Материалдар / Қошақаным қайда екен
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қошақаным қайда екен

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Маусым 2020
942
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

О қу мақсаты 1.1.7.1 Тыңдалған мәтінге өз көз қарасын жай сөйлеммен білдіру. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездес

2 слайд
О қу мақсаты 1.1.7.1 Тыңдалған мәтінге өз көз қарасын жай сөйлеммен білдіру. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді ажырата алу және оларды қолдана білу

2 слайд

О қу мақсаты 1.1.7.1 Тыңдалған мәтінге өз көз қарасын жай сөйлеммен білдіру. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді ажырата алу және оларды қолдана білу

Бағалау критери йі .Барлығы :О әрпін біледі. Көб і:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды Кейбірі : Алғ

3 слайд
Бағалау критери йі .Барлығы :О әрпін біледі. Көб і:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды Кейбірі : Алған білімді өмірде қолдана алады. - Тыңдалған мәтінге өз көз қарасын жай сөйлеммен білдіру. -Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді ажырата алу және оларды қолдана білу

3 слайд

Бағалау критери йі .Барлығы :О әрпін біледі. Көб і:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды Кейбірі : Алған білімді өмірде қолдана алады. - Тыңдалған мәтінге өз көз қарасын жай сөйлеммен білдіру. -Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді ажырата алу және оларды қолдана білу

Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтама

4 слайд
Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым Топқа бөлу «Айналмалы бекет» әдісі . «Ойлан, жұптас, бөліс!»әдісі « Қар кесегі» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.

4 слайд

Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым Топқа бөлу «Айналмалы бекет» әдісі . «Ойлан, жұптас, бөліс!»әдісі « Қар кесегі» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.

Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс -

5 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Тапсырма арқылы саралау Мұнда тапсырманы оқушылардың тәжірибесіне, білімі мен қабілеттеріне қарай беру.

5 слайд

Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Тапсырма арқылы саралау Мұнда тапсырманы оқушылардың тәжірибесіне, білімі мен қабілеттеріне қарай беру.

.Әдістер Қалыптастырушы бағалауДескриптор Бас бармақ» әдісі «Смайлик» әдісі «Бағдаршам» әдісі «Жұлдызша» әдісі - мәтін бойын

6 слайд
.Әдістер Қалыптастырушы бағалауДескриптор Бас бармақ» әдісі «Смайлик» әдісі «Бағдаршам» әдісі «Жұлдызша» әдісі - мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді; - мәтінге қатысты көзқарасын айтады ; - өз ойын түсіндір

6 слайд

.Әдістер Қалыптастырушы бағалауДескриптор Бас бармақ» әдісі «Смайлик» әдісі «Бағдаршам» әдісі «Жұлдызша» әдісі - мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді; - мәтінге қатысты көзқарасын айтады ; - өз ойын түсіндір

Қарым-қатынас жасау дағдыларын пайдалану; Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім.  Бұрын

7 слайд
Қарым-қатынас жасау дағдыларын пайдалану; Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім.  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалану;  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды; Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалану;  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды;

7 слайд

Қарым-қатынас жасау дағдыларын пайдалану; Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім.  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалану;  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды; Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалану;  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды;

Назарларыңызға рахмет!

8 слайд
Назарларыңызға рахмет!

8 слайд

Назарларыңызға рахмет!