ҚМЖ 7-сынып Өнеркәсіп төңкерісі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Көкбай атындағы орта мектеп” КММ
Тарих пәні мұғалімі Тайтөлеуова Жазира БақтығазықызыҚазақстан тарихы. 11-сынып
{
Сабақтың тақырыбы: Өнеркәсіп
төңкерісі әлемді қалай өзгертті .
Бағалау критерийіОқу мақсаты: 7.4.1.1 себеп-салдарды
анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық
құрылыстан капиталистік шаруашылыққа
(мануфактура, фабрика) өту процесін
түсіндіру;
7.1.1.2 мануфактура, фабрикалардың
пайда болуы мен жалдамалы жұмысшы
табының қалыптасуы арасындағы
байланысты анықтау;
7.4.1.2 Англияның әлемдік жетекші
держава ретінде қалыптасуындағы
өнеркәсіп төңкерісінің рөлін сипаттау;
7.4.2.2 қоғамның индустрияға дейінгі
және индустриялық даму кезеңдерінің
арасындағы айырмашылығын анықтау Барлық оқушылар:
Басым оқушылар:
Англияның
индустрияға дейінгі
және индустриялық
даму кезеңдерінің
арасындағы
айырмашылығын
анықтайды.Кейбір оқушылар :
Қоғамның индустрияға
дейінгі және
индустриялық даму
кезеңдерінің арасындағы
айырмашылығын
талдайды.
Сабақтың
мақсаты:
- Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа өту процесінің себеп-салдарын салыстырады;
-Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін түсіндіреді;
-Жұмысшы табының қалыптасуы мен мануфактура,фабрикалардың пайда болуы арасындағы байланысты көрсетеді;
-Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығы мен ұқсастықтарын
анықтайды,салыстырады. Себеп - салдарды анықтау
арқылы Еуропадағы
феодалдық құрылыстан
капиталистік шаруашылыққа
өту процесін анықтайды .
Өнеркәсіп төңкерісінің
Англияның әлемдік жетекші
держава ретінде
қалыптасуындағы рөлін
сипаттайды .
1 слайд
“ Көкбай атындағы орта мектеп” КММ Тарих пәні мұғалімі Тайтөлеуова Жазира БақтығазықызыҚазақстан тарихы. 11-сынып { Сабақтың тақырыбы: Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті . Бағалау критерийіОқу мақсаты: 7.4.1.1 себеп-салдарды анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа (мануфактура, фабрика) өту процесін түсіндіру; 7.1.1.2 мануфактура, фабрикалардың пайда болуы мен жалдамалы жұмысшы табының қалыптасуы арасындағы байланысты анықтау; 7.4.1.2 Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін сипаттау; 7.4.2.2 қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтау Барлық оқушылар: Басым оқушылар: Англияның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтайды.Кейбір оқушылар : Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын талдайды. Сабақтың мақсаты: - Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа өту процесінің себеп-салдарын салыстырады; -Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін түсіндіреді; -Жұмысшы табының қалыптасуы мен мануфактура,фабрикалардың пайда болуы арасындағы байланысты көрсетеді; -Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтайды,салыстырады. Себеп - салдарды анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа өту процесін анықтайды . Өнеркәсіп төңкерісінің Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы рөлін сипаттайды .
2 слайд
Оқу мақсаты: 7.4.1.1
7.1.1.2
7.4.1.2
7.4.2.2 Белсенді оқыту тәсілдері
3 . Белсенді оқу әдісінің дәлелі:
“ Джигсо” әдісі
4.Саралап оқыту пәнді
оқытудың тиімділігін
арттыруға мүмкіндік
береді.
. . Саралау: Тапсырма.Нәтиже,қолдау
саралау.
Деңгейлік тапсырмалар:
А деңгейі «Сұрақтар
қобдишасы»/ сұрақтар жазылған
парақша салынады/
В деңгейі “Сандар сөйлейді”әдісі арқылы
жылдар жазылған кестеге оқиғаларын
анықтап толтырады.
С деңгейі “Ақиқат” “Жалған” кестесін
толтырады.
Еуропада XVIII ғасырда Мануфактурадан
фабрикалық кезеңге көшу жүйесін «өнеркәсіп
төңкерісі деп атады.
2 XVI-XVIIғ. Жер иеленуші шаруалар жойылған соң
бүкіл жер феодалдарың қолында болды.
3 Мәшинелерді қолдану еңбекақының төмендеуіне
әкелді.
4 Өнеркәсіп төңкерісі мәшинелер жасаумен
аяқталды.
«Джигсо» арқылы түсіндірту
1 топ- Фабрика Англиядағы өнеркәсіп
төңкерісінің алғышарттары.
2 топ- Буржуазия Англиядағы өнеркәсіптік
төңкерістің басталуы, дамуы.
3 топ- Лудашылар Англиядағы өнеркәсіп
төңкерісінің салдары, аяқталуы.
ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» .
2 слайд
Оқу мақсаты: 7.4.1.1 7.1.1.2 7.4.1.2 7.4.2.2 Белсенді оқыту тәсілдері 3 . Белсенді оқу әдісінің дәлелі: “ Джигсо” әдісі 4.Саралап оқыту пәнді оқытудың тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. . . Саралау: Тапсырма.Нәтиже,қолдау саралау. Деңгейлік тапсырмалар: А деңгейі «Сұрақтар қобдишасы»/ сұрақтар жазылған парақша салынады/ В деңгейі “Сандар сөйлейді”әдісі арқылы жылдар жазылған кестеге оқиғаларын анықтап толтырады. С деңгейі “Ақиқат” “Жалған” кестесін толтырады. Еуропада XVIII ғасырда Мануфактурадан фабрикалық кезеңге көшу жүйесін «өнеркәсіп төңкерісі деп атады. 2 XVI-XVIIғ. Жер иеленуші шаруалар жойылған соң бүкіл жер феодалдарың қолында болды. 3 Мәшинелерді қолдану еңбекақының төмендеуіне әкелді. 4 Өнеркәсіп төңкерісі мәшинелер жасаумен аяқталды. «Джигсо» арқылы түсіндірту 1 топ- Фабрика Англиядағы өнеркәсіп төңкерісінің алғышарттары. 2 топ- Буржуазия Англиядағы өнеркәсіптік төңкерістің басталуы, дамуы. 3 топ- Лудашылар Англиядағы өнеркәсіп төңкерісінің салдары, аяқталуы. ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» .
3 слайд
Қалыптастыру бағалау тапсырмасы
«Венн» диаграмма әдісі арқылы қоғамның мануфактуралық
кезең мен өнірістің фабрикалық кезеңі арасындағы
айырмашылығы мен ұқсастығын анықта.
Дескриптор:
- Қоғамның мануфактуралық кезеңіндегі ерекшеліктерін
айтады.
-Қоғамның фабрикалық кезеңіндегі ерекшеліктерін
ажыратады.
-Қоғамның мануфактуралық және фабрикалық кезеңіндегі
ұқсастықтарын анықтайды,салыстырады.Критериалды бағалау
“ Екі жұлдыз,бір тілек”
“ Жетістік баспалдағы”
Оқу мақсаты :7.4.2.2
қоғамның индустрияға
дейінгі және индустриялық
даму кезеңдерінің
арасындағы
айырмашылығын анықтау
Бағалау критерийі
Қоғамның индустрияға
дейінгі және индустриялық
даму кезеңдерінің
арасындағы
айырмашылығы мен
ұқсастықтарын
анықтайды,салыстырады.
3 слайд
Қалыптастыру бағалау тапсырмасы «Венн» диаграмма әдісі арқылы қоғамның мануфактуралық кезең мен өнірістің фабрикалық кезеңі арасындағы айырмашылығы мен ұқсастығын анықта. Дескриптор: - Қоғамның мануфактуралық кезеңіндегі ерекшеліктерін айтады. -Қоғамның фабрикалық кезеңіндегі ерекшеліктерін ажыратады. -Қоғамның мануфактуралық және фабрикалық кезеңіндегі ұқсастықтарын анықтайды,салыстырады.Критериалды бағалау “ Екі жұлдыз,бір тілек” “ Жетістік баспалдағы” Оқу мақсаты :7.4.2.2 қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтау Бағалау критерийі Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтайды,салыстырады.