Материалдар / Құндылыққа негізделген тәрбие

Құндылыққа негізделген тәрбие

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға құндылық жөнінде мағұлмат беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2023
417
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Құндылыққа негізделген тәрбие жұмысы «Жалпы білім беретін Новобогат орта мектебі» Коммуналдық Мемлекеттік мекемесі Мектеп ди

1 слайд
Құндылыққа негізделген тәрбие жұмысы «Жалпы білім беретін Новобогат орта мектебі» Коммуналдық Мемлекеттік мекемесі Мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Имашева Шынаргүл Қанатқалиқызы

1 слайд

Құндылыққа негізделген тәрбие жұмысы «Жалпы білім беретін Новобогат орта мектебі» Коммуналдық Мемлекеттік мекемесі Мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Имашева Шынаргүл Қанатқалиқызы

Т Ү С І Н І К Х А Т Бұл бағдарлама жеке тұлғаның жан-жақты дамуын қамтамасыз ететін іс-әрекет түрлері арқыл

2 слайд
Т Ү С І Н І К Х А Т Бұл бағдарлама жеке тұлғаның жан-жақты дамуын қамтамасыз ететін іс-әрекет түрлері арқылы іске асады. «Біз бүгінгі бейбіт тірлігіміз үшін, Қазақстан деп аталатын Республиканың жер бетінде барлығы үшін, тарихтың әр тұсында осы елді, осы жерді қорғаған қайсар жандардың аруағының алдында қашан да қарыздармыз», – деп Мемлекет басшысы Н.Ә. Назарбаев айтқандай, біздің алдымызда «бабаларының игі дәстүрін сақтайтын», «күллі әлемге әйгілі, әрі сыйлы өз елінің патриоттары» болатын ұрпақ тәрбиелеу міндеттері тұр. Отаншылдық сезім – ұлт рухының деңгейінің айнасы, өлшемі. «Балаңды өз тәрбиеңмен тәрбиелеме, өз ұлтыңның тәрбиесімен тәрбиеле» дегендей, сан ғасырлар бойы сұрыпталған ұлттық құндылықтарымызды оқу-тәрбие процесіне енгізу арқылы ұлттың тұнып тұрған асыл мұралық рухани байлығынан болашақта ел билейтін ұрпақтарды сусындатып, ұлтшылдық пен отаншылдыққа баулып, өз халқын, өз мемлекетін көздің қарашығындай қорғайтын, бойында ұлттық санасы қалыптасқан тұлғаларды тәрбиелеп шығару. Бір елдің рухани мәдениеті, әдебиеті мен өнері, ғылым мен техникасы, әлеуметтік жағдайы, материалдық өндірісінің ең маңызды жетістіктері тәрбиесінен көрінуі арқылы оның ұлттық құндылықтарының мәніне ие болады және өскелең ұрпақтың азаматтығы мен отаншылдықты, рухани-адамгершілік жан-дүниесі қалыптасуына белсенді түрде ықпал етеді. Бағдарламаның бағыты: құндылыққа бағытталған тәрбе беру, талғамы жоғары тұлға қалыптастыру. Ұйымдастыру құрылысы : Тәрбие жұмысы Іске асыру уақыты : екі жыл Бағдарламаның жаңашылдығы : Шығармашыл, дарынды, зерттеуші балалармен жұмыс жасаудың тиімді әдістері және ойларын еркін жүзеге асыруға бағытталған жаңаша форматтағы тәрбиелік іс-шаралар қамтылады.

2 слайд

Т Ү С І Н І К Х А Т Бұл бағдарлама жеке тұлғаның жан-жақты дамуын қамтамасыз ететін іс-әрекет түрлері арқылы іске асады. «Біз бүгінгі бейбіт тірлігіміз үшін, Қазақстан деп аталатын Республиканың жер бетінде барлығы үшін, тарихтың әр тұсында осы елді, осы жерді қорғаған қайсар жандардың аруағының алдында қашан да қарыздармыз», – деп Мемлекет басшысы Н.Ә. Назарбаев айтқандай, біздің алдымызда «бабаларының игі дәстүрін сақтайтын», «күллі әлемге әйгілі, әрі сыйлы өз елінің патриоттары» болатын ұрпақ тәрбиелеу міндеттері тұр. Отаншылдық сезім – ұлт рухының деңгейінің айнасы, өлшемі. «Балаңды өз тәрбиеңмен тәрбиелеме, өз ұлтыңның тәрбиесімен тәрбиеле» дегендей, сан ғасырлар бойы сұрыпталған ұлттық құндылықтарымызды оқу-тәрбие процесіне енгізу арқылы ұлттың тұнып тұрған асыл мұралық рухани байлығынан болашақта ел билейтін ұрпақтарды сусындатып, ұлтшылдық пен отаншылдыққа баулып, өз халқын, өз мемлекетін көздің қарашығындай қорғайтын, бойында ұлттық санасы қалыптасқан тұлғаларды тәрбиелеп шығару. Бір елдің рухани мәдениеті, әдебиеті мен өнері, ғылым мен техникасы, әлеуметтік жағдайы, материалдық өндірісінің ең маңызды жетістіктері тәрбиесінен көрінуі арқылы оның ұлттық құндылықтарының мәніне ие болады және өскелең ұрпақтың азаматтығы мен отаншылдықты, рухани-адамгершілік жан-дүниесі қалыптасуына белсенді түрде ықпал етеді. Бағдарламаның бағыты: құндылыққа бағытталған тәрбе беру, талғамы жоғары тұлға қалыптастыру. Ұйымдастыру құрылысы : Тәрбие жұмысы Іске асыру уақыты : екі жыл Бағдарламаның жаңашылдығы : Шығармашыл, дарынды, зерттеуші балалармен жұмыс жасаудың тиімді әдістері және ойларын еркін жүзеге асыруға бағытталған жаңаша форматтағы тәрбиелік іс-шаралар қамтылады.

Құндылыққа негізделген тәрбие жұмысы Тәрбие жұмысының негізін жалпыадамзаттық құндылықтар (сенім, ақиқат, әсемдік, бост

3 слайд
Құндылыққа негізделген тәрбие жұмысы Тәрбие жұмысының негізін жалпыадамзаттық құндылықтар (сенім, ақиқат, әсемдік, бостандық, қайырымдылық, жақсылық, махаббат, және т. б.) және ұлттық құндылықтар – (тәуелсіздік, патриотизм, толеранттылық, ана тілі, заңға бағынушылық, этникалық мәдениет, салт-дәстүр ) құрайды.Қазіргі жаһандану заманында құндылыққа негізделген тәрбие жұмысы өте маңызды. Рухани-адамгершілік құндылық – адамның ішкі жан-дүние қасиеттерінің өлшемі;  оның жақсылыққа ұмтылуы;  басқаларға жанашырлық білдіруі,  айналадағы адамдарға қайырымдылығы,  дұрыс өмір сүру жайында ізденуі,  өзін-өзі бағалап, сол арқылы әлемді тануы. Ал, осы адами құндылықтарды тануда, білуде және үйренуде жастарға дұрыс бағыт-бағдар беру баршамыздың міндетіміз

3 слайд

Құндылыққа негізделген тәрбие жұмысы Тәрбие жұмысының негізін жалпыадамзаттық құндылықтар (сенім, ақиқат, әсемдік, бостандық, қайырымдылық, жақсылық, махаббат, және т. б.) және ұлттық құндылықтар – (тәуелсіздік, патриотизм, толеранттылық, ана тілі, заңға бағынушылық, этникалық мәдениет, салт-дәстүр ) құрайды.Қазіргі жаһандану заманында құндылыққа негізделген тәрбие жұмысы өте маңызды. Рухани-адамгершілік құндылық – адамның ішкі жан-дүние қасиеттерінің өлшемі;  оның жақсылыққа ұмтылуы;  басқаларға жанашырлық білдіруі,  айналадағы адамдарға қайырымдылығы,  дұрыс өмір сүру жайында ізденуі,  өзін-өзі бағалап, сол арқылы әлемді тануы. Ал, осы адами құндылықтарды тануда, білуде және үйренуде жастарға дұрыс бағыт-бағдар беру баршамыздың міндетіміз

«ҚҰНДЫЛЫҚҚА НЕГІЗДЕЛГЕН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ» бағдарламасы қазіргі білім технологияларымен құрастырыла отырып,

4 слайд
«ҚҰНДЫЛЫҚҚА НЕГІЗДЕЛГЕН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ» бағдарламасы қазіргі білім технологияларымен құрастырыла отырып, келісілерді қамтиды: • Тәрбиелеу ұстанымдары (жекелік, тұлғалық, нәтижелілік) • Әдістері мен түрлері (қашықтан оқыту, серуендер, саяхаттар, трбиелік іс-шаралар, жұмыстар) • Тәрбиелеу үдерісінде басқару және бақылау әдістері (байқаулар, шығармашылық ізденіс жұмыстары, т.б) • Амалдары (құралдар, жабдықтар, ақпараттық мәліметтер, нақты деректер, үлестірме, көрнекіліктер т.б) Мақсаты мен міндеттері: Құндылықтар негізінде бөлімдер бойынша арнайы жоспарлар әзірлеп, күтілетін нәтижесін әзірлей отырып, жеке және шығармашылық мүмкіндіктерінің дамуы, баланың жеке қоғамды-тұлғалық дамуы, эстетикалық тәрбиелігі, коммуникативтік өнерінің биіктігі, кәсіби бағдарлығы; көркем-шығармашыл әрекетінің тұрақты қызығушылығын дамыту, ұлттық тәлім – тәрбие өрнегі негізінде сусындату, бастаған істі аяқтауға, жауапкершілікке үйрету, ұжыммен бірлесе жұмыс жасауға, ассоциациялық, қиялдық, кейіптік, логикалық ойлау қабілеттілігін дамытуға үйрету.

4 слайд

«ҚҰНДЫЛЫҚҚА НЕГІЗДЕЛГЕН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ» бағдарламасы қазіргі білім технологияларымен құрастырыла отырып, келісілерді қамтиды: • Тәрбиелеу ұстанымдары (жекелік, тұлғалық, нәтижелілік) • Әдістері мен түрлері (қашықтан оқыту, серуендер, саяхаттар, трбиелік іс-шаралар, жұмыстар) • Тәрбиелеу үдерісінде басқару және бақылау әдістері (байқаулар, шығармашылық ізденіс жұмыстары, т.б) • Амалдары (құралдар, жабдықтар, ақпараттық мәліметтер, нақты деректер, үлестірме, көрнекіліктер т.б) Мақсаты мен міндеттері: Құндылықтар негізінде бөлімдер бойынша арнайы жоспарлар әзірлеп, күтілетін нәтижесін әзірлей отырып, жеке және шығармашылық мүмкіндіктерінің дамуы, баланың жеке қоғамды-тұлғалық дамуы, эстетикалық тәрбиелігі, коммуникативтік өнерінің биіктігі, кәсіби бағдарлығы; көркем-шығармашыл әрекетінің тұрақты қызығушылығын дамыту, ұлттық тәлім – тәрбие өрнегі негізінде сусындату, бастаған істі аяқтауға, жауапкершілікке үйрету, ұжыммен бірлесе жұмыс жасауға, ассоциациялық, қиялдық, кейіптік, логикалық ойлау қабілеттілігін дамытуға үйрету.

«ҚҰНДЫЛЫҚҚА НЕГІЗДЕЛГЕН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ » бағдарламасының басқа бағдарламадан ерекшеліктері: • Бұл бағдарлама келесі мә

5 слайд
«ҚҰНДЫЛЫҚҚА НЕГІЗДЕЛГЕН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ » бағдарламасының басқа бағдарламадан ерекшеліктері: • Бұл бағдарлама келесі мәселерді шешуге, әр тұлғаның жеке өзіндік ізденісі мен жаңа мазмұнда білім беру жүйесіне негізделген. • Тәрбиелік шаралардың барлығында дамыту, өзіндік ізденіс әдістері мен тәсілдері кең қолданыс арқылы нәтижеге бағытталған. • 2020-2021, 2021-2022 нұсқау хатты негізге ала отырып, жобаларды бір ізділікпен іске асуға бағытталған; • Шығармашылық деңгейдегі тәрбие жұмыстарының түрлілігі оқушылардың қызығушылық деңгейлерін арттырады, теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын дамыта отырып, ойлау жүйелерін кеңейтеді. • Бағдарламада берілген айлық жоспар қатаң бірізділік сақталуын қажет етпейді. • Мазмұнды шаралар үйрену көбіне шығармашылық әрекет жүйесінде танылады.

5 слайд

«ҚҰНДЫЛЫҚҚА НЕГІЗДЕЛГЕН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ » бағдарламасының басқа бағдарламадан ерекшеліктері: • Бұл бағдарлама келесі мәселерді шешуге, әр тұлғаның жеке өзіндік ізденісі мен жаңа мазмұнда білім беру жүйесіне негізделген. • Тәрбиелік шаралардың барлығында дамыту, өзіндік ізденіс әдістері мен тәсілдері кең қолданыс арқылы нәтижеге бағытталған. • 2020-2021, 2021-2022 нұсқау хатты негізге ала отырып, жобаларды бір ізділікпен іске асуға бағытталған; • Шығармашылық деңгейдегі тәрбие жұмыстарының түрлілігі оқушылардың қызығушылық деңгейлерін арттырады, теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын дамыта отырып, ойлау жүйелерін кеңейтеді. • Бағдарламада берілген айлық жоспар қатаң бірізділік сақталуын қажет етпейді. • Мазмұнды шаралар үйрену көбіне шығармашылық әрекет жүйесінде танылады.

 « Мектептің өзін-өзі басқаруы»;  «Дебат» қозғалысы;  «Оқуға құштар мектеп»;  «Отбасы – мектеп»;  «Құқықтық сан

6 слайд
 « Мектептің өзін-өзі басқаруы»;  «Дебат» қозғалысы;  «Оқуға құштар мектеп»;  «Отбасы – мектеп»;  «Құқықтық сана – қауымға пана»;  «Дәстүр мен ғұрып»;  «Еңбек – елдің мұраты»;  «Үнем – қоғам қуаты»;  «Ерте жастан басталатын экологиялық мәдениет»  «Қоғамға қызмет»;  «Музей сабақтары»;  «Театр сабақтары» жобасыБілім алушыларды тәрбиелеудің негізгі идеясы ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар. 2021-2022 оқу жылында білім беру ұйымдарында мынадай жобалар іске асырылатын болады:

6 слайд

 « Мектептің өзін-өзі басқаруы»;  «Дебат» қозғалысы;  «Оқуға құштар мектеп»;  «Отбасы – мектеп»;  «Құқықтық сана – қауымға пана»;  «Дәстүр мен ғұрып»;  «Еңбек – елдің мұраты»;  «Үнем – қоғам қуаты»;  «Ерте жастан басталатын экологиялық мәдениет»  «Қоғамға қызмет»;  «Музей сабақтары»;  «Театр сабақтары» жобасыБілім алушыларды тәрбиелеудің негізгі идеясы ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар. 2021-2022 оқу жылында білім беру ұйымдарында мынадай жобалар іске асырылатын болады:

Құндылықтарға негізделген тәрбие . • Патриотизм . • Құрмет құндылығы . • Денсаулық . • Ынтамақтастық . • Еңбекқорлық . • К

7 слайд
Құндылықтарға негізделген тәрбие . • Патриотизм . • Құрмет құндылығы . • Денсаулық . • Ынтамақтастық . • Еңбекқорлық . • Кішіпейілділік . • Жауапкершілік . • Тазалық . • Жомарттық . • Адалдық . • Әдептілік . • Қайырымдылық

7 слайд

Құндылықтарға негізделген тәрбие . • Патриотизм . • Құрмет құндылығы . • Денсаулық . • Ынтамақтастық . • Еңбекқорлық . • Кішіпейілділік . • Жауапкершілік . • Тазалық . • Жомарттық . • Адалдық . • Әдептілік . • Қайырымдылық

Қыркүйек айы –ҚАМҚОРЛЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫ Патриоттық тәрбие, кибер қауіпсіздік: туған жерге деген сүйіспеншілік сезімі, үлкендерді қ

8 слайд
Қыркүйек айы –ҚАМҚОРЛЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫ Патриоттық тәрбие, кибер қауіпсіздік: туған жерге деген сүйіспеншілік сезімі, үлкендерді құрметтеу, білімнің құндылығы; зияткерлік позицияның құндылығы; әр тұлғаның көшбасшылық қасиеттері мен дарындылығы құндылығы; ақпараттылық мәдениеті, кибермәдениет және кибергигиена. КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:  Зияткерлік құндылықтары артып, білімнің түрлі бәсекелеріне қатысады;  Әр оқушының жеке көшбасшылық қасиеттері артып, жауапкершілікті терең сезінетін болады;  Ақпараттық сауаттылықтары артады;  Түрлі идеяларды ойлап табуға құштар оқушылар қауымдастығы жұмысы артады;

8 слайд

Қыркүйек айы –ҚАМҚОРЛЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫ Патриоттық тәрбие, кибер қауіпсіздік: туған жерге деген сүйіспеншілік сезімі, үлкендерді құрметтеу, білімнің құндылығы; зияткерлік позицияның құндылығы; әр тұлғаның көшбасшылық қасиеттері мен дарындылығы құндылығы; ақпараттылық мәдениеті, кибермәдениет және кибергигиена. КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:  Зияткерлік құндылықтары артып, білімнің түрлі бәсекелеріне қатысады;  Әр оқушының жеке көшбасшылық қасиеттері артып, жауапкершілікті терең сезінетін болады;  Ақпараттық сауаттылықтары артады;  Түрлі идеяларды ойлап табуға құштар оқушылар қауымдастығы жұмысы артады;

№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 “ Мектепке жол” Акциясы Қоғамға қызмет жобасы аясында әлеуметтік жағдайы төмен

9 слайд
№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 “ Мектепке жол” Акциясы Қоғамға қызмет жобасы аясында әлеуметтік жағдайы төмен оқушылардың мектепке дайындығын көмек көрсету Қыркүйек әлеуметтік 2 Қазақ тілі -байлығым әдеби кеш Қыркүйек кітапханашылар ТІЖО 3 “ Сатушысыз алаң”, “Бауырсақ парти” Жәрмеңкеден түскен қаржыны үйден оқитын оқушыларға сыйлық алып беру Қыркүйек ТІЖО 4 «Ұшқыр ой алаңы» “ Тіл шұбарлығына неге құмармыз?” Дебат клубының жұмысы аясында Қыркүйек Клуб жетекшісі 5 «Өз жеріңді таны» өлкетанулық білімін және мектеп туризмін, туған өлкенің тарихын, мәдениетін және дәстүрлерін терең зерттеу Қыркүйек Сынып жетекшілер

9 слайд

№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 “ Мектепке жол” Акциясы Қоғамға қызмет жобасы аясында әлеуметтік жағдайы төмен оқушылардың мектепке дайындығын көмек көрсету Қыркүйек әлеуметтік 2 Қазақ тілі -байлығым әдеби кеш Қыркүйек кітапханашылар ТІЖО 3 “ Сатушысыз алаң”, “Бауырсақ парти” Жәрмеңкеден түскен қаржыны үйден оқитын оқушыларға сыйлық алып беру Қыркүйек ТІЖО 4 «Ұшқыр ой алаңы» “ Тіл шұбарлығына неге құмармыз?” Дебат клубының жұмысы аясында Қыркүйек Клуб жетекшісі 5 «Өз жеріңді таны» өлкетанулық білімін және мектеп туризмін, туған өлкенің тарихын, мәдениетін және дәстүрлерін терең зерттеу Қыркүйек Сынып жетекшілер

Қ азан айы –ҚҰРМЕТ ҚҰНДЫЛЫҒЫ Рухани адамгершілік тәрбие: адамгершілік келбеті, адамгершілік сана, Жас ұрпаққа рухани тәрбие

10 слайд
Қ азан айы –ҚҰРМЕТ ҚҰНДЫЛЫҒЫ Рухани адамгершілік тәрбие: адамгершілік келбеті, адамгершілік сана, Жас ұрпаққа рухани тәрбие, білім беру адам дамуының рухани үйлесімділігін, өмірдің құндылықтарын түсінуге, өзін қоршаған ортамен үйлесімдікте ұстай білуге, жердегі тіршілікті сақтау үшін өзінің қажеттігін түсінуді қамтамасыз етуге көмектесеміз. Рухани тәрбие адамның ізгілік ұстанымдарын тұлға бойына сіңіреді. Жеке тұлғаның ақыл-ойы мен іс-әрекеттерін жүрек арқылы ізгілік мұраттарға бағыттап, өмір даналығын түсінуге рухани көзқарас қалыптастырамыз. КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:  Тұлғаның бай руханилық санасы-өмірдің мәнін сезінуге, өзінің өмірдегі орнын табуға, өз тағдырын халықтың тағдырымен ортақ деп түсінуге, жақын адамдардың алдындағы жауапкершілігін сезінуге, өзінің жеке басына тән азаматтық және адамгершілік парызын орындауға сара жол ашады. Ақпараттық сауаттылықтары артады;  Түрлі идеяларды ойлап табуға құштар оқушылар қауымдастығы жұмысы артады;

10 слайд

Қ азан айы –ҚҰРМЕТ ҚҰНДЫЛЫҒЫ Рухани адамгершілік тәрбие: адамгершілік келбеті, адамгершілік сана, Жас ұрпаққа рухани тәрбие, білім беру адам дамуының рухани үйлесімділігін, өмірдің құндылықтарын түсінуге, өзін қоршаған ортамен үйлесімдікте ұстай білуге, жердегі тіршілікті сақтау үшін өзінің қажеттігін түсінуді қамтамасыз етуге көмектесеміз. Рухани тәрбие адамның ізгілік ұстанымдарын тұлға бойына сіңіреді. Жеке тұлғаның ақыл-ойы мен іс-әрекеттерін жүрек арқылы ізгілік мұраттарға бағыттап, өмір даналығын түсінуге рухани көзқарас қалыптастырамыз. КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:  Тұлғаның бай руханилық санасы-өмірдің мәнін сезінуге, өзінің өмірдегі орнын табуға, өз тағдырын халықтың тағдырымен ортақ деп түсінуге, жақын адамдардың алдындағы жауапкершілігін сезінуге, өзінің жеке басына тән азаматтық және адамгершілік парызын орындауға сара жол ашады. Ақпараттық сауаттылықтары артады;  Түрлі идеяларды ойлап табуға құштар оқушылар қауымдастығы жұмысы артады;

№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 Қартарым –асыл қазынам «Отбасы – мектеп» жобасы аясында Қарттарға құрмет Қаза

11 слайд
№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 Қартарым –асыл қазынам «Отбасы – мектеп» жобасы аясында Қарттарға құрмет Қазан Кітапханашылар Сынып жетекшілер 2 Ұстазым менің ұстазым ұстаздардың құрметіне әдеби сазды кеш Қазан кітапханашылар ТІЖО 3 Ұстазыңды құттықта Акция Қазан Қазан ТІЖО 4 Қыз болашағы – ел болашағы , “Бүгінгі бойжеткен, ертеңгң асыл жар” Пікірталас, тәрбиеғ кеңіс беру сағаттары Қазан Клуб жетекшісі 5 Біз жемқорлыққа қарсымыз, Адалдық сағаты Әлеуметтік жоба Қазан Сынып жетекшілер кураторлар

11 слайд

№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 Қартарым –асыл қазынам «Отбасы – мектеп» жобасы аясында Қарттарға құрмет Қазан Кітапханашылар Сынып жетекшілер 2 Ұстазым менің ұстазым ұстаздардың құрметіне әдеби сазды кеш Қазан кітапханашылар ТІЖО 3 Ұстазыңды құттықта Акция Қазан Қазан ТІЖО 4 Қыз болашағы – ел болашағы , “Бүгінгі бойжеткен, ертеңгң асыл жар” Пікірталас, тәрбиеғ кеңіс беру сағаттары Қазан Клуб жетекшісі 5 Біз жемқорлыққа қарсымыз, Адалдық сағаты Әлеуметтік жоба Қазан Сынып жетекшілер кураторлар

Қараша айы – ЖАУАПКЕРШІЛК ҚҰНДЫЛЫҒЫ Еңбек, экономикалық және экологиялық еңбек мәдениеті; экономикалық сана-сезім; мамандық;

12 слайд
Қараша айы – ЖАУАПКЕРШІЛК ҚҰНДЫЛЫҒЫ Еңбек, экономикалық және экологиялық еңбек мәдениеті; экономикалық сана-сезім; мамандық; мансап; функционалдық сауаттылық; компьютерлік сауаттылық; жаһандық экологиялық сана-сезім; экомәдениет құндылығы, экологиялық мәдениет; табиғатқа ерекше құндылық ретіндегі сүйіспеншілік сезімі; туған жерге және кіші Отанға деген сүйіспеншілік сезімі.. КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:  Еңбекқорлық, адалдық құндылықтары артып, білімнің түрлі бәсекелеріне қатысады;  Әр оқушының жеке көшбасшылық қасиеттері артып, жауапкершілікті терең сезінетін болады;  Ақпараттық сауаттылықтары артады;  Түрлі идеяларды ойлап табуға құштар оқушылар қауымдастығы жұмысы артады;

12 слайд

Қараша айы – ЖАУАПКЕРШІЛК ҚҰНДЫЛЫҒЫ Еңбек, экономикалық және экологиялық еңбек мәдениеті; экономикалық сана-сезім; мамандық; мансап; функционалдық сауаттылық; компьютерлік сауаттылық; жаһандық экологиялық сана-сезім; экомәдениет құндылығы, экологиялық мәдениет; табиғатқа ерекше құндылық ретіндегі сүйіспеншілік сезімі; туған жерге және кіші Отанға деген сүйіспеншілік сезімі.. КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:  Еңбекқорлық, адалдық құндылықтары артып, білімнің түрлі бәсекелеріне қатысады;  Әр оқушының жеке көшбасшылық қасиеттері артып, жауапкершілікті терең сезінетін болады;  Ақпараттық сауаттылықтары артады;  Түрлі идеяларды ойлап табуға құштар оқушылар қауымдастығы жұмысы артады;

№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 «Экочелендж», Мектеп Парламенті мен Жас ұлан ұйымының бірлескен шарасы Қараша

13 слайд
№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 «Экочелендж», Мектеп Парламенті мен Жас ұлан ұйымының бірлескен шарасы Қараша Кітапханашылар Сынып жетекшілер 2 «Отбасы – мектеп» жобасы аясында Ата-анамның жұмыс орнындағы 1 күн жобасы Күзгі каникул күндері ата- анасының жұмыс орынна саяхат жасау, ата-ана еңбекгін бағалау Қараша Сынып жетекші ТІЖО 3 «Гүлді калейдоскоп» Акция Қараша ТІЖО 4 Адамзаттың ұлы ұстаздары Ғылыми жоба Қараша Клуб жетекшісі 5 «Қазақстанның ұлы ақындары мен жазушылары», Әлеуметтік жоба Қараша Сынып жетекшілер кураторлар

13 слайд

№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 «Экочелендж», Мектеп Парламенті мен Жас ұлан ұйымының бірлескен шарасы Қараша Кітапханашылар Сынып жетекшілер 2 «Отбасы – мектеп» жобасы аясында Ата-анамның жұмыс орнындағы 1 күн жобасы Күзгі каникул күндері ата- анасының жұмыс орынна саяхат жасау, ата-ана еңбекгін бағалау Қараша Сынып жетекші ТІЖО 3 «Гүлді калейдоскоп» Акция Қараша ТІЖО 4 Адамзаттың ұлы ұстаздары Ғылыми жоба Қараша Клуб жетекшісі 5 «Қазақстанның ұлы ақындары мен жазушылары», Әлеуметтік жоба Қараша Сынып жетекшілер кураторлар

Желтоқсан айы –САЛАУАТТЫЛЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫ Дене тәрбиесі және салауатты өмір бағыты – коғамдағы жалпы мәдениеттің бөлігі, адамның

14 слайд
Желтоқсан айы –САЛАУАТТЫЛЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫ Дене тәрбиесі және салауатты өмір бағыты – коғамдағы жалпы мәдениеттің бөлігі, адамның дене қабілеттерін дамыту мен денсаулығын нығайтуға, түрлі аурулардың алдын ала отырып, салауатты өмір салтын ұстану КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:  Ақпараттық сауаттылықтары артады;  салауатты өмір салтын ұстанады,  Түрлі спорттық жарыстарға қатысады, өздері ұйымдастырады  бұқаралық спорт түрлері бойынша мектеп спорт лигасын ұйымдастыру

14 слайд

Желтоқсан айы –САЛАУАТТЫЛЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫ Дене тәрбиесі және салауатты өмір бағыты – коғамдағы жалпы мәдениеттің бөлігі, адамның дене қабілеттерін дамыту мен денсаулығын нығайтуға, түрлі аурулардың алдын ала отырып, салауатты өмір салтын ұстану КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:  Ақпараттық сауаттылықтары артады;  салауатты өмір салтын ұстанады,  Түрлі спорттық жарыстарға қатысады, өздері ұйымдастырады  бұқаралық спорт түрлері бойынша мектеп спорт лигасын ұйымдастыру

№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 Мамандық беделі Еңбек елдің мұраты жобасы аясында пікірталас желтоқсан Кітапхан

15 слайд
№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 Мамандық беделі Еңбек елдің мұраты жобасы аясында пікірталас желтоқсан Кітапханашылар Сынып жетекшілер 2 Киберқауіпсіздік деген не? Салауатты мектеп жобасы аясында желтоқсан ТІЖО 3 «Қайырымдылық жасампаз күш» Танымдық сағат желтоқсан ТІЖО 4 Нашақорлық қоғам дерті Салауатты мектеп жобасы аясында“ Дөңгелек үстел” желтоқсан Клуб жетекшісі 5 Ерте жүктіліктің алдын алу Денсаулық мамандарымен кездесу желтоқсан Сынып жетекшілер Тәрбие мамандары

15 слайд

№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 Мамандық беделі Еңбек елдің мұраты жобасы аясында пікірталас желтоқсан Кітапханашылар Сынып жетекшілер 2 Киберқауіпсіздік деген не? Салауатты мектеп жобасы аясында желтоқсан ТІЖО 3 «Қайырымдылық жасампаз күш» Танымдық сағат желтоқсан ТІЖО 4 Нашақорлық қоғам дерті Салауатты мектеп жобасы аясында“ Дөңгелек үстел” желтоқсан Клуб жетекшісі 5 Ерте жүктіліктің алдын алу Денсаулық мамандарымен кездесу желтоқсан Сынып жетекшілер Тәрбие мамандары

Қаңтар айы – ОТБАСЫ ҚҰНДЫЛЫҒЫ Отбасылық тәрбие: толыққанды отбасын құру үшін денсаулық, құрмет құндылығы; рухани байлық; отб

16 слайд
Қаңтар айы – ОТБАСЫ ҚҰНДЫЛЫҒЫ Отбасылық тәрбие: толыққанды отбасын құру үшін денсаулық, құрмет құндылығы; рухани байлық; отбасы мүшелерін құрметтеу, туыстары мен жақындарына деген адалдық сезім құндылығын дамыту КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:  Қадамдық жоспарлар әзірлей отырып, оқушылар арасында үлкенге, кішіге, отбасы мүшелеріне, туыстарға деген құрмет артады;  Кітап оқып, оны оқушылармен бірге талдау арқылы бір – біріне деген адалдық, құрмет, сыйластық қасиеттері еселенеді;  Әдеби шығармаларға, ұлттық маңызы бар жәдігерлерді насихаттау, дәріптеу, зерттеу дағдылары дамиды.

16 слайд

Қаңтар айы – ОТБАСЫ ҚҰНДЫЛЫҒЫ Отбасылық тәрбие: толыққанды отбасын құру үшін денсаулық, құрмет құндылығы; рухани байлық; отбасы мүшелерін құрметтеу, туыстары мен жақындарына деген адалдық сезім құндылығын дамыту КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:  Қадамдық жоспарлар әзірлей отырып, оқушылар арасында үлкенге, кішіге, отбасы мүшелеріне, туыстарға деген құрмет артады;  Кітап оқып, оны оқушылармен бірге талдау арқылы бір – біріне деген адалдық, құрмет, сыйластық қасиеттері еселенеді;  Әдеби шығармаларға, ұлттық маңызы бар жәдігерлерді насихаттау, дәріптеу, зерттеу дағдылары дамиды.

№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 “ Таусылмас қазына” Оқуға құштар мектеп, «Отбасы – мектеп» жобасы аясында мект

17 слайд
№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 “ Таусылмас қазына” Оқуға құштар мектеп, «Отбасы – мектеп» жобасы аясында мектеп шәкірттері оқыған кітаптарымен бөлісу қаңтар ОІЖО Кітапханашылар ТІЖО 2 Ана көрген – тон пішер “ Мектеп және отбасы” жобасы аясында Аналармен шебер сынып Қаңтар Тәрбие мамандары ТІЖО кітапханашылар 3 Әкеге қарап ұл өсер “ Мектеп және отбасы” жобасы аясында Әкелер мен ток -шоу Қаңтар Тәрбие мамандары ТІЖО кітапханашылар 4 Қызды тәрбиелегеніміз – бүкіл ұлтты тәрбиелегеніміз “ Мектеп және отбасы” жобасы аясында Аналар кеңесінің жиналысы Қаңтар ТІЖО 5 Отбасылық кітапхана ОТБАСЫМЕН БІРГЕ оқыған кітаптарынан үзінді жолдау ақпан тәлімгер

17 слайд

№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 “ Таусылмас қазына” Оқуға құштар мектеп, «Отбасы – мектеп» жобасы аясында мектеп шәкірттері оқыған кітаптарымен бөлісу қаңтар ОІЖО Кітапханашылар ТІЖО 2 Ана көрген – тон пішер “ Мектеп және отбасы” жобасы аясында Аналармен шебер сынып Қаңтар Тәрбие мамандары ТІЖО кітапханашылар 3 Әкеге қарап ұл өсер “ Мектеп және отбасы” жобасы аясында Әкелер мен ток -шоу Қаңтар Тәрбие мамандары ТІЖО кітапханашылар 4 Қызды тәрбиелегеніміз – бүкіл ұлтты тәрбиелегеніміз “ Мектеп және отбасы” жобасы аясында Аналар кеңесінің жиналысы Қаңтар ТІЖО 5 Отбасылық кітапхана ОТБАСЫМЕН БІРГЕ оқыған кітаптарынан үзінді жолдау ақпан тәлімгер

Ақпан айы – РУХАНИ-АДАМГЕРШІЛІК ЖӘНЕ МӘДЕНИ ҚҰНДЫЛЫҚТАР Өскелең ұрпақтың рухани-адамгершілік және мәдени құндылықтарын сақтау

18 слайд
Ақпан айы – РУХАНИ-АДАМГЕРШІЛІК ЖӘНЕ МӘДЕНИ ҚҰНДЫЛЫҚТАР Өскелең ұрпақтың рухани-адамгершілік және мәдени құндылықтарын сақтау мен арттыру: адамгершілік-рухани мазмұндағы эпостық жырлар, оқиғалар және әңгімелерді оқудың маңызын арттыру КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:  Отбасылық көркем әдебиетке деген құрмет, отбасы мүшелері арасындағы көркем әдеби әңгіме алаңы дамиды;  Ақындарға деген құрмет, олардың жырларын оқу, жырлардың мазмұнын терең түсіну, сабақтастық, сыйластық артады;  Адамгершілік қасиеті артып, мәдени мүмкіндіктері кеңейеді.

18 слайд

Ақпан айы – РУХАНИ-АДАМГЕРШІЛІК ЖӘНЕ МӘДЕНИ ҚҰНДЫЛЫҚТАР Өскелең ұрпақтың рухани-адамгершілік және мәдени құндылықтарын сақтау мен арттыру: адамгершілік-рухани мазмұндағы эпостық жырлар, оқиғалар және әңгімелерді оқудың маңызын арттыру КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:  Отбасылық көркем әдебиетке деген құрмет, отбасы мүшелері арасындағы көркем әдеби әңгіме алаңы дамиды;  Ақындарға деген құрмет, олардың жырларын оқу, жырлардың мазмұнын терең түсіну, сабақтастық, сыйластық артады;  Адамгершілік қасиеті артып, мәдени мүмкіндіктері кеңейеді.

№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 “ Таусылмас қазына” Оқуға құштар мектеп аясында мектеп шәкірттері оқыған кітапт

19 слайд
№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 “ Таусылмас қазына” Оқуға құштар мектеп аясында мектеп шәкірттері оқыған кітаптарымен бөлісу Ақпан ОІЖО Кітапханашылар ТІЖО 2 «Тәуелсіздігі...

19 слайд

№ Іс- шара атауы Формасы мерзімі Жауапты 1 “ Таусылмас қазына” Оқуға құштар мектеп аясында мектеп шәкірттері оқыған кітаптарымен бөлісу Ақпан ОІЖО Кітапханашылар ТІЖО 2 «Тәуелсіздігі...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ