ҚР елордасы 9- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақ:
қазақ тілі Мектеп: №
10ЖББМ
КММ
Күні:
22.11.2021 Мұғалімнің
есімі:
Жомартова
З.Е.
1 слайд
Сабақ: қазақ тілі Мектеп: № 10ЖББМ КММ Күні: 22.11.2021 Мұғалімнің есімі: Жомартова З.Е.
2 слайд
Сынып: 9
сынып
Сабақтың тақырыбы: « Нұр - Сұлтан –
Қазақстан Республикасының елордасы»
2 слайд
Сынып: 9 сынып Сабақтың тақырыбы: « Нұр - Сұлтан – Қазақстан Республикасының елордасы»
3 слайд
Сабаққа
негізделген
оқу
мақсаты(мақ
саттары) Т/А.: 9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі
ақпаратты өмірлік мәселелермен
байланыстыра білу
О .: 9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін
оқылым стратегияларын тиімді
қолдана білу;
3 слайд
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақ саттары) Т/А.: 9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу О .: 9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана білу;
4 слайд
Бағалау
критерийл
ері
Тыңдалған ақпараттың
мазмұнын түсінеді, ойларын
айтады
Өз ойын жүйелеп, ақпаратты
өмірлік мәселелермен
байланыстырады .
Белгілі бір мақсат үшін
оқылым стратегияларын
қолданады.
4 слайд
Бағалау критерийл ері Тыңдалған ақпараттың мазмұнын түсінеді, ойларын айтады Өз ойын жүйелеп, ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады . Белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын қолданады.
5 слайд
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады:
болжам жасайды, негізгі идеясын түсінеді;
мысал келтіреді; ойын дұрыс жүйелейді;
ақпаратты өмірмен байланыстырады,
қорытынды жасайды
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Елбасы идеясы, есіл өзені, жаңа астана,
транзиттік көпір, экономикалық аймақтар,
бейбітшілік қаласы
Талқылауға арналған сұрақтар:
Сіздерге мына сандар қандай ой салады?
1994 жылы елбасы халыққа қандай идея
ұсынды?
Еліміздің елордасы қай жылы «Астана»
атауына ие болды?
«Нұр-Сұлтан» елордамыздың нешінші
атауы?
5 слайд
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: болжам жасайды, негізгі идеясын түсінеді; мысал келтіреді; ойын дұрыс жүйелейді; ақпаратты өмірмен байланыстырады, қорытынды жасайды Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Елбасы идеясы, есіл өзені, жаңа астана, транзиттік көпір, экономикалық аймақтар, бейбітшілік қаласы Талқылауға арналған сұрақтар: Сіздерге мына сандар қандай ой салады? 1994 жылы елбасы халыққа қандай идея ұсынды? Еліміздің елордасы қай жылы «Астана» атауына ие болды? «Нұр-Сұлтан» елордамыздың нешінші атауы?
6 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Жүректен-
жүрекке» әдісін өткізу. Оқушылар шеңбер бойымен бір-
біріне жақсы, жылы тілектер айтады.
Топқа бөлу : «Атом және молекула» әдісі
«Миға шабуыл» әдісі арқылы білім алушылардың назарын
жаңа сабаққа аудару.
6 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Жүректен- жүрекке» әдісін өткізу. Оқушылар шеңбер бойымен бір- біріне жақсы, жылы тілектер айтады. Топқа бөлу : «Атом және молекула» әдісі «Миға шабуыл» әдісі арқылы білім алушылардың назарын жаңа сабаққа аудару.
7 слайд
1998
1997 1994
Тақырыпты ашу, сабақ
мақсатымен таныстыру« Болжам» стратегиясы арқылы
сабақтың тақырыбын анықтайды.
- Мына сандар сендерге не айтады?
7 слайд
1998 1997 1994 Тақырыпты ашу, сабақ мақсатымен таныстыру« Болжам» стратегиясы арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. - Мына сандар сендерге не айтады?
8 слайд
1 - тапсырма : Тыңдалған мәтіннен мазмұнын түсініп, өз
ойларын айтыңдар және өмірлік мәселелермен
байланыстырыңдар.
«Төрт сөйлем» әдісі (жеке жұмыс түрі)
1. Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша негізгі идеясын бір
сөйлеммен жеткізеді.
2. Дәлел. Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді.
3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал
келтіреді.
4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады.
Аудиожазба https://www.youtube.com/watch?v=Vm3VcZ2_IeQ
Qazaqstan TV
8 слайд
1 - тапсырма : Тыңдалған мәтіннен мазмұнын түсініп, өз ойларын айтыңдар және өмірлік мәселелермен байланыстырыңдар. «Төрт сөйлем» әдісі (жеке жұмыс түрі) 1. Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша негізгі идеясын бір сөйлеммен жеткізеді. 2. Дәлел. Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді. 3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады. Аудиожазба https://www.youtube.com/watch?v=Vm3VcZ2_IeQ Qazaqstan TV
9 слайд
Б/О: мәтін бойынша өзіндік пікірін бір
сөйлеммен жеткізеді
Б/Б: өз пікірін үш сөйлеммен дәлелдейді
К/О: пікірін өмірмен байланыстырып,
мысал келтіріп, қорытынды жасайды.
9 слайд
Б/О: мәтін бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен жеткізеді Б/Б: өз пікірін үш сөйлеммен дәлелдейді К/О: пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіріп, қорытынды жасайды.
10 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор
тыңдалған ақпараттың мазмұнын
түсініп, өз ойларын айтады;
тыңдалған ақпаратты өмірлік
мәселелермен байланыстырады; -
Мәтінді тыңдайды.
-
Өзіндік пікірін айтады, мысал
келтіреді.
-
Мәтін бойынша өз ойларын
айтады;
-
Ойын дұрыс жүйелейді.
-
Ақпаратты өмірмен
байланыстырады.
Қ/Б «Жұдырық-алақан» әдісі арқылы кері
байланыс жасайды
(бір – бірін бағалау)
10 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор тыңдалған ақпараттың мазмұнын түсініп, өз ойларын айтады; тыңдалған ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады; - Мәтінді тыңдайды. - Өзіндік пікірін айтады, мысал келтіреді. - Мәтін бойынша өз ойларын айтады; - Ойын дұрыс жүйелейді. - Ақпаратты өмірмен байланыстырады. Қ/Б «Жұдырық-алақан» әдісі арқылы кері байланыс жасайды (бір – бірін бағалау)
11 слайд
2 - тапсырма : «Балық қаңқасы» стратегиясы бойынша
мәтіннен ойын жинақтап фактілерді жазыңдар (топтық
жұмыс)
Басы:
Жоғарғы сүйектері
Төменгі сүйектері
Құйрығы
11 слайд
2 - тапсырма : «Балық қаңқасы» стратегиясы бойынша мәтіннен ойын жинақтап фактілерді жазыңдар (топтық жұмыс) Басы: Жоғарғы сүйектері Төменгі сүйектері Құйрығы
12 слайд
Б/О: ақпараттарды есте сақтайды
Б/Б: негізгі ақпараттарды өз көзқарасымен қоса дәлелдейді
К/О: мәтіннен маңызды деректерді анықтайды
К/Б: «Қошемет» ( топтық бағалау) берілген тапсырманың
жауабына қанағаттанғандықтарын білдіреді.
Топтар қошемет көрсету арқылы біріне-бірі баға береді.
12 слайд
Б/О: ақпараттарды есте сақтайды Б/Б: негізгі ақпараттарды өз көзқарасымен қоса дәлелдейді К/О: мәтіннен маңызды деректерді анықтайды К/Б: «Қошемет» ( топтық бағалау) берілген тапсырманың жауабына қанағаттанғандықтарын білдіреді. Топтар қошемет көрсету арқылы біріне-бірі баға береді.
13 слайд
3 - тапсырма :
« 6 Неліктен?» стратегиясы арқылы мәтіннен өз ойын
жинақтап, талқылап, сұрақтар дайындаңдар. (жұптық
жұмыс)
1.Неліктен...?
2.Неліктен...?
3.Неліктен...?
4.Неліктен...?
5.Неліктен...?
6.Неліктен...?
13 слайд
3 - тапсырма : « 6 Неліктен?» стратегиясы арқылы мәтіннен өз ойын жинақтап, талқылап, сұрақтар дайындаңдар. (жұптық жұмыс) 1.Неліктен...? 2.Неліктен...? 3.Неліктен...? 4.Неліктен...? 5.Неліктен...? 6.Неліктен...?
14 слайд
Бағалау
критерийлері Дескриптор
Белгілі бір мақсат
үшін оқылым
стратегияларын
қолданады
-
Мәтін бойынша
сұрақтар
құрастырады.
-
Сұрақтарға жауап
береді.
-
Оқылым
стратегияларын
жетістік үшін тиімді
пайдаланады
14 слайд
Бағалау критерийлері Дескриптор Белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын қолданады - Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады. - Сұрақтарға жауап береді. - Оқылым стратегияларын жетістік үшін тиімді пайдаланады
15 слайд
Рефлексия: «ҚҚҚ» әдісі бойынша сабаққа
рефлексия жасау (өзін-өзі бағалау)
1. Бүгінгі сабақта не қ ұнды болды?
2. Бүгінгі сабақта не қ ызық болды?
3. Бүгінгі сабақта не қ иын болды?
15 слайд
Рефлексия: «ҚҚҚ» әдісі бойынша сабаққа рефлексия жасау (өзін-өзі бағалау) 1. Бүгінгі сабақта не қ ұнды болды? 2. Бүгінгі сабақта не қ ызық болды? 3. Бүгінгі сабақта не қ иын болды?
16 слайд
16 слайд