Материалдар / ҚМЖ 7-сынып Өнеркәсіп төңкерісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ 7-сынып Өнеркәсіп төңкерісі

Материал туралы қысқаша түсінік
слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2024
372
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Көкбай атындағы орта мектеп” КММ Тарих пәні мұғалімі Тайтөлеуова Жазира БақтығазықызыҚазақстан тарихы. 11-сынып { Сабақтың та

1 слайд
“ Көкбай атындағы орта мектеп” КММ Тарих пәні мұғалімі Тайтөлеуова Жазира БақтығазықызыҚазақстан тарихы. 11-сынып { Сабақтың тақырыбы: Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті . Бағалау критерийіОқу мақсаты: 7.4.1.1 себеп-салдарды анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа (мануфактура, фабрика) өту процесін түсіндіру; 7.1.1.2 мануфактура, фабрикалардың пайда болуы мен жалдамалы жұмысшы табының қалыптасуы арасындағы байланысты анықтау; 7.4.1.2 Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін сипаттау; 7.4.2.2 қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтау Барлық оқушылар: Басым оқушылар: Англияның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтайды.Кейбір оқушылар : Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын талдайды.  Сабақтың мақсаты: - Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа өту процесінің себеп-салдарын салыстырады; -Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін түсіндіреді; -Жұмысшы табының қалыптасуы мен мануфактура,фабрикалардың пайда болуы арасындағы байланысты көрсетеді; -Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтайды,салыстырады. Себеп - салдарды анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа өту процесін анықтайды . Өнеркәсіп төңкерісінің Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы рөлін сипаттайды .

1 слайд

“ Көкбай атындағы орта мектеп” КММ Тарих пәні мұғалімі Тайтөлеуова Жазира БақтығазықызыҚазақстан тарихы. 11-сынып { Сабақтың тақырыбы: Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті . Бағалау критерийіОқу мақсаты: 7.4.1.1 себеп-салдарды анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа (мануфактура, фабрика) өту процесін түсіндіру; 7.1.1.2 мануфактура, фабрикалардың пайда болуы мен жалдамалы жұмысшы табының қалыптасуы арасындағы байланысты анықтау; 7.4.1.2 Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін сипаттау; 7.4.2.2 қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтау Барлық оқушылар: Басым оқушылар: Англияның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтайды.Кейбір оқушылар : Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын талдайды.  Сабақтың мақсаты: - Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа өту процесінің себеп-салдарын салыстырады; -Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін түсіндіреді; -Жұмысшы табының қалыптасуы мен мануфактура,фабрикалардың пайда болуы арасындағы байланысты көрсетеді; -Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтайды,салыстырады. Себеп - салдарды анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа өту процесін анықтайды . Өнеркәсіп төңкерісінің Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы рөлін сипаттайды .

Оқу мақсаты: 7.4.1.1 7.1.1.2 7.4.1.2 7.4.2.2

2 слайд
Оқу мақсаты: 7.4.1.1 7.1.1.2 7.4.1.2 7.4.2.2 Белсенді оқыту тәсілдері 3 . Белсенді оқу әдісінің дәлелі: “ Джигсо” әдісі 4.Саралап оқыту пәнді оқытудың тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. . . Саралау: Тапсырма.Нәтиже,қолдау саралау. Деңгейлік тапсырмалар: А деңгейі «Сұрақтар қобдишасы»/ сұрақтар жазылған парақша салынады/ В деңгейі “Сандар сөйлейді”әдісі арқылы жылдар жазылған кестеге оқиғаларын анықтап толтырады. С деңгейі “Ақиқат” “Жалған” кестесін толтырады. Еуропада XVIII ғасырда Мануфактурадан фабрикалық кезеңге көшу жүйесін «өнеркәсіп төңкерісі деп атады. 2 XVI-XVIIғ. Жер иеленуші шаруалар жойылған соң бүкіл жер феодалдарың қолында болды. 3 Мәшинелерді қолдану еңбекақының төмендеуіне әкелді. 4 Өнеркәсіп төңкерісі мәшинелер жасаумен аяқталды. «Джигсо» арқылы түсіндірту 1 топ- Фабрика Англиядағы өнеркәсіп төңкерісінің алғышарттары. 2 топ- Буржуазия Англиядағы өнеркәсіптік төңкерістің басталуы, дамуы. 3 топ- Лудашылар Англиядағы өнеркәсіп төңкерісінің салдары, аяқталуы. ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» .

2 слайд

Оқу мақсаты: 7.4.1.1 7.1.1.2 7.4.1.2 7.4.2.2 Белсенді оқыту тәсілдері 3 . Белсенді оқу әдісінің дәлелі: “ Джигсо” әдісі 4.Саралап оқыту пәнді оқытудың тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. . . Саралау: Тапсырма.Нәтиже,қолдау саралау. Деңгейлік тапсырмалар: А деңгейі «Сұрақтар қобдишасы»/ сұрақтар жазылған парақша салынады/ В деңгейі “Сандар сөйлейді”әдісі арқылы жылдар жазылған кестеге оқиғаларын анықтап толтырады. С деңгейі “Ақиқат” “Жалған” кестесін толтырады. Еуропада XVIII ғасырда Мануфактурадан фабрикалық кезеңге көшу жүйесін «өнеркәсіп төңкерісі деп атады. 2 XVI-XVIIғ. Жер иеленуші шаруалар жойылған соң бүкіл жер феодалдарың қолында болды. 3 Мәшинелерді қолдану еңбекақының төмендеуіне әкелді. 4 Өнеркәсіп төңкерісі мәшинелер жасаумен аяқталды. «Джигсо» арқылы түсіндірту 1 топ- Фабрика Англиядағы өнеркәсіп төңкерісінің алғышарттары. 2 топ- Буржуазия Англиядағы өнеркәсіптік төңкерістің басталуы, дамуы. 3 топ- Лудашылар Англиядағы өнеркәсіп төңкерісінің салдары, аяқталуы. ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» .

Қалыптастыру бағалау тапсырмасы «Венн» диаграмма әдісі арқылы қоғамның мануфактуралық кезең мен өнірістің фабрикалық кезеңі ар

3 слайд
Қалыптастыру бағалау тапсырмасы «Венн» диаграмма әдісі арқылы қоғамның мануфактуралық кезең мен өнірістің фабрикалық кезеңі арасындағы айырмашылығы мен ұқсастығын анықта.             Дескриптор: - Қоғамның мануфактуралық кезеңіндегі ерекшеліктерін айтады. -Қоғамның фабрикалық кезеңіндегі ерекшеліктерін ажыратады. -Қоғамның мануфактуралық және фабрикалық кезеңіндегі ұқсастықтарын анықтайды,салыстырады.Критериалды бағалау “ Екі жұлдыз,бір тілек” “ Жетістік баспалдағы” Оқу мақсаты :7.4.2.2 қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтау Бағалау критерийі Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтайды,салыстырады.

3 слайд

Қалыптастыру бағалау тапсырмасы «Венн» диаграмма әдісі арқылы қоғамның мануфактуралық кезең мен өнірістің фабрикалық кезеңі арасындағы айырмашылығы мен ұқсастығын анықта.             Дескриптор: - Қоғамның мануфактуралық кезеңіндегі ерекшеліктерін айтады. -Қоғамның фабрикалық кезеңіндегі ерекшеліктерін ажыратады. -Қоғамның мануфактуралық және фабрикалық кезеңіндегі ұқсастықтарын анықтайды,салыстырады.Критериалды бағалау “ Екі жұлдыз,бір тілек” “ Жетістік баспалдағы” Оқу мақсаты :7.4.2.2 қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтау Бағалау критерийі Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтайды,салыстырады.