Қоғамдық саяси ойдың дамуы

Тақырып бойынша 20 материал табылды

Қоғамдық саяси ойдың дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қоғамдық саяси ойдың дамуы. Орта ғасырлық ойшылдар туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Бөлім тақырыбы: Қоғамдық саяси ойдың дамуы. Қазақстандағы әлеуметтік-саяси ойдың эволюциясы Сабақ тақырыбы: Қоғамдық-саяси ойд

#1 слайд
Бөлім тақырыбы: Қоғамдық саяси ойдың дамуы. Қазақстандағы әлеуметтік-саяси ойдың эволюциясы Сабақ тақырыбы: Қоғамдық-саяси ойдың бастауы және дамуы 2-сабақ Қазақстан тарихы 11-сынып

1 слайд

Бөлім тақырыбы: Қоғамдық саяси ойдың дамуы. Қазақстандағы әлеуметтік-саяси ойдың эволюциясы Сабақ тақырыбы: Қоғамдық-саяси ойдың бастауы және дамуы 2-сабақ Қазақстан тарихы 11-сынып

Оқу мақсаты: 11.3.1.2 Қазақстандағы қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін бағалау Бағалау критерийл

#2 слайд
Оқу мақсаты: 11.3.1.2 Қазақстандағы қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін бағалау Бағалау критерийлері: *Орта ғасырлардағы ұлы ойшылдардың идеяларымен танысады ,оның қоғамда қолданылуына талдау жасайды; * Идеялардың қоғам өміріндегі алатынын орнын анықтайды ; Дескрипторы: *Орта ғасырлардағы ұлы ойшылдардың идеяларының іске асуын талдайды; *Қоғамдағы идеялардың алатынын орнын бағалайды ;

2 слайд

Оқу мақсаты: 11.3.1.2 Қазақстандағы қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін бағалау Бағалау критерийлері: *Орта ғасырлардағы ұлы ойшылдардың идеяларымен танысады ,оның қоғамда қолданылуына талдау жасайды; * Идеялардың қоғам өміріндегі алатынын орнын анықтайды ; Дескрипторы: *Орта ғасырлардағы ұлы ойшылдардың идеяларының іске асуын талдайды; *Қоғамдағы идеялардың алатынын орнын бағалайды ;

Тірек сөз Сопылық - ислам діні ағымдарының бірі. Сопы деп дін жолына түскен құдайшыл, тақуа адамды айтады.

#3 слайд
Тірек сөз Сопылық - ислам діні ағымдарының бірі. Сопы деп дін жолына түскен құдайшыл, тақуа адамды айтады.

3 слайд

Тірек сөз Сопылық - ислам діні ағымдарының бірі. Сопы деп дін жолына түскен құдайшыл, тақуа адамды айтады.

•1.8-6-3 ғасыр •2.552 жыл •3.б.з.б 209 жыл •4.300 •5.1893ж

#4 слайд
•1.8-6-3 ғасыр •2.552 жыл •3.б.з.б 209 жыл •4.300 •5.1893ж

4 слайд

•1.8-6-3 ғасыр •2.552 жыл •3.б.з.б 209 жыл •4.300 •5.1893ж

Сыни ойлау

#5 слайд
Сыни ойлау

5 слайд

Сыни ойлау

Ұлы ойшылдар Әбу Насыр әл-Фараби Әбу Насыр әл-Фараби Жүсіп БаласағұниЖүсіп Баласағұни

#6 слайд
Ұлы ойшылдар Әбу Насыр әл-Фараби Әбу Насыр әл-Фараби Жүсіп БаласағұниЖүсіп Баласағұни

6 слайд

Ұлы ойшылдар Әбу Насыр әл-Фараби Әбу Насыр әл-Фараби Жүсіп БаласағұниЖүсіп Баласағұни

Ұлы ойшылдар Махмұт Қашқари Қожа Ахмет Яссауи

#7 слайд
Ұлы ойшылдар Махмұт Қашқари Қожа Ахмет Яссауи

7 слайд

Ұлы ойшылдар Махмұт Қашқари Қожа Ахмет Яссауи

«Ақиқат пен жалған» әдісі бойынша ақпараттарды табу. Бағалау критерийі Дескриптор Ұлы ойшылдар туралы мәліметтерді анықтау

#8 слайд
«Ақиқат пен жалған» әдісі бойынша ақпараттарды табу. Бағалау критерийі Дескриптор Ұлы ойшылдар туралы мәліметтерді анықтау Мәтін бойынша мәліметті анықтайды. *Әбу Насыр -батыстың ойшылы. *Әл-Фараби-қоғам туралы құнды қағи дасын ұсынды. *Жүсіп Баласағұни - түркі ақыны. *Ел басқаруда білім маңызды емес *Махмұт Қашқари-Сатұқ Бограханның ұрпағы *Махмұт Қашқари-алғашқы математика ның негізін қалады *Қожа Ахмет-сопылық ақын (иә) *Қожа Ахмет Яссауи кесенесі Таразда орналасқан (жоқ)   иә жоқ

8 слайд

«Ақиқат пен жалған» әдісі бойынша ақпараттарды табу. Бағалау критерийі Дескриптор Ұлы ойшылдар туралы мәліметтерді анықтау Мәтін бойынша мәліметті анықтайды. *Әбу Насыр -батыстың ойшылы. *Әл-Фараби-қоғам туралы құнды қағи дасын ұсынды. *Жүсіп Баласағұни - түркі ақыны. *Ел басқаруда білім маңызды емес *Махмұт Қашқари-Сатұқ Бограханның ұрпағы *Махмұт Қашқари-алғашқы математика ның негізін қалады *Қожа Ахмет-сопылық ақын (иә) *Қожа Ахмет Яссауи кесенесі Таразда орналасқан (жоқ)   иә жоқ

«Сәйкестендіру» әдісі арқылы берілген түсініктемелерді сәйкестендіру. Бағалау критерийі Дескриптор Ұлы ойшылдардың еңбектерін

#9 слайд
«Сәйкестендіру» әдісі арқылы берілген түсініктемелерді сәйкестендіру. Бағалау критерийі Дескриптор Ұлы ойшылдардың еңбектерін айқындау,талдау Авторларындың еңбегін анықтап, оны талдайды «Даналық кітабы» атты еңбегін жазған   «Құт негізі білік» дастанының авторы.. Шығыстың ойшылы «Түркі тілдерінің сөздігі» еңбегінің авторы.

9 слайд

«Сәйкестендіру» әдісі арқылы берілген түсініктемелерді сәйкестендіру. Бағалау критерийі Дескриптор Ұлы ойшылдардың еңбектерін айқындау,талдау Авторларындың еңбегін анықтап, оны талдайды «Даналық кітабы» атты еңбегін жазған   «Құт негізі білік» дастанының авторы.. Шығыстың ойшылы «Түркі тілдерінің сөздігі» еңбегінің авторы.

Кімнің пікірі.Яссауи, Қашқари,Баласағұни,әл-Фараби Яссауи, Қашқари,Баласағұни,әл-Фараби «Мен-түркі боламын»,түркі тілі-«ең а

#10 слайд
Кімнің пікірі.Яссауи, Қашқари,Баласағұни,әл-Фараби Яссауи, Қашқари,Баласағұни,әл-Фараби «Мен-түркі боламын»,түркі тілі-«ең ашық- айқын әрі тура- түзу тіл». «Мен-түркі боламын»,түркі тілі-«ең ашық- айқын әрі тура- түзу тіл».«Кісі мәңгі болмас,мәңгі қалар оның жақсы аты». «Кісі мәңгі болмас,мәңгі қалар оның жақсы аты».Азаматтар өзара көмегі мен бірлігі арқылы бақыт ты,ізгі өмірге қол жеткізеді Азаматтар өзара көмегі мен бірлігі арқылы бақыт ты,ізгі өмірге қол жеткізеді«Дүние менікі дегендер- жаһан малын алғандар, пара алған әкімдер-арам дықпен жүргендер,алтын тақта отырса да,топырақ астына түседі,сенген құл дар -адалдар,садақамен тұрады». «Дүние менікі дегендер- жаһан малын алғандар, пара алған әкімдер-арам дықпен жүргендер,алтын тақта отырса да,топырақ астына түседі,сенген құл дар -адалдар,садақамен тұрады». Бағалау критерийлері: Ұлы ойшылдардың пікірлерімен сөздерінің маңызын тұжырымдау Дескриптор: Тарихтағы ұлы ойшылдырдың пікірлерін бағалайды

10 слайд

Кімнің пікірі.Яссауи, Қашқари,Баласағұни,әл-Фараби Яссауи, Қашқари,Баласағұни,әл-Фараби «Мен-түркі боламын»,түркі тілі-«ең ашық- айқын әрі тура- түзу тіл». «Мен-түркі боламын»,түркі тілі-«ең ашық- айқын әрі тура- түзу тіл».«Кісі мәңгі болмас,мәңгі қалар оның жақсы аты». «Кісі мәңгі болмас,мәңгі қалар оның жақсы аты».Азаматтар өзара көмегі мен бірлігі арқылы бақыт ты,ізгі өмірге қол жеткізеді Азаматтар өзара көмегі мен бірлігі арқылы бақыт ты,ізгі өмірге қол жеткізеді«Дүние менікі дегендер- жаһан малын алғандар, пара алған әкімдер-арам дықпен жүргендер,алтын тақта отырса да,топырақ астына түседі,сенген құл дар -адалдар,садақамен тұрады». «Дүние менікі дегендер- жаһан малын алғандар, пара алған әкімдер-арам дықпен жүргендер,алтын тақта отырса да,топырақ астына түседі,сенген құл дар -адалдар,садақамен тұрады». Бағалау критерийлері: Ұлы ойшылдардың пікірлерімен сөздерінің маңызын тұжырымдау Дескриптор: Тарихтағы ұлы ойшылдырдың пікірлерін бағалайды

Қорытынды. «Ортағасырлық ғұламалардың пікірін үш сөйлеммен бағалаңыз. Кері байланыс. «Ой сүзгі» - Ұстаным - Талдау - Салысты

#11 слайд
Қорытынды. «Ортағасырлық ғұламалардың пікірін үш сөйлеммен бағалаңыз. Кері байланыс. «Ой сүзгі» - Ұстаным - Талдау - Салыстыру - Бағалау -Қорытынды

11 слайд

Қорытынды. «Ортағасырлық ғұламалардың пікірін үш сөйлеммен бағалаңыз. Кері байланыс. «Ой сүзгі» - Ұстаным - Талдау - Салыстыру - Бағалау -Қорытынды

Файл форматы:
ppt
14.02.2025
238
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі