Қошақаным қайда екен
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
О қу мақсаты
1.1.7.1 Тыңдалған мәтінге өз көз қарасын жай
сөйлеммен білдіру.
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі
кездесетін сөздерді ажырата алу және оларды
қолдана білу
2 слайд
О қу мақсаты 1.1.7.1 Тыңдалған мәтінге өз көз қарасын жай сөйлеммен білдіру. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді ажырата алу және оларды қолдана білу
3 слайд
Бағалау
критери
йі
.Барлығы :О әрпін біледі.
Көб і:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші
сұрақтар арқылы талқылайды
Кейбірі : Алған білімді өмірде қолдана
алады. - Тыңдалған мәтінге өз
көз қарасын жай
сөйлеммен білдіру.
-Оқудың түрлерін
(буындап оқу, жиі
кездесетін сөздерді
ажырата алу және
оларды қолдана білу
3 слайд
Бағалау критери йі .Барлығы :О әрпін біледі. Көб і:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды Кейбірі : Алған білімді өмірде қолдана алады. - Тыңдалған мәтінге өз көз қарасын жай сөйлеммен білдіру. -Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді ажырата алу және оларды қолдана білу
4 слайд
Белсенді оқу оқушылардың
белсенді қызметпен айналысып,
алған білімдерін есте сақтап,
оны қолдана алуын қамтамасыз
ететініне көз жеткізе отырып өз
жоспарымда бірнеше белсенді
әдістерді пайдаландым
Топқа бөлу
«Айналмалы бекет» әдісі .
«Ойлан, жұптас, бөліс!»әдісі
« Қар кесегі» әдісі арқылы үй
тапсырмасын пысықтау.
4 слайд
Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым Топқа бөлу «Айналмалы бекет» әдісі . «Ойлан, жұптас, бөліс!»әдісі « Қар кесегі» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.
5 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі
оқушылар тобының оқу әрекетін
ұйымдастыру үшін арнайы
оқыту тәсілдерін және іс -
әрекеттерді саралау тәсілдерін
кіріктірдім Қабілеті жоғары оқушылар
айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін
дұрыс қайталай алады.
Тапсырма арқылы саралау
Мұнда тапсырманы
оқушылардың тәжірибесіне,
білімі мен қабілеттеріне қарай
беру.
5 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Тапсырма арқылы саралау Мұнда тапсырманы оқушылардың тәжірибесіне, білімі мен қабілеттеріне қарай беру.
6 слайд
.Әдістер Қалыптастырушы
бағалауДескриптор
Бас бармақ» әдісі
«Смайлик» әдісі
«Бағдаршам» әдісі
«Жұлдызша» әдісі -
мәтін бойынша
қойылған
сұрақтарға жауап
береді;
- мәтінге қатысты
көзқарасын айтады ; - өз ойын түсіндір
6 слайд
.Әдістер Қалыптастырушы бағалауДескриптор Бас бармақ» әдісі «Смайлик» әдісі «Бағдаршам» әдісі «Жұлдызша» әдісі - мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді; - мәтінге қатысты көзқарасын айтады ; - өз ойын түсіндір
7 слайд
Қарым-қатынас
жасау
дағдыларын
пайдалану;
Саралау
жұмыстарына
көбірек көңіл бөлу
керек екенін
түсіндім.
Бұрынғы дәстүрлі
сабаққа қарағанда
белсенді оқу
әдістерін тиімді
пайдалану;
Бағалау критерийі
бойынша
оқушылардың оқу
жетістіктерін үнемі
мадақтау, марапаттау
арқылы бағалауды;
Бұрынғы дәстүрлі
сабаққа қарағанда
белсенді оқу
әдістерін тиімді
пайдалану;
Бағалау критерийі
бойынша
оқушылардың оқу
жетістіктерін үнемі
мадақтау, марапаттау
арқылы бағалауды;
7 слайд
Қарым-қатынас жасау дағдыларын пайдалану; Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім. Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалану; Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды; Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалану; Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды;
8 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
8 слайд
Назарларыңызға рахмет!