Қорытынды аттесттатттауАлгебра 9 сынып Алгебра және анализ бастамалары11 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!


1 слайд
Қорытынды аттесттатттау
Алгебра
9 сынып
Алгебра және анализ
бастамалары
11 сынып
2020-2021 оқу жылы Абай ауылындағы N2 орта мектеп КММ
1 слайд
Қорытынды аттесттатттау Алгебра 9 сынып Алгебра және анализ бастамалары 11 сынып 2020-2021 оқу жылы Абай ауылындағы N2 орта мектеп КММ

2 слайд
Мақсаты:
9, 11 сынып білім алушыларын
қорытынды аттестаттау – білім
алушылардың жалпы орта білім беру
деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті
стандартында көзделген оқу пәндерінің
көлемін меңгеру дәрежесін айқындау
мақсатында жүргізілетін рәсім.
2 слайд
Мақсаты: 9, 11 сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттау – білім алушылардың жалпы орта білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында көзделген оқу пәндерінің көлемін меңгеру дәрежесін айқындау мақсатында жүргізілетін рәсім.

3 слайд
Жазбаша емтихан жұмыстарын
рәсімдеуге қойылатын талаптар
1
Титулдық парақты толтыру үлгісі
2
Емтихан жұмысы мектеп штампы басылған дәптер парағына
орындалады.
3
Әрбір тапсырма есеп шартынан, шешімінен және жауаптан тұрады
4
Сурет қаламмен орындалады.
5
Тапсырма шешімінің түсіндірмесінде көпсөзділікке ұрынбау керек.
6
Шешу жұмысының соңында міндетті түрде жауап жазылады
7
Әрбір жаңа ойды қызыл абзацтан бастап жазу керек
8
Есеп номері, шешуі, жауабы араларына бір клетка төмен түсіріліп
жазылады
9
Естиханда калькулятор және мобильді телефон пайдалануға тиым
салынады
3 слайд
Жазбаша емтихан жұмыстарын рәсімдеуге қойылатын талаптар 1 Титулдық парақты толтыру үлгісі 2 Емтихан жұмысы мектеп штампы басылған дәптер парағына орындалады. 3 Әрбір тапсырма есеп шартынан, шешімінен және жауаптан тұрады 4 Сурет қаламмен орындалады. 5 Тапсырма шешімінің түсіндірмесінде көпсөзділікке ұрынбау керек. 6 Шешу жұмысының соңында міндетті түрде жауап жазылады 7 Әрбір жаңа ойды қызыл абзацтан бастап жазу керек 8 Есеп номері, шешуі, жауабы араларына бір клетка төмен түсіріліп жазылады 9 Естиханда калькулятор және мобильді телефон пайдалануға тиым салынады

4 слайд
Жұмыс түрлері
Билетпен
жұмыс
4 слайд
Жұмыс түрлері Билетпен жұмыс

5 слайд
Оқушы жұмысын бағалаудағы кері байланыс
Тапсрмада
артық
сандар,
жазулар
болмау
керек. .
Тапсырма
ны
жазғанда
қызыл
сызықтан
шығарма
у керек Тапсрымада
шешуі
жазылмаған,
және
қысқарған
сөздер
болмау керек
5 слайд
Оқушы жұмысын бағалаудағы кері байланыс Тапсрмада артық сандар, жазулар болмау керек. . Тапсырма ны жазғанда қызыл сызықтан шығарма у керек Тапсрымада шешуі жазылмаған, және қысқарған сөздер болмау керек

6 слайд
Жұмыс нәтижесі
Тапсырманы
алгоритмге
сай жазған
6 слайд
Жұмыс нәтижесі Тапсырманы алгоритмге сай жазған

7 слайд
Оқушылармен жасалған жұмыс
нәтижесінің көрсеткішіАйдана
Ақнұр
Нурислам
Улағат
Жанболат
Қасымжан
дияс
Ілияс
Балауса
Балнур
Аяулым
Жанел
Аяулым
Арайлым
Қарылғаш
Данияр
0
2
4
6
8
10
12
Айдана
Ақнұр
Жанболат
Нурислам
Улағат
Ілияс
Қасымжан
Аяулым
Балнур
Жанел
Аяулым
Арайлым
Ақжол
Қарылғаш
Балауса
Данияр
0
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
Столбец1
Столбец2
Ряд 1
Алия
Диярбек
Ислам
Айсулу
Мерует
Ислам
Іңкәр
Жасұлан
0
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
Ряд 3
Ряд 2
Ряд 1
соңғы нәтиже
Алия
Іңкәр
Жасұлан
Ислам
Диярбек
Айсулу
Мерует
7 слайд
Оқушылармен жасалған жұмыс нәтижесінің көрсеткішіАйдана Ақнұр Нурислам Улағат Жанболат Қасымжан дияс Ілияс Балауса Балнур Аяулым Жанел Аяулым Арайлым Қарылғаш Данияр 0 2 4 6 8 10 12 Айдана Ақнұр Жанболат Нурислам Улағат Ілияс Қасымжан Аяулым Балнур Жанел Аяулым Арайлым Ақжол Қарылғаш Балауса Данияр 0 0.5 1 1.5 2 2.5 3 3.5 4 4.5 5 Столбец1 Столбец2 Ряд 1 Алия Диярбек Ислам Айсулу Мерует Ислам Іңкәр Жасұлан 0 0.5 1 1.5 2 2.5 3 3.5 4 Ряд 3 Ряд 2 Ряд 1 соңғы нәтиже Алия Іңкәр Жасұлан Ислам Диярбек Айсулу Мерует