Материалдар / "Құрлық суларының экологиялық проблемалары"

"Құрлық суларының экологиялық проблемалары"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Құрлық суларының экологиялық проблемалары"
Авторы:
19 Қаңтар 2019
904
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ермекова Лаззат Жалгасовна. «А.Тихоненко атындағы ОЖББМ»КММ Жаңартылған білім берудің белсенді әдіс-тәсілдерін пайдалана

1 слайд
Ермекова Лаззат Жалгасовна. «А.Тихоненко атындағы ОЖББМ»КММ Жаңартылған білім берудің белсенді әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып география пәні сабағында оқушылардың қызығушылығын арттыру Мақсаты: оқушылардың өз  бетінше  жұмыс істеуге сенімін  арттырып, еркін  ойлауға  үйретіп, қоғамдық өмірге бейімделуге бағыт-бағдар беру. Міндеттері: -Оқушыларды танымдық әрекетке ынталандырады; -Белсенді танымдық әрекетте жұмыстандырады; -Өз бетінше білімді игеруіне мүмкіндік береді; -Оқушының ынта-жігері мен жауапкершілігін арттырады. Күтілетін нәтиже:Күтілетін нәтиже: -Өздігінен жұмыстана алады; -Еркін ойлануға үйренеді; -Ұйымшылдыққа дағдыланады; -Бірін-бірі тыңдайды;

1 слайд

Ермекова Лаззат Жалгасовна. «А.Тихоненко атындағы ОЖББМ»КММ Жаңартылған білім берудің белсенді әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып география пәні сабағында оқушылардың қызығушылығын арттыру Мақсаты: оқушылардың өз  бетінше  жұмыс істеуге сенімін  арттырып, еркін  ойлауға  үйретіп, қоғамдық өмірге бейімделуге бағыт-бағдар беру. Міндеттері: -Оқушыларды танымдық әрекетке ынталандырады; -Белсенді танымдық әрекетте жұмыстандырады; -Өз бетінше білімді игеруіне мүмкіндік береді; -Оқушының ынта-жігері мен жауапкершілігін арттырады. Күтілетін нәтиже:Күтілетін нәтиже: -Өздігінен жұмыстана алады; -Еркін ойлануға үйренеді; -Ұйымшылдыққа дағдыланады; -Бірін-бірі тыңдайды;

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Психологиялық ахуал орнату «Әсем- әдемі» тренингі. Ойын барысы: дөңгелене отырған әрбір оқушы өзінің есім

2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Психологиялық ахуал орнату «Әсем- әдемі» тренингі. Ойын барысы: дөңгелене отырған әрбір оқушы өзінің есімінің бірінші әрпіне сәйкес сын есімді қосып айту керек. Мысалы: Айгүл - адал, Жадыра – жұлдыздай, т.с.с. Мақсаты: оқушы бойында өзі-өзіне мақтау, теңеу айту дағдысын қалыптастыру. Сабақты бастауға арналған идеялар «Қазына іздеу жолында» Барысы: Сабақ тақырыбына қатысты ақпаратты жасырыңыз.Оқушылар жасырылған ақпаратты табу керек.Күрделілік деңгейін арттыру үшін,тақырыпқа қатысы жоқ ақпарат қосып,оқушылардан оларға қажетті немесе қажет емес ақпаратты ажыратуды сұрауыңызға болады.

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Психологиялық ахуал орнату «Әсем- әдемі» тренингі. Ойын барысы: дөңгелене отырған әрбір оқушы өзінің есімінің бірінші әрпіне сәйкес сын есімді қосып айту керек. Мысалы: Айгүл - адал, Жадыра – жұлдыздай, т.с.с. Мақсаты: оқушы бойында өзі-өзіне мақтау, теңеу айту дағдысын қалыптастыру. Сабақты бастауға арналған идеялар «Қазына іздеу жолында» Барысы: Сабақ тақырыбына қатысты ақпаратты жасырыңыз.Оқушылар жасырылған ақпаратты табу керек.Күрделілік деңгейін арттыру үшін,тақырыпқа қатысы жоқ ақпарат қосып,оқушылардан оларға қажетті немесе қажет емес ақпаратты ажыратуды сұрауыңызға болады.

Белсенді әдіс- тәсілдер «Үштік әдісі» (ойлан,жұптас ,бөліс) Мақсаты:Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды бары

3 слайд
Белсенді әдіс- тәсілдер «Үштік әдісі» (ойлан,жұптас ,бөліс) Мақсаты:Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы кейін өз идеяларымен бөліседі. Тиімділігі: оқушылардың есте сақтау қабілеті(мұқият сақталады).Өз ойын ашық айта алады.Оқушылардың айтылым,тыңдалым, оқылым,жазылым дағдылары қалыптасады.

3 слайд

Белсенді әдіс- тәсілдер «Үштік әдісі» (ойлан,жұптас ,бөліс) Мақсаты:Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы кейін өз идеяларымен бөліседі. Тиімділігі: оқушылардың есте сақтау қабілеті(мұқият сақталады).Өз ойын ашық айта алады.Оқушылардың айтылым,тыңдалым, оқылым,жазылым дағдылары қалыптасады.

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Көңілді смайликтер әдісі. Көңілді смайликтер көтеру арқылы бағалайды. Мақсаты:Оқушылардың көңіл күйін

4 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Көңілді смайликтер әдісі. Көңілді смайликтер көтеру арқылы бағалайды. Мақсаты:Оқушылардың көңіл күйін көтереді, ынталандырады. Басмармақ әдісі. Мақсаты: Әр топ,әр жұп бір-бірін қадағалауға,ұйымшылдыққа жетелейді. . «Екі жұлдыз,бір ұсыныс»әдісі арқылы бағалау. Мақсаты: Ынталандырады,ойлау қабілетін дамыту,өз уақытын тиімді пайдалану. «Желкенді қайық әдісі». -Егер маған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя. -Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң,желкенді сары түске боя. -Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып,мұғалімнің көмегі қажет болса,желкенді қызыл. түске боя КЕРІ БАЙЛАНЫС Бағалау-баға қоюмен шектелетін тәсіл емес,ол материалды меңгеру,меңгермеу фактісімен қатар оның себептерін анықтауға мүмкіндік беретін оқытудың маңызды құрамды бөлігі болып табылады.

4 слайд

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Көңілді смайликтер әдісі. Көңілді смайликтер көтеру арқылы бағалайды. Мақсаты:Оқушылардың көңіл күйін көтереді, ынталандырады. Басмармақ әдісі. Мақсаты: Әр топ,әр жұп бір-бірін қадағалауға,ұйымшылдыққа жетелейді. . «Екі жұлдыз,бір ұсыныс»әдісі арқылы бағалау. Мақсаты: Ынталандырады,ойлау қабілетін дамыту,өз уақытын тиімді пайдалану. «Желкенді қайық әдісі». -Егер маған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя. -Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң,желкенді сары түске боя. -Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып,мұғалімнің көмегі қажет болса,желкенді қызыл. түске боя КЕРІ БАЙЛАНЫС Бағалау-баға қоюмен шектелетін тәсіл емес,ол материалды меңгеру,меңгермеу фактісімен қатар оның себептерін анықтауға мүмкіндік беретін оқытудың маңызды құрамды бөлігі болып табылады.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі