Қошақаным қайда екен

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қошақаным қайда екен

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

О қу мақсаты 1.1.7.1 Тыңдалған мәтінге өз көз қарасын жай сөйлеммен білдіру. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездес

#2 слайд
О қу мақсаты 1.1.7.1 Тыңдалған мәтінге өз көз қарасын жай сөйлеммен білдіру. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді ажырата алу және оларды қолдана білу

2 слайд

О қу мақсаты 1.1.7.1 Тыңдалған мәтінге өз көз қарасын жай сөйлеммен білдіру. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді ажырата алу және оларды қолдана білу

Бағалау критери йі .Барлығы :О әрпін біледі. Көб і:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды Кейбірі : Алғ

#3 слайд
Бағалау критери йі .Барлығы :О әрпін біледі. Көб і:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды Кейбірі : Алған білімді өмірде қолдана алады. - Тыңдалған мәтінге өз көз қарасын жай сөйлеммен білдіру. -Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді ажырата алу және оларды қолдана білу

3 слайд

Бағалау критери йі .Барлығы :О әрпін біледі. Көб і:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды Кейбірі : Алған білімді өмірде қолдана алады. - Тыңдалған мәтінге өз көз қарасын жай сөйлеммен білдіру. -Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді ажырата алу және оларды қолдана білу

Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтама

#4 слайд
Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым Топқа бөлу «Айналмалы бекет» әдісі . «Ойлан, жұптас, бөліс!»әдісі « Қар кесегі» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.

4 слайд

Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым Топқа бөлу «Айналмалы бекет» әдісі . «Ойлан, жұптас, бөліс!»әдісі « Қар кесегі» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.

Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс -

#5 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Тапсырма арқылы саралау Мұнда тапсырманы оқушылардың тәжірибесіне, білімі мен қабілеттеріне қарай беру.

5 слайд

Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Тапсырма арқылы саралау Мұнда тапсырманы оқушылардың тәжірибесіне, білімі мен қабілеттеріне қарай беру.

.Әдістер Қалыптастырушы бағалауДескриптор Бас бармақ» әдісі «Смайлик» әдісі «Бағдаршам» әдісі «Жұлдызша» әдісі - мәтін бойын

#6 слайд
.Әдістер Қалыптастырушы бағалауДескриптор Бас бармақ» әдісі «Смайлик» әдісі «Бағдаршам» әдісі «Жұлдызша» әдісі - мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді; - мәтінге қатысты көзқарасын айтады ; - өз ойын түсіндір

6 слайд

.Әдістер Қалыптастырушы бағалауДескриптор Бас бармақ» әдісі «Смайлик» әдісі «Бағдаршам» әдісі «Жұлдызша» әдісі - мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді; - мәтінге қатысты көзқарасын айтады ; - өз ойын түсіндір

Қарым-қатынас жасау дағдыларын пайдалану; Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім.  Бұрын

#7 слайд
Қарым-қатынас жасау дағдыларын пайдалану; Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім.  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалану;  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды; Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалану;  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды;

7 слайд

Қарым-қатынас жасау дағдыларын пайдалану; Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім.  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалану;  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды; Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалану;  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды;

Назарларыңызға рахмет!

#8 слайд
Назарларыңызға рахмет!

8 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
ppt
27.06.2020
1107
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі