Материалдар / ҚМЖ Өзін-өзі тану Психологиялық негіздері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ Өзін-өзі тану Психологиялық негіздері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мүғалімге тәжрибие алмасуға қажет болар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2020
902
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
« Өзін-өзі тану » рухани- адамгершілік білім беру Бағдарламасының педагогикалық- психологиялық негіздері

1 слайд
« Өзін-өзі тану » рухани- адамгершілік білім беру Бағдарламасының педагогикалық- психологиялық негіздері Дайындағандар : Қойшығұлова Ақгүлсім

1 слайд

« Өзін-өзі тану » рухани- адамгершілік білім беру Бағдарламасының педагогикалық- психологиялық негіздері Дайындағандар : Қойшығұлова Ақгүлсім

1 Классиктердің рухани-адамгершілік білім туралы 2 Бағдарламаны жүзеге асыру қағидаттары 3 Сана арқылы оқыту 4 Сананы тазарту

2 слайд
1 Классиктердің рухани-адамгершілік білім туралы 2 Бағдарламаны жүзеге асыру қағидаттары 3 Сана арқылы оқыту 4 Сананы тазарту 5 Сананың құрылымы туралы 6 Қорытындылау Жоспар

2 слайд

1 Классиктердің рухани-адамгершілік білім туралы 2 Бағдарламаны жүзеге асыру қағидаттары 3 Сана арқылы оқыту 4 Сананы тазарту 5 Сананың құрылымы туралы 6 Қорытындылау Жоспар

 Классиктер рухани-адамгершілік білім туралы.  Сократ ешқашан да дайын жауап бермеген, жетелеуші сұрақтар қою арқылы ақиқатты

3 слайд
 Классиктер рухани-адамгершілік білім туралы.  Сократ ешқашан да дайын жауап бермеген, жетелеуші сұрақтар қою арқылы ақиқатты іздеуге көмектеседі: ол сөйлесіп тұрған адамын мысалдардан – ережеге, нақты заттар мен қарым-қатынастан – түсінікке апарады.  Сократ тыңдаушысын өз-өзімен қайшылыққа әкелуді және біртіндеп шынайы игілік негізі ретінде адамгершілікке апаруды көздейтін бірізділікпен және жүйелі түрде сұрақ қою  педагогикалық әдісін  қалыртастырды.  Жаңа туылған нәрестенің ақыл-ойы, миы таза болады, қайырымдылық пен зұлымдықтың ешқайсысын таңдай алмайды, қайырымдылық адамның өмір сүру үдерісінде жиналады.  Адам дүниеге келгенде таза мектеп тақтасындай болады, тақта бетіне әр адам өз қолжазбасын жазып қалдырғандай кішкене нәрестенің де таза санасына өсе келе әр нәрсе жазылады.  Әбу Насыр әл-Фараби  (872-950)  Ізгілік психологиясының классиктері  Өз құмарлығының тозағына күймеген адам, оларды жеңе алмайды.  Тән мен жан нышандардың өзара біте қайнасуының тереңдігі сонша, біз тәндік нышан арқылы жанның қасиеттері туралы, сол сияқты жанның ерекшеліктері арқылы тәннің тиісті формалары туралы да терең зерделей аламыз.Адамдар да өсімдіктер сияқты кейбіреулері жарықта, кейбіреулері көлеңкеде өскенді қалайды. Жарықтан гөрі көлеңкені қалайтындар да бар  К. Г. Юнг   (1875-1961)  Мұғалім өз сабағын сәулелендіретін нұрды қайдан алады?  ... мұғалім өз бойындағы рухани әлемнен алады, егер ол әлем әсемдікке, асқақтыққа толы болса ...  Біз рухани бастаудан туындайтын, сыртқы әлемнен келетін ақпаратты дамытамыз, асқақтатамыз,ізгілендіреміз. Міне, осы бейнелермен оқушыларымыздың рухани әлемін толықтырамыз.  Ш.А. Амонашвили Классиктердің рухани- адамгершілік білім туралы

3 слайд

 Классиктер рухани-адамгершілік білім туралы.  Сократ ешқашан да дайын жауап бермеген, жетелеуші сұрақтар қою арқылы ақиқатты іздеуге көмектеседі: ол сөйлесіп тұрған адамын мысалдардан – ережеге, нақты заттар мен қарым-қатынастан – түсінікке апарады.  Сократ тыңдаушысын өз-өзімен қайшылыққа әкелуді және біртіндеп шынайы игілік негізі ретінде адамгершілікке апаруды көздейтін бірізділікпен және жүйелі түрде сұрақ қою  педагогикалық әдісін  қалыртастырды.  Жаңа туылған нәрестенің ақыл-ойы, миы таза болады, қайырымдылық пен зұлымдықтың ешқайсысын таңдай алмайды, қайырымдылық адамның өмір сүру үдерісінде жиналады.  Адам дүниеге келгенде таза мектеп тақтасындай болады, тақта бетіне әр адам өз қолжазбасын жазып қалдырғандай кішкене нәрестенің де таза санасына өсе келе әр нәрсе жазылады.  Әбу Насыр әл-Фараби  (872-950)  Ізгілік психологиясының классиктері  Өз құмарлығының тозағына күймеген адам, оларды жеңе алмайды.  Тән мен жан нышандардың өзара біте қайнасуының тереңдігі сонша, біз тәндік нышан арқылы жанның қасиеттері туралы, сол сияқты жанның ерекшеліктері арқылы тәннің тиісті формалары туралы да терең зерделей аламыз.Адамдар да өсімдіктер сияқты кейбіреулері жарықта, кейбіреулері көлеңкеде өскенді қалайды. Жарықтан гөрі көлеңкені қалайтындар да бар  К. Г. Юнг   (1875-1961)  Мұғалім өз сабағын сәулелендіретін нұрды қайдан алады?  ... мұғалім өз бойындағы рухани әлемнен алады, егер ол әлем әсемдікке, асқақтыққа толы болса ...  Біз рухани бастаудан туындайтын, сыртқы әлемнен келетін ақпаратты дамытамыз, асқақтатамыз,ізгілендіреміз. Міне, осы бейнелермен оқушыларымыздың рухани әлемін толықтырамыз.  Ш.А. Амонашвили Классиктердің рухани- адамгершілік білім туралы

 Бағдарламаны жүзеге асыру қағидаттары  · Гуманистік бағыттағы қағидат  · Жалпыадамзаттық құндылықтарға сәйкес жүзеге асырыла

4 слайд
 Бағдарламаны жүзеге асыру қағидаттары  · Гуманистік бағыттағы қағидат  · Жалпыадамзаттық құндылықтарға сәйкес жүзеге асырылатын рухани- адамгершілік білімі – діни емес, зайырлы білім. Ол адамгершілік, физикалық, психикалық және рухани-адамгершілік болмысының біртұтастық қағидаты  · Әлеуметтік ынтымақтастық қағидаты  · Ұлттық мұра қағидаты  · Табиғи сәйкестілік қағидаты  Сананың құрылымы, оның табиғаты адамгершілігінің руханилығы,  мәселелермен тығыз байланысты Бағдарламаны жүзеге асыру қағидаттары

4 слайд

 Бағдарламаны жүзеге асыру қағидаттары  · Гуманистік бағыттағы қағидат  · Жалпыадамзаттық құндылықтарға сәйкес жүзеге асырылатын рухани- адамгершілік білімі – діни емес, зайырлы білім. Ол адамгершілік, физикалық, психикалық және рухани-адамгершілік болмысының біртұтастық қағидаты  · Әлеуметтік ынтымақтастық қағидаты  · Ұлттық мұра қағидаты  · Табиғи сәйкестілік қағидаты  Сананың құрылымы, оның табиғаты адамгершілігінің руханилығы,  мәселелермен тығыз байланысты Бағдарламаны жүзеге асыру қағидаттары

 Оқыту, ойлау және түсіну – осының бәрі бес сезім мүшелірі арқылы сананың ішінде жүретін үдерістер.  Олардың екеуі: көру м

5 слайд
 Оқыту, ойлау және түсіну – осының бәрі бес сезім мүшелірі арқылы сананың ішінде жүретін үдерістер.  Олардың екеуі: көру мен есту ақпарат алудың маңызды жолдары болып табылады.  Ақпарат бес сезім мүшелері арқылы сыртқы әлемнен түпкі санаға (кейде саналы түрде, кейде санадан тыс) түседі де, осы жерде психикалық- эмоциялық реңге ие болады. Сана ар қ ылы о қыту

5 слайд

 Оқыту, ойлау және түсіну – осының бәрі бес сезім мүшелірі арқылы сананың ішінде жүретін үдерістер.  Олардың екеуі: көру мен есту ақпарат алудың маңызды жолдары болып табылады.  Ақпарат бес сезім мүшелері арқылы сыртқы әлемнен түпкі санаға (кейде саналы түрде, кейде санадан тыс) түседі де, осы жерде психикалық- эмоциялық реңге ие болады. Сана ар қ ылы о қыту

 Күн сайын жағымды көңіл күйге ену тәсілін қолданған жөн.  Бұл сананы тыныштандыру мен бақылау үшін, әлемді түйсінуге арналға

6 слайд
 Күн сайын жағымды көңіл күйге ену тәсілін қолданған жөн.  Бұл сананы тыныштандыру мен бақылау үшін, әлемді түйсінуге арналған тікелей әдіс.  Күні бойы барлық адамдарға сүйіспеншілік нұрын шашуға талпыныңыз.  Ұйықтар алдында күні бойы не істегеніңізді еске түсіру үшін бірнеше минутыңызды бөліңіз, және де оданда жақсысын жасауға шешім қабылдаңыз.  Ашу-ызыңызды бақылаңыз. Өзіңізді ұрсып, ренжіткен адам сізге өз ашу-ызаңызды бақылауға көмектесетінін әрдайым есте ұстаңыз. Ашулана бастасаңыз:  Бір стакан суық су ішіңіз;  Айнадан бет-жүзіңізге қараңыз;  Тыныш қана жатыңыз.  Өзіңізді тыныштандыратын ізгі немесе жұбату сөздерді дауыстап айтыңыз.  Жан тебірентіп, жайландыратын, жалпыадамзаттық құндылықтарға толы ән салыңыз.  Жақсы компания, орта табыңыз.  Басқаларға тыныштық беруге, оларға қызмет етуге және оларды жұбатуға үйреніңіз.  Тыныштық сақтауға үйреніңіз. Жұмсақ, әрі мейірімді интонациямен сөйлеңіз.  Тыныс алуыңызды бақылаңыз: әр уақытта баяу, терең және ырғақты тыныс алыңыз және бұған кедергі жасайтын нәрсенің бәріне абай болыңыз.  Күнделікті өмірде жалпыадамзаттық құндылықтарды ұстануға ұмтылыңыз.  Ажырата ойлауды дамытыңыз.  Ертедегі даналар:  «Әлемде тыныштық болсын және де ол менен басталсын!» деген екен. Сананы тазарту

6 слайд

 Күн сайын жағымды көңіл күйге ену тәсілін қолданған жөн.  Бұл сананы тыныштандыру мен бақылау үшін, әлемді түйсінуге арналған тікелей әдіс.  Күні бойы барлық адамдарға сүйіспеншілік нұрын шашуға талпыныңыз.  Ұйықтар алдында күні бойы не істегеніңізді еске түсіру үшін бірнеше минутыңызды бөліңіз, және де оданда жақсысын жасауға шешім қабылдаңыз.  Ашу-ызыңызды бақылаңыз. Өзіңізді ұрсып, ренжіткен адам сізге өз ашу-ызаңызды бақылауға көмектесетінін әрдайым есте ұстаңыз. Ашулана бастасаңыз:  Бір стакан суық су ішіңіз;  Айнадан бет-жүзіңізге қараңыз;  Тыныш қана жатыңыз.  Өзіңізді тыныштандыратын ізгі немесе жұбату сөздерді дауыстап айтыңыз.  Жан тебірентіп, жайландыратын, жалпыадамзаттық құндылықтарға толы ән салыңыз.  Жақсы компания, орта табыңыз.  Басқаларға тыныштық беруге, оларға қызмет етуге және оларды жұбатуға үйреніңіз.  Тыныштық сақтауға үйреніңіз. Жұмсақ, әрі мейірімді интонациямен сөйлеңіз.  Тыныс алуыңызды бақылаңыз: әр уақытта баяу, терең және ырғақты тыныс алыңыз және бұған кедергі жасайтын нәрсенің бәріне абай болыңыз.  Күнделікті өмірде жалпыадамзаттық құндылықтарды ұстануға ұмтылыңыз.  Ажырата ойлауды дамытыңыз.  Ертедегі даналар:  «Әлемде тыныштық болсын және де ол менен басталсын!» деген екен. Сананы тазарту

Сананы ң құрылымы Дұрыс ( о ң ) Қабылдау Әлем

7 слайд
Сананы ң құрылымы Дұрыс ( о ң ) Қабылдау Әлем

7 слайд

Сананы ң құрылымы Дұрыс ( о ң ) Қабылдау Әлем

 Адамгершілік дегеніміз- Адамның басшылыққа алатын ішкі және рухани қасиеттері Тұлғаның рухани қажеттіліктерін қанағаттанд

8 слайд
 Адамгершілік дегеніміз-  Адамның басшылыққа алатын ішкі және рухани қасиеттері Тұлғаның рухани қажеттіліктерін қанағаттандыратын құндылықтар ) Ізгілікті білдіретін моральдық және этикалық нормалар  Заманауи педагогика бастауларына оралудағы идеялар: ) Ізгілік педагогикасының манифесі Ш.А.Амонашвилидің ізгілік идеялары Ішкі (рухани-адамгершілік) жәнесыртқы (зияткерлік) білім  Заманауи психология бастауларына оралудағы ой-пікірлер: К.Г.Юнг, В.Франкл тұжырымдары  «Өзін-өзі тану» мұғалімінің тұлғалық ерекшеліктері: Өзгелермен қарым-қатынас мәдениеті. Кәсіби мәдениеті, шеберлігі . Адамгершілік сапалары, руханилығы .  «Өзіңді өзің таны» - деп айтқан: Сократ.  «Сен өзгерсең, айналадағы әлем де өзгереді» - деп айтқан: Лао-Цзы.

8 слайд

 Адамгершілік дегеніміз-  Адамның басшылыққа алатын ішкі және рухани қасиеттері Тұлғаның рухани қажеттіліктерін қанағаттандыратын құндылықтар ) Ізгілікті білдіретін моральдық және этикалық нормалар  Заманауи педагогика бастауларына оралудағы идеялар: ) Ізгілік педагогикасының манифесі Ш.А.Амонашвилидің ізгілік идеялары Ішкі (рухани-адамгершілік) жәнесыртқы (зияткерлік) білім  Заманауи психология бастауларына оралудағы ой-пікірлер: К.Г.Юнг, В.Франкл тұжырымдары  «Өзін-өзі тану» мұғалімінің тұлғалық ерекшеліктері: Өзгелермен қарым-қатынас мәдениеті. Кәсіби мәдениеті, шеберлігі . Адамгершілік сапалары, руханилығы .  «Өзіңді өзің таны» - деп айтқан: Сократ.  «Сен өзгерсең, айналадағы әлем де өзгереді» - деп айтқан: Лао-Цзы.