Қозғалыс

Тақырып бойынша 24 материал табылды

Қозғалыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнделікті сабаққа дайындалуға бағытталған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Мейигә һужум» усули«Мейигә һужум» усули

#1 слайд
«Мейигә һужум» усули«Мейигә һужум» усули

1 слайд

«Мейигә һужум» усули«Мейигә һужум» усули

Сабақтың тақырыбы: Қозғалыс Тәбиәттики һәрикәт Сабақтың мақсаты: 5.5.2.2 әртүрлі жануарлардың қаңқа түрлерінің ерекше

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қозғалыс Тәбиәттики һәрикәт Сабақтың мақсаты: 5.5.2.2 әртүрлі жануарлардың қаңқа түрлерінің ерекшеліктерін зерттеу;

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қозғалыс Тәбиәттики һәрикәт Сабақтың мақсаты: 5.5.2.2 әртүрлі жануарлардың қаңқа түрлерінің ерекшеліктерін зерттеу;

#3 слайд

3 слайд

Шабады/ жүгіреді Жорғалайды Секіреді Өрмелейді Һәрикәт түрлири

#4 слайд
Шабады/ жүгіреді Жорғалайды Секіреді Өрмелейді Һәрикәт түрлири

4 слайд

Шабады/ жүгіреді Жорғалайды Секіреді Өрмелейді Һәрикәт түрлири

Һавада учуш Учуш – көплигән һашарәтләргә, қушларға вә гайи бир сүт әмгүчиләргә тән

#5 слайд
Һавада учуш Учуш – көплигән һашарәтләргә, қушларға вә гайи бир сүт әмгүчиләргә тән

5 слайд

Һавада учуш Учуш – көплигән һашарәтләргә, қушларға вә гайи бир сүт әмгүчиләргә тән

Жүзетін қанат Саусақтар арасындағы жарғақ Үзүш Суды кері итеру реактивті тәсіл Түрі өзгерген аяқ-қолдар

#6 слайд
Жүзетін қанат Саусақтар арасындағы жарғақ Үзүш Суды кері итеру реактивті тәсіл Түрі өзгерген аяқ-қолдар

6 слайд

Жүзетін қанат Саусақтар арасындағы жарғақ Үзүш Суды кері итеру реактивті тәсіл Түрі өзгерген аяқ-қолдар

Жансиз тәбиәттики һәрикәтләргә мисаллар. 1.Машина. 2.Суниң еқими. 3.Һаваниң қозғилиши (шамал). 4.Ташниң ғулиши. 5.Сизниң мисал

#7 слайд
Жансиз тәбиәттики һәрикәтләргә мисаллар. 1.Машина. 2.Суниң еқими. 3.Һаваниң қозғилиши (шамал). 4.Ташниң ғулиши. 5.Сизниң мисалиңиз…

7 слайд

Жансиз тәбиәттики һәрикәтләргә мисаллар. 1.Машина. 2.Суниң еқими. 3.Һаваниң қозғилиши (шамал). 4.Ташниң ғулиши. 5.Сизниң мисалиңиз…

Топқа бөлүш ‘’ QAZ MATH ’’ платформиси арқилиқ оқуғучиларни 2 топқа бөлүмиз.

#8 слайд
Топқа бөлүш ‘’ QAZ MATH ’’ платформиси арқилиқ оқуғучиларни 2 топқа бөлүмиз.

8 слайд

Топқа бөлүш ‘’ QAZ MATH ’’ платформиси арқилиқ оқуғучиларни 2 топқа бөлүмиз.

Соаллар дуниясида Өткән мавзу: Тәбиәттики һәрикәт (Икки топ 2 түрлүк платформа бойичә тапшурма орунлайду) Өй тапшурмисини

#9 слайд
Соаллар дуниясида Өткән мавзу: Тәбиәттики һәрикәт (Икки топ 2 түрлүк платформа бойичә тапшурма орунлайду) Өй тапшурмисини пишиқдаш:

9 слайд

Соаллар дуниясида Өткән мавзу: Тәбиәттики һәрикәт (Икки топ 2 түрлүк платформа бойичә тапшурма орунлайду) Өй тапшурмисини пишиқдаш:

06.03.2025 ж. Тәбиәттики күчләр (Һәр түрлүк жаниварларниң устихан түрлириниң алаһидиликлирини тәтқиқ қилиш)

#10 слайд
06.03.2025 ж. Тәбиәттики күчләр (Һәр түрлүк жаниварларниң устихан түрлириниң алаһидиликлирини тәтқиқ қилиш)

10 слайд

06.03.2025 ж. Тәбиәттики күчләр (Һәр түрлүк жаниварларниң устихан түрлириниң алаһидиликлирини тәтқиқ қилиш)

Тирәксиз һәрикәт болмайду. Адәмләрниң вә һайванатларниң асасий тириги скелет, (грекчә «скелетон» - қуруған). Скелет

#11 слайд
Тирәксиз һәрикәт болмайду. Адәмләрниң вә һайванатларниң асасий тириги скелет, (грекчә «скелетон» - қуруған). Скелет тирәк вә һәрикәт хизмитини қатар атқуриду. Шундақла бәдәнниң шәклини сақлап турушқа, ички әзаларни қоғдашқа, сақлап турушқа ярдәмлишиду. Адәмниң тирәк һәрикәт системисини скелет устиханлири вә уларниң бағлиниши билән булжуңлири тәшкил қилиду.

11 слайд

Тирәксиз һәрикәт болмайду. Адәмләрниң вә һайванатларниң асасий тириги скелет, (грекчә «скелетон» - қуруған). Скелет тирәк вә һәрикәт хизмитини қатар атқуриду. Шундақла бәдәнниң шәклини сақлап турушқа, ички әзаларни қоғдашқа, сақлап турушқа ярдәмлишиду. Адәмниң тирәк һәрикәт системисини скелет устиханлири вә уларниң бағлиниши билән булжуңлири тәшкил қилиду.

#12 слайд

12 слайд

Һайванлар скелетлири Сиртқи скелетлиқ Ички скелетлиқ

#13 слайд
Һайванлар скелетлири Сиртқи скелетлиқ Ички скелетлиқ

13 слайд

Һайванлар скелетлири Сиртқи скелетлиқ Ички скелетлиқ

Сиртқи скелет чаян тәхлитликләрдә, өмчүк тәхлитликләрдә вә һашарәтләрдә қелиплашқан. Скелетлири булжуңларға бекинип, улашқанл

#14 слайд
Сиртқи скелет чаян тәхлитликләрдә, өмчүк тәхлитликләрдә вә һашарәтләрдә қелиплашқан. Скелетлири булжуңларға бекинип, улашқанлиғи һайванларниң тез қозғилишиға имканийәт яритиду.

14 слайд

Сиртқи скелет чаян тәхлитликләрдә, өмчүк тәхлитликләрдә вә һашарәтләрдә қелиплашқан. Скелетлири булжуңларға бекинип, улашқанлиғи һайванларниң тез қозғилишиға имканийәт яритиду.

Ички скелет – омуртқилиқ һайванлар тениниң асасий тириги. Скелет тән һәрикитидә асасий роль атқуруш билән биллә ички әзалирин

#15 слайд
Ички скелет – омуртқилиқ һайванлар тениниң асасий тириги. Скелет тән һәрикитидә асасий роль атқуруш билән биллә ички әзалирини зәхимлиништин қоғдайду.

15 слайд

Ички скелет – омуртқилиқ һайванлар тениниң асасий тириги. Скелет тән һәрикитидә асасий роль атқуруш билән биллә ички әзалирини зәхимлиништин қоғдайду.

Скелет қурулушиниң алаһидиликлири

#16 слайд
Скелет қурулушиниң алаһидиликлири

16 слайд

Скелет қурулушиниң алаһидиликлири

Скелет қурулушиниң алаһидиликлири

#17 слайд
Скелет қурулушиниң алаһидиликлири

17 слайд

Скелет қурулушиниң алаһидиликлири

Ташпақилар 220 миллион жилдин бери яшап келиватқан алаһидә жаниварларниң биридур. Кәсләнчүк, илан вә тимсақлардинму бурун п

#18 слайд
Ташпақилар 220 миллион жилдин бери яшап келиватқан алаһидә жаниварларниң биридур. Кәсләнчүк, илан вә тимсақлардинму бурун пәйда болған әң қедимий рептелия болуп һесаплиниду. Ташпақа скелетиниң һәрқандақ башқа омуртқилиқ һайван скелетиға қариғанда өзигә хас алаһидилиги бар.

18 слайд

Ташпақилар 220 миллион жилдин бери яшап келиватқан алаһидә жаниварларниң биридур. Кәсләнчүк, илан вә тимсақлардинму бурун пәйда болған әң қедимий рептелия болуп һесаплиниду. Ташпақа скелетиниң һәрқандақ башқа омуртқилиқ һайван скелетиға қариғанда өзигә хас алаһидилиги бар.

Һәрқандақ һәрикәтни механикилиқ һәрикәт дәймиз, униңға күч тәсир қилиду. Адәм ясиған двигательни электромагнитлиқ күч һәрикәт

#19 слайд
Һәрқандақ һәрикәтни механикилиқ һәрикәт дәймиз, униңға күч тәсир қилиду. Адәм ясиған двигательни электромагнитлиқ күч һәрикәтләндүриду. Мәсилән, электровоз электр токи билән, учақ авиация бензининиң күчи билән һәрикәтлиниду. Униң мотори көйгән газниң поршеньлиқ һәрикити арқилиқ әмәлгә ашиду.

19 слайд

Һәрқандақ һәрикәтни механикилиқ һәрикәт дәймиз, униңға күч тәсир қилиду. Адәм ясиған двигательни электромагнитлиқ күч һәрикәтләндүриду. Мәсилән, электровоз электр токи билән, учақ авиация бензининиң күчи билән һәрикәтлиниду. Униң мотори көйгән газниң поршеньлиқ һәрикити арқилиқ әмәлгә ашиду.

#20 слайд

20 слайд

1-тапшурма. Топ бойичә постер қорғаш Fliррity платформиси арқилиқ мавзу берилиду. Һайванатлар скелетниң түрлири 1. Си

#21 слайд
1-тапшурма. Топ бойичә постер қорғаш Fliррity платформиси арқилиқ мавзу берилиду. Һайванатлар скелетниң түрлири 1. Сиртқи скелет 2. Ички скелет

21 слайд

1-тапшурма. Топ бойичә постер қорғаш Fliррity платформиси арқилиқ мавзу берилиду. Һайванатлар скелетниң түрлири 1. Сиртқи скелет 2. Ички скелет

Сергіту сәті

#22 слайд
Сергіту сәті

22 слайд

Сергіту сәті

2-тапшурма. «Соални тутуп ал» уссули. Адәм вә һайванатларниң асасий тириги немә? Скелет сөзи грек тилидин тәржимә қилғ

#23 слайд
2-тапшурма. «Соални тутуп ал» уссули. Адәм вә һайванатларниң асасий тириги немә? Скелет сөзи грек тилидин тәржимә қилғанда қандақ мәна бериду? Адәмниң тирәк системисини немиләр тәшкил қилиду? Ташпақа һәққидә немә билисиләр?

23 слайд

2-тапшурма. «Соални тутуп ал» уссули. Адәм вә һайванатларниң асасий тириги немә? Скелет сөзи грек тилидин тәржимә қилғанда қандақ мәна бериду? Адәмниң тирәк системисини немиләр тәшкил қилиду? Ташпақа һәққидә немә билисиләр?

3-Тапшурма. Оқуғучилар «Picker whell» платформиси арқилиқ һәр топтин 2 оқуғучи таллап елиниду. (рандомный)Механикилиқ

#24 слайд
3-Тапшурма. Оқуғучилар «Picker whell» платформиси арқилиқ һәр топтин 2 оқуғучи таллап елиниду. (рандомный)Механикилиқ һәрикәт дегинимиз немә? Механикилиқ һәрикәткә немә тәсир қилиду? Илдамлиқ дегинимиз немә? Самолет, машина,электровозларниң қозғалтқучи күчи немидә?

24 слайд

3-Тапшурма. Оқуғучилар «Picker whell» платформиси арқилиқ һәр топтин 2 оқуғучи таллап елиниду. (рандомный)Механикилиқ һәрикәт дегинимиз немә? Механикилиқ һәрикәткә немә тәсир қилиду? Илдамлиқ дегинимиз немә? Самолет, машина,электровозларниң қозғалтқучи күчи немидә?

Бағалау Топларниң бир-бирини баһалиши

#25 слайд
Бағалау Топларниң бир-бирини баһалиши

25 слайд

Бағалау Топларниң бир-бирини баһалиши

Дәрисни йәкүнләш «Kahoot» платформисида ясалған соалларға жавап бериду

#26 слайд
Дәрисни йәкүнләш «Kahoot» платформисида ясалған соалларға жавап бериду

26 слайд

Дәрисни йәкүнләш «Kahoot» платформисида ясалған соалларға жавап бериду

Муәллим стикерларни санаш арқилиқ топларни баһалайду. 1-орун алған топни ейтиду. Муәллим стикерларни санаш арқилиқ то

#27 слайд
Муәллим стикерларни санаш арқилиқ топларни баһалайду. 1-орун алған топни ейтиду. Муәллим стикерларни санаш арқилиқ топларни баһалайду. 1-орун алған топни ейтиду.

27 слайд

Муәллим стикерларни санаш арқилиқ топларни баһалайду. 1-орун алған топни ейтиду. Муәллим стикерларни санаш арқилиқ топларни баһалайду. 1-орун алған топни ейтиду.

Кигиз өй көрнәклик қурали арқилиқ оқуғучилар бир-бирини баһалайду Кигиз өй көрнәклик қурали арқилиқ оқуғучилар бир-бирини

#28 слайд
Кигиз өй көрнәклик қурали арқилиқ оқуғучилар бир-бирини баһалайду Кигиз өй көрнәклик қурали арқилиқ оқуғучилар бир-бирини баһалайду

28 слайд

Кигиз өй көрнәклик қурали арқилиқ оқуғучилар бир-бирини баһалайду Кигиз өй көрнәклик қурали арқилиқ оқуғучилар бир-бирини баһалайду

“Башмалтақ” усули арқилиқ дәрисни баһалаш. “Башмалтақ” усули арқилиқ дәрисни баһалаш.

#29 слайд
“Башмалтақ” усули арқилиқ дәрисни баһалаш. “Башмалтақ” усули арқилиқ дәрисни баһалаш.

29 слайд

“Башмалтақ” усули арқилиқ дәрисни баһалаш. “Башмалтақ” усули арқилиқ дәрисни баһалаш.

Үй тапсырмасы: Үйден мектепке баратын жолда қозғалыс мысалдарын бақылаңыздар. Ерекшеліктерін сипаттаңыздар.

#30 слайд
Үй тапсырмасы: Үйден мектепке баратын жолда қозғалыс мысалдарын бақылаңыздар. Ерекшеліктерін сипаттаңыздар.

30 слайд

Үй тапсырмасы: Үйден мектепке баратын жолда қозғалыс мысалдарын бақылаңыздар. Ерекшеліктерін сипаттаңыздар.

Пайдилинилған ресурслар:  «Мейигә һужум» усули  «D-ID» ЖИ платформасы  «QAZ MATH» платформиси (топқа бөлу)  «Wordw

#31 слайд
Пайдилинилған ресурслар:  «Мейигә һужум» усули  «D-ID» ЖИ платформасы  «QAZ MATH» платформиси (топқа бөлу)  «Wordwall» платформиси (тапсырма құрастыру)  «Educaplay» платформиси (тапсырма құрастыру)  Ютуб  Google  «Smk.edu.kz» сайти (дайын сабақтар қарастыру)  «Елорда.кз» сайти (дайын сабақтар қарастыру)  «Savefrom Helper» платформиси (ютубтан видео  «Соални тутуп ал» уссули.  «Fliррity» платформиси ( дөңгелек арқылы сұрақ беру, тақырып таңдау,оқушы таңдау)  «Бағдаршам» усули  «Classtime» платформиси (тапсырма құрастыру)  “Башмалтақ” усули

31 слайд

Пайдилинилған ресурслар:  «Мейигә һужум» усули  «D-ID» ЖИ платформасы  «QAZ MATH» платформиси (топқа бөлу)  «Wordwall» платформиси (тапсырма құрастыру)  «Educaplay» платформиси (тапсырма құрастыру)  Ютуб  Google  «Smk.edu.kz» сайти (дайын сабақтар қарастыру)  «Елорда.кз» сайти (дайын сабақтар қарастыру)  «Savefrom Helper» платформиси (ютубтан видео  «Соални тутуп ал» уссули.  «Fliррity» платформиси ( дөңгелек арқылы сұрақ беру, тақырып таңдау,оқушы таңдау)  «Бағдаршам» усули  «Classtime» платформиси (тапсырма құрастыру)  “Башмалтақ” усули

Файл форматы:
ppt
29.10.2025
74
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі