Материалдар / Қорықтар. Худайбергенов Ибрахим
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қорықтар. Худайбергенов Ибрахим

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2020
238
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Түркістан облысы Сарыағаш ауданы N1 Мұхтар Әуезов атындағы мектеп гимназиясының 5“Е” сынып оқушысы Худайбергенов Ибрахим Пән же

1 слайд
Түркістан облысы Сарыағаш ауданы N1 Мұхтар Әуезов атындағы мектеп гимназиясының 5“Е” сынып оқушысы Худайбергенов Ибрахим Пән жетекшісі Абзахова Дәмегүл апай Пәні: жаратылыстану Тақырыбы: Табиғи қорықтар

2 слайд

3 слайд

4 слайд

5 слайд

6 слайд

7 слайд

8 слайд

9 слайд

10 слайд

11 слайд

12 слайд

13 слайд

14 слайд

15 слайд

16 слайд

• Тапсырма • 1.Сұрақтарға жауап бер. • 1)Қорық деген не? • 2)Қандай қорықтарды білесің? • 3)Қорықтарда қандай

17 слайд
• Тапсырма • 1.Сұрақтарға жауап бер. • 1)Қорық деген не? • 2)Қандай қорықтарды білесің? • 3)Қорықтарда қандай жануарлар болады? • 2. Дәптеріңе қорықтар туралы мәлімет жазып ал. • 3.Жануарларға қорықтар арқылы қандай пайда тиіп жатыр?. • Дәптеріңе сол туралы қысқаша мәлімет немесе эссе жаз. • 4.Отбасыңмен бірге қорыққа барып көргенсің бе?. • Сол туралы әңгімеле. • 5.Дәптеріңе картаның бейнесін сыз. • Картаға әрбір қорықты қызыл нүктемен бейнелеп шық.