Қолданбалы есептерді шешу слайд 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қолданбалы есептерді шешу слайд 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қолданбалы есептерді шешу слайд 8 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ЫНТЫҚМАҚТАСТЫҚ АТМОСФЕРАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ Үш тілде амандасу, жақсы көңіл-күй сыйлау

#1 слайд
ЫНТЫҚМАҚТАСТЫҚ АТМОСФЕРАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ Үш тілде амандасу, жақсы көңіл-күй сыйлау

1 слайд

ЫНТЫҚМАҚТАСТЫҚ АТМОСФЕРАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ Үш тілде амандасу, жақсы көңіл-күй сыйлау

•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңдер? •Қалай? Осы атауларды қолданудың

#2 слайд
•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңдер? •Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыңдар ма? •Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыңдар? “Атаулар мен терминдер туралы үш сұрақ” әдісі “Формула Функция, Электрондық кесте”

2 слайд

•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңдер? •Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыңдар ма? •Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыңдар? “Атаулар мен терминдер туралы үш сұрақ” әдісі “Формула Функция, Электрондық кесте”

Сабақтың тақырыбы: Қолданбалы есептерді шешу

#3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қолданбалы есептерді шешу

3 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қолданбалы есептерді шешу

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Электрондық кестелерде кіріктірілген функцияларды, формулаларды қолдана отырып есептер шығару.

#4 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Электрондық кестелерде кіріктірілген функцияларды, формулаларды қолдана отырып есептер шығару.

4 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Электрондық кестелерде кіріктірілген функцияларды, формулаларды қолдана отырып есептер шығару.

«Санды зерттеу» практикалық тапсырма 647 санын әр түрлі функция түрлерін қолдана отырып, санды зерттеу керек. (жеке жұмыс

#5 слайд
«Санды зерттеу» практикалық тапсырма 647 санын әр түрлі функция түрлерін қолдана отырып, санды зерттеу керек. (жеке жұмыс) 1 Берілген санның түбірін табу 2 Санның квадратын табу 3 Санның цифрларының қосындысын табу 4 Сан цифрларының арасынан ең кішісін анықтау 5 Санның цифрларының арифметикалық ортасын табу 6 Санның цифрларының ішінен санның ақиқат немесе жалған екендігін анықтау Осы берілген функция түрлерін 3 тілде атап беру қажет. 3 минут уақыт беріледі.

5 слайд

«Санды зерттеу» практикалық тапсырма 647 санын әр түрлі функция түрлерін қолдана отырып, санды зерттеу керек. (жеке жұмыс) 1 Берілген санның түбірін табу 2 Санның квадратын табу 3 Санның цифрларының қосындысын табу 4 Сан цифрларының арасынан ең кішісін анықтау 5 Санның цифрларының арифметикалық ортасын табу 6 Санның цифрларының ішінен санның ақиқат немесе жалған екендігін анықтау Осы берілген функция түрлерін 3 тілде атап беру қажет. 3 минут уақыт беріледі.

Қолданбалы есептерді шешуде физика, алгебра және геометрияның есептерін электрондық кесте Microsoft Excel программасында

#6 слайд
Қолданбалы есептерді шешуде физика, алгебра және геометрияның есептерін электрондық кесте Microsoft Excel программасында функцияларды, формулаларды қолданып есептер шығару. 1-тапсырма Алгебра пәнінен есеп шығарады. 2-тапсырма Физика пәнінен есеп шығарады. “Кім жылдам” жеке жұмыс 5 минут

6 слайд

Қолданбалы есептерді шешуде физика, алгебра және геометрияның есептерін электрондық кесте Microsoft Excel программасында функцияларды, формулаларды қолданып есептер шығару. 1-тапсырма Алгебра пәнінен есеп шығарады. 2-тапсырма Физика пәнінен есеп шығарады. “Кім жылдам” жеке жұмыс 5 минут

СЫЗЫҚТ Алгебра пәнінен есеп y=2 х +1, y=2 х+5 А деңгей: Сызықтық функциясын есептеп табу керек; В деңгей: Электрондық

#7 слайд
СЫЗЫҚТ Алгебра пәнінен есеп y=2 х +1, y=2 х+5 А деңгей: Сызықтық функциясын есептеп табу керек; В деңгей: Электрондық кестеге салып, жазу, керек; С деңгей:Мәндерін тауып болған соң, графикке салу керек.

7 слайд

СЫЗЫҚТ Алгебра пәнінен есеп y=2 х +1, y=2 х+5 А деңгей: Сызықтық функциясын есептеп табу керек; В деңгей: Электрондық кестеге салып, жазу, керек; С деңгей:Мәндерін тауып болған соң, графикке салу керек.

ЖЕКЕ ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікт

#8 слайд
ЖЕКЕ ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Есептің шартын түсінеді, есептейді. •Х –ке мән бере отырып, функцияның мәнін дұрыс таба біледі. •Табылған мәндері бойынша функцияның графигін салады.

8 слайд

ЖЕКЕ ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Есептің шартын түсінеді, есептейді. •Х –ке мән бере отырып, функцияның мәнін дұрыс таба біледі. •Табылған мәндері бойынша функцияның графигін салады.

y=2 х +1, y=2 х+5 Сызықтық функция

#9 слайд
y=2 х +1, y=2 х+5 Сызықтық функция

9 слайд

y=2 х +1, y=2 х+5 Сызықтық функция

СЫЗЫҚТ Физика пәнінен есеп А деңгей. Тұрақты 8 м/с жылдамдықпен қозғалатын дененің жүріп өткен жолының уақытқа тәуелділігі

#10 слайд
СЫЗЫҚТ Физика пәнінен есеп А деңгей. Тұрақты 8 м/с жылдамдықпен қозғалатын дененің жүріп өткен жолының уақытқа тәуелділігін табу керек. Уақыт t= 0…20 секунд аралығында 2 с қадаммен өзгереді. В деңгей. S (t) графигін сал. С деңгей. Дененің жүріп өткен жолының қосындысын есепте?

10 слайд

СЫЗЫҚТ Физика пәнінен есеп А деңгей. Тұрақты 8 м/с жылдамдықпен қозғалатын дененің жүріп өткен жолының уақытқа тәуелділігін табу керек. Уақыт t= 0…20 секунд аралығында 2 с қадаммен өзгереді. В деңгей. S (t) графигін сал. С деңгей. Дененің жүріп өткен жолының қосындысын есепте?

ЖЕКЕ ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікт

#11 слайд
ЖЕКЕ ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Есептің шартын түсінеді, есептейді. •Дененің жүріп өткен жолын табады •Табылған мәндері бойынша графигін сызады.

11 слайд

ЖЕКЕ ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Есептің шартын түсінеді, есептейді. •Дененің жүріп өткен жолын табады •Табылған мәндері бойынша графигін сызады.

#12 слайд

12 слайд

HTTPS:// LEARNINGAPS.ORG/ DISPLAY? V=PYUZR4N7K23

#13 слайд
HTTPS:// LEARNINGAPS.ORG/ DISPLAY? V=PYUZR4N7K23

13 слайд

HTTPS:// LEARNINGAPS.ORG/ DISPLAY? V=PYUZR4N7K23

Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір Бүгінгі сабақ несімен ерекше болды? Алған біліміңді қолдана аласың ба? Саған қиын

#14 слайд
Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір Бүгінгі сабақ несімен ерекше болды? Алған біліміңді қолдана аласың ба? Саған қиындық тудырған түсініктер Өз ойларыңды «1 сөйлеммен түйіндеу» әдісі бойынша ойларыңды стикерге 1-сөйлеммен түйіндеп жазып, берілген қорапшаға салу керек.

14 слайд

Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір Бүгінгі сабақ несімен ерекше болды? Алған біліміңді қолдана аласың ба? Саған қиындық тудырған түсініктер Өз ойларыңды «1 сөйлеммен түйіндеу» әдісі бойынша ойларыңды стикерге 1-сөйлеммен түйіндеп жазып, берілген қорапшаға салу керек.

Файл форматы:
pptx
01.12.2024
212
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі