"Құрлық суларының экологиялық проблемалары"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ермекова Лаззат
Жалгасовна.
«А.Тихоненко
атындағы
ОЖББМ»КММЖаңартылған білім берудің белсенді әдіс-тәсілдерін
пайдалана отырып география пәні сабағында
оқушылардың қызығушылығын арттыру
Мақсаты:
оқушылардың өз
бетінше
жұмыс істеуге сенімін
арттырып, еркін
ойлауға
үйрет іп, қоғамдық
өмірге бейімделуге
бағыт-бағдар беру. Міндеттері:
- Оқушыларды танымдық
әрекетке ынталандырады;
-Белсенді танымдық әрекетте
жұмыстандырады;
-Өз бетінше білімді игеруіне
мүмкіндік береді;
-Оқушының ынта-жігері мен
жауапкершілігін арттырады. Күтілетін нәтиже:Күтілетін нәтиже:
-Өздігінен жұмыстана алады;
-Еркін ойлануға үйренеді;
-Ұйымшылдыққа дағдыланады;
-Бірін-бірі тыңдайды;
1 слайд
Ермекова Лаззат Жалгасовна. «А.Тихоненко атындағы ОЖББМ»КММЖаңартылған білім берудің белсенді әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып география пәні сабағында оқушылардың қызығушылығын арттыру Мақсаты: оқушылардың өз бетінше жұмыс істеуге сенімін арттырып, еркін ойлауға үйрет іп, қоғамдық өмірге бейімделуге бағыт-бағдар беру. Міндеттері: - Оқушыларды танымдық әрекетке ынталандырады; -Белсенді танымдық әрекетте жұмыстандырады; -Өз бетінше білімді игеруіне мүмкіндік береді; -Оқушының ынта-жігері мен жауапкершілігін арттырады. Күтілетін нәтиже:Күтілетін нәтиже: -Өздігінен жұмыстана алады; -Еркін ойлануға үйренеді; -Ұйымшылдыққа дағдыланады; -Бірін-бірі тыңдайды;
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ
Психологиялық ахуал орнату
«Әсем- әдемі» тренингі.
Ойын барысы: дөңгелене отырған әрбір оқушы өзінің есімінің бірінші әрпіне сәйкес сын
есімді қосып айту керек. Мысалы: Айгүл - адал, Жадыра – жұлдыздай, т.с.с.
Мақсаты: оқушы бойында өзі-өзіне мақтау, теңеу айту дағдысын қалыптастыру.
Сабақты бастауға арналған идеялар
«Қазына іздеу жолында»
Барысы: Сабақ тақырыбына қатысты ақпаратты жасырыңыз.Оқушылар жасырылған
ақпаратты табу керек.Күрделілік деңгейін арттыру үшін,тақырыпқа қатысы жоқ ақпарат
қосып,оқушылардан оларға қажетті немесе қажет емес ақпаратты ажыратуды сұрауыңызға
болады.
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Психологиялық ахуал орнату «Әсем- әдемі» тренингі. Ойын барысы: дөңгелене отырған әрбір оқушы өзінің есімінің бірінші әрпіне сәйкес сын есімді қосып айту керек. Мысалы: Айгүл - адал, Жадыра – жұлдыздай, т.с.с. Мақсаты: оқушы бойында өзі-өзіне мақтау, теңеу айту дағдысын қалыптастыру. Сабақты бастауға арналған идеялар «Қазына іздеу жолында» Барысы: Сабақ тақырыбына қатысты ақпаратты жасырыңыз.Оқушылар жасырылған ақпаратты табу керек.Күрделілік деңгейін арттыру үшін,тақырыпқа қатысы жоқ ақпарат қосып,оқушылардан оларға қажетті немесе қажет емес ақпаратты ажыратуды сұрауыңызға болады.
3 слайд
Белсенді әдіс-
тәсілдер
«Үштік әдісі»
(ойлан,жұптас ,бөліс)
Мақсаты: Оқушылар ойына
келген жауаптар немесе
идеяларды барынша көп жазу
арқылы кейін өз идеяларымен
бөліседі. Тиімділігі:
оқушылардың есте сақтау
қабілеті(мұқият
сақталады).Өз ойын ашық
айта алады.Оқушылардың
айтылым,тыңдалым,
оқылым,жазылым
дағдылары қалыптасады .
3 слайд
Белсенді әдіс- тәсілдер «Үштік әдісі» (ойлан,жұптас ,бөліс) Мақсаты: Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы кейін өз идеяларымен бөліседі. Тиімділігі: оқушылардың есте сақтау қабілеті(мұқият сақталады).Өз ойын ашық айта алады.Оқушылардың айтылым,тыңдалым, оқылым,жазылым дағдылары қалыптасады .
4 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ
Көңілді смайликтер әдісі.
Көңілді смайликтер көтеру
арқылы бағалайды .
Ма қсаты:Оқушылардың көңіл
күйін көтереді, ынталандырады. Басмармақ әдісі.
Мақсаты: Әр топ,әр жұп
бір-бірін
қадағалауға,ұйымшылдыққа
жетелейді. . «Екі жұлдыз,бір ұсыныс»әдісі
арқылы бағалау.
Мақсаты: Ынталандырады,ойлау
қабілетін дамыту,өз уақытын тиімді
пайдалану.
«Желкенді қайық әдісі».
-Егер маған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті
орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя.
-Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген
болсаң,желкенді сары түске боя.
-Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын
болып,мұғалімнің көмегі қажет болса,желкенді қызыл. түске бояКЕРІ БАЙЛАНЫС
Бағалау -баға қоюмен шектелетін тәсіл емес,ол материалды
меңгеру,меңгермеу фактісімен қатар оның себептерін анықтауға
мүмкіндік беретін оқытудың маңызды құрамды бөлігі болып
табылады.
4 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Көңілді смайликтер әдісі. Көңілді смайликтер көтеру арқылы бағалайды . Ма қсаты:Оқушылардың көңіл күйін көтереді, ынталандырады. Басмармақ әдісі. Мақсаты: Әр топ,әр жұп бір-бірін қадағалауға,ұйымшылдыққа жетелейді. . «Екі жұлдыз,бір ұсыныс»әдісі арқылы бағалау. Мақсаты: Ынталандырады,ойлау қабілетін дамыту,өз уақытын тиімді пайдалану. «Желкенді қайық әдісі». -Егер маған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя. -Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң,желкенді сары түске боя. -Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып,мұғалімнің көмегі қажет болса,желкенді қызыл. түске бояКЕРІ БАЙЛАНЫС Бағалау -баға қоюмен шектелетін тәсіл емес,ол материалды меңгеру,меңгермеу фактісімен қатар оның себептерін анықтауға мүмкіндік беретін оқытудың маңызды құрамды бөлігі болып табылады.