Материалдар / "Құрлық суларының экологиялық проблемалары"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Құрлық суларының экологиялық проблемалары"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Құрлық суларының экологиялық проблемалары"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2019
855
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ермекова Лаззат Жалгасовна. «А.Тихоненко атындағы ОЖББМ»КММ Жаңартылған білім берудің белсенді әдіс-тәсілдерін пайдалана

1 слайд
Ермекова Лаззат Жалгасовна. «А.Тихоненко атындағы ОЖББМ»КММ Жаңартылған білім берудің белсенді әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып география пәні сабағында оқушылардың қызығушылығын арттыру Мақсаты: оқушылардың өз  бетінше  жұмыс істеуге сенімін  арттырып, еркін  ойлауға  үйретіп, қоғамдық өмірге бейімделуге бағыт-бағдар беру. Міндеттері: -Оқушыларды танымдық әрекетке ынталандырады; -Белсенді танымдық әрекетте жұмыстандырады; -Өз бетінше білімді игеруіне мүмкіндік береді; -Оқушының ынта-жігері мен жауапкершілігін арттырады. Күтілетін нәтиже:Күтілетін нәтиже: -Өздігінен жұмыстана алады; -Еркін ойлануға үйренеді; -Ұйымшылдыққа дағдыланады; -Бірін-бірі тыңдайды;

1 слайд

Ермекова Лаззат Жалгасовна. «А.Тихоненко атындағы ОЖББМ»КММ Жаңартылған білім берудің белсенді әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып география пәні сабағында оқушылардың қызығушылығын арттыру Мақсаты: оқушылардың өз  бетінше  жұмыс істеуге сенімін  арттырып, еркін  ойлауға  үйретіп, қоғамдық өмірге бейімделуге бағыт-бағдар беру. Міндеттері: -Оқушыларды танымдық әрекетке ынталандырады; -Белсенді танымдық әрекетте жұмыстандырады; -Өз бетінше білімді игеруіне мүмкіндік береді; -Оқушының ынта-жігері мен жауапкершілігін арттырады. Күтілетін нәтиже:Күтілетін нәтиже: -Өздігінен жұмыстана алады; -Еркін ойлануға үйренеді; -Ұйымшылдыққа дағдыланады; -Бірін-бірі тыңдайды;

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Психологиялық ахуал орнату «Әсем- әдемі» тренингі. Ойын барысы: дөңгелене отырған әрбір оқушы өзінің есім

2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Психологиялық ахуал орнату «Әсем- әдемі» тренингі. Ойын барысы: дөңгелене отырған әрбір оқушы өзінің есімінің бірінші әрпіне сәйкес сын есімді қосып айту керек. Мысалы: Айгүл - адал, Жадыра – жұлдыздай, т.с.с. Мақсаты: оқушы бойында өзі-өзіне мақтау, теңеу айту дағдысын қалыптастыру. Сабақты бастауға арналған идеялар «Қазына іздеу жолында» Барысы: Сабақ тақырыбына қатысты ақпаратты жасырыңыз.Оқушылар жасырылған ақпаратты табу керек.Күрделілік деңгейін арттыру үшін,тақырыпқа қатысы жоқ ақпарат қосып,оқушылардан оларға қажетті немесе қажет емес ақпаратты ажыратуды сұрауыңызға болады.

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Психологиялық ахуал орнату «Әсем- әдемі» тренингі. Ойын барысы: дөңгелене отырған әрбір оқушы өзінің есімінің бірінші әрпіне сәйкес сын есімді қосып айту керек. Мысалы: Айгүл - адал, Жадыра – жұлдыздай, т.с.с. Мақсаты: оқушы бойында өзі-өзіне мақтау, теңеу айту дағдысын қалыптастыру. Сабақты бастауға арналған идеялар «Қазына іздеу жолында» Барысы: Сабақ тақырыбына қатысты ақпаратты жасырыңыз.Оқушылар жасырылған ақпаратты табу керек.Күрделілік деңгейін арттыру үшін,тақырыпқа қатысы жоқ ақпарат қосып,оқушылардан оларға қажетті немесе қажет емес ақпаратты ажыратуды сұрауыңызға болады.

Белсенді әдіс- тәсілдер «Үштік әдісі» (ойлан,жұптас ,бөліс) Мақсаты:Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды бары

3 слайд
Белсенді әдіс- тәсілдер «Үштік әдісі» (ойлан,жұптас ,бөліс) Мақсаты:Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы кейін өз идеяларымен бөліседі. Тиімділігі: оқушылардың есте сақтау қабілеті(мұқият сақталады).Өз ойын ашық айта алады.Оқушылардың айтылым,тыңдалым, оқылым,жазылым дағдылары қалыптасады.

3 слайд

Белсенді әдіс- тәсілдер «Үштік әдісі» (ойлан,жұптас ,бөліс) Мақсаты:Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы кейін өз идеяларымен бөліседі. Тиімділігі: оқушылардың есте сақтау қабілеті(мұқият сақталады).Өз ойын ашық айта алады.Оқушылардың айтылым,тыңдалым, оқылым,жазылым дағдылары қалыптасады.

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Көңілді смайликтер әдісі. Көңілді смайликтер көтеру арқылы бағалайды. Мақсаты:Оқушылардың көңіл күйін

4 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Көңілді смайликтер әдісі. Көңілді смайликтер көтеру арқылы бағалайды. Мақсаты:Оқушылардың көңіл күйін көтереді, ынталандырады. Басмармақ әдісі. Мақсаты: Әр топ,әр жұп бір-бірін қадағалауға,ұйымшылдыққа жетелейді. . «Екі жұлдыз,бір ұсыныс»әдісі арқылы бағалау. Мақсаты: Ынталандырады,ойлау қабілетін дамыту,өз уақытын тиімді пайдалану. «Желкенді қайық әдісі». -Егер маған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя. -Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң,желкенді сары түске боя. -Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып,мұғалімнің көмегі қажет болса,желкенді қызыл. түске боя КЕРІ БАЙЛАНЫС Бағалау-баға қоюмен шектелетін тәсіл емес,ол материалды меңгеру,меңгермеу фактісімен қатар оның себептерін анықтауға мүмкіндік беретін оқытудың маңызды құрамды бөлігі болып табылады.

4 слайд

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Көңілді смайликтер әдісі. Көңілді смайликтер көтеру арқылы бағалайды. Мақсаты:Оқушылардың көңіл күйін көтереді, ынталандырады. Басмармақ әдісі. Мақсаты: Әр топ,әр жұп бір-бірін қадағалауға,ұйымшылдыққа жетелейді. . «Екі жұлдыз,бір ұсыныс»әдісі арқылы бағалау. Мақсаты: Ынталандырады,ойлау қабілетін дамыту,өз уақытын тиімді пайдалану. «Желкенді қайық әдісі». -Егер маған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя. -Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң,желкенді сары түске боя. -Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып,мұғалімнің көмегі қажет болса,желкенді қызыл. түске боя КЕРІ БАЙЛАНЫС Бағалау-баға қоюмен шектелетін тәсіл емес,ол материалды меңгеру,меңгермеу фактісімен қатар оның себептерін анықтауға мүмкіндік беретін оқытудың маңызды құрамды бөлігі болып табылады.