Материалдар / Қосынды мен айырым түрінде берілген тригонометриялық функцияларды көбейтінді түріне келтіру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қосынды мен айырым түрінде берілген тригонометриялық функцияларды көбейтінді түріне келтіру

Материал туралы қысқаша түсінік
10 Сынып математика мұғаліміне қосымша материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2019
872
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қосынды және айырым түрінде берілген тригонометриялық функцияларды көбейтінді түріне келтіру.Сабақтың тақырыбы:2 co s

1 слайд
Қосынды және айырым түрінде берілген тригонометриялық функцияларды көбейтінді түріне келтіру.Сабақтың тақырыбы:2 co s 2 sin 2 sin sin                   cos cos ) sin(     tg tg       cos cos ) sin(     tg tg

Білімділік: Оқушыларға тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге

2 слайд
Білімділік: Оқушыларға тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын меңгерту және осы формулаларды есеп шығару кезінде қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиелік: Оқушылардың тригонометрия ұғымына байланысты ойларын жинақтау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. Дамытушылық: Оқушылардың тригонометрия туралы білім, білік дағдысын дамыту. Сабақтың міндеттрі:

Ереже: Аргументтері әр түрлі синустың қосындысы аргументтерінің қосындысының жартысының синусы мен аргументте

3 слайд
Ереже: Аргументтері әр түрлі синустың қосындысы аргументтерінің қосындысының жартысының синусы мен аргументтердің айырымының жартысының косинусының екі еселенген көбейтіндісіне тең. Ереже: Аргументтері әр түрлі синустың айырымы аргументтерінің жартысының синусы мен аргументтердің қосындысының жартысының косинусының екі еселенген көбейтіндісіне тең.2 cos 2 sin 2 sin sin             2 cos 2 sin 2 sin sin            

? 40 sin 20 sin 0 0   0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 cos 10 cos 2 1 2 10 cos 30 sin 2 ) 10 cos( 30 sin 2 2 40 20 c

4 слайд
? 40 sin 20 sin 0 0   0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 cos 10 cos 2 1 2 10 cos 30 sin 2 ) 10 cos( 30 sin 2 2 40 20 cos 2 40 20 sin 2 40 sin 20 sin                Мысал: Шешуі:

Ереже: Аргументтері әр түрлі екі косинустың қосындысы аргументтерінің қосындысының жартысының коси

5 слайд
Ереже: Аргументтері әр түрлі екі косинустың қосындысы аргументтерінің қосындысының жартысының косинусы мен аргументтердің айырымының жартысының косинусының екі еселенген көбейтіндісіне тең.2 cos 2 cos 2 cos cos             Ереже: Аргументтері әр түрлі екі косинустың айырымы аргументтердің қосындысының жартысының синусы мен аргументтердің айырымының жартысының синусының теріс таңбамен алынған екі еселенген көбейтіндісіне тең. 2 sin 2 sin 2 cos cos             

? 16 cos 76 cos 0 0   0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 46 cos 3 2 3 46 cos 2 30 cos 46 cos 2 2 16 76 cos 2 16 76 cos 2

6 слайд
? 16 cos 76 cos 0 0   0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 46 cos 3 2 3 46 cos 2 30 cos 46 cos 2 2 16 76 cos 2 16 76 cos 2 16 cos 76 cos             Мысал: Шешуі :

  tg tg                  cos cos ) sin( cos cos cos sin cos sin cos sin cos sin    

7 слайд
  tg tg                  cos cos ) sin( cos cos cos sin cos sin cos sin cos sin            tg tg       cos cos ) sin(     tg tg   tg tg        cos cos ) sin(     tg tg   ñtg ctg    ñtg ctg  ; sin sin ) sin(          ñtg ctg ; sin sin ) sin(          ñtg ctgЕнді қосындысын көбейтінді түріне келтірейік. Сонымен Тура осылай айырымын көбейтіндіге келтіріп келесі формуланы алуға болады Дәл осы тәсілмен және көбейтіндіге келтіріп мынадай формулаларды аламыз.

Есептер шығару. № 54-59 Жаңа сабаты қорытып, оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма беру. § 5; № 60 есеп

8 слайд
Есептер шығару. № 54-59 Жаңа сабаты қорытып, оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма беру. § 5; № 60 есеп

9 слайд