.
4 Өнеркәсіп төңкерісі мәшинелер жасаумен
аяқталды.
«Джигсо» арқылы түсіндірту
1 топ- Фабрика Англиядағы өнеркәсіп
төңкерісінің алғышарттары.
2 топ- Буржуазия Англиядағы өнеркәсіптік
төңкерістің басталуы, дамуы.
3 топ- Лудашылар Англиядағы өнеркәсіп
төңкерісінің салдары, аяқталуы.
ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» .
3 слайд
Қалыптастыру бағалау тапсырмасы
«Венн» диаграмма әдісі арқылы қоғамның мануфактуралық
кезең мен өнірістің фабрикалық кезеңі арасындағы
айырмашылығы мен ұқсастығын анықта.
Дескриптор:
- Қоғамның мануфактуралық кезеңіндегі ерекшеліктерін
айтады.
-Қоғамның фабрикалық кезеңіндегі ерекшеліктерін
ажыратады.
-Қоғамның мануфактуралық және фабрикалық кезеңіндегі
ұқсастықтарын анықтайды,салыстырады.Критериалды бағалау
“ Екі жұлдыз,бір тілек”
“ Жетістік баспалдағы”
Оқу мақсаты :7.4.2.2
қоғамның индустрияға
дейінгі және индустриялық
даму кезеңдерінің
арасындағы
айырмашылығын анықтау
Бағалау критерийі
Қоғамның индустрияға
дейінгі және индустриялық
даму кезеңдерінің
арасындағы
айырмашылығы мен
ұқсастықтарын
анықтайды,салыстырады.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз