2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Қош келдің - Наурыз!

Қош келдің - Наурыз!

Материал туралы қысқаша түсінік
Наурыз мерекесі туралы мәліметтер, слайдтарсжас мамандарға қажетті материалдар
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
19 Наурыз 2024
262
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1-сынып №25 саба қ Бөлім: 6.Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Сабақ тақырыбы:Наурыз келді, алақай.

1 слайд
1-сынып №25 саба қ Бөлім: 6.Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Сабақ тақырыбы:Наурыз келді, алақай.

1 слайд

1-сынып №25 саба қ Бөлім: 6.Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Сабақ тақырыбы:Наурыз келді, алақай.

Оқу м а қсаты: 1.2.1.2 қарапайым музыкалық- шығармашылық жұмыстарды шығару; 1.2.1.1 музыкалық шығармашылық жұ

2 слайд
Оқу м а қсаты: 1.2.1.2 қарапайым музыкалық- шығармашылық жұмыстарды шығару; 1.2.1.1 музыкалық шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын жеткізу;

2 слайд

Оқу м а қсаты: 1.2.1.2 қарапайым музыкалық- шығармашылық жұмыстарды шығару; 1.2.1.1 музыкалық шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын жеткізу;

Саба қтың м а қсаты: -қарапайым музыкалық- шығармашылық жұмыстарды шығарады; - музыкалық шығармашылық жұмыс арқылы

3 слайд
Саба қтың м а қсаты: -қарапайым музыкалық- шығармашылық жұмыстарды шығарады; - музыкалық шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын жеткізеді

3 слайд

Саба қтың м а қсаты: -қарапайым музыкалық- шығармашылық жұмыстарды шығарады; - музыкалық шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын жеткізеді

Ұйымдастыру.Сәлемдесу. Күй тартамыз күмбірлі, Ән айтамыз сызылтып, Би билейміз ырғақты, Біз бастаймыз сабақты.

4 слайд
Ұйымдастыру.Сәлемдесу. Күй тартамыз күмбірлі, Ән айтамыз сызылтып, Би билейміз ырғақты, Біз бастаймыз сабақты.

4 слайд

Ұйымдастыру.Сәлемдесу. Күй тартамыз күмбірлі, Ән айтамыз сызылтып, Би билейміз ырғақты, Біз бастаймыз сабақты.

1-тапсырма.Ой толғау .  Наурыз-жыл басы. 22 наурыз да күн мен түн теңеледі.  -Наурыз мерекесін сен қалай тойлайс

5 слайд
1-тапсырма.Ой толғау .  Наурыз-жыл басы. 22 наурыз да күн мен түн теңеледі.  -Наурыз мерекесін сен қалай тойлайсың?  -Басқа мерекелермен салыстырған да оның ерекшелігі неде деп ойлайсың?

5 слайд

1-тапсырма.Ой толғау .  Наурыз-жыл басы. 22 наурыз да күн мен түн теңеледі.  -Наурыз мерекесін сен қалай тойлайсың?  -Басқа мерекелермен салыстырған да оның ерекшелігі неде деп ойлайсың?

2-тапсырма. Әнді орындау . Наурыз Өлеңін жазған:М.Сарынов

6 слайд
2-тапсырма. Әнді орындау . Наурыз Өлеңін жазған:М.Сарынов Әнін жазған: Б.Есдаулетова Кел, балалар, ойнайық, Наурыз тойын тойлайық. Баянды боп мереке, Қыр гүліндей жайнайық. Қайырмасы: Наурыз, наурыз, наурыз – жыл басы, Наурыз, наурыз – бақыт жалғасы. Наурыз, наурыз, наурыз – жыл басы, Наурыз, наурыз – бақыт жалғасы.

6 слайд

2-тапсырма. Әнді орындау . Наурыз Өлеңін жазған:М.Сарынов Әнін жазған: Б.Есдаулетова Кел, балалар, ойнайық, Наурыз тойын тойлайық. Баянды боп мереке, Қыр гүліндей жайнайық. Қайырмасы: Наурыз, наурыз, наурыз – жыл басы, Наурыз, наурыз – бақыт жалғасы. Наурыз, наурыз, наурыз – жыл басы, Наурыз, наурыз – бақыт жалғасы.

Тапсырма мен сұрақтар: -Әнді мұғалімнің талабы бойынша үйрен. -Әннің мазмұнына

7 слайд
Тапсырма мен сұрақтар: -Әнді мұғалімнің талабы бойынша үйрен. -Әннің мазмұнына және көңіл күйіне қарай сыныппен бірге мәнерлеп айт. -Неге Наурыз мейрамын «жаңа жыл» деп атайды? -Наурызды қазақ халқы қалай қарсы алады? -Наурызда адамдар бір-біріне қандай тілектер айтады?

7 слайд

Тапсырма мен сұрақтар: -Әнді мұғалімнің талабы бойынша үйрен. -Әннің мазмұнына және көңіл күйіне қарай сыныппен бірге мәнерлеп айт. -Неге Наурыз мейрамын «жаңа жыл» деп атайды? -Наурызды қазақ халқы қалай қарсы алады? -Наурызда адамдар бір-біріне қандай тілектер айтады?

3-тапсырма.Шығармашылық . Өлең шығару (ойын) Шарты. 1.Мұғалім сыныпты ойын шартымен таныстырады. Оқушылар топпен бірге талқылап

8 слайд
3-тапсырма.Шығармашылық . Өлең шығару (ойын) Шарты. 1.Мұғалім сыныпты ойын шартымен таныстырады. Оқушылар топпен бірге талқылап, «Наурыз» әнінің екінші шумағын шығарады. Тақта да шумақтың үлгісі жазылу керек. Әр топ әннің ырғағын сақтап, дұрыс деген сөздерді ұйқастырып қосады. Наурыз келді........, Ән айтамыз.......... . Атам,әжем той......, Қуанып жүр..............

8 слайд

3-тапсырма.Шығармашылық . Өлең шығару (ойын) Шарты. 1.Мұғалім сыныпты ойын шартымен таныстырады. Оқушылар топпен бірге талқылап, «Наурыз» әнінің екінші шумағын шығарады. Тақта да шумақтың үлгісі жазылу керек. Әр топ әннің ырғағын сақтап, дұрыс деген сөздерді ұйқастырып қосады. Наурыз келді........, Ән айтамыз.......... . Атам,әжем той......, Қуанып жүр..............

2.Жаңа әннің мәтінін тобыңмен бірге айтып бер. Музыкалық сүйемелдеумен орында. 3.Әнді мәнерлеп орындау үшін динамикалық

9 слайд
2.Жаңа әннің мәтінін тобыңмен бірге айтып бер. Музыкалық сүйемелдеумен орында. 3.Әнді мәнерлеп орындау үшін динамикалық белгілерді сақта. 4.Әннің орындалуын бағала.

9 слайд

2.Жаңа әннің мәтінін тобыңмен бірге айтып бер. Музыкалық сүйемелдеумен орында. 3.Әнді мәнерлеп орындау үшін динамикалық белгілерді сақта. 4.Әннің орындалуын бағала.

Бағалау  -Бүгінгі сабақ қалай өтті?  -Бүгінгі сабақта нені үйрендім?  -«Наурыз» әнін қалай орындадым?  -Ә

10 слайд
Бағалау  -Бүгінгі сабақ қалай өтті?  -Бүгінгі сабақта нені үйрендім?  -«Наурыз» әнін қалай орындадым?  -Әнді орындағанда қандай қиындық тар болды?  -Наурыз мейрамы туралы мен не білдім?

10 слайд

Бағалау  -Бүгінгі сабақ қалай өтті?  -Бүгінгі сабақта нені үйрендім?  -«Наурыз» әнін қалай орындадым?  -Әнді орындағанда қандай қиындық тар болды?  -Наурыз мейрамы туралы мен не білдім?

Рефлексия. «Бағдаршам».  Қызыл- бүгінгі сабақты түсінбедім.  Сары-сабақтың кейбір жерлерін түсіндім.  Жасыл-сабақта ба

11 слайд
Рефлексия. «Бағдаршам».  Қызыл- бүгінгі сабақты түсінбедім.  Сары-сабақтың кейбір жерлерін түсіндім.  Жасыл-сабақта барлығын түсіндім.

11 слайд

Рефлексия. «Бағдаршам».  Қызыл- бүгінгі сабақты түсінбедім.  Сары-сабақтың кейбір жерлерін түсіндім.  Жасыл-сабақта барлығын түсіндім.

Сабақ аяқталды!

12 слайд
Сабақ аяқталды!

12 слайд

Сабақ аяқталды!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі