Қоғамдық-саяси ойдың бастауы және дамуы слайд

Тақырып бойынша 16 материал табылды

Қоғамдық-саяси ойдың бастауы және дамуы слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Қоғамдық-саяси ойдың бастауы және дамуы, слайд Қазақстан тарихы 11 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыпты анықтау

#1 слайд
Тақырыпты анықтау

1 слайд

Тақырыпты анықтау

§23-24. Қоғамдық-саяси ойдың бастауы және дамуы. 11.3.1.1 Ежелгі және ортағасырлық Қазақстанның тарихи тұлғаларының қоғам

#2 слайд
§23-24. Қоғамдық-саяси ойдың бастауы және дамуы. 11.3.1.1 Ежелгі және ортағасырлық Қазақстанның тарихи тұлғаларының қоғамдық-саяси идеяларын анықтау; 11.3.1.2 Қазақстандағы қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін бағалау;

2 слайд

§23-24. Қоғамдық-саяси ойдың бастауы және дамуы. 11.3.1.1 Ежелгі және ортағасырлық Қазақстанның тарихи тұлғаларының қоғамдық-саяси идеяларын анықтау; 11.3.1.2 Қазақстандағы қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін бағалау;

Ежелгі және орта ғасырларда әлеуметтік- саяси ойдың қалыптасуы. Қазақстан аумағында алғашқы мемлекеттік құрылымды б.з.б. VII

#3 слайд
Ежелгі және орта ғасырларда әлеуметтік- саяси ойдың қалыптасуы. Қазақстан аумағында алғашқы мемлекеттік құрылымды б.з.б. VIII-III ғғ. сақ тайпалық одақтары қалыптастырды. Есік обасынан табылған 26 таңбалық тостағандағы жазу сақтарда әліпби болғанын көрсетеді. “аң стилі” “Алтын адамдар”

3 слайд

Ежелгі және орта ғасырларда әлеуметтік- саяси ойдың қалыптасуы. Қазақстан аумағында алғашқы мемлекеттік құрылымды б.з.б. VIII-III ғғ. сақ тайпалық одақтары қалыптастырды. Есік обасынан табылған 26 таңбалық тостағандағы жазу сақтарда әліпби болғанын көрсетеді. “аң стилі” “Алтын адамдар”

Анахарсис - Сақ ғұламасы, қоғамдық құрылыс мәселесімен айналысқан. Ол әділ өмір сүру үшін жақсы заңдардың болуы жеткілікс

#4 слайд
Анахарсис - Сақ ғұламасы, қоғамдық құрылыс мәселесімен айналысқан. Ол әділ өмір сүру үшін жақсы заңдардың болуы жеткіліксіз, заңды әділ қорғаушылар керек деп есептеген. Әлеуметтік жағдайы мен қызметіне қарамастан, адамдардың заң алдында бірдей екенін айтқан. Анахарсистен “Қызғаныш пен қорқыныш – адамның ең жаман қасиеттері” деген сөз қалған. Қорқыт ата – ортағасырлық ұлы ойшыл, жырау, қобызшы. Ел бірлігін нығайтқан кемеңгер қайраткер, түркі дүниетанымының негізін қалаған ғұлама. Қорқыт ата халыққа мәңгілік бақыт әкелетін жерұйықты іздеген данагөй ойшыл. Қорқыт ата уақытты қадірлеуге шақырды, ұрпағына өлмес күйлер қалдырды.

4 слайд

Анахарсис - Сақ ғұламасы, қоғамдық құрылыс мәселесімен айналысқан. Ол әділ өмір сүру үшін жақсы заңдардың болуы жеткіліксіз, заңды әділ қорғаушылар керек деп есептеген. Әлеуметтік жағдайы мен қызметіне қарамастан, адамдардың заң алдында бірдей екенін айтқан. Анахарсистен “Қызғаныш пен қорқыныш – адамның ең жаман қасиеттері” деген сөз қалған. Қорқыт ата – ортағасырлық ұлы ойшыл, жырау, қобызшы. Ел бірлігін нығайтқан кемеңгер қайраткер, түркі дүниетанымының негізін қалаған ғұлама. Қорқыт ата халыққа мәңгілік бақыт әкелетін жерұйықты іздеген данагөй ойшыл. Қорқыт ата уақытты қадірлеуге шақырды, ұрпағына өлмес күйлер қалдырды.

VI ғасырдан Түрік кезеңі басталды . Түрік қағанаты ыдыраған соң •Батыс Түрік •Түркеш •Қарлұқ қағанаты •Оғыз •Қарахан •Қ

#5 слайд
VI ғасырдан Түрік кезеңі басталды . Түрік қағанаты ыдыраған соң •Батыс Түрік •Түркеш •Қарлұқ қағанаты •Оғыз •Қарахан •Қыпшақ Моңғол шапқыншылығ ынан соң •Алтын Орда •Ақ Орда •Ноғай ордасы •Моғолстан •Әбілқайыр хандығы Ұлы Далада Қазақ мемлекеттілігі прототүркі, түркі тайпалары негізінде қалыптасты. Антропологиялық ерекшелік, салт-дәстүрлері тұрақты, өзгеріссіз сақталып қалды.

5 слайд

VI ғасырдан Түрік кезеңі басталды . Түрік қағанаты ыдыраған соң •Батыс Түрік •Түркеш •Қарлұқ қағанаты •Оғыз •Қарахан •Қыпшақ Моңғол шапқыншылығ ынан соң •Алтын Орда •Ақ Орда •Ноғай ордасы •Моғолстан •Әбілқайыр хандығы Ұлы Далада Қазақ мемлекеттілігі прототүркі, түркі тайпалары негізінде қалыптасты. Антропологиялық ерекшелік, салт-дәстүрлері тұрақты, өзгеріссіз сақталып қалды.

Мөде тәңірқұт Б.з.б. 209 жылы Ғұн мемлекетін құрды. Ел басқару жүйесіне реформалар жүргізді. Мемлекетті бір орталыққа

#6 слайд
Мөде тәңірқұт Б.з.б. 209 жылы Ғұн мемлекетін құрды. Ел басқару жүйесіне реформалар жүргізді. Мемлекетті бір орталыққа бағындырды. 300 мыңдық тұрақты әскері болған. Мөде қаған мемлекет пен халықтың байлығы жер екенін жұртқы терең ұқтырды. “Жер – ол мемлекеттің негізі. Оны қалай береміз” – деп ұрпаққа аманат етіп кеткен.

6 слайд

Мөде тәңірқұт Б.з.б. 209 жылы Ғұн мемлекетін құрды. Ел басқару жүйесіне реформалар жүргізді. Мемлекетті бір орталыққа бағындырды. 300 мыңдық тұрақты әскері болған. Мөде қаған мемлекет пен халықтың байлығы жер екенін жұртқы терең ұқтырды. “Жер – ол мемлекеттің негізі. Оны қалай береміз” – деп ұрпаққа аманат етіп кеткен.

Күлтегін . •Түркі жұртының атақты қолбасшысы. . •Күлтегін жазуы ежелгі түркі жазба ескерткіштерінің ғажайып үгісі. .

#7 слайд
Күлтегін . •Түркі жұртының атақты қолбасшысы. . •Күлтегін жазуы ежелгі түркі жазба ескерткіштерінің ғажайып үгісі. . •1893 жылы В.Томсен құпиясын ашты. •“Өлімші халықты тірілттім, жалаңаш халық тонды, кедей халықты бай қылдым, аз халықты көп қылдым. Тату елге жақсылық қылдым”. •“Түнде ұйықтамадым, күндіз отырмадым. Қызыл қанымды төктім, қара терімді ағыздым. Күш- қуатымды аямадым”.

7 слайд

Күлтегін . •Түркі жұртының атақты қолбасшысы. . •Күлтегін жазуы ежелгі түркі жазба ескерткіштерінің ғажайып үгісі. . •1893 жылы В.Томсен құпиясын ашты. •“Өлімші халықты тірілттім, жалаңаш халық тонды, кедей халықты бай қылдым, аз халықты көп қылдым. Тату елге жақсылық қылдым”. •“Түнде ұйықтамадым, күндіз отырмадым. Қызыл қанымды төктім, қара терімді ағыздым. Күш- қуатымды аямадым”.

“АЗАМАТТАР ӨЗАРА КӨМЕГІ МЕН БІРЛІГІ АРҚЫЛЫ БАҚЫТТЫ, ІЗГІ ӨМІРГЕ ҚОЛ ЖЕТІЗЕДІ”. Вставка рисунка Әбу Насыр әл-Фараби – Шығы

#8 слайд
“АЗАМАТТАР ӨЗАРА КӨМЕГІ МЕН БІРЛІГІ АРҚЫЛЫ БАҚЫТТЫ, ІЗГІ ӨМІРГЕ ҚОЛ ЖЕТІЗЕДІ”. Вставка рисунка Әбу Насыр әл-Фараби – Шығыстың ұл ы ойшылы. Оның еңбектері Шығыс пен Батыстың ғылыми ойының дамуына ықпал етті. Ежелгі Шығыстың әлеуметтік идеяларын одан әрі жетілдіріп, қоғам туралы құнды қағидасын ұсынды. Ойшылдың пікірінше, қайырымды қала билеушісінің даналық, азаматтық қасиеті мен ойлау қабілеті жоғары тұру керек.

8 слайд

“АЗАМАТТАР ӨЗАРА КӨМЕГІ МЕН БІРЛІГІ АРҚЫЛЫ БАҚЫТТЫ, ІЗГІ ӨМІРГЕ ҚОЛ ЖЕТІЗЕДІ”. Вставка рисунка Әбу Насыр әл-Фараби – Шығыстың ұл ы ойшылы. Оның еңбектері Шығыс пен Батыстың ғылыми ойының дамуына ықпал етті. Ежелгі Шығыстың әлеуметтік идеяларын одан әрі жетілдіріп, қоғам туралы құнды қағидасын ұсынды. Ойшылдың пікірінше, қайырымды қала билеушісінің даналық, азаматтық қасиеті мен ойлау қабілеті жоғары тұру керек.

Үйге тапсырма §23-24. Мазмұндау.

#9 слайд
Үйге тапсырма §23-24. Мазмұндау.

9 слайд

Үйге тапсырма §23-24. Мазмұндау.

Файл форматы:
pptx
12.01.2025
376
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі