Қонақ күту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қонақ күту

Материал туралы қысқаша түсінік
қонақ күту тақырыбы бойынша сабақ жоспарына презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Көкшетау гуманитарлы-техникалық колледжі Шамгон Гульзада Сагындыковна қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

#1 слайд
Көкшетау гуманитарлы-техникалық колледжі Шамгон Гульзада Сагындыковна қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

1 слайд

Көкшетау гуманитарлы-техникалық колледжі Шамгон Гульзада Сагындыковна қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: Қонақ Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 10.2.1.1 Қонақ түрлерін анықтау 10.2.1.1 Қонақжайлық

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қонақ Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 10.2.1.1 Қонақ түрлерін анықтау 10.2.1.1 Қонақжайлық жайлы әңгімелеу 10.2.1.3 Қонақжайлылықтың ерекшеліктерін түсіндіру

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қонақ Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 10.2.1.1 Қонақ түрлерін анықтау 10.2.1.1 Қонақжайлық жайлы әңгімелеу 10.2.1.3 Қонақжайлылықтың ерекшеліктерін түсіндіру

Сабақ мақсаты Оқушылардың бәрі үзінді мазмұнын түсінеді Оқушылардың көбі үзінді мазмұнын тақырыптық бөліктерге бөледі; ма

#3 слайд
Сабақ мақсаты Оқушылардың бәрі үзінді мазмұнын түсінеді Оқушылардың көбі үзінді мазмұнын тақырыптық бөліктерге бөледі; мазмұнына талдау жасайды; Қонақтың түрлерін ажыратады. Оқушылардың кейбірі сюжеттік-композициялық талдау жасайды.

3 слайд

Сабақ мақсаты Оқушылардың бәрі үзінді мазмұнын түсінеді Оқушылардың көбі үзінді мазмұнын тақырыптық бөліктерге бөледі; мазмұнына талдау жасайды; Қонақтың түрлерін ажыратады. Оқушылардың кейбірі сюжеттік-композициялық талдау жасайды.

Бағалау критерийлері Шығарма мазмұнын түсінеді; Мазмұндық, ақпараттық талдау жасайды, мысалдар келтіре алады; Сюжеттік-к

#4 слайд
Бағалау критерийлері Шығарма мазмұнын түсінеді; Мазмұндық, ақпараттық талдау жасайды, мысалдар келтіре алады; Сюжеттік-композициялық талдау жасайды.

4 слайд

Бағалау критерийлері Шығарма мазмұнын түсінеді; Мазмұндық, ақпараттық талдау жасайды, мысалдар келтіре алады; Сюжеттік-композициялық талдау жасайды.

Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика және терминология:  құт келер, шақырған жерден қалма, шақырмаған жерге барма, қазаны

#5 слайд
Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика және терминология:  құт келер, шақырған жерден қалма, шақырмаған жерге барма, қазаны оттан түспейді. «Төрге шық!», мәртебесіне сәйкес, «құдайы қонақ», «қыдырма қонақ», «арнайы қонақ» т.с.с

5 слайд

Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика және терминология:  құт келер, шақырған жерден қалма, шақырмаған жерге барма, қазаны оттан түспейді. «Төрге шық!», мәртебесіне сәйкес, «құдайы қонақ», «қыдырма қонақ», «арнайы қонақ» т.с.с

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады - Қонақ түрлерін анықтау -Қонақжайлық жайлы әңгімелеу -Қонақжайлылықт

#6 слайд
Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады - Қонақ түрлерін анықтау -Қонақжайлық жайлы әңгімелеу -Қонақжайлылықтың ерекшеліктерін түсіндіру

6 слайд

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады - Қонақ түрлерін анықтау -Қонақжайлық жайлы әңгімелеу -Қонақжайлылықтың ерекшеліктерін түсіндіру

«Қонақ күту салты" атты бейне түсірілімді көру.

#7 слайд
«Қонақ күту салты" атты бейне түсірілімді көру.

7 слайд

«Қонақ күту салты" атты бейне түсірілімді көру.

1 . «Тыңдалым» дағдысы Балалар қазір сендер "Қонақ күту салты" атты бейне түсірілім көресіздер сол бейне баянда не туралы а

#8 слайд
1 . «Тыңдалым» дағдысы Балалар қазір сендер "Қонақ күту салты" атты бейне түсірілім көресіздер сол бейне баянда не туралы айтылғаны туралы жұптарыңызбен талдаңыздар және критерилерін анықтаңдар (ойларыңызды) және кластерге жазыңыздар.

8 слайд

1 . «Тыңдалым» дағдысы Балалар қазір сендер "Қонақ күту салты" атты бейне түсірілім көресіздер сол бейне баянда не туралы айтылғаны туралы жұптарыңызбен талдаңыздар және критерилерін анықтаңдар (ойларыңызды) және кластерге жазыңыздар.

2. «Оқылым » дағдысы Топқа оқулықтағы 31 беттегі Қонақ мәтінін оқуға ұсынылып, әр топқа тапсырмалар беріледі  Қонақ 

#9 слайд
2. «Оқылым » дағдысы Топқа оқулықтағы 31 беттегі Қонақ мәтінін оқуға ұсынылып, әр топқа тапсырмалар беріледі  Қонақ  Үйге келген мейманды қонақ деп атайды.Қазақ халқының әдет- ғұрпы бойынша келген адам үйге бірден кірмейді.Ол сырттан дауыстап,үйдегілерге белгі береді.Үйге келген қонақ шаңыраққа сәлем беріп кіреді.Түсте келген қонаққа түстік,кешке келген қонаққа қонақасы беріледі. Қонақтар жасының үлкендігі мен мәртебесіне сәйкес төрден есікке қарай орналасады.Үй иесі болмаса келген қонақ ол үйге түнемейді.Ұсынылған астан дәм татқан соң басқа,үй иесі бар отбасына барып түнейді.  Қонақты үй иесінің өзі есікті ашып қарсы алады.Егер қонақ кетерде үй иесі есікті ашып шығарып салса,қонақтарды қуғандай болып саналады. Қазақ халқы қонақтарды "арнайы қонақ", "құдайы қонақ","қыдырма қонақ"деп бөлген. "Арнайы қонақ" арнайы шақырылған қонақ. "Құдайы қонақ " -жолаушылап келе жатып түстеніп не бір түнеп шығатын қонақ."Қыдырма қонақ" алыстан туыстарын арнайы іздеп келіп,сый-құрмет көріп қайтатын қонақ.Қазақ халқы қандай қонақ болсада құрметтеп қарсы алып, қадірлеп шығарып салған.

9 слайд

2. «Оқылым » дағдысы Топқа оқулықтағы 31 беттегі Қонақ мәтінін оқуға ұсынылып, әр топқа тапсырмалар беріледі  Қонақ  Үйге келген мейманды қонақ деп атайды.Қазақ халқының әдет- ғұрпы бойынша келген адам үйге бірден кірмейді.Ол сырттан дауыстап,үйдегілерге белгі береді.Үйге келген қонақ шаңыраққа сәлем беріп кіреді.Түсте келген қонаққа түстік,кешке келген қонаққа қонақасы беріледі. Қонақтар жасының үлкендігі мен мәртебесіне сәйкес төрден есікке қарай орналасады.Үй иесі болмаса келген қонақ ол үйге түнемейді.Ұсынылған астан дәм татқан соң басқа,үй иесі бар отбасына барып түнейді.  Қонақты үй иесінің өзі есікті ашып қарсы алады.Егер қонақ кетерде үй иесі есікті ашып шығарып салса,қонақтарды қуғандай болып саналады. Қазақ халқы қонақтарды "арнайы қонақ", "құдайы қонақ","қыдырма қонақ"деп бөлген. "Арнайы қонақ" арнайы шақырылған қонақ. "Құдайы қонақ " -жолаушылап келе жатып түстеніп не бір түнеп шығатын қонақ."Қыдырма қонақ" алыстан туыстарын арнайы іздеп келіп,сый-құрмет көріп қайтатын қонақ.Қазақ халқы қандай қонақ болсада құрметтеп қарсы алып, қадірлеп шығарып салған.

(Т) Жабық, ашық сұрақтар. 1 топ  1.Қонақ деп кімді атайды ? 2. Қазақ халқының әдет -ғұрпы бойынша қонақ өзін қалай ұстайды

#10 слайд
(Т) Жабық, ашық сұрақтар. 1 топ   1.Қонақ деп кімді атайды ? 2. Қазақ халқының әдет -ғұрпы бойынша қонақ өзін қалай ұстайды? 3. Қонақтарға берілетін ас қалай аталады? 4. Қонақтар қалай орналасады?  

10 слайд

(Т) Жабық, ашық сұрақтар. 1 топ   1.Қонақ деп кімді атайды ? 2. Қазақ халқының әдет -ғұрпы бойынша қонақ өзін қалай ұстайды? 3. Қонақтарға берілетін ас қалай аталады? 4. Қонақтар қалай орналасады?  

(Т) 2-топ 1. Қонақжайлылық дегеніміз не? 2. Қазақ халқы қонақтарды қалай бөлген ? 3. Арнайы,қыдырма,құдайы қонақ деп кімдер

#11 слайд
(Т) 2-топ 1. Қонақжайлылық дегеніміз не? 2. Қазақ халқы қонақтарды қалай бөлген ? 3. Арнайы,қыдырма,құдайы қонақ деп кімдерді айтады? 4. Қазақ халқы қандай халық?

11 слайд

(Т) 2-топ 1. Қонақжайлылық дегеніміз не? 2. Қазақ халқы қонақтарды қалай бөлген ? 3. Арнайы,қыдырма,құдайы қонақ деп кімдерді айтады? 4. Қазақ халқы қандай халық?

Кері байланыс 1 минут уақыт ішінде әр топ бүгінгі тақырып бойынша сөздерді жазады.

#12 слайд
Кері байланыс 1 минут уақыт ішінде әр топ бүгінгі тақырып бойынша сөздерді жазады.

12 слайд

Кері байланыс 1 минут уақыт ішінде әр топ бүгінгі тақырып бойынша сөздерді жазады.

3. "Жазылым" дағдысы Әр топқа тапсырмалар беріледі.  1 -топ  Мына сөздердің антоним сыңарларын мәтіннен табыңдар.  Кіреді-

#13 слайд
3. "Жазылым" дағдысы Әр топқа тапсырмалар беріледі.  1 -топ  Мына сөздердің антоним сыңарларын мәтіннен табыңдар.  Кіреді-  Түсте-  Түнейді  Шығарып салады-  2- топ  Етістіктерді сәйкестендіріңдер     Ішке татады  Сырттан беріледі  Үйдегілерге беріп кіреді  Сәлем белгі береді  Қонақасы бірден кірмейді  Астан дәм дауыстайды

13 слайд

3. "Жазылым" дағдысы Әр топқа тапсырмалар беріледі.  1 -топ  Мына сөздердің антоним сыңарларын мәтіннен табыңдар.  Кіреді-  Түсте-  Түнейді  Шығарып салады-  2- топ  Етістіктерді сәйкестендіріңдер     Ішке татады  Сырттан беріледі  Үйдегілерге беріп кіреді  Сәлем белгі береді  Қонақасы бірден кірмейді  Астан дәм дауыстайды

1 топ Мәтіннен үйге келген қонақтың әрекетіне қатысты етістіктерді табыңдар.Тірек сызбаға жазыңдар 

#14 слайд
1 топ Мәтіннен үйге келген қонақтың әрекетіне қатысты етістіктерді табыңдар.Тірек сызбаға жазыңдар  Ішке бірден кірмейді Үйге келген қонақ ...................................  ..................................  2- топ Мәтіннен қонақ түрлері мен сипаттамасын тауып ,кестені толтырыңдар №Қонақ түрлері сипаттамасы 1    2    3   

14 слайд

1 топ Мәтіннен үйге келген қонақтың әрекетіне қатысты етістіктерді табыңдар.Тірек сызбаға жазыңдар  Ішке бірден кірмейді Үйге келген қонақ ...................................  ..................................  2- топ Мәтіннен қонақ түрлері мен сипаттамасын тауып ,кестені толтырыңдар №Қонақ түрлері сипаттамасы 1    2    3   

Оқушылар топ ішінде дәптерлерімен алмасып, бағалау критерийлері бойынша жұмыс нәтижесін өзара тексеріп бағалайды. Бағалау крит

#15 слайд
Оқушылар топ ішінде дәптерлерімен алмасып, бағалау критерийлері бойынша жұмыс нәтижесін өзара тексеріп бағалайды. Бағалау критерийлері Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтай алады; антоним сөздерді қайталайды Мәтіннен тірек сөздерді табады

15 слайд

Оқушылар топ ішінде дәптерлерімен алмасып, бағалау критерийлері бойынша жұмыс нәтижесін өзара тексеріп бағалайды. Бағалау критерийлері Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтай алады; антоним сөздерді қайталайды Мәтіннен тірек сөздерді табады

Екі топқа тапсырма Сыпайы сөздерді қолданып «Төрге шығыңыз», «Төрлетіңіз», «отырыңыз» деген сияқты Қонақты қарсы алу дәстү

#16 слайд
Екі топқа тапсырма Сыпайы сөздерді қолданып «Төрге шығыңыз», «Төрлетіңіз», «отырыңыз» деген сияқты Қонақты қарсы алу дәстүрі бойынша сахналық көрініс ұйымдастыру

16 слайд

Екі топқа тапсырма Сыпайы сөздерді қолданып «Төрге шығыңыз», «Төрлетіңіз», «отырыңыз» деген сияқты Қонақты қарсы алу дәстүрі бойынша сахналық көрініс ұйымдастыру

Рефлексия: «АҒАШ»

#17 слайд
Рефлексия: «АҒАШ»

17 слайд

Рефлексия: «АҒАШ»

Оқушылар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы өз ойларын жазады

#18 слайд
Оқушылар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы өз ойларын жазады

18 слайд

Оқушылар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы өз ойларын жазады

Үйге тапсырма оқушылар өз отбасында қонақты қалай қарсы алатындары туралы әңгіме дайындайды

#19 слайд
Үйге тапсырма оқушылар өз отбасында қонақты қалай қарсы алатындары туралы әңгіме дайындайды

19 слайд

Үйге тапсырма оқушылар өз отбасында қонақты қалай қарсы алатындары туралы әңгіме дайындайды

Файл форматы:
pptx
27.10.2018
759
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі