Материалдар / ҚР елордасы 9- сынып

ҚР елордасы 9- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Елорда туралы түсінік беру;Астанананың Ақмолаға көшірілуі туралы атап айту; Астананың Нұрсұлтан аталуы туралы мағұлмат беру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2021
756
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ: қазақ тілі Мектеп: № 10ЖББМ КММ Күні: 22.11.2021 Мұғалімнің есімі: Жомартова З.Е.

1 слайд
Сабақ: қазақ тілі Мектеп: № 10ЖББМ КММ Күні: 22.11.2021 Мұғалімнің есімі: Жомартова З.Е.

1 слайд

Сабақ: қазақ тілі Мектеп: № 10ЖББМ КММ Күні: 22.11.2021 Мұғалімнің есімі: Жомартова З.Е.

Сынып: 9 сынып Сабақтың тақырыбы: « Нұр - Сұлтан – Қазақстан Республикасының елордасы»

2 слайд
Сынып: 9 сынып Сабақтың тақырыбы: « Нұр - Сұлтан – Қазақстан Республикасының елордасы»

2 слайд

Сынып: 9 сынып Сабақтың тақырыбы: « Нұр - Сұлтан – Қазақстан Республикасының елордасы»

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақ саттары) Т/А.: 9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланы

3 слайд
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақ саттары) Т/А.: 9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу О .: 9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана білу;

3 слайд

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақ саттары) Т/А.: 9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу О .: 9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана білу;

Бағалау критерийл ері  Тыңдалған ақпараттың мазмұнын түсінеді, ойларын айтады  Өз ойын жүйелеп, ақпаратты өмірлік мәселел

4 слайд
Бағалау критерийл ері  Тыңдалған ақпараттың мазмұнын түсінеді, ойларын айтады  Өз ойын жүйелеп, ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады .  Белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын қолданады.

4 слайд

Бағалау критерийл ері  Тыңдалған ақпараттың мазмұнын түсінеді, ойларын айтады  Өз ойын жүйелеп, ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады .  Белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын қолданады.

Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: болжам жасайды, негізгі идеясын түсінеді; мысал келтіреді; ойын дұрыс жүйелейді; ақп

5 слайд
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: болжам жасайды, негізгі идеясын түсінеді; мысал келтіреді; ойын дұрыс жүйелейді; ақпаратты өмірмен байланыстырады, қорытынды жасайды Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Елбасы идеясы, есіл өзені, жаңа астана, транзиттік көпір, экономикалық аймақтар, бейбітшілік қаласы Талқылауға арналған сұрақтар: Сіздерге мына сандар қандай ой салады? 1994 жылы елбасы халыққа қандай идея ұсынды? Еліміздің елордасы қай жылы «Астана» атауына ие болды? «Нұр-Сұлтан» елордамыздың нешінші атауы?

5 слайд

Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: болжам жасайды, негізгі идеясын түсінеді; мысал келтіреді; ойын дұрыс жүйелейді; ақпаратты өмірмен байланыстырады, қорытынды жасайды Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Елбасы идеясы, есіл өзені, жаңа астана, транзиттік көпір, экономикалық аймақтар, бейбітшілік қаласы Талқылауға арналған сұрақтар: Сіздерге мына сандар қандай ой салады? 1994 жылы елбасы халыққа қандай идея ұсынды? Еліміздің елордасы қай жылы «Астана» атауына ие болды? «Нұр-Сұлтан» елордамыздың нешінші атауы?

Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Жүректен- жүрекке» әдісін өткізу. Оқушылар шеңбер бойымен бір- біріне жақсы, жылы тілектер а

6 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Жүректен- жүрекке» әдісін өткізу. Оқушылар шеңбер бойымен бір- біріне жақсы, жылы тілектер айтады. Топқа бөлу : «Атом және молекула» әдісі «Миға шабуыл» әдісі арқылы білім алушылардың назарын жаңа сабаққа аудару.

6 слайд

Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Жүректен- жүрекке» әдісін өткізу. Оқушылар шеңбер бойымен бір- біріне жақсы, жылы тілектер айтады. Топқа бөлу : «Атом және молекула» әдісі «Миға шабуыл» әдісі арқылы білім алушылардың назарын жаңа сабаққа аудару.

1998 1997 1994 Тақырыпты ашу, сабақ мақсатымен таныстыру« Болжам» стратегиясы арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. - Мына с

7 слайд
1998 1997 1994 Тақырыпты ашу, сабақ мақсатымен таныстыру« Болжам» стратегиясы арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. - Мына сандар сендерге не айтады?

7 слайд

1998 1997 1994 Тақырыпты ашу, сабақ мақсатымен таныстыру« Болжам» стратегиясы арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. - Мына сандар сендерге не айтады?

1 - тапсырма : Тыңдалған мәтіннен мазмұнын түсініп, өз ойларын айтыңдар және өмірлік мәселелермен байланыстырыңдар. «Төрт

8 слайд
1 - тапсырма : Тыңдалған мәтіннен мазмұнын түсініп, өз ойларын айтыңдар және өмірлік мәселелермен байланыстырыңдар. «Төрт сөйлем» әдісі (жеке жұмыс түрі) 1. Пікір.  Тыңдаған мәтін бойынша негізгі идеясын бір сөйлеммен жеткізеді.  2. Дәлел.  Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді. 3. Мысал.  Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. 4. Қорытынды.  Тақырып бойынша қорытынды шығарады.   Аудиожазба https://www.youtube.com/watch?v=Vm3VcZ2_IeQ Qazaqstan TV

8 слайд

1 - тапсырма : Тыңдалған мәтіннен мазмұнын түсініп, өз ойларын айтыңдар және өмірлік мәселелермен байланыстырыңдар. «Төрт сөйлем» әдісі (жеке жұмыс түрі) 1. Пікір.  Тыңдаған мәтін бойынша негізгі идеясын бір сөйлеммен жеткізеді.  2. Дәлел.  Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді. 3. Мысал.  Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. 4. Қорытынды.  Тақырып бойынша қорытынды шығарады.   Аудиожазба https://www.youtube.com/watch?v=Vm3VcZ2_IeQ Qazaqstan TV

Б/О: мәтін бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен жеткізеді Б/Б: өз пікірін үш сөйлеммен дәлелдейді К/О: пікірін өмірмен байл

9 слайд
Б/О: мәтін бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен жеткізеді Б/Б: өз пікірін үш сөйлеммен дәлелдейді К/О: пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіріп, қорытынды жасайды.

9 слайд

Б/О: мәтін бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен жеткізеді Б/Б: өз пікірін үш сөйлеммен дәлелдейді К/О: пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіріп, қорытынды жасайды.

Бағалау критерийі Дескриптор тыңдалған ақпараттың мазмұнын түсініп, өз ойларын айтады; тыңдалған ақпаратты өмірлік мәс

10 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор тыңдалған ақпараттың мазмұнын түсініп, өз ойларын айтады;       тыңдалған ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады; - Мәтінді тыңдайды. - Өзіндік пікірін айтады, мысал келтіреді. - Мәтін бойынша өз ойларын айтады;   - Ойын дұрыс жүйелейді. - Ақпаратты өмірмен байланыстырады.   Қ/Б «Жұдырық-алақан» әдісі арқылы кері байланыс жасайды (бір – бірін бағалау)

10 слайд

Бағалау критерийі Дескриптор тыңдалған ақпараттың мазмұнын түсініп, өз ойларын айтады;       тыңдалған ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады; - Мәтінді тыңдайды. - Өзіндік пікірін айтады, мысал келтіреді. - Мәтін бойынша өз ойларын айтады;   - Ойын дұрыс жүйелейді. - Ақпаратты өмірмен байланыстырады.   Қ/Б «Жұдырық-алақан» әдісі арқылы кері байланыс жасайды (бір – бірін бағалау)

2 - тапсырма : «Балық қаңқасы» стратегиясы бойынша мәтіннен ойын жинақтап фактілерді жазыңдар (топтық жұмыс) Басы: Жоғар

11 слайд
2 - тапсырма : «Балық қаңқасы» стратегиясы бойынша мәтіннен ойын жинақтап фактілерді жазыңдар (топтық жұмыс) Басы: Жоғарғы сүйектері   Төменгі сүйектері           Құйрығы

11 слайд

2 - тапсырма : «Балық қаңқасы» стратегиясы бойынша мәтіннен ойын жинақтап фактілерді жазыңдар (топтық жұмыс) Басы: Жоғарғы сүйектері   Төменгі сүйектері           Құйрығы

Б/О: ақпараттарды есте сақтайды Б/Б: негізгі ақпараттарды өз көзқарасымен қоса дәлелдейді К/О: мәтіннен маңызды деректерді а

12 слайд
Б/О: ақпараттарды есте сақтайды Б/Б: негізгі ақпараттарды өз көзқарасымен қоса дәлелдейді К/О: мәтіннен маңызды деректерді анықтайды   К/Б: «Қошемет» ( топтық бағалау) берілген тапсырманың жауабына қанағаттанғандықтарын білдіреді. Топтар қошемет көрсету арқылы біріне-бірі баға береді.

12 слайд

Б/О: ақпараттарды есте сақтайды Б/Б: негізгі ақпараттарды өз көзқарасымен қоса дәлелдейді К/О: мәтіннен маңызды деректерді анықтайды   К/Б: «Қошемет» ( топтық бағалау) берілген тапсырманың жауабына қанағаттанғандықтарын білдіреді. Топтар қошемет көрсету арқылы біріне-бірі баға береді.

3 - тапсырма : « 6 Неліктен?» стратегиясы арқылы мәтіннен өз ойын жинақтап, талқылап, сұрақтар дайындаңдар. (жұптық жұмыс

13 слайд
3 - тапсырма : « 6 Неліктен?» стратегиясы арқылы мәтіннен өз ойын жинақтап, талқылап, сұрақтар дайындаңдар. (жұптық жұмыс)   1.Неліктен...? 2.Неліктен...? 3.Неліктен...? 4.Неліктен...? 5.Неліктен...? 6.Неліктен...?

13 слайд

3 - тапсырма : « 6 Неліктен?» стратегиясы арқылы мәтіннен өз ойын жинақтап, талқылап, сұрақтар дайындаңдар. (жұптық жұмыс)   1.Неліктен...? 2.Неліктен...? 3.Неліктен...? 4.Неліктен...? 5.Неліктен...? 6.Неліктен...?

Бағалау критерийлері Дескриптор Белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын қолданады - Мәтін бойынша сұрақтар құрасты

14 слайд
Бағалау критерийлері Дескриптор Белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын қолданады   - Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады. - Сұрақтарға жауап береді. - Оқылым стратегияларын жетістік үшін тиімді пайдаланады

14 слайд

Бағалау критерийлері Дескриптор Белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын қолданады   - Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады. - Сұрақтарға жауап береді. - Оқылым стратегияларын жетістік үшін тиімді пайдаланады

Рефлексия: «ҚҚҚ» әдісі бойынша сабаққа рефлексия жасау (өзін-өзі бағалау) 1. Бүгінгі сабақта не қ ұнды болды? 2. Бүгінгі с

15 слайд
Рефлексия: «ҚҚҚ» әдісі бойынша сабаққа рефлексия жасау (өзін-өзі бағалау)   1. Бүгінгі сабақта не қ ұнды болды? 2. Бүгінгі сабақта не қ ызық болды? 3. Бүгінгі сабақта не қ иын болды?  

15 слайд

Рефлексия: «ҚҚҚ» әдісі бойынша сабаққа рефлексия жасау (өзін-өзі бағалау)   1. Бүгінгі сабақта не қ ұнды болды? 2. Бүгінгі сабақта не қ ызық болды? 3. Бүгінгі сабақта не қ иын болды?  

16 слайд

16 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ