Материалдар / Қонақ күту

Қонақ күту

Материал туралы қысқаша түсінік
қонақ күту тақырыбы бойынша сабақ жоспарына презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2018
536
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Көкшетау гуманитарлы-техникалық колледжі Шамгон Гульзада Сагындыковна қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

1 слайд
Көкшетау гуманитарлы-техникалық колледжі Шамгон Гульзада Сагындыковна қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

1 слайд

Көкшетау гуманитарлы-техникалық колледжі Шамгон Гульзада Сагындыковна қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: Қонақ Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 10.2.1.1 Қонақ түрлерін анықтау 10.2.1.1 Қонақжайлық

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қонақ Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 10.2.1.1 Қонақ түрлерін анықтау 10.2.1.1 Қонақжайлық жайлы әңгімелеу 10.2.1.3 Қонақжайлылықтың ерекшеліктерін түсіндіру

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қонақ Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 10.2.1.1 Қонақ түрлерін анықтау 10.2.1.1 Қонақжайлық жайлы әңгімелеу 10.2.1.3 Қонақжайлылықтың ерекшеліктерін түсіндіру

Сабақ мақсаты  Оқушылардың бәрі  үзінді мазмұнын түсінеді  Оқушылардың көбі  үзінді мазмұнын тақырыптық бөліктерге бөледі;

3 слайд
Сабақ мақсаты  Оқушылардың бәрі  үзінді мазмұнын түсінеді  Оқушылардың көбі  үзінді мазмұнын тақырыптық бөліктерге бөледі;  мазмұнына талдау жасайды; Қонақтың түрлерін ажыратады.  Оқушылардың кейбірі  сюжеттік-композициялық талдау жасайды.

3 слайд

Сабақ мақсаты  Оқушылардың бәрі  үзінді мазмұнын түсінеді  Оқушылардың көбі  үзінді мазмұнын тақырыптық бөліктерге бөледі;  мазмұнына талдау жасайды; Қонақтың түрлерін ажыратады.  Оқушылардың кейбірі  сюжеттік-композициялық талдау жасайды.

Бағалау критерийлері  Шығарма мазмұнын түсінеді;  Мазмұндық, ақпараттық талдау жасайды, мысалдар келтіре алады;  Сюжетт

4 слайд
Бағалау критерийлері  Шығарма мазмұнын түсінеді;  Мазмұндық, ақпараттық талдау жасайды, мысалдар келтіре алады;  Сюжеттік-композициялық талдау жасайды.

4 слайд

Бағалау критерийлері  Шығарма мазмұнын түсінеді;  Мазмұндық, ақпараттық талдау жасайды, мысалдар келтіре алады;  Сюжеттік-композициялық талдау жасайды.

Тілдік мақсаттар  Пәнге қатысты лексика және терминология:  құт келер, шақырған жерден қалма, шақырмаған жерге барма, қаз

5 слайд
Тілдік мақсаттар  Пәнге қатысты лексика және терминология:  құт келер, шақырған жерден қалма, шақырмаған жерге барма, қазаны оттан түспейді. «Төрге шық!», мәртебесіне сәйкес, «құдайы қонақ», «қыдырма қонақ», «арнайы қонақ» т.с.с

5 слайд

Тілдік мақсаттар  Пәнге қатысты лексика және терминология:  құт келер, шақырған жерден қалма, шақырмаған жерге барма, қазаны оттан түспейді. «Төрге шық!», мәртебесіне сәйкес, «құдайы қонақ», «қыдырма қонақ», «арнайы қонақ» т.с.с

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады  - Қонақ түрлерін анықтау  -Қонақжайлық жайлы әңгімелеу  -Қонақжайлыл

6 слайд
Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады  - Қонақ түрлерін анықтау  -Қонақжайлық жайлы әңгімелеу  -Қонақжайлылықтың ерекшеліктерін түсіндіру

6 слайд

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады  - Қонақ түрлерін анықтау  -Қонақжайлық жайлы әңгімелеу  -Қонақжайлылықтың ерекшеліктерін түсіндіру

«Қонақ күту салты" атты бейне түсірілімді көру.

7 слайд
«Қонақ күту салты" атты бейне түсірілімді көру.

7 слайд

«Қонақ күту салты" атты бейне түсірілімді көру.

1 . «Тыңдалым» дағдысы  Балалар қазір сендер "Қонақ күту салты" атты бейне түсірілім көресіздер сол бейне баянда не тура

8 слайд
1 . «Тыңдалым» дағдысы  Балалар қазір сендер "Қонақ күту салты" атты бейне түсірілім көресіздер сол бейне баянда не туралы айтылғаны туралы жұптарыңызбен талдаңыздар және критерилерін анықтаңдар (ойларыңызды) және кластерге жазыңыздар.

8 слайд

1 . «Тыңдалым» дағдысы  Балалар қазір сендер "Қонақ күту салты" атты бейне түсірілім көресіздер сол бейне баянда не туралы айтылғаны туралы жұптарыңызбен талдаңыздар және критерилерін анықтаңдар (ойларыңызды) және кластерге жазыңыздар.

2. «Оқылым » дағдысы Топқа оқулықтағы 31 беттегі Қонақ мәтінін оқуға ұсынылып, әр топқа тапсырмалар беріледі  Қонақ 

9 слайд
2. «Оқылым » дағдысы Топқа оқулықтағы 31 беттегі Қонақ мәтінін оқуға ұсынылып, әр топқа тапсырмалар беріледі  Қонақ  Үйге келген мейманды қонақ деп атайды.Қазақ халқының әдет- ғұрпы бойынша келген адам үйге бірден кірмейді.Ол сырттан дауыстап,үйдегілерге белгі береді.Үйге келген қонақ шаңыраққа сәлем беріп кіреді.Түсте келген қонаққа түстік,кешке келген қонаққа қонақасы беріледі.  Қонақтар жасының үлкендігі мен мәртебесіне сәйкес төрден есікке қарай орналасады.Үй иесі болмаса келген қонақ ол үйге түнемейді.Ұсынылған астан дәм татқан соң басқа,үй иесі бар отбасына барып түнейді.  Қонақты үй иесінің өзі есікті ашып қарсы алады.Егер қонақ кетерде үй иесі есікті ашып шығарып салса,қонақтарды қуғандай болып саналады. Қазақ халқы қонақтарды "арнайы қонақ", "құдайы қонақ","қыдырма қонақ"деп бөлген. "Арнайы қонақ" арнайы шақырылған қонақ. "Құдайы қонақ " -жолаушылап келе жатып түстеніп не бір түнеп шығатын қонақ."Қыдырма қонақ" алыстан туыстарын арнайы іздеп келіп,сый-құрмет көріп қайтатын қонақ.Қазақ халқы қандай қонақ болсада құрметтеп қарсы алып, қадірлеп шығарып салған.

9 слайд

2. «Оқылым » дағдысы Топқа оқулықтағы 31 беттегі Қонақ мәтінін оқуға ұсынылып, әр топқа тапсырмалар беріледі  Қонақ  Үйге келген мейманды қонақ деп атайды.Қазақ халқының әдет- ғұрпы бойынша келген адам үйге бірден кірмейді.Ол сырттан дауыстап,үйдегілерге белгі береді.Үйге келген қонақ шаңыраққа сәлем беріп кіреді.Түсте келген қонаққа түстік,кешке келген қонаққа қонақасы беріледі.  Қонақтар жасының үлкендігі мен мәртебесіне сәйкес төрден есікке қарай орналасады.Үй иесі болмаса келген қонақ ол үйге түнемейді.Ұсынылған астан дәм татқан соң басқа,үй иесі бар отбасына барып түнейді.  Қонақты үй иесінің өзі есікті ашып қарсы алады.Егер қонақ кетерде үй иесі есікті ашып шығарып салса,қонақтарды қуғандай болып саналады. Қазақ халқы қонақтарды "арнайы қонақ", "құдайы қонақ","қыдырма қонақ"деп бөлген. "Арнайы қонақ" арнайы шақырылған қонақ. "Құдайы қонақ " -жолаушылап келе жатып түстеніп не бір түнеп шығатын қонақ."Қыдырма қонақ" алыстан туыстарын арнайы іздеп келіп,сый-құрмет көріп қайтатын қонақ.Қазақ халқы қандай қонақ болсада құрметтеп қарсы алып, қадірлеп шығарып салған.

(Т) Жабық, ашық сұрақтар.  1 топ   1.Қонақ деп кімді атайды ?  2. Қазақ халқының әдет -ғұрпы бойынша қонақ өзін қалай ұст

10 слайд
(Т) Жабық, ашық сұрақтар.  1 топ     1.Қонақ деп кімді атайды ?  2. Қазақ халқының әдет -ғұрпы бойынша қонақ өзін қалай ұстайды?  3. Қонақтарға берілетін ас қалай аталады?  4. Қонақтар қалай орналасады?   

10 слайд

(Т) Жабық, ашық сұрақтар.  1 топ     1.Қонақ деп кімді атайды ?  2. Қазақ халқының әдет -ғұрпы бойынша қонақ өзін қалай ұстайды?  3. Қонақтарға берілетін ас қалай аталады?  4. Қонақтар қалай орналасады?   

(Т) 2-топ  1. Қонақжайлылық дегеніміз не?  2. Қазақ халқы қонақтарды қалай бөлген ?  3. Арнайы,қыдырма,құдайы қонақ деп кім

11 слайд
(Т) 2-топ  1. Қонақжайлылық дегеніміз не?  2. Қазақ халқы қонақтарды қалай бөлген ?  3. Арнайы,қыдырма,құдайы қонақ деп кімдерді айтады?  4. Қазақ халқы қандай халық?

11 слайд

(Т) 2-топ  1. Қонақжайлылық дегеніміз не?  2. Қазақ халқы қонақтарды қалай бөлген ?  3. Арнайы,қыдырма,құдайы қонақ деп кімдерді айтады?  4. Қазақ халқы қандай халық?

Кері байланыс 1 минут уақыт ішінде әр топ бүгінгі тақырып бойынша сөздерді жазады .

12 слайд
Кері байланыс 1 минут уақыт ішінде әр топ бүгінгі тақырып бойынша сөздерді жазады .

12 слайд

Кері байланыс 1 минут уақыт ішінде әр топ бүгінгі тақырып бойынша сөздерді жазады .

3. "Жазылым" дағдысы Әр топқа тапсырмалар беріледі.  1 -топ  Мына сөздердің антоним сыңарларын мәтіннен табыңдар .  Кіреді

13 слайд
3. "Жазылым" дағдысы Әр топқа тапсырмалар беріледі.  1 -топ  Мына сөздердің антоним сыңарларын мәтіннен табыңдар .  Кіреді-  Түсте-  Түнейді  Шығарып салады-  2- топ  Етістіктерді сәйкестендіріңдер     Ішке татады  Сырттан беріледі  Үйдегілерге беріп кіреді  Сәлем белгі береді  Қонақасы бірден кірмейді  Астан дәм дауыстайды

13 слайд

3. "Жазылым" дағдысы Әр топқа тапсырмалар беріледі.  1 -топ  Мына сөздердің антоним сыңарларын мәтіннен табыңдар .  Кіреді-  Түсте-  Түнейді  Шығарып салады-  2- топ  Етістіктерді сәйкестендіріңдер     Ішке татады  Сырттан беріледі  Үйдегілерге беріп кіреді  Сәлем белгі береді  Қонақасы бірден кірмейді  Астан дәм дауыстайды

1 топ  Мәтіннен үйге келген қонақтың әрекетіне қатысты етістіктерді табыңдар.Тірек сызбаға жазыңдар 

14 слайд
1 топ  Мәтіннен үйге келген қонақтың әрекетіне қатысты етістіктерді табыңдар.Тірек сызбаға жазыңдар  Ішке бірден кірмейді  Үйге келген қонақ ...................................  ..................................  2- топ  Мәтіннен қонақ түрлері мен сипаттамасын тауып ,кестені толтырыңдар № Қонақ түрлері сипаттамасы 1     2     3    

14 слайд

1 топ  Мәтіннен үйге келген қонақтың әрекетіне қатысты етістіктерді табыңдар.Тірек сызбаға жазыңдар  Ішке бірден кірмейді  Үйге келген қонақ ...................................  ..................................  2- топ  Мәтіннен қонақ түрлері мен сипаттамасын тауып ,кестені толтырыңдар № Қонақ түрлері сипаттамасы 1     2     3    

Оқушылар топ ішінде дәптерлерімен алмасып, бағалау критерийлері бойынша жұмыс нәтижесін өзара тексеріп бағалайды.  Бағалау кри

15 слайд
Оқушылар топ ішінде дәптерлерімен алмасып, бағалау критерийлері бойынша жұмыс нәтижесін өзара тексеріп бағалайды.  Бағалау критерийлері  Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтай алады;  антоним сөздерді қайталайды  Мәтіннен тірек сөздерді табады

15 слайд

Оқушылар топ ішінде дәптерлерімен алмасып, бағалау критерийлері бойынша жұмыс нәтижесін өзара тексеріп бағалайды.  Бағалау критерийлері  Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтай алады;  антоним сөздерді қайталайды  Мәтіннен тірек сөздерді табады

Екі топқа тапсырма  Сыпайы сөздерді қолданып «Төрге шығыңыз», «Төрлетіңіз», «отырыңыз» деген сияқты Қонақты қарсы алу дәст

16 слайд
Екі топқа тапсырма  Сыпайы сөздерді қолданып «Төрге шығыңыз», «Төрлетіңіз», «отырыңыз» деген сияқты Қонақты қарсы алу дәстүрі бойынша сахналық көрініс ұйымдастыру

16 слайд

Екі топқа тапсырма  Сыпайы сөздерді қолданып «Төрге шығыңыз», «Төрлетіңіз», «отырыңыз» деген сияқты Қонақты қарсы алу дәстүрі бойынша сахналық көрініс ұйымдастыру

Рефлексия: «АҒАШ»

17 слайд
Рефлексия: «АҒАШ»

17 слайд

Рефлексия: «АҒАШ»

Оқушылар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы өз ойларын жазады

18 слайд
Оқушылар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы өз ойларын жазады

18 слайд

Оқушылар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы өз ойларын жазады

Үйге тапсырма  оқушылар өз отбасында қонақты қалай қарсы алатындары туралы әңгіме дайындайды

19 слайд
Үйге тапсырма  оқушылар өз отбасында қонақты қалай қарсы алатындары туралы әңгіме дайындайды

19 слайд

Үйге тапсырма  оқушылар өз отбасында қонақты қалай қарсы алатындары туралы әңгіме дайындайды

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ