Материалдар / Қонақ үй қызметкерлеріне арналған ішкі тәртіп ережелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қонақ үй қызметкерлеріне арналған ішкі тәртіп ережелері

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қонақ үй шаруашылығында қызмет көрсетуді ұйымдастыру" мамандығына тағылымдамадан тапсырмалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2020
1197
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тағылымдама Қонақ үй шаруашылығында қызмет көрсету және ұйымдастыру Оқытушының аты-жөні Ошакбаева М.А Тағылымдама тақырыбы Қо

1 слайд
Тағылымдама Қонақ үй шаруашылығында қызмет көрсету және ұйымдастыру Оқытушының аты-жөні Ошакбаева М.А Тағылымдама тақырыбы Қонақ үй қызметкерлеріне арналған ішкі тәртіп ережелері Оқу мақсаты Қонақ үйде персоналдарына арналған ішкі тәртіп ережелері туралы ақпараттар беру Топ 31 ОГХк Күні 27. 0 5 .2020

Пайдаланылатын әдебиеттер Негізгі оқулықтар 1. Шамшина Ю. О. Гостиничный сервис. Конспект лекций; Феникс 2. Гостиничное хозяйст

2 слайд
Пайдаланылатын әдебиеттер Негізгі оқулықтар 1. Шамшина Ю. О. Гостиничный сервис. Конспект лекций; Феникс 2. Гостиничное хозяйство / Hotelwesen 3. Гостиничный менеджмент. Учебник; КноРус Қосымша оқулықтар 1. Гридин А. Д. Безопасность и охрана труда в сфере гостиничного обслуживания. 2. Гридин А. Д. Безопасность и охрана труда в сфере гостиничного обслуживания; Академия Европейский гостиничный маркетинг; Финансы и статистика

Операциялық қызмет көрсету үдерісі, қабылдау және орналастыру функциясы  қонақ үйде алдын ала орынға тапсырыс беру (брондау);

3 слайд
Операциялық қызмет көрсету үдерісі, қабылдау және орналастыру функциясы  қонақ үйде алдын ала орынға тапсырыс беру (брондау);  қонақтарды қабылдау және орналастыру, тіркеу;  тамақтану және тұру қызметтерін ұсыну (нөмірді жинау);  тұрғындарға қосымша қызметтер көрсету;  шығуда есеп беру және шығуды ұйымдастыру;

Қонақ үйде алдын ала бөлмеге тапсырыс жасау, келген кезде қонақтарды тіркеу, көрсетілген қызметтер үшін және т

4 слайд
Қонақ үйде алдын ала бөлмеге тапсырыс жасау, келген кезде қонақтарды тіркеу, көрсетілген қызметтер үшін және тұрғаны үшін есеп айырысу, шығуды ұйымдастыру сияқты қызметтердің барлығы  тіркеу және қабылдау бөлімінде жасалынады, мұнда әдетте кезекші администратор, портье, кассир қызмет жасайды. Көптеген әлемдік және отандық  қонақ үйлерде бұл жер ағылшынша « Reseption» деп аталады. Операциялық қызмет көрсету үдерісі, қабылдау және орналастыру функциясы

Ішкі тәртіп ережесі Қонақ үй басшылығы мен тұрғындар арасындағы қарым- қатынасты реттейтін басты заңды құжат – «Қонақ үйд

5 слайд
Ішкі тәртіп ережесі Қонақ үй басшылығы мен  тұрғындар  арасындағы қарым- қатынасты  реттейтін басты заңды  құжат – «Қонақ үйдегі ішкі тәртіп пен қолдану  ережелері». Бұл құжаттағы ережелердің орындалуы міндетті болып саналады. Бұл қонақ үй басшылығы тарапынан шығарылады.  Ондағы  ережелерді тұрғындарда, қонақ үй қызметкерлері де бұлжытпай орындауы тиіс.

Ішкі тәртіп ережесі  «Қонақ үйдегі ішкі тәртіп пен қолдану» ережелерінде қонақ үйдегі қалу уақыты, қонақ үйге тұру рұқсаты,

6 слайд
Ішкі тәртіп ережесі  «Қонақ үйдегі ішкі тәртіп пен қолдану» ережелерінде  қонақ үйдегі қалу уақыты, қонақ үйге тұру  рұқсаты, төлем ақы  мөлшері және де төлеу жолдары, бөлмелерді  брондау шарттары, қонақ үй әкімшілігінің   тұрғындар алдындағы, тұрғындардың  қонақ үй  әкімшілігі  алдындағы  міндеттері мен  құқықтары көрсетілген.  Орналастыру және тіркеу қызметінің  функциясы. Қонақ үйге келгенде қонақ бірінші болып  қабылдау және тіркеу бөлімімен танысады. Осы қабылдаудан бастап қонақтар қонақ үйдегі  қызмет көрсету деңгейін көре алады.  Қабылдау бөлімінің негізгі функциясына : нөмірді брондау, туристерді қабылдау және тіркеу, қонақ қонақ үйден шығарда есеп айырысу, әр – түрлі ақпаратпен қамтамасыз ету жатады.

Ішкі тәртіп ережесі Қонақ үйде орын алу үшін қажетті басты құжаттар — паспорт. Қонақ үйге келгенде паспортты көрсетіп,

7 слайд
Ішкі тәртіп ережесі Қонақ үйде  орын  алу  үшін  қажетті  басты  құжаттар  — паспорт. Қонақ үйге келгенде  паспортты  көрсетіп, паспорттағы мәліметтерді  түсіретін анкета  алынады. Анкетада  туристердің  паспортының  мәліметтерімен  қатар, тұрғынның  қонақ үйде  қалатын  уақыты да көрсетіледі. Төлем ақы  күнделікті, баға қағазына   сәйкес  төленеді. Егер  нөмер   брондалған  жағдайда  жеке  брондау болса  күндік  төлем ақының  50 %  алынады. Негізгі  брондау жалпы  топтық  болса   10 адамнан  артық  брондалмайды.  Егер он адам  (топтық) брондау жасаса  барлық  орынның  бір  күндік  төлем  ақысы  алынады.

Ішкі тәртіп ережесі Қонақ үй ережелеріне сәйкес қонақ үй әкімшілігі қосымша ақысыз төмендегі қызмет түрлерін көрсетуі кере

8 слайд
Ішкі тәртіп ережесі Қонақ үй  ережелеріне сәйкес қонақ үй әкімшілігі қосымша ақысыз төмендегі  қызмет  түрлерін  көрсетуі керек: жедел  медециналық  көмекті шақыру, дәрігерлік  көмек,  алғашқы  дәрігелік  көмек  үшін  қажетті  заттар бар  дәрігерлік аптечканы  қолдану,  нөмерге  бұқаралық  ақпарат  құралдарын  жеткізу ( газет, журналдар), белгілі  бір уақытта  ояту,  жүкті  жүк  қоймасында  сақтау, қымбат  бұйымдарды , ақшаны саұтау, ыстық сумен  қамтамасыз ету, ине – жіппен  және т.б ұсақ  түйек  қажетті  заттармен  қамтамасыз ету  болып  табылады.

№ Т erms depending on hotel rooms А nswer: 1 Referral 2 RevPar (Revenue Per Available Room) 3 RGI (Revenue Generation Index)

9 слайд
№ Т erms depending on hotel rooms А nswer: 1 Referral   2 RevPar (Revenue Per Available Room)   3 RGI (Revenue Generation Index)   4 Party Ticket   5 Rack Rate   6 ROI (Return On Investment)   7 Room Board 8 Room Change   Студенттің офлайн режимдегі өздік жұмысы Тапсырма № 1

1. Англ. яз. Заселение без предварительного бронирования 2. Welcome letter for guest 3. Англ. яз. Экстраординарн

10 слайд
         1. Англ. яз. Заселение без предварительного бронирования 2. Welcome letter for guest 3. Англ. яз. Экстраординарная ситуация. Гостя ограбили у входа в отель. Студенттің офлайн режимдегі өздік жұмысы Тапсырма № 2

Thanks for attention Dear students, I look forward to your homework

11 слайд
Thanks for attention Dear students, I look forward to your homework