Материалдар / Қолданбалы есептерді шешу слайд 8 сынып

Қолданбалы есептерді шешу слайд 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қолданбалы есептерді шешу слайд 8 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2024
134
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ЫНТЫҚМАҚТАСТЫҚ АТМОСФЕРАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ Үш тілде амандасу, жақсы көңіл-күй сыйлау

1 слайд
ЫНТЫҚМАҚТАСТЫҚ АТМОСФЕРАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ Үш тілде амандасу, жақсы көңіл-күй сыйлау

1 слайд

ЫНТЫҚМАҚТАСТЫҚ АТМОСФЕРАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ Үш тілде амандасу, жақсы көңіл-күй сыйлау

•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңдер? •Қалай? Осы атауларды қолданудың

2 слайд
•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңдер? •Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыңдар ма? •Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыңдар? “Атаулар мен терминдер туралы үш сұрақ” әдісі “Формула Функция, Электрондық кесте”

2 слайд

•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңдер? •Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыңдар ма? •Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыңдар? “Атаулар мен терминдер туралы үш сұрақ” әдісі “Формула Функция, Электрондық кесте”

Сабақтың тақырыбы: Қолданбалы есептерді шешу

3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қолданбалы есептерді шешу

3 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қолданбалы есептерді шешу

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Электрондық кестелерде кіріктірілген функцияларды, формулаларды қолдана отырып есептер шығару.

4 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Электрондық кестелерде кіріктірілген функцияларды, формулаларды қолдана отырып есептер шығару.

4 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Электрондық кестелерде кіріктірілген функцияларды, формулаларды қолдана отырып есептер шығару.

«Санды зерттеу» практикалық тапсырма 647 санын әр түрлі функция түрлерін қолдана отырып, санды зерттеу керек. (жеке жұмыс

5 слайд
«Санды зерттеу» практикалық тапсырма 647 санын әр түрлі функция түрлерін қолдана отырып, санды зерттеу керек. (жеке жұмыс) 1 Берілген санның түбірін табу 2 Санның квадратын табу 3 Санның цифрларының қосындысын табу 4 Сан цифрларының арасынан ең кішісін анықтау 5 Санның цифрларының арифметикалық ортасын табу 6 Санның цифрларының ішінен санның ақиқат немесе жалған екендігін анықтау Осы берілген функция түрлерін 3 тілде атап беру қажет. 3 минут уақыт беріледі.

5 слайд

«Санды зерттеу» практикалық тапсырма 647 санын әр түрлі функция түрлерін қолдана отырып, санды зерттеу керек. (жеке жұмыс) 1 Берілген санның түбірін табу 2 Санның квадратын табу 3 Санның цифрларының қосындысын табу 4 Сан цифрларының арасынан ең кішісін анықтау 5 Санның цифрларының арифметикалық ортасын табу 6 Санның цифрларының ішінен санның ақиқат немесе жалған екендігін анықтау Осы берілген функция түрлерін 3 тілде атап беру қажет. 3 минут уақыт беріледі.

Қолданбалы есептерді шешуде физика, алгебра және геометрияның есептерін электрондық кесте Microsoft Excel программасында

6 слайд
Қолданбалы есептерді шешуде физика, алгебра және геометрияның есептерін электрондық кесте Microsoft Excel программасында функцияларды, формулаларды қолданып есептер шығару. 1-тапсырма Алгебра пәнінен есеп шығарады. 2-тапсырма Физика пәнінен есеп шығарады. “Кім жылдам” жеке жұмыс 5 минут

6 слайд

Қолданбалы есептерді шешуде физика, алгебра және геометрияның есептерін электрондық кесте Microsoft Excel программасында функцияларды, формулаларды қолданып есептер шығару. 1-тапсырма Алгебра пәнінен есеп шығарады. 2-тапсырма Физика пәнінен есеп шығарады. “Кім жылдам” жеке жұмыс 5 минут

СЫЗЫҚТ Алгебра пәнінен есеп y=2 х +1, y=2 х+5 А деңгей: Сызықтық функциясын есептеп табу керек; В деңгей: Электрондық

7 слайд
СЫЗЫҚТ Алгебра пәнінен есеп y=2 х +1, y=2 х+5 А деңгей: Сызықтық функциясын есептеп табу керек; В деңгей: Электрондық кестеге салып, жазу, керек; С деңгей:Мәндерін тауып болған соң, графикке салу керек.

7 слайд

СЫЗЫҚТ Алгебра пәнінен есеп y=2 х +1, y=2 х+5 А деңгей: Сызықтық функциясын есептеп табу керек; В деңгей: Электрондық кестеге салып, жазу, керек; С деңгей:Мәндерін тауып болған соң, графикке салу керек.

ЖЕКЕ ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікт

8 слайд
ЖЕКЕ ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Есептің шартын түсінеді, есептейді. •Х –ке мән бере отырып, функцияның мәнін дұрыс таба біледі. •Табылған мәндері бойынша функцияның графигін салады.

8 слайд

ЖЕКЕ ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Есептің шартын түсінеді, есептейді. •Х –ке мән бере отырып, функцияның мәнін дұрыс таба біледі. •Табылған мәндері бойынша функцияның графигін салады.

y=2 х +1, y=2 х+5 Сызықтық функция

9 слайд
y=2 х +1, y=2 х+5 Сызықтық функция

9 слайд

y=2 х +1, y=2 х+5 Сызықтық функция

СЫЗЫҚТ Физика пәнінен есеп А деңгей. Тұрақты 8 м/с жылдамдықпен қозғалатын дененің жүріп өткен жолының уақытқа тәуелділігі

10 слайд
СЫЗЫҚТ Физика пәнінен есеп А деңгей. Тұрақты 8 м/с жылдамдықпен қозғалатын дененің жүріп өткен жолының уақытқа тәуелділігін табу керек. Уақыт t= 0…20 секунд аралығында 2 с қадаммен өзгереді. В деңгей. S (t) графигін сал. С деңгей. Дененің жүріп өткен жолының қосындысын есепте?

10 слайд

СЫЗЫҚТ Физика пәнінен есеп А деңгей. Тұрақты 8 м/с жылдамдықпен қозғалатын дененің жүріп өткен жолының уақытқа тәуелділігін табу керек. Уақыт t= 0…20 секунд аралығында 2 с қадаммен өзгереді. В деңгей. S (t) графигін сал. С деңгей. Дененің жүріп өткен жолының қосындысын есепте?

ЖЕКЕ ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікт

11 слайд
ЖЕКЕ ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Есептің шартын түсінеді, есептейді. •Дененің жүріп өткен жолын табады •Табылған мәндері бойынша графигін сызады.

11 слайд

ЖЕКЕ ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Есептің шартын түсінеді, есептейді. •Дененің жүріп өткен жолын табады •Табылған мәндері бойынша графигін сызады.

12 слайд

12 слайд

HTTPS:// LEARNINGAPS.ORG/ DISPLAY? V=PYUZR4N7K23

13 слайд
HTTPS:// LEARNINGAPS.ORG/ DISPLAY? V=PYUZR4N7K23

13 слайд

HTTPS:// LEARNINGAPS.ORG/ DISPLAY? V=PYUZR4N7K23

Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір Бүгінгі сабақ несімен ерекше болды? Алған біліміңді қолдана аласың ба? Саған қиын

14 слайд
Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір Бүгінгі сабақ несімен ерекше болды? Алған біліміңді қолдана аласың ба? Саған қиындық тудырған түсініктер Өз ойларыңды «1 сөйлеммен түйіндеу» әдісі бойынша ойларыңды стикерге 1-сөйлеммен түйіндеп жазып, берілген қорапшаға салу керек.

14 слайд

Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір Бүгінгі сабақ несімен ерекше болды? Алған біліміңді қолдана аласың ба? Саған қиындық тудырған түсініктер Өз ойларыңды «1 сөйлеммен түйіндеу» әдісі бойынша ойларыңды стикерге 1-сөйлеммен түйіндеп жазып, берілген қорапшаға салу керек.