Материалдар / "Құқықбұзушылықтың алдын алу және салдары" сынып сағатының презентациясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Құқықбұзушылықтың алдын алу және салдары" сынып сағатының презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа арналған "Құқықбұзушылықтың алдын алу және салдары" сынып сағатының презентациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2024
307
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“Құқық бұзушылықтың алдын алу және оның салдары» Заңды білмеу – жауапкершіліктен құтқармайды 7 А сыныбы Ашық тәрбие сағаты

1 слайд
“Құқық бұзушылықтың алдын алу және оның салдары» Заңды білмеу – жауапкершіліктен құтқармайды 7 А сыныбы Ашық тәрбие сағаты

1 слайд

“Құқық бұзушылықтың алдын алу және оның салдары» Заңды білмеу – жауапкершіліктен құтқармайды 7 А сыныбы Ашық тәрбие сағаты

Тәрбие сағатының тақырыбы: “Құқық бұзушылық және жауапкершілік» •Мақсаты: •а) Оқушылардың құқықтық сана-сезімін қалыптастыру

2 слайд
Тәрбие сағатының тақырыбы: “Құқық бұзушылық және жауапкершілік» •Мақсаты: •а) Оқушылардың құқықтық сана-сезімін қалыптастыру және дамыту ұйымшылдықпен тәртіптіліктің тиімді жолдарын үйрету, жауапкершілікті арттыру; ә) Оқушылардың ойлау, тыңдау, өз ойларын еркін жеткізе алу мәдениетін дамыту, шығармашылық қабілеттерін шыңдау. б) Құқықтық нормативтік актілерді орындай, құрметтей білуге үйрету, адамгершілікке, елжандылыққа, құқықтық сауаттылыққа тәрбиелеу.

2 слайд

Тәрбие сағатының тақырыбы: “Құқық бұзушылық және жауапкершілік» •Мақсаты: •а) Оқушылардың құқықтық сана-сезімін қалыптастыру және дамыту ұйымшылдықпен тәртіптіліктің тиімді жолдарын үйрету, жауапкершілікті арттыру; ә) Оқушылардың ойлау, тыңдау, өз ойларын еркін жеткізе алу мәдениетін дамыту, шығармашылық қабілеттерін шыңдау. б) Құқықтық нормативтік актілерді орындай, құрметтей білуге үйрету, адамгершілікке, елжандылыққа, құқықтық сауаттылыққа тәрбиелеу.

«Қылмыс» сөзіне түсінік беру. қылмыстың себебі не болуы мүмкін, қандай салдары болады?

3 слайд
«Қылмыс» сөзіне түсінік беру. қылмыстың себебі не болуы мүмкін, қандай салдары болады?

3 слайд

«Қылмыс» сөзіне түсінік беру. қылмыстың себебі не болуы мүмкін, қандай салдары болады?

видеокөрініс

4 слайд
видеокөрініс

4 слайд

видеокөрініс

Видеокөріністі талдау 1.Ересектер арасында қандай құқықбұзушылықтар орын алды? 2.Баланың әкесінің әрекетіне қандай баға бересің

5 слайд
Видеокөріністі талдау 1.Ересектер арасында қандай құқықбұзушылықтар орын алды? 2.Баланың әкесінің әрекетіне қандай баға бересің, ол кісі неге жанжалдан бас тартты? 3.Әкесінің әрекеті дұрыс па? Ол кісі қорқақ немесе әлсіз деп ойлайсың ба? 4.Құқықбұзушылыққа жол беретін адамдарға не істеуге болады? 5.Видеодан қандай ой түйдіңдер?

5 слайд

Видеокөріністі талдау 1.Ересектер арасында қандай құқықбұзушылықтар орын алды? 2.Баланың әкесінің әрекетіне қандай баға бересің, ол кісі неге жанжалдан бас тартты? 3.Әкесінің әрекеті дұрыс па? Ол кісі қорқақ немесе әлсіз деп ойлайсың ба? 4.Құқықбұзушылыққа жол беретін адамдарға не істеуге болады? 5.Видеодан қандай ой түйдіңдер?

•Қосымша мәліметтер: •Кәмелетке толмағандар деп қылмыс жасаған кезге қарай жасы 14 ке толған, бірақ 18ге толмаған адамдар таны

6 слайд
•Қосымша мәліметтер: •Кәмелетке толмағандар деп қылмыс жасаған кезге қарай жасы 14 ке толған, бірақ 18ге толмаған адамдар танылады (78-бап) •Кәмелетке толмағандарға тағайындалатын жаза түрлері – 79-бап •• Айыппұл : •• Белгілі бір қызметпен айналысу құқығынан айыру ; •• Қоғамдық жұмыстарға тарту ; •• Түзеу жұмыстары ; •• Бас бостандығын шектеу ; •• Бас бостандығынан айыру ;

6 слайд

•Қосымша мәліметтер: •Кәмелетке толмағандар деп қылмыс жасаған кезге қарай жасы 14 ке толған, бірақ 18ге толмаған адамдар танылады (78-бап) •Кәмелетке толмағандарға тағайындалатын жаза түрлері – 79-бап •• Айыппұл : •• Белгілі бір қызметпен айналысу құқығынан айыру ; •• Қоғамдық жұмыстарға тарту ; •• Түзеу жұмыстары ; •• Бас бостандығын шектеу ; •• Бас бостандығынан айыру ;

•Кәмелетке толмағандарға бас бостандығын шектеу бір жылдан екі жылға дейінгі мерзімге тағайындалады Азамат 14 жастан бастап қ

7 слайд
•Кәмелетке толмағандарға бас бостандығын шектеу бір жылдан екі жылға дейінгі мерзімге тағайындалады Азамат 14 жастан бастап қылмыстың - кісі өлтіру (96 – бап) •• Денсаулығына зиян келтіру – 103 бап •• Тонау – 175 бап •• Ұрлық – 178 бап •• Бұзақылықтың ауыр түрін жасау - 179 бап •• Мемлекеттік немесе жеке меншіктік мүлікті жою – 187 бап •• Қаруды, әскери оқ- дәріні ұстау – 255 бап •• Адам ұрлау – 125 бап •• Терроризм – 233 бап

7 слайд

•Кәмелетке толмағандарға бас бостандығын шектеу бір жылдан екі жылға дейінгі мерзімге тағайындалады Азамат 14 жастан бастап қылмыстың - кісі өлтіру (96 – бап) •• Денсаулығына зиян келтіру – 103 бап •• Тонау – 175 бап •• Ұрлық – 178 бап •• Бұзақылықтың ауыр түрін жасау - 179 бап •• Мемлекеттік немесе жеке меншіктік мүлікті жою – 187 бап •• Қаруды, әскери оқ- дәріні ұстау – 255 бап •• Адам ұрлау – 125 бап •• Терроризм – 233 бап

•Жаза түрлері : •• Айып салу •• Құқықтан айыру •• Қоғамдық жұмысқа тарту •• Еңбекпен түзету жұмысы •• Бас бостандығын шекте

8 слайд
•Жаза түрлері  :  •• Айып салу •• Құқықтан айыру  •• Қоғамдық жұмысқа тарту •• Еңбекпен түзету жұмысы  •• Бас бостандығын шектеу  •• Тұтқындау  •• Әскери тәртіп бөлімінде ұстау •• Бас бостандығынан айыру  •• Сотталушының мүлкін тәркілеу  •• Өлім жазасы

8 слайд

•Жаза түрлері  :  •• Айып салу •• Құқықтан айыру  •• Қоғамдық жұмысқа тарту •• Еңбекпен түзету жұмысы  •• Бас бостандығын шектеу  •• Тұтқындау  •• Әскери тәртіп бөлімінде ұстау •• Бас бостандығынан айыру  •• Сотталушының мүлкін тәркілеу  •• Өлім жазасы

14-бап 1. Заң мен сот алдында жұрттың бәрі тең. 2. Тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүлiктiк жағдайына, жынысына, нәсiлiне,

9 слайд
14-бап 1. Заң мен сот алдында жұрттың бәрі тең. 2. Тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүлiктiк жағдайына, жынысына, нәсiлiне, ұлтына, тiлiне, дінге көзқарасына, нанымына, тұрғылықты жеріне байланысты немесе кез келген өзге жағдаяттар бойынша ешкiмдi ешқандай кемсітуге болмайды.

9 слайд

14-бап 1. Заң мен сот алдында жұрттың бәрі тең. 2. Тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүлiктiк жағдайына, жынысына, нәсiлiне, ұлтына, тiлiне, дінге көзқарасына, нанымына, тұрғылықты жеріне байланысты немесе кез келген өзге жағдаяттар бойынша ешкiмдi ешқандай кемсітуге болмайды.

•Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы •15-бап. 1. Әрбiр баланың бiлiм алуға құқығы бар және Қазақстан Республи

10 слайд
•Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы •15-бап. 1. Әрбiр баланың бiлiм алуға құқығы бар және Қазақстан Республикасының бiлiм туралы заңдарына сәйкес оған тегiн бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім және конкурстық негiзде тегiн техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі және жоғары бiлiм алуға кепiлдiк берiледi.   

10 слайд

•Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы •15-бап. 1. Әрбiр баланың бiлiм алуға құқығы бар және Қазақстан Республикасының бiлiм туралы заңдарына сәйкес оған тегiн бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім және конкурстық негiзде тегiн техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі және жоғары бiлiм алуға кепiлдiк берiледi.   

17-бап 1. Адамның қадір-қасиетіне қол сұғылмайды. 2. Ешкiмдi азаптауға, оған зорлық-зомбылық жасауға, басқадай қатыгездік неме

11 слайд
17-бап 1. Адамның қадір-қасиетіне қол сұғылмайды. 2. Ешкiмдi азаптауға, оған зорлық-зомбылық жасауға, басқадай қатыгездік немесе адамдық қадiр-қасиетiн қорлайтындай жәбір көрсетуге не жазалауға болмайды. 1. Әркiмнiң ар - ождан бостандығына құқығы бар. 2. Ар-ождан бостандығы құқығын жүзеге асыру жалпы адамдық және азаматтық құқықтар мен мемлекет алдындағы міндеттерге байланысты болмауға немесе оларды шектемеуге тиіс.

11 слайд

17-бап 1. Адамның қадір-қасиетіне қол сұғылмайды. 2. Ешкiмдi азаптауға, оған зорлық-зомбылық жасауға, басқадай қатыгездік немесе адамдық қадiр-қасиетiн қорлайтындай жәбір көрсетуге не жазалауға болмайды. 1. Әркiмнiң ар - ождан бостандығына құқығы бар. 2. Ар-ождан бостандығы құқығын жүзеге асыру жалпы адамдық және азаматтық құқықтар мен мемлекет алдындағы міндеттерге байланысты болмауға немесе оларды шектемеуге тиіс.

•Бала құқығы туралы конвенция •3-бап Мемлекет баланы зорлық-зомбылықтың барлық түрінен қорғауға және оның құқығын қорғау үшін

12 слайд
•Бала құқығы туралы конвенция •3-бап Мемлекет баланы зорлық-зомбылықтың барлық түрінен қорғауға және оның құқығын қорғау үшін тиісті шараларды қолдануға міндетті. •Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы 4-бап. 1. Тегiне, нәсiлiне және қай ұлтқа жататындығына, әлеуметтiк және мүлiктiк жағдайына, жынысына, тiліне, бiлiмiне, дiнге көзқарасына, тұрғылықты жерiне, денсаулық жағдайына, балаға және ата-анасына немесе басқа заңды өкілдерiне қатысты өзге де мән-жайларға қарамастан, барлық бала тең құқыққа ие.   

12 слайд

•Бала құқығы туралы конвенция •3-бап Мемлекет баланы зорлық-зомбылықтың барлық түрінен қорғауға және оның құқығын қорғау үшін тиісті шараларды қолдануға міндетті. •Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы 4-бап. 1. Тегiне, нәсiлiне және қай ұлтқа жататындығына, әлеуметтiк және мүлiктiк жағдайына, жынысына, тiліне, бiлiмiне, дiнге көзқарасына, тұрғылықты жерiне, денсаулық жағдайына, балаға және ата-анасына немесе басқа заңды өкілдерiне қатысты өзге де мән-жайларға қарамастан, барлық бала тең құқыққа ие.   

Көшедегі көрініс Арман: Шыңғыс бүгін Камалдың баласының тойы ғой, білесің бе? Рахат: Ия, ия, айтпақшы Дамирлер бүгін жиналайық,

13 слайд
Көшедегі көрініс Арман: Шыңғыс бүгін Камалдың баласының тойы ғой, білесің бе? Рахат: Ия, ия, айтпақшы Дамирлер бүгін жиналайық, той қызықтаймыз деген. Саған хабарласқан жоқ па? Арман: Жүр, ендеше солай қарай барайық, бар қызықтан құр қалармыз. Рахат: Кеттік, жолшыбай Ердосқа соға кетейік, ол да барар мүмкін. Арман: Ердос, біз той болып жатқан жерге бара жатырмыз. Балалар да сол жақта жүр, бізбен бірге жүрсеңші. Рахат: Жоқ, мен әуелі ата – анама ескертуім керек, әйтпесе алаңдайтын шығар. Арман: Ту, ата – анаңа ескертіп не істейсің, біз секілді айтпай кетіп қалмайсың ба, сұрансаң, жібермей қалады. Рахат: Жоқ, балалар, мені жібермейді, бара алмаймын. Ол жақтан ішімдік ішкен адамдар кездесіп, бір нәрсеге душар болармыз. Арман: Онда өзің біл, ертең «көп қызықтан қалдым» - деп өкініп жүр ме! Рахат: Осы кезден бастап көшеге үйрене бермейсің бе?

13 слайд

Көшедегі көрініс Арман: Шыңғыс бүгін Камалдың баласының тойы ғой, білесің бе? Рахат: Ия, ия, айтпақшы Дамирлер бүгін жиналайық, той қызықтаймыз деген. Саған хабарласқан жоқ па? Арман: Жүр, ендеше солай қарай барайық, бар қызықтан құр қалармыз. Рахат: Кеттік, жолшыбай Ердосқа соға кетейік, ол да барар мүмкін. Арман: Ердос, біз той болып жатқан жерге бара жатырмыз. Балалар да сол жақта жүр, бізбен бірге жүрсеңші. Рахат: Жоқ, мен әуелі ата – анама ескертуім керек, әйтпесе алаңдайтын шығар. Арман: Ту, ата – анаңа ескертіп не істейсің, біз секілді айтпай кетіп қалмайсың ба, сұрансаң, жібермей қалады. Рахат: Жоқ, балалар, мені жібермейді, бара алмаймын. Ол жақтан ішімдік ішкен адамдар кездесіп, бір нәрсеге душар болармыз. Арман: Онда өзің біл, ертең «көп қызықтан қалдым» - деп өкініп жүр ме! Рахат: Осы кезден бастап көшеге үйрене бермейсің бе?

•Жағдаяттық тапсырмалар. •Әкесі баласының бет аузының көгергенін көріп, - сен не көшедегі бұзақылардан таяқ жеп жүрсің бе? Не

14 слайд
•Жағдаяттық тапсырмалар. •Әкесі баласының бет аузының көгергенін көріп, - сен не көшедегі бұзақылардан таяқ жеп жүрсің бе? Неге ұрмайсың? Бұдан кейін үйге бет аузың көгеріп келуші болма? Олар ұрғанда сен қарап тұрма, ұр, сазайын бер. Тәрбиеші: - Қалай ойлайсыңдар, әкесі дұрыс жол көрсетті ме? •«Ақиқат» тобы • Ермек 9 сынып оқушысы, күніге сабақтан қайтқанда, өзінен кіші балаларды қорқытып ақшасын, ұялы телефонын тартып алады. Бұл Ермекке әдетке айналған. Тәрбиеші: - Сендер қалай ойлайсыңдар, Ермек дұрыс істеп жүр ме?

14 слайд

•Жағдаяттық тапсырмалар. •Әкесі баласының бет аузының көгергенін көріп, - сен не көшедегі бұзақылардан таяқ жеп жүрсің бе? Неге ұрмайсың? Бұдан кейін үйге бет аузың көгеріп келуші болма? Олар ұрғанда сен қарап тұрма, ұр, сазайын бер. Тәрбиеші: - Қалай ойлайсыңдар, әкесі дұрыс жол көрсетті ме? •«Ақиқат» тобы • Ермек 9 сынып оқушысы, күніге сабақтан қайтқанда, өзінен кіші балаларды қорқытып ақшасын, ұялы телефонын тартып алады. Бұл Ермекке әдетке айналған. Тәрбиеші: - Сендер қалай ойлайсыңдар, Ермек дұрыс істеп жүр ме?

•Сергіту сәті. «Тәртіп орнат» •1. Құқық -------------------- А - Еліміздің негізгі заңы. 2. Конституция ------------ Б - Мемле

15 слайд
•Сергіту сәті. «Тәртіп орнат» •1. Құқық -------------------- А - Еліміздің негізгі заңы. 2. Конституция ------------ Б - Мемлекет басшысы. 3. Мемлекет ---------------- В - Негізгі саяси қоғамдық ұйым. 4. Азамат -------------------- Г - Тәуелсіздік 5. Құқық бұзушылық ----- Д - Заңдар жүйесі. 6. Президент ----------------- Е - Заң шығарушы орган 7. Парламент ---------------- Ж - Заң жүйесін бұзу. 8. Егемендік ------------------ З - құқығы бар ел тұрғыны.

15 слайд

•Сергіту сәті. «Тәртіп орнат» •1. Құқық -------------------- А - Еліміздің негізгі заңы. 2. Конституция ------------ Б - Мемлекет басшысы. 3. Мемлекет ---------------- В - Негізгі саяси қоғамдық ұйым. 4. Азамат -------------------- Г - Тәуелсіздік 5. Құқық бұзушылық ----- Д - Заңдар жүйесі. 6. Президент ----------------- Е - Заң шығарушы орган 7. Парламент ---------------- Ж - Заң жүйесін бұзу. 8. Егемендік ------------------ З - құқығы бар ел тұрғыны.