Материалдар / Құндылықтар философиясы. Адамгершілік бастаулары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Құндылықтар философиясы. Адамгершілік бастаулары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Құндылықтар философиясы. Адамгершілік бастаулары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2020
4769
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Құндылықтар философиясы. Адамгершілік бастаулары. Орындаған: Мақсат Санагүл

1 слайд
Құндылықтар философиясы. Адамгершілік бастаулары. Орындаған: Мақсат Санагүл

«Отбасында, мектепте, қоғамдық орындарында үлкендер мен бала арасындағы сыйластық, махаббат пен мейірімділік, шапағат

2 слайд
«Отбасында, мектепте, қоғамдық орындарында үлкендер мен бала арасындағы сыйластық, махаббат пен мейірімділік, шапағат шуағы мен ізгілік нұрына бөленуі тиіс. Өйткені біз баланы адал еңбек етіп, елін, халқын сүюге тәрбиелеп отырмыз. Сондықтан ұл – қызымызға көзбе - көз айтқан сөзіміз, берген тәрбиеміз жүректен-жүрекке жетсе, қандай ғанибет.»    

Бала кезде үш жастан он екі жасқа дейінгі аралықта әр адам өзінің рухани дамуына қажетті нәрсенің бәрін де ерт

3 слайд
Бала кезде үш жастан он екі жасқа дейінгі аралықта әр адам өзінің рухани дамуына қажетті нәрсенің бәрін де ертегіден алады.  Ертегінің рухани тәрбиелік мәні зор. Ол балаға рухани ләззат беріп, қиялға қанат бітіретін, жас баланың рухының өсіп жетілуіне қажетті нәрсенің мол қоры бар рухани  азық – деп атап көрсеткен болатын. Рухани тәрбиенің маңыздылығы В асилий Сухомли1нский 1918-1970жж

 Руханилықтың негізінде адамның мінез-құлқы қалыптасады, ар - ұят, өзін - өзі бағалау және адамгершілік сапалары

4 слайд
 Руханилықтың негізінде адамның мінез-құлқы қалыптасады, ар - ұят, өзін - өзі бағалау және адамгершілік сапалары дамиды. Мұның өзі мейірімділікке, ізгілікке шақырады.

Абайдың адамгершілік, әдептік нормалары І-талабы - мораль жағынан ұстамды, таза болу, сыпайы мінезді, жақсы құлықты,

5 слайд
Абайдың адамгершілік, әдептік нормалары І-талабы - мораль жағынан ұстамды, таза болу, сыпайы мінезді, жақсы құлықты, әділетшіл, шыншыл болу. Әдепсіз, арсыз, байлаусыз, сұрамсаң, өсекші, өтірікші, алдамшы, кеселді сияқты жаман мінездер мен әдеттерден, жарамсыз қылықтардан сақтанып, өзін одан жоғары санап, ондай қылықтарды бойына лайықсыз көрсе ғана, адам парасатты болады . ІІ- талабы - тұрақтылық, "Қылам дегенін қыларлық, тұрам дегеніне тұрарлық, мінезде азғырылмайтын ақылды, арды сақтарлық беріктігі, қайраты бар болсын" дейді. ІІІ-талабы - әділетшілдік. Әлеуметтік міндеті - дүниені белсене құрушы адамның бірі болып, халқы, Отаны үшін қызмет істеуі.Абай Құнанбаев 1845-1904жж

Адамгершілік тақырыбы - мәңгілік. Жас ұрпақтың бойына адамгершілік қасиеттерді сіңіру - ата-ана мен ұстаздардың басты

6 слайд
Адамгершілік тақырыбы - мәңгілік. Жас ұрпақтың бойына адамгершілік қасиеттерді сіңіру - ата-ана мен ұстаздардың басты міндеті. Адамгершілік әр адамға тән асыл қасиеттер. Адамгершіліктің қайнар бұлағы - халқында, отбасында, олардың өнерлерінде, әдет-ғұрпында. Әр адам адамгершілікті күнделікті тұрмыс — тіршілігінен, өзін қоршаған табиғаттан бойына сіңіреді.  

«МЕН ҮШ ҚАСИЕТТІМДІ МАҚТАН ТҰТАМ» Олар:  жалған айтпадым;  жақсылықты сатпадым;  һәм ешкімнен ештеңені қызғанбадым.

7 слайд
«МЕН ҮШ ҚАСИЕТТІМДІ МАҚТАН ТҰТАМ» Олар:  жалған айтпадым;  жақсылықты сатпадым;  һәм ешкімнен ештеңені қызғанбадым. 

Адамгершілік – адамдарға деген ізгі ниеттілік, құрмет, жанашырлық пен сенім, кеңпейілділік, басқалардың мүддесі

8 слайд
Адамгершілік – адамдарға деген ізгі ниеттілік, құрмет, жанашырлық пен сенім, кеңпейілділік, басқалардың мүддесі үшін жан аямаушылық сияқты жеке қасиеттерді қамтиды. Бір минутқа да күмәнданбаймын осы бір болмыстың барлық ежелгі сұрақтарына жауап беру үшін жалпыадамзаттық құндылықтарды жаңғырту керек, өзіңнің бастауыңа оралуың қажет.

«ӨЗІҢДІ ӨЗІҢ ТАНЫСАҢ ІСТІҢ БАСЫ...» Ш. Құдайбердіұлы ( 1858-1931) Ол бүкіл батыс Европа, Шығыс ел

9 слайд
«ӨЗІҢДІ ӨЗІҢ ТАНЫСАҢ ІСТІҢ БАСЫ...»   Ш. Құдайбердіұлы ( 1858-1931) Ол бүкіл батыс Европа, Шығыс елдері ғалымдарының, философтарының еңбектерін зерттейді және өз тұжырымын жасайды. Мысалы:  «Үш анық» еңбегінде, жалпыадамзатты жаратушы бір күш бар – ол бірінші анық- дейді.  Ал, рух өлмейді,  жан мәңгілік - бұл екінші анық - деді.  Үшінші анық - ар-ұждан деп, оны білімнен де, ғылымнан да, бәрінен де жоғары қояды.Жалпыадамзаттық құндылықтар адам бойында  тумысынан болады. Рух дегеніміз жалпыадамзаттық құндылықтардың жиынтығы.

Жалпыадамзатты қ құндылықты оқыту Оқыту үрдісіне жалпыадамзаттық құндылықтарды енгізу арқылы адамның р

10 слайд
Жалпыадамзатты қ құндылықты оқыту Оқыту үрдісіне  жалпыадамзаттық құндылықтарды енгізу арқылы адамның рухани өсуіне жағдай жасаймыз. Мәңгілік құндылықтар білімнің негізгі өзегі болып табылады. Жалпыадамзаттық құндылықтарды адамның бойынан жарыққа шығару  ізгілікке апарады, яғни, мінезін өзгертуге болады. Адамның жақсылыққа ұмтылуы, ақиқатқа жүгінуі оның болмысынан ішкі жан дүниесінде бес құндылықтың бар екенінің дәлелі. МЕЙІРІМДІ МІНЕСІЗ АДАМ БІЛІМДІ АДАМ БОЛЫП САНАЛМАЙДЫ.

Қазіргі зам андағы жаһандық мәселелер Жаһандану ұғымы, жалпы алғанда, әлемдік өркениеттің аса маңызды өлшемдерінің жал

11 слайд
Қазіргі зам андағы жаһандық мәселелер Жаһандану ұғымы, жалпы алғанда, әлемдік өркениеттің аса маңызды өлшемдерінің жалпыадамзаттық өлшемге ие болуы деп түсіндіріледі. Бүкіл әлемдік даму үдерісі жаһандануға алып келмей қоймайды. Бұл үдеріс бүкіл әлемдік жалпыадамзаттық құндылықтардың тұтастығын талап етеді.

Жеке тұлғалық Қоғамдық Экологиялық 1. Интеллектуалдық 1. Экономикалық 1. Ресурстық 2. Эмоционалдық 2. Саяси 2. Табиғи 3. Тәндік

12 слайд
Жеке тұлғалық Қоғамдық Экологиялық 1. Интеллектуалдық 1. Экономикалық 1. Ресурстық 2. Эмоционалдық 2. Саяси 2. Табиғи 3. Тәндік 3. Мәдени 3. Климаттық 4. Отбасылық 5. Білім беру Дағдарыс

ДАҒДАРЫС ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ ҚОҒАМДЫҚ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ Адамдар арасындағы өзара байланыстың субьективті бастан өткеріліп, обьективті

13 слайд
ДАҒДАРЫС ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ ҚОҒАМДЫҚ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ Адамдар арасындағы өзара байланыстың субьективті бастан өткеріліп, обьективті түрде бірлескен іс- әрекет пен қарым- қатынас үрдісінде адамдардың бір- біріне әсер етуі тәсілдерімен және мінез- құлықтан көрініс береді. Қоғамдық дағдардысты ң себебі болып қоғамдық қатынастарды ң барлық түрлерінде көруге болады. Табиғи байлықтың өзгеруіне, ресурстарға, қоршаған ортаның ластануына,табиғ и байлықтардың азаюына, табиғи байлықты қолдану туралы заңына байланысты дағдарыс.     ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ ҚОҒАМДЫҚ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ Адамдар арасындағы өзара байланыстың субьективті бастан өткеріліп, обьективті түрде бірлескен іс- әрекет пен қарым- қатынас үрдісінде адамдардың бір- біріне әсер етуі тәсілдерімен және мінез- құлықтан көрініс береді. Қоғамдық дағдардысты ң себебі болып қоғамдық қатынастарды ң барлық түрлерінде көруге болады.

ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ДАҒДАРЫС ҚОҒАМДЫҚ ДАҒДАРЫС ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ РУХАНИ ДАҒДАРЫ С

14 слайд
ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ДАҒДАРЫС ҚОҒАМДЫҚ ДАҒДАРЫС ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ РУХАНИ ДАҒДАРЫ С

Рим клубы -1968 жылы құрылған әлемдік саяси, қаржылық, мәдени және ғылыми элитаның өкілдерінен біріктірілген халықаралық қоға

15 слайд
Рим клубы -1968 жылы құрылған әлемдік саяси, қаржылық, мәдени және ғылыми элитаның өкілдерінен біріктірілген халықаралық қоғамдық ұйым Ғылыми-техникалық революция дәуіріндегі адамзат дамуының ерекшеліктерін терең түсіну мақсатында итальяндық экономист А. Печчеи Рим клубы президентіне сайланды. Оған әлемдегі 30 дамыған елдердің 100-ге тарта белгілі ғалымдары, қоғам қайраткерлері, бизнес өкілдері енген. Рим клубының негізгі бағыттары: • адамның қажеттіліктері мен тұтынушылықтарына шек қою. 1972 жылы Рим клубы алғашқы баяндамасында: *табиғи ресурстардың сарқылғандығы, апатты жағдайлардың орын алғандығы көрсетілген. Нәтижесінде көптеген елдерде қоршаған ортаны қорғау туралы заңдар қабылданды.

Тұтынушыл ық идеология тұлғаның рухани дамуына нұқсан келтіреді. Шығу жолы: «жаңа аскетизм» идеологиясын қабылдау. Мат

16 слайд
Тұтынушыл ық идеология тұлғаның рухани дамуына нұқсан келтіреді. Шығу жолы: «жаңа аскетизм» идеологиясын қабылдау. Материалдық құндылықты рухани құндылыққа қайта бағдарлау қажет. А.Печчеи: Адам өзін-өзі өзгертуді ойлауы керек. Өндірістің ұлғаюын тежеп, тұтынушылық идеологияны рухани жетілуге қайта бағыттауы тиіс. Мәселенің шешімі – адамның рухани дүниесінде.Философтардың пікірінше, адамзаттың ең негізгі, өзекті мәселелері экономикалық та, саяси да, ғылыми да емес, ең бірінші - рухани-адамгершілік.

Жаһандық мәселелерді тек адамның қасиеттерін өзгерту арқылы ғана шешуге болады. Ол үшін жаңа гуманизм қажет. Оған кіретін қ

17 слайд
Жаһандық мәселелерді тек адамның қасиеттерін өзгерту арқылы ғана шешуге болады. Ол үшін жаңа гуманизм қажет. Оған кіретін құндылықтар: жа h андық ( ақиқат, тыныштық ) ; - әділетке деген сүйіспеншілік ( сүйіспеншілік, дұрыс әрекет ) ; - зорлыққа наразылық білдіру; ( қиянат жасамау ) ;

 Адамның жаны тыныш болса, отбасында татулық орнайды  Отбасында тыныштық болса, қоғамда татулық орнайды  Қоғамда тыныштық

18 слайд
 Адамның жаны тыныш болса, отбасында татулық орнайды  Отбасында тыныштық болса, қоғамда татулық орнайды  Қоғамда тыныштық болса, мемлекетте татулық орнайды  Мемлекетте тыныштық болса, бүкіл әлемде татулық орнайды

Конфуций Б.з.б 551ж-Данышпанның жауабы: Гун ақылды,бірақ жалқау, Лу ержүрек, бірақ ақылды емес, Чжан еңбекқор, біра

19 слайд
Конфуций Б.з.б 551ж-Данышпанның жауабы: Гун ақылды,бірақ жалқау, Лу ержүрек, бірақ ақылды емес, Чжан еңбекқор, бірақ қызғаншақ. Гун ақылдың жалқауға бақыт әкелмейтінін білмейді. Лу ержүректіктің абайламаса өлімге апаратынын білмейді. Чжанның еңбекқорлығы қызғаныштықпен бірге өмір сүре аламайтынын білмейді деп жауап беріпті.

Назарларыңызғ а Рахмет!

20 слайд
Назарларыңызғ а Рахмет!