Материалдар / Қоғамдағы оқытушының ролі

Қоғамдағы оқытушының ролі

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентацияда қазіргі қоғамдағы оқытушының ролі туралы баяндалады.Қазіргі уақыт талабына сай оқытушыға қойылатын талаптардың, яғни бәсекеге қабілеттілігі, білім беру сапасының жоғары болуы, кәсіби шеберлігі, әдістемелік жұмыстағы шеберлігі туралы сөз етіледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2021
425
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚОҒАМДАҒЫ ОҚЫТУШЫНЫҢ РОЛІ Жумагалиева Раушан Сауирбаевна – қазақ тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы«ЕСЕНОВ КОЛЛЕДЖІ» ЖШС

1 слайд
ҚОҒАМДАҒЫ ОҚЫТУШЫНЫҢ РОЛІ Жумагалиева Раушан Сауирбаевна – қазақ тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы«ЕСЕНОВ КОЛЛЕДЖІ» ЖШС

1 слайд

ҚОҒАМДАҒЫ ОҚЫТУШЫНЫҢ РОЛІ Жумагалиева Раушан Сауирбаевна – қазақ тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы«ЕСЕНОВ КОЛЛЕДЖІ» ЖШС

Өзгермелі қоғамдағы жаңа формация оқытушысы – педагогикалық құралдардың барлығын меңгерген, тұрақты өзін-өзі жеті

2 слайд
Өзгермелі қоғамдағы жаңа формация оқытушысы – педагогикалық құралдардың барлығын меңгерген, тұрақты өзін-өзі жетілдіруге талпынған, рухани дамыған, толысқан шығармашыл тұлға құзыреті. Қазіргі уақыт талабына сай оқытушыға қойылатын талаптар: бәсекеге қабілеттілігі, білім беру сапасының жоғары болуы, кәсіби шеберлігі, әдістемелік жұмыстағы шеберлігі. Рефлексияға қабілетті, өзін-өзі жүзеге асыруға талпынған әдіснамалық, зерттеушілік, дидактикалық - әдістемелік, әлеуметтік тұлғалы, коммуникативтілік, ақпараттық және тағы басқа құзыреттіліктердің жоғары деңгейімен сипатталатын рухани- адамгершілікті, азаматтық жауапты, белсенді, сауатты, шығармашыл тұлға.

2 слайд

Өзгермелі қоғамдағы жаңа формация оқытушысы – педагогикалық құралдардың барлығын меңгерген, тұрақты өзін-өзі жетілдіруге талпынған, рухани дамыған, толысқан шығармашыл тұлға құзыреті. Қазіргі уақыт талабына сай оқытушыға қойылатын талаптар: бәсекеге қабілеттілігі, білім беру сапасының жоғары болуы, кәсіби шеберлігі, әдістемелік жұмыстағы шеберлігі. Рефлексияға қабілетті, өзін-өзі жүзеге асыруға талпынған әдіснамалық, зерттеушілік, дидактикалық - әдістемелік, әлеуметтік тұлғалы, коммуникативтілік, ақпараттық және тағы басқа құзыреттіліктердің жоғары деңгейімен сипатталатын рухани- адамгершілікті, азаматтық жауапты, белсенді, сауатты, шығармашыл тұлға.

біріншіден – жаңа формациядағы педагог ретінде өз мүмкіндігін объективті түрде бағалайтын, яғни өзінің күшті де әлсіз жақтар

3 слайд
біріншіден – жаңа формациядағы педагог ретінде өз мүмкіндігін объективті түрде бағалайтын, яғни өзінің күшті де әлсіз жақтарын білуі қажет; үшіншіден – әлемдік білім беру кеңістігінің даму тенденциясында жүріп жатқан интеграциялық процестерге бейімделу керек.екіншіден – интеллектуалдық іс- әрекеттің жалпы мәдениеттік педагогикалық этикасын меңгеру; Жаңа формациядағы оқытушы:

3 слайд

біріншіден – жаңа формациядағы педагог ретінде өз мүмкіндігін объективті түрде бағалайтын, яғни өзінің күшті де әлсіз жақтарын білуі қажет; үшіншіден – әлемдік білім беру кеңістігінің даму тенденциясында жүріп жатқан интеграциялық процестерге бейімделу керек.екіншіден – интеллектуалдық іс- әрекеттің жалпы мәдениеттік педагогикалық этикасын меңгеру; Жаңа формациядағы оқытушы:

ҚР Тұңғыш Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстан халқына жолдауы», «Қазақстан - 2050», «Бір мақсат, бір м

4 слайд
ҚР Тұңғыш Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстан халқына жолдауы», «Қазақстан - 2050», «Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ!» атты халыққа жолдауында Қазақстанның әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына кіру тұжырымдамасында алдағы жұмыстың ұзақ мерзімді басымдықтары белгіленгені баршамызға мәлім. Осы жолдағы басым бағыттардың бірі сапалы бірегей білім беру жүйесі бар ұлттық білім берудің барлық буынының сапасын жақсартуда сындарлы ойлау, өзіндік ізденіс, педагогтан ақпаратты коммуникативті құзыреттілігін арттыруын талап етеді, осы тұжырым бағдарламаны негізге ала отырып, кәсіптік білім берудің ұлттық жүйесін қалыптастыруда педагог құзыреттілігі, студенттен кәсіби құзыретті маман қалыптастыруды бәсекеге қабілетті, білімді,азаматтар тәрбиелеуді жүктейді.

4 слайд

ҚР Тұңғыш Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстан халқына жолдауы», «Қазақстан - 2050», «Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ!» атты халыққа жолдауында Қазақстанның әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына кіру тұжырымдамасында алдағы жұмыстың ұзақ мерзімді басымдықтары белгіленгені баршамызға мәлім. Осы жолдағы басым бағыттардың бірі сапалы бірегей білім беру жүйесі бар ұлттық білім берудің барлық буынының сапасын жақсартуда сындарлы ойлау, өзіндік ізденіс, педагогтан ақпаратты коммуникативті құзыреттілігін арттыруын талап етеді, осы тұжырым бағдарламаны негізге ала отырып, кәсіптік білім берудің ұлттық жүйесін қалыптастыруда педагог құзыреттілігі, студенттен кәсіби құзыретті маман қалыптастыруды бәсекеге қабілетті, білімді,азаматтар тәрбиелеуді жүктейді.

Қазіргі қоғамдағы оқытушының, педагогтың ролі қандай деген сұраққа жауап іздер болсақ, қоғамдық дамудың д

5 слайд
Қазіргі қоғамдағы оқытушының, педагогтың ролі қандай деген сұраққа жауап іздер болсақ, қоғамдық дамудың деңгейінен көрінетін, оның әлеуметтік парызына жауап беруді көздейтін, жаңалыққа сирек, өз ісіне гуманистік сезіммен қарайтын, педагогикалық күрделі үрдістердің барысын идеялық – адамгершілік тұрғысынан шеше алатын, жаңаша ойлау дағдысын меңгерген, жеке тұлғаның талапкерлілігі мен қабілетін өздігінен еркінен дамуын ұйымдастыра алатын, және ата – аналармен педагогикалық ынтымақтастықты орнатуға бейімі бар әрі шығармашылықпен еңбек ете алатын маман болуға тиіс. Ол шәкірт жүрегіне жол табарлық пәнін қызықтырарлық жол іздейді, өз білімін жетілдіреді, жаңа технология пайдаланады.Өйткені шәкірттен терең білімділікті, ұстамдылықты, еңбекқорлықты , мәдениеттілікті талап ету үшін оқытушының өзі сол қасиеттердің үлгісі боларлық дәрежеде болуы тиіс.Сөйтіп, өмір талабының артта қалмаған, үнемі шығармашылық іздену үстіндегі ұстаз ғана шәкірттердің сеніміне ие болып, сый – құрметіне бөленбек.

5 слайд

Қазіргі қоғамдағы оқытушының, педагогтың ролі қандай деген сұраққа жауап іздер болсақ, қоғамдық дамудың деңгейінен көрінетін, оның әлеуметтік парызына жауап беруді көздейтін, жаңалыққа сирек, өз ісіне гуманистік сезіммен қарайтын, педагогикалық күрделі үрдістердің барысын идеялық – адамгершілік тұрғысынан шеше алатын, жаңаша ойлау дағдысын меңгерген, жеке тұлғаның талапкерлілігі мен қабілетін өздігінен еркінен дамуын ұйымдастыра алатын, және ата – аналармен педагогикалық ынтымақтастықты орнатуға бейімі бар әрі шығармашылықпен еңбек ете алатын маман болуға тиіс. Ол шәкірт жүрегіне жол табарлық пәнін қызықтырарлық жол іздейді, өз білімін жетілдіреді, жаңа технология пайдаланады.Өйткені шәкірттен терең білімділікті, ұстамдылықты, еңбекқорлықты , мәдениеттілікті талап ету үшін оқытушының өзі сол қасиеттердің үлгісі боларлық дәрежеде болуы тиіс.Сөйтіп, өмір талабының артта қалмаған, үнемі шығармашылық іздену үстіндегі ұстаз ғана шәкірттердің сеніміне ие болып, сый – құрметіне бөленбек.

Оқытушы бүгінгі қоғамда «қозғалтқыш», үдеткіш рөлін атқарады. Себебі: жас ұрпақтың тәрбиесіне, жаңа және озық техн

6 слайд
Оқытушы бүгінгі қоғамда «қозғалтқыш», үдеткіш рөлін атқарады. Себебі: жас ұрпақтың  тәрбиесіне, жаңа және озық технологиялардың дамуына, қоғамның прогрессивті дамып, қалыптасуына үлкен үлес қосуда. Бұл- өте ұзақ әрі күрделі процесс. Осы аталған ұзақ процеске оқытушы елеулі үлесін тигізеді. Сондықтан, бұл жерде оқытушының рөлі жинақтауға ғана емес, ол жинақталған құнды тәжірибені әрі өрбітуші тетігінің негізгі буыны болып табылады. Оқытушының әлеуметтік рөлінің тағы бірі ол - содан кейін жасаған қоғамдық қатынастарды, қарым-қатынас және мінез-құлық тәжірибесін, қоғамның мәдениетін бағалау, сарапшы ретінде әрекеті болып табылады. Ғасырлар бойы қалыптасқан рухани құндылықтарымызды, байлығымызды түгендеу, игеру, жас ұрпақ бойына игі қасиеттерді сіңіру - бүгінгі оқытушы-ұстаздардың басты борышы.

6 слайд

Оқытушы бүгінгі қоғамда «қозғалтқыш», үдеткіш рөлін атқарады. Себебі: жас ұрпақтың  тәрбиесіне, жаңа және озық технологиялардың дамуына, қоғамның прогрессивті дамып, қалыптасуына үлкен үлес қосуда. Бұл- өте ұзақ әрі күрделі процесс. Осы аталған ұзақ процеске оқытушы елеулі үлесін тигізеді. Сондықтан, бұл жерде оқытушының рөлі жинақтауға ғана емес, ол жинақталған құнды тәжірибені әрі өрбітуші тетігінің негізгі буыны болып табылады. Оқытушының әлеуметтік рөлінің тағы бірі ол - содан кейін жасаған қоғамдық қатынастарды, қарым-қатынас және мінез-құлық тәжірибесін, қоғамның мәдениетін бағалау, сарапшы ретінде әрекеті болып табылады. Ғасырлар бойы қалыптасқан рухани құндылықтарымызды, байлығымызды түгендеу, игеру, жас ұрпақ бойына игі қасиеттерді сіңіру - бүгінгі оқытушы-ұстаздардың басты борышы.

Жас ұрпақ тәрбиесі қай заманда болмасын, уақыт сөресінен түскен емес. Шығыс даналығында «Бір баланы адам е

7 слайд
Жас ұрпақ тәрбиесі қай  заманда болмасын, уақыт сөресінен  түскен емес. Шығыс даналығында «Бір баланы адам етіп өсіргенше,  бір шаһар апат болады» деген ғажап мағыналы сөз бар. Ал, жеке тұлғаның адамгершілік тұлғасын қалыптастыру үшін аянбай еңбек етіп, қыруар уақыт пен тер төгетін үлкен жауапкершілік қажет. Осы жауапкершілікті қорықпай, өз міндетіне алып келе жатқан халық мұғалімі – жас ұрпақтың рухани дүниесінің мүсіншісі, жанашыры, қамқоршысы. Осы аса ізгі және өте қиын, әрі киелі мамандық ұлағаты артқан  ұстаздан өз өмірін оқу-тәрбие ісіне арнаған тұрақты және шынайы шығармашылықты талап етеді. Қазіргі заманғы ғылыми-техникалық үдерістің қарқыны, оқытушылар алдына жаңа міндеттер қойып отыр. Ең бастысы – өз жұмыс орнына және бүкіл техникалық тізбекте технологияның үздіксіз өзгерістеріне бейімделе алатын құзыретті маман тұлғасын қалыптастыру міндетті. Біліміне, біліктілігіне, парасатына пайымы сай ұстаз бүгінгі таңда жас ұрпаққа білім беру жүйесінде болып жатқан оң өзгерістерге байыппен қарап, оның заман талабына сай мән-маңызын түсінуі хақ. Сондықтан, жүктеліп отырған аса жауапты міндет, білім саласындағы реформалар, педагогикалық әдіс- тәсілдердің тың, мәнді, әрі сапалы болуын талап етіп отырған осы бір айтулы кезеңде, педагогтың жылдар бойы жинақтаған іс-тәжірибесін жаңа ақпараттық технологияға ұштастыруын қажетті санайды.

7 слайд

Жас ұрпақ тәрбиесі қай  заманда болмасын, уақыт сөресінен  түскен емес. Шығыс даналығында «Бір баланы адам етіп өсіргенше,  бір шаһар апат болады» деген ғажап мағыналы сөз бар. Ал, жеке тұлғаның адамгершілік тұлғасын қалыптастыру үшін аянбай еңбек етіп, қыруар уақыт пен тер төгетін үлкен жауапкершілік қажет. Осы жауапкершілікті қорықпай, өз міндетіне алып келе жатқан халық мұғалімі – жас ұрпақтың рухани дүниесінің мүсіншісі, жанашыры, қамқоршысы. Осы аса ізгі және өте қиын, әрі киелі мамандық ұлағаты артқан  ұстаздан өз өмірін оқу-тәрбие ісіне арнаған тұрақты және шынайы шығармашылықты талап етеді. Қазіргі заманғы ғылыми-техникалық үдерістің қарқыны, оқытушылар алдына жаңа міндеттер қойып отыр. Ең бастысы – өз жұмыс орнына және бүкіл техникалық тізбекте технологияның үздіксіз өзгерістеріне бейімделе алатын құзыретті маман тұлғасын қалыптастыру міндетті. Біліміне, біліктілігіне, парасатына пайымы сай ұстаз бүгінгі таңда жас ұрпаққа білім беру жүйесінде болып жатқан оң өзгерістерге байыппен қарап, оның заман талабына сай мән-маңызын түсінуі хақ. Сондықтан, жүктеліп отырған аса жауапты міндет, білім саласындағы реформалар, педагогикалық әдіс- тәсілдердің тың, мәнді, әрі сапалы болуын талап етіп отырған осы бір айтулы кезеңде, педагогтың жылдар бойы жинақтаған іс-тәжірибесін жаңа ақпараттық технологияға ұштастыруын қажетті санайды.

Қазіргі қоғамдағы оқытушының ролі туралы қорыта келе, орыстың танымал публицист, педагог, философы С.Л.С

8 слайд
Қазіргі қоғамдағы оқытушының ролі туралы қорыта келе, орыстың танымал публицист, педагог, философы С.Л.Соловейчиктің мынадай сөзімен аяқтағым келеді: «Ол – әртіс, бірақ оның көрермендері мен тыңдаушылары оған қол шапалақтамайды. Ол – мүсінші, бірақ оның жұмысын ешкім көрмейді. Ол – дәрігер, бірақ оның емделушілері алған емі үшін ризашылықтарын білдірмейді және көбінесе, емделгісі келмейді. Күнделікті шабыт үшін күш-қуатты қайдан алмақ? Тек өз бойынан, өз ісінің ұлы екендігін мойындаудан».

8 слайд

Қазіргі қоғамдағы оқытушының ролі туралы қорыта келе, орыстың танымал публицист, педагог, философы С.Л.Соловейчиктің мынадай сөзімен аяқтағым келеді: «Ол – әртіс, бірақ оның көрермендері мен тыңдаушылары оған қол шапалақтамайды. Ол – мүсінші, бірақ оның жұмысын ешкім көрмейді. Ол – дәрігер, бірақ оның емделушілері алған емі үшін ризашылықтарын білдірмейді және көбінесе, емделгісі келмейді. Күнделікті шабыт үшін күш-қуатты қайдан алмақ? Тек өз бойынан, өз ісінің ұлы екендігін мойындаудан».

Назарларыңызға рақмет!

9 слайд
Назарларыңызға рақмет!

9 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ